Goedemorgen. Hier weer een butnacht. is al de derde nacht dat Levi een uur ligt te krijsen. uiteindelijk om 04.30 maar 100 cc voeding gegeven Ingeltje, na een papfles 8 uur niet voeden? nou dat zit ik iedere dag met een probleem want zit echt geen 8 uur tussen zijn papfles en volgende voeding Je kan hem moeilijk honger laten hebben toch Zag idd ook dat het bewerken zonder foutmelding gaat. heeft iets met mijn emailserver te maken Eva, gefeliciteerd met je moeder. had je al gekrabbeld. ook met foutmelding wordt je bericht geplaatst. ben er mee bezig maar schiet nog niet echt op Parr, ow jee wat een ongeluksdag. knuff
Heeee, 't forum doet 't dus nog. @parr: oooh, wat een ongeluksdag... ik moet er wel stiekem een beetje om lachen hoor, ik zag het helemaal voor me allemaal... Gelukkig brandt vet niet zo erg als water. (vet stolt heel snel en daarom koelt het heel snel af en gaat niet door je huid heen) Met heet water had je echt veel en nare brandwonden kunnen hebben... Hopelijk is die plek op je hand snel over! @Ingeltje: prima toch hoe je met de BV omgaat? Ik denk dat werken en BV gewoon geen goede combi is. Je hebt kinderen die gewoon de fles makkelijker gaan vinden of die door de continue wisselingen in de war raken en niks meer willen. @lola: heb jij ook een gamert? Ik ook hier. Voeding 's avonds: wat ik altijd zo maf vindt, de laatste voeding hier is helemaal geen lange voeding ofzo. Ze drinkt echt heel kort en vaak ook heel slordig. En toch slaapt ze daar de hele nacht op (21-7). Zou het niet altijd nodig zijn om het buikje vol te tanken? Wat ik ook raar vind: hoe later Raven gaat slapen, hoe vroeger ze wakker is. (dus bv. 22-6 uur ipv 19-8 uur) snotjes: hoe krijg je opgedroogde harde snotjes uit het neusje?
Yule, je kan proberen om een stuk watten nat te maken en dan in je handen te rollen zodat hij zeg maar langwerpig wordt en dan ronddraaien in haar neusje. Was een tip van de kraamverzorgster Ze zal wel genoeg hebben aan dat kleine beetje laatste voeding.. wou dat levi van die heerlijke nachten maakte
@Parr: Jeetje meid en het is niet eens vrijdag de 13e... @Kaat: Wat kijkt Levi lekker wijs op die foto ! @Pupke: Heb je over mijn vraag heen gelezen of wil je 'm niet beantwoorden... ?
@babystyle ik doelde op die foto's van Kyani met die tag @kaatje ja jammer genoeg staan rottweilers bekend om valsheid terwijl ik wel enkele ken die mishandeld zijn en uber lief zijn! jammer die vooroordelen maar aan de ene kant snap ik de ambupers. wel. Well done Wat levi doet doet kate ook Haha je heb je dus in die broek geperst? zo van EN NU PASSEN! @anno ook dikke :thumlft: de meeste rijden weg na aanrijding hert, of nog erger rijden nogmaals overheen om maar uit zijn lijden te verlossen en nemen het zelf naar de slager @funnyme buikroller jeeeee! @roshi die foto van jullie!! @lola thee hielp wel de krapen en steken te verminderen en was niet aan de race maar aan de vast spul gelukkig maar nog steeds krampjes, onder in nu.. ben benieuwd hoe is het nu met de kleintjes? beterschap kusjes voor ze! Kate slaapt sind sweek 5 of zo in eigen kamer. Zij groeide wel heel hard maar past nog net in de wieg maar ik kon niks ondernemen in mijn slaapkamer (bed verschonen etc) als zij daar lag De babyoon ligt wel bij haar in bed en naastm ijn bed Hier voed ik Kate met de nacht voeding en ochtend voeding ook gewoon lekker in bed. En soms val ik ook een halfuurtje mee in slaap @eva1983 mssn sprongetje? dingetje in mondje stoppen is een baby's manier om dingen te proeven en toe ontdekken, hard/zacht glad/geribbeld, hier leren ze veel mee @pisum ehhhh mijn hoofd een zeef wrm ben ik lief? @jekkia hey meis! ooh lekker een nieuwe pc gelukkig worden ze maar neit wakker van elkaar. Je geet mij hierbij hoop want de 2e komt ook op de kamer met Kate. @yule hmmm ik heb media one en alles geinstalleerd die met x2 kwam maar een film programma : oei mag mij niet uitlachen.. tuurlijk wel hoor, ben gewoon een domme oen, mijn eigen domme fout haha. Maar weet wel dat brandvlekken van vet erg auwie zijn. Het stolt en koelt af idd maar drupt er niet af en drm brandt het nog wel ff door, zoals nu op mijn hand. Je krijg ook snel balren van @kaatje weet jij een gratis versie van animatie shop? of illegale echt minder die butnachten knuffs lieve pic @missy gelukkig gaat het veel beter met mike nu! en idd mijn Smoeder zegt ook risse lucht helpt veel maar... voor mij is het toch erg koud buiten @ingeltje idd jammer dat hij meer aan de fles went hier ben ik oko erg bang voor tot nu toe geen last. Hoe is het nu met julian? idd hier nog geen verkouden Kate gehad! Maar vind het wel zoooo zielig voor de rest hier DIKKE BETERSCHAP KNUFFS ALL ROUND! @pupke omrollen zonder hulp jeeeee! shopse! ja voetjes ook licht verbrand maar lang gekoeld. heb liever zere handen dan voeten gamert hier ook eentje naast mij ik ben normaal ook een gamert maar heb psp ontdekt @irisb hoe gaat het daar? hoe was jouw kerst? heet hubbie wel genoten van uistapje? voelen jullie jullie ook beter? Zo ben weer helemaal bij.. vind het wel knap dat de forum nog on is... waneer valt de klapper dan?
Moet gewoon 30 paginas bij lezen . Heb alleen de laatste 5 bijgelezen.. Hoop dat jullie allemaal leuke kerstdagen hebben gehad. Hier gaat het goed, Britt zit inmiddels op 5 voedingen en .ben ongesteld geworden (dat je daar blij mee kan zijn, nooit gedacht!) @Tweety, wat super dat Robin weer thuis is! @Pupke, goed nieuws dat ze nog niet gaan verhuizen @Ingeltje, hier loopt de bv ook terug, helemaal nu ik ongesteld ben geworden..het lukt me nu nog 2 van de 5 bv te geven maar vraag me af voor hoelang. Wat je zegt, je hebt je best gedaan en Julian heeft sowieso al 4 maanden bv gehad. @Parr, pfff wat gevaarlijk. Heb ik ook wel eens gehad, dat de fles smolt door de hitte, vanaf toen altijd vloeibaar frituurvet @Yule, Britt drinkt de laatste voeding ook maar 10 min. aan de borst. Ze slaapt dan van 22:00 uur tot 7:00 uur. Als Britt harde snotjes heeft spray ik één keer met zoutoplossing van de apotheek, snotjes komen er met niezen al bijna uit als ik er met een zakdoek bij kan (wat Kaatje zeg) doet ik dat. @Kaatje, wat een lekker ding!
@parr klinkt idd als een pech dag mocht je nou nog niet van het vet af zijn kan je je wasmachine nog ff leeg draaien met soda of azijn. zo rust haha beide liggen op bed net de vaatwasser leeggeruimd en weer in hihi had gister geen zin dus die staat nu te draaien zo nog ff een wasje ophangen en de laatste aan zetten nou misschien nog een met beddengoed rene is ook snot verkouden en slaapt op zijn buik dus denk dat ik zijn bedje nog maar ff een keer verschoon. hubbie is naar de hapost hij heeft nog steeds een giga keel pijn en kan bijna niet slikken enz. ben benieuwd of het een keelontsteking is of gewoon een virus zoals ze door de telefoon al zei.
thxx voor het tip tweety! heb die handdkn 2x op 60 gewassen maar daar is alle vet nog lang niet uit, dus eerst in de droger ff drogen dan. Ga zo kijken hoe de machine is na de kookwas
hoi hoi heb niet bijgelezen, wij gaan vandaag naar vrienden (leuke vrienden hihi) vannacht is goed gegaan, julia werd om half 2 wakker voor haar speen en om half 3 heb ik gevoed. toen geslapen tot 8 uur en toen meteen terug in bed wan tik was nog moe, maar daar trapte ze niet in. dus heb ik iets gedaan wat ik nog nooit heb gedaan, haar op het verschoonkussen tussen ons in en zo hebben we alle drie tot kwart voor 11 geslapen. toen lekker met papa in de douche (julia) en toen weer eten. lekker zo uitslapen dat is maanden geleden. die houden we er miss wel in op zondag. morgen vroeg opstaan want julia is vorige week inhet ziekenhuis gewogen en zou afgevallen zijn, waar ik niks van geloof aan haar kleren te zien. toch maar ff checken op het cb morgen. meiden fijne zondag allemaal en tot vanaaf denk ik xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Nou, daar wordt mijn zicht beslist niet beter van... @Parr: Emma slaapt overdag niet in het wiegje op onze kamer, maar in haar eigen kamertje. Ik hoop dat je wasmachine goed schoon is na de kookwas... @Anno: Lekker hè? Daar komt een mens van bij...
@anno: heerlijk he uitslapen? ik doe het als het kan nog steeds... vanmorgen gevoed om 6.30 en daarna sliep Raven tot 11 uur uit (en mama dus ook...) @parr: heb je 1 of 2 CD-roms? Ik heb namelijk een software pakket met 2 programma's gekregen (dus 2 CD-roms) het is een apart programma maar dit was een aanbieding van 2 in 1 dus vandaar. Dat VideoStudio Pro is dus net zoiets als PSP maar het staat niet op die CD rom want het is een apart programma. Heb jij trouwens alles geinstalleerd van die CD-rom PSP? Dus ook PhotoRecovery en al die andere meuk? Wat kan je daarmee? @Krisstel: erg he al die blz. Thx voor de tip van de snotjes. En bedankt nog voor jullie lieve kerstkaart!
anno gelukkig ging vannacht beter! wasmachine is haast niet meer vettig maar heb een was met handdkn en spuugdoeken erin gezet om te eersdt te kijken hoe dat is ga gauw naar kate, is eerder wakker en huilt
@lola: grappig he dat je niet wakker wordt van alle reuteltjes en prutteltjes. Raven ligt letterlijk naast mijn hoofdeinde en ik word ook nooit wakker. Alleen als ze echt gaat jengelen of snuiven en smakken van honger. Overdag ligt ze ook in haar ledikantje op haar eigen kamer, net als Emma. Ik merk dat ze dat ook steeds prettiger gaat vinden, omdat het veel ruimer is. Ze heeft nog 5 cm over in de wieg en haar handjes steken er altijd uit, 't is net een rollade tussen tralies...
ff snel ja ik heb media plus en de rest erop. weet alleen met mediaone kun je dus je foto bewerken etc, net iets als picasa 2 geloof ik, de rest weet ik nog niet. ik had maar 1 cd, maar wel de ultimate versie van x2 zoek iets dat net als animation shop is, die kwam wel met eerder uitvoeringen van psp