Krisstel, zolang ik een eisprong uit mezelf krijg en Ferry zijn zaad niet giga is aangetast door medicijnen kunnen we het zelf proberen en jullie? Ik heb onze kaarten al verstuurd en de jouwe ontvangen. was erg leuk !
hmm Femke wil niet echt slapen. Heb het idee dat de ontlasting wat dwars zit...straks nog even een paar slokjes gedronken, meestal poept ze dan wel, maar helaas...nu ligt ze na veel tegenstribbelen toch wel weer te slapen, want ze was doodmoe. @Krisstel, had prison break nog op de dvd staan.....maar dus niet helemaal kunnen kijken. @Kaatje, veel succes morgen! @Yule, heel voorzichtig met een wattenstaafje, en anders inderdaad met zo'n babywattenstaafje. Wij gaan lekker eten, tot straks!
@Kaatje, ben in ieder geval blij dat ik nu weer ongesteld ben geworden...het is nu afwachten hoe mijn cyclus is en d.m.v. temperaturen moet ik weer kijken of ik een eisprong heb. Wel fijn dat het spontaan kan gebeuren @Femke, alsof ze het aanvoelen dat je even lekker tv wilt kijken (of wilt eten, koken, strijken etc)..hier huilt Britt dan ook meestal
Krisstel ja idd. ben nu 2x ongi geweest. eerste keer was 10 weken na de bevalling en daarna netjes na 29 dagen dus hoop dat het zo blijft
goedenavond lieve meisjes Met Jenna gaat het een stuk beter! wat heb ik gedaan: warm badje ingesmeerd met Luuf warm aangekleed daarna in een stoom baby eucalyptus badkamer gestaan ui onder bed neusspray snotjes weggezogen uhm dat was het wel geloof ik ze ademt al een stuk beter alleen is ze wel onwijs aan de reeskees maarja ze drinkt en plast goed dus ook dat komt wel weer goed Helaas zijn mannetje en ik wel strontverkouden echt niet normaal, allebei de hele dag niezen en snuiten en pijn in de keel. Nu maar hopen dat Jenna er niet ziek van word. Morgen krijgt Jenna haar 2e prikjes.... spannenddddd. Ik ga helemaal alleen brrrrrrr. vriendinnetje zou meegaan maar die heb ik afgebeld want zij is altijd heel vatbaar en ik wil haar niet aansteken nu ze eindelijk weer beter is.
ik weet echt 1000% zeker dat ik er 1 aan jou geschreven heb, maar ik ga er gewoon nog 1 op de bus doen JE ZAL EN MOET HEM KRIJGEN ik heb die van jullie wel ontvangen trouwens
ongi: hebben jullie ook dat het nu veeeeeeel erger is? ik heb er gewoon last van en dat heb ik anders nog nooit gehad
onze positieve test was op 21 januari uitgerekende datum was 25 september nu zat ik laatst alleen te denken, ik weet zeker dat ik op 3 januari zwanger ben geworden want dat is de enige dag waarop we sex hebben gehad omdat ik die maand (en december) zo van streek was omdat we nog niet zwanger waren. Als ik dan ipv mijn NOD deze datum neem zou de uitgerekende datum 7 oktober zijn en Jenna is op 4 oktober geboren. Ik denk nu dat ze niet 10 dagen te laat maar 3 dagen te vroeg is geboren of mag ik niet zo denken?
Hoi allemaal, Ik kom af en toe nog wat meelezen hier, maar alles bijhouden lukt me helaas niet. Hier met Teun alles goed. Inmiddels zit hij sinds een week op 4 voedingen van 200 cc en slaapt hij nu van 8 tot 8. Sinds gisteren zijn we begonnen met bijvoeding (op advies van CB) met een paar hapjes fruit. Hij vond het raar maar lekker. Verder heeft hij nu 2x gewend op het KDV wat ook wel goed ging want vanaf 5 januari moet ik (helaas) weer aan de bak. Misschien wil iemand dit in de lijst zetten: gewicht: 6,6 kilo, lengte 62,5 cm. Hij is op 7 september geboren. Verder hier nog geen omrollen of vastpakken. Hij kijkt nu wel naar zijn handen en voeten. Kerst hebben we beide dagen gevierd bij de familie en Teun pikte het mooi niet om daar in de kinderwagenbak te gaan slapen. Uiteindelijk viel hij (veel later als normaal) in zijn wipper in slaap... De dag na 2e kerstdag was hij ineens weer om 05.30 uur wakker en heeft 2 uur ontroosbaar gehuild. De rest van de dag heeft hij veel geslapen en is huilig geweest. Ik denk dat het dus allemaal te druk is geweest voor hem. Gelukkig is nu na 2 dagen rust en regelmaat alles weer normaal. Nou groetjes en een mooi 2009!
wat fijn dat alles goed gaat met jullie sanne mart! als je iets op de lijst wil hebben moet je ffies ingeltje een pbtje sturen anders moeten ze continu alles bijlezen en bij een pb kunnen ze het niet vergeten hihi jullie ook een goed en gezond 2009!
Hoeveel slapen jullie kleintjes overdag? Matice slaapt erg weinig overdag. 1-2 dutjes maar van max 1.5uur (Raven slaapt zowat meer overdag dan Matice) Hij is wel de hele dag alert en aktief. Misschien komt dit door het sprongetje...
@ anno, past julia dat roze name it jurkje van mt. 56 ok nog steeds? Ik deed eht gisteren bij kyani aan en ze past het nog steeds, is zelf nog steeds beetje groot. :LOL: (ik geloof dat jij dat was met daat jurkje)
Roshi, fijn dat het met Jenna beter gaat, minder dat jullie nu verkouden zijn. succes morgen met de prikjes nee geen last van. Eerste 2 dagen loopt het lekker door + zeurende buikpijn en daarna wordt het al een stuk minder Zou goed kunnen kloppen zo die uitleg van jou Jekkia is verschillend. Meestal slaapt hij sochtends rond een uur of 9 tot een uur of 11. Daarna gaat hij rond half 1 / 1 uur naar bed en de ene keer slaapt hij 1 uur en de andere keer 3 uur. Smiddags doet hij vaak ook nog een dutje van ongeveer een uur in de box
@ jekkia, ik mag blij zijn als kyani 2uurtje slaapt overdag, ze is erg veel wakker. Maar daar en tegen is ze savonds wel vaak hangerig en wil ze pas slapen om 8uur
Zoooo dames, ik ben weer beneden geinstalleerd op de bank, met een nieuwe (2ehands) toetsenbord dusnu kan ik eindelijk weer eens op mijn gemak op de bank forummen. Gijs is naar een verjaardag. Julian slaapt. Nou moeten jullie wel allemaal online komen natuurlijk! ONgesteld: ik ben juist veel minder ongesteld dan voor heen. Ik heb echt maar paar druppies. Ik heb wel hftiger eisprong, merkte ik vorige week.
@babystyle: haha ja toevallig heeft ze het vandaag aan past nog prima, wordt wel een beetje kort maar eerst kwam het bijna tot haar enkels en nu net overhaar billen dus die blijven we mooi nog even dragen en is hier ook mt 56 @roshi fijn dat het beter gaat met Jenna. nou ik ga julia maar even wakker maken, slaapt al weer een hele tijd. vanmiddag bij vrienden was ze op mijn arm in slaap gevallen, toen hebben we haar op tafel in een fleecedeken gewikkeld en daar heeft ze nog dik een half uur geslapen, haha tot straks xxxxxxxxxxxxxx
Oh dus dat veel minder slapen is dus normaal. Bij Raven was dat ook zo opeens en heb daar ook een tijdje aan moeten wennen (wel een stuk drukker zo overdag)
Ingeltje weer een toetsenbord. heb geloof ik mijn eisprong niet gevoeld afgelopen maand. tweede kindje Ferry zou al snel weer aan een tweede willen beginnen maar ik nog niet. Wil sowieso mijn lichaam even de tijd gunnen om te herstellen en als ik emotioneel net zo'n rot zwangerschap krijg als bij Levi ben ik voor hem ook geen leuke moeder. Dus eerst maar even genieten Ow ja en over sex weinig te klagen hier
ohw ik wil ook weer een sexleven, hmmm ongi, hier nog maar 2 keer en daar zat 2 weken tussen nu al weer zeker 5 weken geleden, niet echt bijgehouden, ga ik vanaf nu wel doen maar dan moet ik eerst maar eens ongi worden. niks te vrezen want zoals ik al zei, ik heb geen sexleven. haha komt goed hoor xxxxxxxxxxxxxx
Jenna ligt op bed van 19 tot 9.30uur en dan slaapt ze op de bank of in box van 12 tot 13 en van 15 tot 17.30uur (meestal dan he)