Roshi, er staat hier in de straat een huis te koop Tweety, Nee he! Wat een rotnieuws weer. een super dikke knuff Missy, ik zou dat onderzoek nog doen, dan weet je iig of het wel of geen ruflex is. zo niet dat kan je dat iig laten varen
@Anno: Ik had nog wel even aan een tekening gedacht, maar dan moest Jasmijn er 3 maken en dat gingen we niet meer redden. Toen mij dat inviel was ze namelijk met papa bij opa en oma. Toen ze thuis kwamen gingen we eten en niet lang daarna moest ze naar bed...
@ingeltje ik weet dat ik het niet kan regelen maar ik ben ook juist nu een week vrij en lkkr relaxed gedaan omdat julia ziek was. maar ik zou het zo moeilijk vinden om het los te moeten laten. waarschijnlijk is ze gewoon gegroeid, alle kleren werden iig te klein. we zullen het morgen weten en idd een jaar betaald thuis, kom maar wie had dat gedacht dat ik dat nog zou zeggen, hahah xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
dat zou wel heel leuk zijn.... maaruh mannetje is een echt Hagenees ik moet blij zijn als ik hem Den Haag uitkrijg laat staan "zover"
meiden ffies een vraagje denken jullie al na over de zomervakantie? wij boeken meestal al in januari voor september en ik wil volgend jaar ook gewoon weer op vakantie maar ben niet van plan om nu al te gaan boeken, we doen het dit keer op een last minute
vakantie: wij willen niet vligen met een kleintje dus nog tijd genoeg waarschijnlijk een caravan huren maar we zien wel. we willen, moeten ook nog 2 andere auto's volgend jaar aangezien we nu 2 versleten auto's hebben. xxxxxxxxxxxxxxxxx
ff gegoogeld> Hagenezen horen bij "Den Haag" en "Hagenaars" horen bij 's-Gravenhage.. Dáárnaast dan heb je ook nog Scheveningers en de mensen uit Loosduinen .. Noem iemand uit Scheveningen geen Hagenaar of Hagenees. Zeg tegen een Hagenaar geen 'Hagenees', netzomin als je tegen een Hagenees 'Hagenaar' moet zeggen. Het is een bijzondere stad ! Nog bijzonderder is het wellicht dat er toch één type "Hagenaar" is, dat zowel bij Den Haag als 's Gravenhage hoort. Sterker nog.. een Hagenaar die geholpen heeft met de bouw van 19e eeuwse woonwijken waar nu nog (enkele) Hagenezen wonen èn wijken waar thans nog Hagenaars te vinden zijn. stuk duidelijker vind je ook niet
@Anno: Jasmijn heeft gevlogen toen ze 6 en 18 maanden oud was. Vooral de eerste keer ging het geweldig. Komende zomer gaan we echter weer eens met de auto op vakantie (Italië), ik zie juist meer op tegen de autorit (en dan hebben wij nog wel een nieuwe auto - leasebak...)
mannetje wilde ook liever met de auto omdat hij 11maanden nog te jong vind om te vliegen hij wilde dan naar spanje gaan dus ik heb hem even verteld dat ik 4 a 5 uur in het vliegtuig waar je kan lopen etc veel minder erg vind dan 12 uur in een auto.... daar was hij het wel mee eens dus gaan we lekker vliegen
wij zijn verschill;ende keren op vakantie gegaan, vliegen en dat kleine kindjes moesten gillen en dat wil ik dus niet meemaken, wil niet zeggen dat het altijd gebeurd maar wij gaan gewoon lkkr met de auto, is weer eens wat anders. ga nog ff tv kijken kom straks nog ff spieken xxxxxxxxxxxxxxxxxx
@kaatje als kate glimlacht of iets anders in die vorm doet en je houdt de fototoestel of camera erbij dan kijkt zij heel serieus naar de ding @lola gelukt met traktaties voor de leidsters? @missy klopt ik weet nog dat je ons algemeen bedankte @lindaa yippee van de pomp af @krisstel ja Spa zei al met kerst eten van volgend jaar zit zij er zelf bij aan tafel. Kan niet wachten De jouwne heb ik ook ontvangen omdat ik jou ook heb bedankt @steen heb je al poepbroek? Kate had anderhalf dag niet gepoept en toen weer wel maar klein beetje nu de laatste 2 dgn poept zij 3x ipv 1x en dan ook hard drukken met rood hoofd @roshi klinkt eerder alsof jij en hubbie van jenna ziek zijn geworden! en hier ook nog geen kerst kaart.. maar goed het is nog geen nieuwjaar en de post was erg druk en traag dit jaar dus wacht ik nog geduldig af Met ongi weet ik niet, ben nog niet geweest. Mijn Smoeder en Szus zijn de hele bv niet ongi geweest.. ik ook nu een jaar niet meer. 20dec 2007 was ik voor het laatst geworden eh... zomervakantie? eh nee.. oef jee hoe gaan wij dat doen? camperen lijkt mij niks met kleintje.... gut nu ga ik de hele nacht daar over tobben @sannemart joohoo *zwaait* fijn om te horen dat alles goed gaat met jullie en Teun! hmm lekker eerste fruithapje Kate moet nog even wachten. @jekkia Kate slaapt tussen voedingen min. uur max 2 uur. En dat dan tussen 10u-13/14u-17/18u voeding/ Eerste voeding valt nu de laatste tijd rond 5u en de laatste rond 23u. Kan idd met sprongetje te maken hebben. dan slapen ze wel slechter en zijn meer wakker. Of ipv dat het met de sprongetje te maken heeft 9dat hij dat heeft) is het mssn na de sprongetje.. dan gaat hij vanaf nu iets minder slapen @anno zo wel lekker dat julia overal wilt slapen terwijl ik dit typ komt er geluid uit de babyfoon wij kijken allebei de foon aan met zulke ogen zij is altijd erg stil rond deze tijd... maar ff afwachten wat zij gaat doen.. Merk niks van haar sprongetjes deze keer, niet h h of h @kaatje idd het is ook 9 mnd ontzwangeren. Dus vanaf dan wil ik nog eentje en niet eerder.. wil wel weer it zijn ook omdat je dan een peutertje hebt deze keer en met sex is nog niet zo ver.. die flapje huid is eigenwijs en nog gevoelig dus alleen handwerk @tweety wat is gebeurd meis? oh &@^%#*%@^) toestand ook dikke knuffs! @pisum ohja klopt met dat het hun probleem was dat ze jou niet aannemen it's all coming back to me now ok kate heeft 10min klagelijk gehuild en is nu stil. Wij keken er echt van op omdat zij geen huiluurtjes meer heeft.. hou nu wel ff mijn hart vast haha en hoopt dat zij tot laatste voeding doorslaapt.. weet anders niet meer wat ik met haar moet doen erg hé
Meiden bedankt voor jullie antwoorden! Ik ga morgen gewoon mijn hart luchten bij de KA en overleggen of die meting gedaan kan worden ookal is Mike verkouden.. Ik ga nu lekker mijn bedje opzoeken, want Mike zal wel weer poepen vannacht haha.. Trouwens, misschien had Mike wel meer honger vanavond omdat hij 8 scheppen Nutriton gewend is en dus zijn maag dikker gevuld is. En nu kreeg hij opeens maar 4 scheppen en dus is de inhoud van zijn maagje dunner.. Dus we gaan gewoon weer naar ons begin, 7/8 scheppen en sowieso verder met de Pepti en die meting laten doen.. En dan vooorlopig paar maanden op deze hand verder en dan langzaam per maand ofzo 1 verandering erin brengen.
@first time *knuff* @lindaa gelukkig dat het weer wat beter gaat met je opa. @lola leuke foto/kaarjte @roshi haha nee wij dortenaren weten dat niet he hihi. @missy ik zou de ph metrie gewoon laten doen en kijken wat de ka zegt. ik snap dat het moeilijk is maar ik zou niet steeds vanalles gaan proberen te veranderen het heeft allemaal ff de tijd nodig om te gaan werken eventueel. nou robin heeft vanmiddag dus weer een incident gehad zoals ze dat noemen ongeveer 5 min na de fles moest ie weer erg hoesten en proesten hij werdt weer blauw en grauw en ik zei tegen me nichtje die er was daar gaat ie weer die schrok zich de pest pokke. gelukkig kreeg ik hem met een beetje in zijn gezicht blazen en kloppen op zijn rug weer terug. heb toen dus de ka gebelt die het weekeind dienst had op de afdeling en die wilde het even overleggen maar ze vonden het toch wel weer zo erg dat ie moest komen. ik belde dus naar hun om te vragen wat ik aan het taaie slijm kon doen ik heb dus nog lopen vloeken en tieren dat ik beter niet had kunnen bellen nu moest ie weer terug was natuurlijk niet geheel rieeel maar als een moederhart breekt zeg je vanalles. heb dus alleen maar lopen janken tot in het sofia. was ook zo erg dat ie in de auto mijn duim niet heeft los gelaten net alsof ie het wist dat ie weer terug ging. maar iig na het incident was ie weer aan het lachen enz. net alsof er niks gebeurd was. ook in het zh had ie de grootst lol. de arts die hem opnam vond hem er ook goed uit zien en erg groot ze had hem voor het laatst gezien op de ic in de couveuse toen in zijn 1e week. ze heeft naar zijn longetjes geluisterd en vond niet dat er veel slijm in zijn longen zat had het idee dat het hoog zat ging verder geen bloedprikken enz maar nu alleen een beetje vernevelen met zout en observeren kijken hoe ie het nu doet dus wie weet mag ie dan morgen gewoon weer met mama mee naar huis. en dan gewoon thuis blijven het is elke keer wat vind het tegenover rene ook zo oneelijk elke keer moeten we hem dumpen omdat we met robin weg moeten of naar robin toe gaan. heb ook het idee dat hij het merkt dat ie er niet is de afgelopen dagen was rene al om 6 a 7 uur wakker terwijl ie normaal tot een uur of 9 sliep vanmorgen sliep ie weer tot half 9 ben dus erg benieuwd hoelaat ie morgen wakker is misschien is het gewoon toeval geweest de dagen dat robin er niet was. nou nu stop ik hoor wordt er weer depri van maar hop toch wel dat na dit gedeeltelijke kl*te jaar op de geboorte van robin na dan volgend jaar beter is.