Meiden: ff een flessenvraagje: Ik geef met de difrax s-fles voeding aan Julian met speen maat S. nu heb ik voor de papfles een speen L gekocht, maar nu heeft hij de pap in 10 minuten op... Parr zei dat dat te snel is omdat ze er minimaal 15 minuten over moeten doen... hoe lang doen jullie kindjes er over en welke speen/fles heb je? ik denk dat ik in ieder geval een maat M ga kopen trusten allemaal!
@Ingeltje: Ik vind ook dat het met L te snel gaat en kies daarom voor M. (Nu Emma nog... ) @Wupje: Ik ben benieuwd op welke gekke plek je sleutels boven water gaan komen...
Edit* Ehmm tis een lang verhaal geworden, dus voor de liefhebbers... Meiden ik kom even gal spuwen over mijn opa... Twee jaar geleden is mijn oma gestorven. En voor die tijd heb ik eigenlijk mijn opa nooit anders gekend als een man die welliswaar af en toe erg vloekt en kwaad kan worden, maar verder een lieve man is (mijn ouders wisten overigens toen al beter). Hij woont overigens naast mijn ouders, twee huizen onder een kap zeg maar. Maar sinds mijn oma, die duidelijk al die tijd zijn uitlaatklep is geweest, gestorven is, kwam zijn ware aard naar boven. Hij is om te beginnen al zwaar alcoholist. Hij is zo ignorant als het maar kan, en neemt van niemand ook maar iets aan. Hij moet altijd zijn zin doordrijven, en hij is hartstikke manipulatief. Helaas heb ik nooit kunnen onderscheiden wat zijn karakter is en wat de drank doet, want ik heb hem nooit nuchter gekend. Als er ook maar het minste of geringste mis gaat wordt mij opa furieus en vervloekt god en de wereld. Hij kan de helemaal door het lint gaan (overigens alleen verbaal, nooit fysiek). Hij scheldt dan iedereen verrot. (overigens doet hij dit nooit waar mijn vader direct bij is, daar heeft hij volgens mij een beetje angst voor) Het is al zo ver gekomen dat mn broertje hem bijna een mep op zijn gezicht had gegeven omdat hij maar bleef schelden dat onze moeder een hoer was (en ergere dingen die ik niet eens op ga schrijven). Terwijl mijn broertje normaal juist een vrij lieve jongen is die wel soms een grote mond maar een klein hartje heeft. Dit allemaal tot voor kort. Toen heeft mijn opa een nieuwe vriendin gekregen. En wat doet hij nu.... Bij die vriendin doet hij altijd poeslief, en alsof wij de boosdoeners zijn die tegen HEM vervelend doen! Met kerst is hij bij ons gewoon helemaal niet komen opdagen, en tegen zijn vriendin heeft hij niet eens gezegd dat wij hem hadden uitgenodigd. Mijn moeder was ook vandaag jarig. Ze heeft 3 verschillende datums gevraagd of mijn opa en zijn vriendin wilden komen, maar mijn opa zei over alle datums dat die vriendin dan niet kon. Dus vandaag was dan de verjaardag, en mijn opa heeft de hele dag (en ook de afgelopen dagen) helemaal niets van zich laten horen. Terwijl toch zijn dochter jarig is! Erger nog, een paar dagen geleden zei hij tegen mijn vader dat hij zijn vriendin helemaal niets heeft verteld over die uitnodigingen van mijn moeder. Nu lijkt het dus ALWEER alsof mijn moeder hen niet wilde uitnodigen, terwijl mijn opa degene is die alles loopt te verzieken.... Ik kan me daar echt zo kwaad om maken! Mijn ouders zijn echt zo'n lieve (burgerlijke) mensen, en nu lijkt het alsof zij hem na de dood van zijn vrouw helemaal alleen daar laten zitten. Terwijl hij echt niet om uit te staan is! Zo, het verhaal is een beetje lang geworden maar ik moest het even kwijt... Groetjes, Cossy
Ingeltje ik geef de papfles met een 3 standenspeen van bibi. Ik begin met stand 1 en het laatste restje wat dikker is met stand 2. hij heeft deze fles ook in ongeveer 10 min. leeg Cossy wat een vervelende situatie. vooral voor je moeder dat haar eigen vader zo doet, en doordat hij naast haar woont wordt je er ook nog eens dagelijks mee geconfronteerd. knuff Ik ga richting mijn bedje. morgen een spannende ochtend en daarna een middagje werken.. Slaap lekker
@Cossy: En die nieuwe vriendin trapt nu natuurlijk nog in de verhalen van je opa. Triest hoor! Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder. Ik hoop dat ze even goed een leuke dag heeft gehad...
Maar is 10 minuten fles dan niet te snel? Cossy: pff wat een opa zeg! wat een ... hmmm vul maar in oh ik moest deze nog even spammen, ze zijn zo leuk! In de wasmand: (handig als je én de wasmand én Julian mee naar boven moet nemen!)
Ja erg he... En het frustrerende is een dag later heb je kans dat hij ook tegen ons weer poeslief doet. En als wij dan nog boos zijn, zijn wij natuurlijk weer de gemeneriken die zo gemeen doen tegen hun lieve opa...
Het is inderdaad aan de snelle kant. Maar als in die 10 minuten ook Julians zuigbehoefte wordt bevredigd, kan het verder ook geen kwaad... Die foto's zijn errug grappig, ja...
Ingeltje, heerlijke foto's Denk dat ieder kind er anders op reageerd. geloof dat het vooral ivm krampen is maar Levi heeft altijd snel zijn fles op gedronken en daar nooit extra last van gehad. Lola, heb je nou niets beters te doen dan de spelletjes in de lounge?
@wupje hoop dat ze snel boven water zijn! @eva ik vind het net zoals ingeltje leuk om te zien wat er langs komt maar heb de boek niet bij mij als bijbel maar meer als backup en leuk lees materiaal Kate is in sommige dingen sneller dan in andere dingen, maar zo hoort het toch anders zouden wij voorspelbare saaie beebs hebben @cossy jeetje zeg lekkere opa dus .... NOT! maar als het zijn bloedeigen dochter is wrm doet hij dan aardig en wel tegen jouw vader? zou eerder andersom verwacht.. Weten ze niet wie die vriendin is? en dan zelf contact mee opnemen om haar uit te nodigen op de kofie? mssn is jouw opa bang dat zi jdan de ware aard krijgt te zien en drm houdt hi jhaar weg van jullie en speelt de slachtoffer? wat een gedoe meis en vind het knap dat jouw moeder hem nog over de vloer wilt hebben! Knuffs nog feli met jouw moeders verjaardag! was gezellig? hoe deed vince het? @ingeltje mooie pics! maar volgens mij vindt hij in jouw armen aan boob fijner dan die wasmandje ok dames ik heb de baddoos ingepkat ipv de luiertas want daar kan meer in moet trouwens wel nieuwe luiertas, liner aan binnenkant is opgescheurd morgen alleen nog draagwieg naar beneden brengen en klontjes in de flessen doen en alles dubbelchecken. spannend vind ik het hoor! Ben benieuwd hoe zij dan is na een dagje daar! truste mooie mama's!
Cossy, ja je geeft iedereen een warm welkom op het forum ow ik moet echt naar bed.... :-? Nog even een dvd-tje branden en dan ga ik echt
haha ja maar daar stop ik mee. dvd-tje is klaar dus ga er gauw in. levi zal ook wel weer rond een uur of half 4 komen. meiden weltrusten en tot morgen