Parr -> Jah hij doet alleen niet zo stom tegen mijn vader omdat hij dat niet durft... Mijn vader is 2 meter lang en zo breed als een beer. Die vriendin is al eens eerder op de koffie geweest bij mijn moeder, maar volgens mij heeft ze nu al een heel vertekend beeld van ons... De verjaardag was trouwens wel gezellig. Vince was ook heel lief. Kaatje85 -> Haha ja heb bijna 2000 berichten-jubileum dus nu moeten die laatste berichten er koste wat koste op...
Zoooo tis me toch nog gelukt! Bijna een muisarm, maar goed... 2000 berichten, jippieieie! (tsja je bent verslaafd of je bent het niet )
Hé Ingeltje... ook al aan het nachtbraken? Dacht al dat ik de enige was... Maar ik kan zo weer terug naar bed...
Jemig wat zijn jullie allemaal nog laat (en vroeg ) online zeg! Vertelde ik gisteren nog dat Aimar nog niet verkouden of ziek was geweest...........nu dus wel Zo zielig je hoort hem gewoon ademhalen en met de fles hoor je het nog meer! Tegen de verwachting in heeft hij wel doorgeslapen (wel was mama een paar keer wakker van zijn hoestjes, niesjes etc.) Hij heeft net een fles op en zit nu met de hik in de wipper naast mij. Hij is wel vrolijk verder, gelukkig maar! Oh en zo leuk.................... Aimar krijgt krulletjes!!!!!!!! Zal binnenkort even een foto maken van zijn gekrulde haar! Ben helemaal trots en blij!
Weet je wat ik soms zo moeilijk vind? Als ik merk dat Aimar moe begint te worden, leg ik hem op bed. Het stomme is dat hij dan altijd heel vrolijk naar me begint te lachen enzo. Maarja dan loop ik weg en gaat het licht uit....HUILEN! Ik weet dat het erbij hoort, maar het zou leuker zijn als hij al brabbelend in slaap zou vallen..... Meiden ik ga me omkleden en dan naar de winkels (luuf, snotzuigertje etc.) en langs mijn moeder...ik ben de oplader van de babyfoon daar vergeten Misschien tot later
Haha ik was gelijk weer uitgelogd, dacht dat er nieamand om dat achterlijk uur online was! Jippie eva, krulletjes!
Nou ik ben er weg van! Werken! Dus als iemand problemen met UPC heeft, doe me een lol en bel morgen... dan ben ik vrij hahahahah! Zou het eigenlijk wel heel erg leuk vinden om je aan de lijn te krijgen... dus herstel... als je problemen met tv signaal hebt of de mediabox: Inge bellen! 0900-1580 hahahahhaha
@ Ingeltje Werkse vandaag! Ik ben er weer....bedacht me net dat ik nog niet had ontbeten....en dat het maandag was dus dat ik alleen bij de apotheek terecht kan voor zoutoplossing, luuf enzo. Dus ga ik zo alleen even naar de apotheek. Mannetje had beloofd dat als hij er vannacht niet uit hoefde voor Aimar dat hij om 8:00 op zou staan...nou het is inmiddels 9:00, heb hem al 2 keer gewekt en hij slaapt gewoon verder. Maar ik wil écht dat hij wakker wordt voordat ik naar de apotheek ga, aangezien de babyfoon het niet doet (oplader ligt bij mams, batterij op). Ik weet zeker dat hij Aimar niet hoort als hij ligt te slapen, ja als Aimar tot over toeren aan het krijsen is, dan misschien wel....grgrg ik baal zo van die luie houding. Ik heb ondertussen al een was gevouwen, wc gedeeltelijk schoongemaakt, Aimar de fles gegeven en met hem gespeeld....en hij maar slapen...herkennen jullie deze situatie?
oops flessen vergeten kon je nog naar beneden hihi. sorry moest wel lachen. @wupje hoop dat je snel je sleutels vind. ik leg ook altijd sleutels enz op de vreemste plekker neer hihi tot frustratie van janco. @ingeltje wij hebben de 1,2,3 speen van dodie gaat prima met pap gebruik hem nu ook zelfs voor de gewoone voeding deze is wat langer en robin klakte nogal een zuster in het zh zei probeer eens een langere speen en nu klakt ie niet meer maar iig de pap doet ie ook 10 tot 15 min mee en als ie erg moe wordt draai ik hem naar 3 toe. leuke foto's @cossy wat erg voor je moeder ook grrr dan ben je tochin staat om het een en ander tegen die vriendin te gaan zeggen. veel sterkte *knuff* robin heeft goed geslapen geen incidenten meer gekregen had ik ook niet verwacht maar ok. we zullen zien vandaag. hubbie is naar de ha geweest en heeft keelontsteking en de ha post zeggen door de foon het is een virus net zoals zoveel mensen hebben grrr. nou ga een bammetje eten en naar het zh toe.
Goedemorgen mensen! Ff gauw tussen ontbijten door Ook wel wat nachtbrekers zie ik.. Ik werd ook om 4 uur uit bed gehuild! Heb haar maar 1 borst gegeven en vervolgens om 7.15 wakker gemaakt voor de 2e boob. Om 10.15 haal ik haar weer op (dat is als zij niet eerder komt want ik hoor haar beetje pruttelen en huiltjes slakken af en toe). Maar als ik toen naar beneden was gekomen om te forummen duurde het langer voordat ik mijn bed weer in was @cossy feli met de 2000 berichten @tweety fijn dat robin de nacht goed heeft geslapen maar minder dat hubbie keelonsteking heeft @eva nee geen slaper hier maar wel vertraagde reactie af en toe of vergeetachtig zijn hoop dat het hem gelukt is uit bed te komen. Krulletjes? oooh leuk!
Goeiemorgen! Eindelijk weer eens op het forum Ben aan het typen in Word, dus moet even uit het hoofd reageren. @tweety: Wat rot dat Robin weer naar het ZH moest. Zit jullie echt niet mee. *knuf* @missy: Ik zou de slaapperikelen ook loskoppelen van de rest. Sommige babies slapen nu eenmaal minder dan andere. Ewout slaapt bv ook best weinig overdag. Meestal een uurtje of zelfs maar 45 en dan weer wakker. Maar hij blijft gewoon vrolijk, dus denk dat het zijn slaapritme is. Soms wil hij gewoon niet slapen en zien we wel dat ie moe is, maar daar valt dan niet zo veel aan te doen behalve met hem rondlopen en dan valt hij op onze arm in slaap. @cossy: Bah, wat een gedoe met je opa. En natuurlijk heel vervelend dat de nieuwe vriendin de situatie niet kent. Die hoort natuurlijk maar één kant van het verhaal BV perikelen: Hier gaat alles nog steeds goed *knocks on wood*, maar ben wel op mn hoede, want rond 4 maanden is er blijkbaar een redelijk beruchte dip-periode. Dus dames die problemen hebben misschien is het dat wel. Werk en BV. Tja, idd niet de beste combi. Ben héél erg blij dat ik zo dicht bij mn werk woon en maar 2 voedingen per dag moet kolven. We zouden gewoon meer verlof moeten krijgen Met zn allen naar Bulgarije verhuizen: daar hebben ze TWEE jaar bevallingsverlof (betaald). En je werkgever moet je in zelfde functie terugnemen na afloop. @kaatje: Veel succes met je sollicitatiegesprek! @parr: Pas jij wel even op met die frituurpan? *kijkt streng* @eva: Ik hou al die sprongetjes ook niet maniakaal bij hoor. Vind het ook gewoon leuk om te lezen. Ewout rolt bv niet om zoals al die wonderkinderen hier maar ik ga echt niet denken dat ie achter staat ofzo Herken dat van je vriend niet echt, want mijn man heeft dat helemaal niet. Die is vanochtend zelfs gewoon om 6u30 eruit gegaan om Ewout een schone luier te geven terwijl hij een vrije dag heeft. Dat doet hij allemaal gewoon. Hoop dat het je lukt om je vriend duidelijk te maken dat je niet alles alleen kan (zonder grote ruzie). @yule: Ik geloof dat jij vroeg welk boek ik had? (ergens in een ver en grijs verleden) Ik heb Van borst tot boterham Eten voor de kleintjes van Stefan Kleintjes. Vind het een fijn boek al moet je soms wel beetje om het geitenwollensokken gevoel heen lezen Staan ook schemas in van wanneer je wat kan geven en een boel recepten (met soms ook weer dat geitenwollensokkengehalte, maar goed ) Meer kan ik ff niet verzinnen, zo uit mn hoofd. Kerstdagen waren hier beetje raar. Kerstavond was ik dus alleen omdat mn man naar vrienden was. Schoonmoeder heeft me gezelschap gehouden totdat Ewout in bad was geweest en daarna heb ik eerst wat geclusterd met Ewout en dan nog een beetje World of Warcraft gespeeld Ondertussen was arme Ewout helemaal schor geworden (en dat klinkt echt superzielig), maar verder was ie wel beter. Maar goed slapen is er niet bij. Kerstdag dan bij mn schoonmoeder gevierd. Was leuk maar druk en Ewout houdt blijkbaar niet meer van op verplaatsing gaan want is op gegeven moment anderhalf uur aan het brullen geweest. Uiteindelijk viel ie op mn arm in slaap en mocht ik met 8 kilo kind op arm ijstaart eten (ben ik goed in ondertussen). Tweede kerstdag lekker rustig thuis, want op zaterdag moesten we naar België. Ewout wou niet meer in zn bed slapen (ik heb de - waarschijnlijk redelijk belachelijke theorie dat dat komt omdat hij zn stem kwijt is en bang is dat ik hem niet hoor, tenzij hij vlak naast mij ligt ofzo), dus gewoon bij ons in bed genomen. Lekker slapen rond een uur of halfelf tot kwart voor 2. En toen weer om kwart voor 3. En weer. En weer en weer (en toen keek mama al lang niet meer op de klok, dat helpt ). En toen weer om 7u. Dus denk dat dat elk uur wel was. Leuk zo voor je een hele trip naar België hebt Die viel op zich wel mee, al had hij het op het einde wel weer gehad. Gelukkig toch redelijk braaf geweest in de auto. Net toen ik bedacht had dat we misschien even moesten stoppen om te voeden, viel hij weer in slaap. En we hadden nog een goede nacht ook (en voor de helft in zn eigen bed) Gisteren echter weer een nacht van om het uur Mama vond dat erg leuk, zeker zo voor een werkdag (en man merkt er helemaal niks van, gelukkig maar) Maar goed, ik zit hier nog redelijk fris en fruitig. Mag zo meteen alweer gaan kolven, dus dat wil zeggen dat er al 2 uurtje van de werkdag voorbij zijn Fijne dag allemaal!
Goedemorgen....lees straks even bij maar ik had eerst even een vraagje. Britt zit de laatste dagen steeds op 5 voedingen. Niet omdat ze nu om de 4 uur komt maar omdat ze er meestal eentje overslaat. Nou hebben we geprobeerd om haar om de 4 uur 200 cc te geven in plaats van 165 cc om de 3 uur. Ze drinkt de 200 cc in één keer op maar ze huilt drie uur later echt van de honger. Ik kan haar geen 6x 200 cc geven..en een uur laten huilen vind ik ook niets. Ben benieuwd wat jullie (zouden) doen?
@Kaatje: Succes straks! @Ingeltje: Wij hebben niets van UPC, dus mij zul je nooit horen klagen... @Eva: Beterschap voor Aimar! Leuk hoor, krulletjes... Mannen zijn over het algemeen wel van goede wil, maar zijn ook een stuk makkelijker... @Krisstel: Je kunt Britt ook een beetje foppen door flessen van 200 cc te maken met één schepje voeding minder. Dan kun je een fles per dag meer geven zonder ze extra voedingsstoffen binnenkrijgt...
Hier hebben we een redelijke nacht achter de rug. Emma werd rond 4.30 uur wat onrustig en ik besloot haar daarom te gaan voeden. Kon ze meteen nog een paracetamolletje krijgen. Daarna heeft ze heerlijk geslapen tot 9.00 uur ! Jammer genoeg kreeg ze zojuist vlak na de voeding zó'n enorme hoestbui, dat alle mamamelk in de handdoek (die ik de laatste dagen steeds uit voorzorg over haar schoot leg) belandde, dus die voeding konden we meteen nog eens overdoen... Jasmijn viert vandaag haar verjaardag op het kdv en heeft vanmorgen voor het eerst sins weken helemaal NIET gehuild. Daar ben ik erg blij om! Ze was blij met haar verjaardagskroon en volgens papa liep ze zo trots als een pauw ermee rond. Ik heb mijn fototoestel daar achtegelaten en ben dus benieuwd naar de beelden straks...
@Roshi, ik had dus niet gelezen dat Jennia ziek was..gelukkig werken al jullie middeltjes! Nu jullie nog..beterschap en succes straks met de prikjes. Nee joh, geen kaart meer sturen misschien komt hij veel later. Ik ben nu bijna niets ongesteld en ben ook aan het wachten haha had gelezen dat je het de eerste paar keer veel erger bent dan normaal. We willen in augustus twee weken met de auto op vakantie we twijfelen nog waar naartoe. @SanneMart, fijn dat het zo goed gaat met Teun. Lekker veel aan het slapen dus Nog eventjes genieten van je vrije dagen! @Jekkia, Britt slaapt tussen elke voeding gemiddeld 45 minuten.. @Kaatje, hier ook eentje die zegt dan zijn we sneller uit de luiers! haha. Veel succes vandaag! @Lola, leuke cadeautjes! Dat zou ik inderdaad ook kunnen doen denk dat ik het cb ook nog eens ga bellen. Ga je ook nog even een foto spammen hier? @Missy, zou ook wel voor het onderzoek gaan, dan weet je dat in ieder geval zeker. @Tweety, vind het zo erg voor jullie. Snap ook wel dat je daarna spijt had dat je had gebeld, maar aan de andere kant zijn die extras controles ook wel weer goed. Gelukkig viel de slijm mee en kan hij vandaag weer mee naar huis. @Cossy, wat enorm rot en zielig voor je ouders dat je opa zo doet. Hoe is de vriendin van je opa dan? Bah alcohol maakt sowieso al veel kapot maar dit is echt niet leuk! @Ingeltje, wat schattig zeg die foto. Mag ik vragen waarom je Julian een papfles geeft? Hoeveel en hoe vaak krijgt Julian nu de voeding? (zie dat Julian ook kaal is achterop ook van het loeren ?)
Goedemorgen! Ha ha hier ook een nachtraaf alleen heb ik niet de puf gehad om de pc aan te zetten 8) Zoals ik al dacht meldde Kyano zich om half 5 vanochtend. Maar ja hij had dan ook om 20 uur de laatste voeding gehad dus dan is het nog netjes. Nu ligt hij gelukkig nog steeds te slapen dus zijn schema komt niet echt in de war. En mama heeft al fijn de badkamer gepoetst dus ik mag nu wel even kletsen @ Kaatje succes vandaag! Ik hoop echt dat het goed gaat en dat je daar zou kunnen beginnen, lekker weg bij die bitches van de Intratuin @ Cossy hmm wat een vervelend karaktertrekje van jouw opa zeg. En zeker niet leuk voor je moeder. Ben benieuwd hoe lang hij een relatie met die vriendin heeft en of zij hem op een gegeven moment ook door heeft. Gewoon maar niet teveel van aantrekken... @ Parr ben benieuwd hoe het vandaag gaat met Kate. @ Eva Leuk krulletjes Hier is Kyano nog steeds ongeveer kaal hoop dat de haartjes snel komen. Dennis moet hier gewoon elke dag werken dus dan doe ik altijd de ochtendverzorging van Kyano. En straks als ik ook weer moet werken zullen we het wel delen, maar ik verwacht geen problemen. Hij vind zijn momentjes met Kyano altijd heerlijk en vind het juist jammer dat hij nu weinig tijd aan hem kan besteden omdat hij ook nog veel moet leren. Probeer er even met je vriend over te praten dat helpt meestal wel. Succes! @ Irisb wel hilarisch kersttaart eten samen met Ewout, hij wilde gewoon ook een stukje . Maar ik merkte hier ook wel dat de drukke dagen hem toch wel een beetje uit zijn ritme brengen. Gelukkig zodra hij 's avonds lekker in zijn eigen bedje ligt is het goed. @ Krisstel precies zoals jij nu schrijft had ik gisteren dus ook. Eerste voeding bv om 6.30 uur, toen om 11 uur 180cc. Dus ik dacht daar kan hij wel even op slapen. Maar nee om 14 uur wilde hij alweer dus toen weer een flesje van 180 cc opgedronken en om 17 uur alweer honger Ik heb hem toen bv gegeven en hoopte dat hij daarmee langer tevreden was maar ook toen weer precies om 20 uur weer honger. We hebben hem toen zijn laatste flesje gegeven en ervoor gekozen om hem niet wakker te maken om 23 uur voor een extra voeding maar gewoon uit te testen wanneer hij zich zou melden. Dat was dus om half 5. Maar aangezien hij nu niet eerder dan normaal zijn flesje wil kan ik dus gelukkig wel de 5 voedingen weer aanhouden. Hoop alleen dat ik vanavond wat later met de laatste voeding zit anders is het vannacht weer half 5. Maar ik zou ook bij Britt proberen de 5 voedingen aan te houden en anders misschien toch 6 van een kleinere hoeveelheid. @ Lola ha ha leuk dat Jasmijn zo trots is op haar kroontje Grrrr mijn kater heeft zich net naast het toetsenbord genesteld is een beetje lastig typen.... En sleutels nog steeds niet gevonden
hoi hoi, hier de zoveelste gebroken nacht. om half 1 ging ze pas slapen tot half 4 en toen om 4 uur gevoed en nog niet willen slapen dus maar weer bij ons geslapen, pffff ik moet morgen werken dus ik hoop echt dat het vannacht beter gaat. net gaan wegen op het cb en ze is in 3 weken wel 60 gram aangekomen. komt waarschijnlijk doordat ze ziek is geweest maar nu begin ik echt een beetje aan mezelf te twijfelen. pffff @tweety suc6 in het ziekenhuis. @kaatje nogmaals succes @ingeltje wij hebben tv en internet van upc dus wie weet ooit... xxxxxxxxxxxxxxx
Lieve Missy: Ik ga even gewoon heel eerlijk zijn. Vind het moeilijk om het te typen zonder je eventueel tegen het zere been aan te schoppen, maar je vroeg een eerlijke reactie, dus ik ga proberen zo diplomatiek mogelijk een reactie te geven op je vraag. Sinds Mike geboren is, hebben jullie vanalles met hem gedaan. Inbakeren, andere voedingen, middeltjes en bezoekjes aan HA en KA. Het is natuurlijk moeilijk in te schatten wat er met Mike is, aangezien ik hem nog nooit gezien heb en er niet bij ben, maar het eerste wat er in mij opkomt als ik lees wat hij doet, is: er is niets met hem aan de hand. Ik denk dat hij gewoon een beetje van slag raakt van al die veranderingen aan zijn lijfje. Ik begrijp dat het als nieuwe ouders soms heel moeilijk is en dat je onzeker wordt van het feit dat hij niet doet "zoals het in de boekjes staat", maar vergeet niet dat Mike een eigen persoontje is met zijn eigen handleiding. Probeer te accepteren dat Mike minder slaapt dan andere kindjes. En wakker wordt tussendoor en moeite heeft met weer inslapen (heeft Sara soms ook) Hij is toch gewoon tevreden, groeit goed en ontwikkelt zich prima. En probeer niet achter elk babykwaaltje wat te zoeken. Dat hoort er nou eenmaal bij. Nogmaals: ik wil je echt niet beledigen, maar ik denk echt dat je onzekerheid op dit moment de overhand heeft. Jullie zijn goede ouders, zijn geweldig en lief voor Mike.. .meer heeft hij niet nodig. Dus ga gewoon door met de voeding die je nu geeft en ga niet meer aanrommelen met andere dingen. Daar raakt hij alleen maar meer door van slag. Kindjes hebben behoefte aan herkenbare patronen. Liefs - Jannes