September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    oh jah de beloofde foto's van babyzwemmen nog!
    ga ze ff plaatsen voor jullie.

2. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
  3. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Met de mw die les gaf

4. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
  5. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Whoe hoe heb 900 berichten hahaha

Mama achter de buggy :D

6. 4days

4days Niet meer actief

Onder niveau werken -> Ga ik ook doen. Ik was tot anderhalf jaar geleden druk met een universitaire studie rechten. Toen bedacht ik me ineens dat ik mezelf niet de rest van mn leven achter een bureau wetten door zag spitten... Nu ga ik misschien volgend jaar de pabo doen. Onder mijn niveau eigenlijk, maar als leraar op een basisschool werken lijkt me 100 keer leuker. En ook het salaris zal stukken lager zijn, maar ach, als ik er maar goed van kan leven vind ik het best. Liever niet superrijk worden en wel elke dag iets doen wat ik leuk vind, dan bakken met geld verdienen en daarvoor wel jaaaaren moeten opofferen aan stomme dingen.

7. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Zo de laatste :D

8. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    oioi, ik heb er 2500! :oops:

9. 4days

4days Niet meer actief

Babystyle, lief hoor die foto! :D En gefeliciteerd met je 900 berichten ;) hihi

10. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    babystyle geweldig dat zwemmen

Yule, ik krijg mijn werk wel gewoon betaald, maar het bevalt mij al een tijd niet meer (zeer onregelmatige tijden). Daarom ben ik gaan studeren, ik zit nu in het 3e jaar van mijn HBO studie en vind het zonde om te stoppen, volgens jaar zou ik kunnen afstuderen. Helaas moet ik stage lopen naast mijn baan en de studie (omdat mijn werk niet mee wil werken baalbaal)

mijn wekkertje roept

11. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ cossy gelijk heb je meid, je betn nog jong dus lkkr doen wat je wilt meid

12. 4days

4days Niet meer actief

Yule, foei! :) Ook een beetje verslaafd? :D Da's een kwart ton! Hahahahaha

13. 4days

4days Niet meer actief

Babystyle -> Jah precies, wij hebben nog alle tijd van de wereld he ;)

14. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Erg he? (2501) :)

Ben het met je eens hoor Cossy! Ik ga ook lekker genieten en geld maakt toch niet gelukkig. Omdat ik mijn hele leven heb gehoord dat ik zoveel mogelijk moet bereiken is het nogal lastig om bij mijn eigen ideeen daarover te blijven (dat is dus dat ik het persoonlijk totaal niet belangrijk vind, geld en macht en status).
    Nu ik besloten heb om mijn opleiding af te breken is het enige wat ik hoor van mijn ouders: maak het nou af dan heb je dat papiertje tenminste en kun je altijd zeggen dat je psychiater bent (wat koop ik daarvoor?) en als je het nou had afgemaakt had dat je veel betere financiele kansen gegeven (tja).
    Maar niet 1x: meid, je moet doen wat je leuk vindt.

Daar baal ik wel van eigenlijk. Ik snap nu wel veel beter waarom ik zolang ben blijven hangen in een studie/baan die ik helemaal niet leuk vind. (stemmetje van ouders in mijn achterhoofd dus)

@sasha: wat onwijs balen dat je werkgever die stage niet in werktijd wil laten vallen. Misschien toch op zoek naar een werken/leren plek? Wat voor HBO opleiding doe je nu dan?

15. Voor Domperiodon heb je geen recept nodig, is gewoon bij het Kruidvat en zo te koop...

16. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Hierbij wil ik Lola en Ingeltje bedanken voor hun nachtelijke steun :D in mijn droom!

Rayyan had gister de laatste voeding om 22.10 uur. Die dronk hij niet in 1 keer op, omdat hij tussendoor graag wilde persen :p Maar om 23.00 uur wilde hij dan toch de rest en ging toen slapen. Ik werd toen om 01.45 wakker van wat gilletjes en dacht 'oh neeee!' Het klonk alsof hij elk moment wakker kon worden. En toen wist ik niet of ik moest gaan kijken of niet.

Ik ben toen blijkbaar weer in slaap gevallen, want ik droomde ineens dat ik op het forum zat en mijn dilemma voorlegde. En Ingeltje en Lola zeiden me toen dat ik Rayyan gewoon moest laten en pas moest gaan kijken als hij echt ging huilen. (Wat je al niet kan dromen!)

Om 03.45 werd ik weer wakker van wat geluidjes maar heb deze genegeerd, nog denkend aan mijn droom. Hetzelfde om 04.45. Daarna heb ik een beetje half geslapen omdat ik verwachtte dat Rayyan elk moment wakker kon worden. Maar dat gebeurde dus pas om 06.15 :confused: Jeeeej!

Ik verwacht niet dat hij nu ineens door gaat slapen, maar ik vond dit toch wel erg leuk. Ik ben positief en beschouw elke nacht als een verrassing en denk telkens: misschien slaapt hij nu wel door! :) En ach, als hij dan wakker wordt en zo lief naar me lacht, smelt ik gewoon..

17. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Oud en Nieuw: mijn zus, zwager en baby-nichtje komen hier logeren. Erg leuk aangezien Chris late-vroege dienst heeft. Zijn Q en ik tenminste niet zo alleen.

Sprongetjes: hou ik me niet zo mee bezig aangezien ik nooit met zekerheid kan zeggen of het een sprongetje is of dat hij gewoon niet in zijn hummetje is. Wel zie ik dat hij steeds meer kan (en daar ben ik trots op ;) maar ik heb er niet tot in detail zicht op of hij voor- dan wel achterligt. Met andere woorden: ik weet niet wat hij hoort te kunnen na ieder sprongetje.

Man: doet ook heel veel voor en met Quinten. 's ochtends doe ik de verzorging en verschoning aangezien hij echt geen ochtendmens is. Maar als ik hem vraag dit wel te doen, doet hij dit zonder problemen.

Voornemens: vooral heel veel genieten van en met elkaar! En hopelijk ben ik volgend jaar om deze tijd weer net zwanger…

Werk: ik ben zeer tevreden met mijn baan en doe dit met veel plezier. Geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om iets anders te gaan doen. Wel een goed voornemen m.b.t. werk: niet teveel overwerken. Of beter gezegd: niet overwerken…

Vakantie: we gaan eind februari een weekend weg, in mei een hele week en in december naar Disney. In de zomervakantie zelf gaan we niet, de rest is al duur genoeg ;)

@Pisum: oh, ik ga ook heel erg mijn best doen om in jouw droom te komen! Dan ga ik tegen je zeggen dat wij de beste buddy's ever zijn ofzo. Laat je me even weten of het is gelukt ;)

En dames: jullie spreken met een plaatstelijke beroemdheid! Ik kom namelijk vanavond op het nieuws. Ik heb een diepte-interview gegeven over champagne. Oh ja, het is op een regionale zender whahahahaha!

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Anno: hoe veel was Julia dan aangekomen? (waarschijnlijk heb je het wel vertelt maar kon het niet terugvinden) Ik hoop voor je dat het gewoon een BV dip is waar de andere meiden het over hadden en dat het snel weer beter gaat.

@ Babystyle: leuke foto's van het babyzwemmen.

O&N: Wij gaan naar mijn ouders, schoonmoeder woont vlakbij dus mijn vriend gaat daar nog even langs. Bij mijn ouders heeft Aimar lekker een bedje staan dus kan daar slapen. Mijn ouders wonen in een gezellige buurt dus met oudjaarsavond hebben we ook altijd veel lol met de buren.

Aimar bleef trouwens maar huilen dus om 14:15 maar de fles gegeven. Onder het drinken begon hij met poepen...alles onder! Het heeft hem behoorlijk dwars gezeten....hopen dat het nu weer vanzelf gaat dat poepen want zou zo graag weer betaalbare voeding willen kopen :rolleyes:

19. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ik ben te ambitieus om een baan onder mijn niveau uit te voeren. Begrijp jullie allemaal en zou willen dat ik ook zo kon denken, maar ik persoonlijk heb het echt nodig om buiten mijn comfortzone te werken. Dus getriggered worden om op voor mij het hoogste niveau dingen te doen.

Merk nu met Sara wel dat dat soms heel vermoeiend is, want ik moet keuzes maken. Onlangs had ik onverwacht een minister op werkbezoek en die bleef tot 18.30u. Tja dan moet ik kiezen... laat ik mijn collega het alleen afhandelen of blijf ik en bel ik naar huis dat ik niet voor 19.30u thuis ben. Moet dan eerlijk toegeven dat ik het laatste doe.

Maar er zullen in de toekomst genoeg momenten komen dat ik moet accepteren dat ik op mijn werk niet alles meer kan doen.

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Oja, poepen...

Vanmorgen tijdens de luierwissel begon Raven ook lekker haar best te doen... alles vies natuurlijk. En schaterlachen dat ze deed! Ik kon er niks aan doen maar ik moest gewoon meelachen. Erg grappig op de vroege ochtend. :)

Deel Deze Pagina