@Pisum: Hihi... nu word ik natuurlijk wel héél nieuwsgiering naar wat ik vannacht in jouw droom heb gedaan... Onder je niveau werken: Welk etiketje er op een functie is geplakt, boeit mij ook niet zo erg. Maar ik merk wél dat ik op mijn werk beter in mijn vel zit als ik mijn hersens kan laten kraken... Studie afbreken: Ik heb destijds mijn HBO-studie afgebroken, omdat ik op mijn stageplek (bank) wilde blijven werken. Na een paar jaar kreeg ik spijt. Ik wilde hogerop binnen het bankwezen, maar daar had ik toch echt dat papiertje voor nodig. Ik heb mijn studie toen in de avonduren afgemaakt. Dat was behoorlijk pittig en toen had ik nog geen kind. Moraal van dit verhaal: Het is nu moeilijk in te schatten of je over een paar jaar niet spijt krijgt van je beslissing. Mijn advies: probeer je studie dan in elk geval 's avonds af te ronden, je weet nooit wanneer je je diploma nog eens goed kunt gebruiken...
Dat ken ik maar al te goed! Mijn ouders waren ook op zn zachtst gezegd not amused. Maar bij de ouders van mn vriend is het nog erger. Hij heeft een mbo-diploma (i.v.m. beetje lui op de middelbare school), maar ik daarna nog aan 4 (!?!) hbo studies begonnen. na 1 tot 2 jaar stopte hij telkens weer, omdat hij er echt geen zin in had. Maar zijn ouders bleven pushen. Resultaat? Nog steeds alleen een mbo diploma, maar wel een hoop studieschuld en 8 jaar lang op hetzelfde punt blijven steken...
Vakantie Wij hebben hopelijk aankomend jaar genoeg geld om 4 weken op familiebezoek te gaan in de Dominicaanse Republiek....Dus wel vliegen met een kleintje.... Mochten we niet genoeg geld hebben zou ik graag een weekje naar Spanje willen maar is verstandiger om door te sparen....maargoed we zien wel hoe het allemaal gaat. Met die economische crisis kan je maar beter bij de dag leven.....
Over de vakantie: Wij gaan met mijn zus, haar man en hun zoontje. Hij is dan 1 jaar en 3 maanden en Fenna 11 maanden. We gaan lekker 3 weken naar de sprookjescamping hier in Nederland Is helemaal gericht op baby's en kinderen, het zwembad is bijv nergens dieper dan 30 cm, er zijn mooie baby badjes in de ( hele luxe) toiletgebouwen, maar ook familiedouches etc. Er zijn clowns en speeltuintjes, zandbakken, bolderkarren te huur en in het restaurant allemaal kindermenu's, echt ideaal! Verheug me er ook echt op Vliegen doen we nog ff niet, vooral omdat ik onwijze vliegangst heb. Ik doe het wel, maar vind het maar niks Aangezien Fenna nogal gevoelig is voor wat betreft mijn humeur etc, lijkt het me slim om dat niet te doen. Ik ben dan nl sacho etc, waarop zij dus ook gaat huilen, dat lijkt me niks!
Oooooooooh, een minister? Echt een minister of een MINI ster...? Grapje hoor. *kijkt bewonderend naar PC scherm bij gebrek aan real life Jannes* Ik zou denk ik ook gebeld hebben naar huis hoor! Toch vind ik wel dat er een verschil zit tussen deadlines moeten halen of belangrijke vergaderingen/gesprekken waar je zelf het nut van inziet (daar zou ik wel voor blijven namelijk) of suffe klusjes en gebruikt worden voor dingen die je collega's eigenlijk zouden moeten doen (afschuiven is in de zorg nogal gebruikelijk helaas, komt denk ik door het verlammende effect van chronische verantwoordelijkheid en overbelasting). Daar heb ik geen zin meer in. Dan gaat mijn kind ab-so-luut voor. Ik wil ook geen 24-uurs diensten meer draaien, omdat ik daar helemaal raar van word in mijn hoofd en de grote verantwoordelijkheid die je dan hebt kan ik 's nachts niet aan als ik niet meer kan denken. (Je moet je voorstellen dat je je gedachten niet kunt ordenen als je al 21 uur gewerkt hebt en er komt iemand doodziek op de eerste hulp en je weet gewoon niet meer wat je moet doen, of je moet beslissen of iemand die net een zelfmoordpoging gedaan heeft wel of niet naar huis kan, dat trek ik dus niet, ik ben altijd bang dat ik verkeerde beslissingen maak dan). Ik ben trouwens ook op mijn best als ik onder enige tijdsdruk moet werken. Dat vind ik ook helemaal niet erg als het leuk werk is. Ik geloof dat ik met onder mijn niveau werken bedoel dat ik als slaafje word gebruikt door mensen waar ik in principe niet voor onder doe.
Vakantie -> omdat wij binnenkort gaan verhuizen zal veel meer dan een weekje center parcs er wel niet in zitten...
@Lola en Cossy: ik denk L!. Die man zei alleen maar: is leuk geworden, vanavond moet je maar eens om 17.30 uur kijken.
vakantie: wij gaan met 4 stellen met kindjes onder de 4 jaar kamperen met de tent in NL. Heerlijk simpel.
Ja......ken het probleem...heb ook nergens zin in en aangezien Aimar vaak heel licht slaapt wil ik ook niet teveel herrie maken dus dan is forummen een goede optie
thx voor jullie lieve woorden en ik wil voorlopig ook nog niet stoppen maar julia heeft honger en er komt niks. ik geef nog niet op hoor, zet nog ff door iemand ervaring met domperidon? las dat het slecht is xxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik kijk ook nooit l1, vind k super saai. Maar nu wel dan Anno -> Ik zou sws nix gaan gebruiken zonder eerst een arts te vragen... En als je problemen blijft houden met de bv kun je altijd nog eerst een lactatiekundige inschakelen! Misschien is het probleem wel zo te verhelpen, met een of ander trucje. Zou toch zonde zijn als je daardoor een paar maanden bv misloopt...
jeetje is het kleptijd ofzo. in 1 uur hebben jullie 4 pagina's bijgeschreven en ik moet die andere 6 nog lezen nou ik ga ff bijlezen.... niet teveel schrijven in de tussentijd he anders loop ik NOG meer achter
Hai kletstantes ! Jemig ik was er vanochtend nog en nu geloof ik alweer 8 pagina's of zo bijlezen volgens mij hebben veel meiden kerstvakantie 8) Ik ben vanmiddag lekker met Kyano naar het centrum geweest en hij heeft heerlijk geslapen in de wandelwagen. Daarna flesje gegeven en toen was hij weer moe dus hij ligt nu weer lekker in zijn bedje. Toch weer eens fijn na zo'n 3 dagen van bijna niet slapen overdag. Het is heerlijk om zijn gebrabbel te horen maar even lekker niet hoeven te amuseren is ook wel eens fijn @ Freesia lekker gymmen hoor met Jill! Zeker als zij er zo van geniet Het knuffellapje zal wel niet zo gevaarlijk zijn. Kyano slaapt er ook al heel lang mee en heeft het ook vaak helemaal over zijn gezicht liggen. @ Lola zo laat Roy ook maar eens deze kant uitkomen! Roermond - Reuver is nog te doen en mijn ramen zijn ook broodnodig aan een wasbeurt toe Beloning moeten we het dan nog even over hebben @ Anno misschien als tip ook veel drinken. Dat schijnt ook te helpen om de bv weer wat op te krikken. Succes hopenlijk lukt het! @ Roshi lekker zo'n vrolijke Jenna bij het CB! Jouw meisje is ook echt nog lekker klein @ Sasha ja die dip heb ik ook wel eens. Ben voor mezelf ook blij dat ik 7 januari weer kan gaan werken. Ben alleen een beetje bezorgd over Kyano maar dat zal wel goed komen @ Pisum ha ha zo'n dromen moet je vaker hebben @ Pupke nou ik zet L1 op vanavond hoor! Ben benieuwd 8) Oud en nieuw vieren we dit jaar bij vrienden hier in Reuver. Kyano gaat dus mee maar we gaan wel 's avonds gewoon naar huis. Ik geef hem rond 21 uur een voeding en laat hem dan gaan slapen. Als wij naar huis gaan (ik schat tussen 1 en 2 uur) zal hij wel wakker worden maar dan geef ik hem een keer extra bv en dan slaapt hij 1 januari ook wat langer. Goede voornemens heb ik eigenlijk niet. Gewoon een goede moeder voor ons ventje zijn. Oh ja 1 hele belangrijke.........MEER ROMANTIEK EN SEX! en dus ook een goede partner voor mijn hubbie Nu komt het er vaak niet van dus daar gaan we in 2009 verandering in brengen!