September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    1. Kaatje85 31 (31)
    2. Zico 46 (46)
    3. Lola 77 (91)
    4. Ingeltje 171 (176)
    5. Tweety 199 (207)
    6. Lindaa 203 (204)
    7. MirandaT 286 (284)
    8. Jannes 307 (308)
    9. Devilschase 318 (316)
    10. Roshi 332 (342)
    11. FunnyMe 371 (369)
    12. Yule 372 (380)
    13. Jekkia 425 (421)
    14. Parr1983 426 (431)
    15. Cossy 477 (517)
    16. Krisstel 528 (529)
    17. Anno103 537 (542)
    18. MissyZuilen 621 (622)
    19. Freesia 626 (631)
    20. Dreames 659 (664)
    21. Eva1983 660 (672)
    22. Azeb 801 (801)
    23. Steen 807 (806)
    24. Shedevil 852 (851)
    25. Miracle08 863 (861)
    26. Babystyle 1035 (1055)
    27. Moppiepoppie 1179 (1178)
    28. Mamameike 1230 (1228)
    29. Wupje 1254 (1262)
    30. Pupke 1329 (1348)
    31. Elise1 1412 (1429)
    32. IrisB 1546 (1551)
    33. Pisum 1742 (1748)
    34. First Time 1750 (1764)
    35. Dorientje 1758 (1752)
    36. Jale 1895 (1893)
    37. Dniise 1979 (1977)
    38. Sasha 2047 (2060)
    39. Ydnic 2082 (2078)
    40. Foover 2956 (2957)
    41. Sannemart 3350 (3367)
    42. HannekeR 3421 (3416)
    43. Nikky 3627 (3612)
    44. Helma 1602 4109 (4096)
    45. Evi1 7815 (7794)

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    tweety mijn duimen draaien meid!

oeh oeh ben weer gestegen in de lijst hahaha

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Lola: Werk -> salarisconsulent binnen de accountancy, studie -> Heao Commerciële Economie
    Pupke: Werk -> praktijkopleider Geestelijke gezondheidszorg, studie -> HBO-V en daarna Leraren Opleiding Verpleegkunde
    IrisB:Werk -> administratief medewerker (bedrijf in theaterbranche), studie -> WO Geschiedenis (Middeleeuwen) + WO lerarenopleiding
    Eva1983: Werk -> Pedagogisch Werker KDV, studie -> SPW3 en opleiding Hoger Management (Kinderopvang)
    Yule: Werk -> Arts-onderzoeker (maar zoekend naar iets anders), studie -> Geneeskunde
    Cossy: Studie -> WO Rechten (maar waarschijnlijk komend jaar switch)
    Steen: Werk -> IC neonatologie verpleegkundige, studie -> HBO-V en IC neo opleiding.
    anno103: werk-> pedagogisch medewerker, oftwel leidster op een kinderdagverblijf -> SPW3 kinderopvang
    Roshi: werk -> directiesecretaresse (maar wil gewoon terug naar admin medewerkster)studie-> MBO administratief en intercedenten opl
    Dreames: werk -> juridisch medewerkster op een deurwaarderskantoor, studie -> HBO Rechten
    FunnyMe: werk-> kraamverzorgster, studie -> SPW4, en kraamverzorging niv.2, lekker makkelijk)

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Tweety ook hier wordt weer heel hard geduimd!

5. tweety duimen doen we hier ook!

oeh oeh ik ben weer gestegen in de lijst!

xxxxxxxxxxxxxxxx

6. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Lola: Werk -> salarisconsulent binnen de accountancy, studie -> Heao Commerciële Economie
    Pupke: Werk -> praktijkopleider Geestelijke gezondheidszorg, studie -> HBO-V en daarna Leraren Opleiding Verpleegkunde
    IrisB:Werk -> administratief medewerker (bedrijf in theaterbranche), studie -> WO Geschiedenis (Middeleeuwen) + WO lerarenopleiding
    Eva1983: Werk -> Pedagogisch Werker KDV, studie -> SPW3 en opleiding Hoger Management (Kinderopvang)
    Yule: Werk -> Arts-onderzoeker (maar zoekend naar iets anders), studie -> Geneeskunde
    Steen: Werk -> IC neonatologie verpleegkundige, studie -> HBO-V en IC neo opleiding.
    anno103: werk-> pedagogisch medewerker, oftwel leidster op een kinderdagverblijf -> SPW3 kinderopvang
    Roshi: werk -> directiesecretaresse (maar wil gewoon terug naar admin medewerkster)studie-> MBO administratief en intercedenten opl
    Dreames: werk -> juridisch medewerkster op een deurwaarderskantoor, studie -> HBO Rechten
    FunnyMe: werk-> kraamverzorgster, studie -> SPW4, en kraamverzorging niv.2, lekker makkelijk)
    Freesia: werk -> verkoopster drogisterij, studie -> Pabo en MWD niet afgemaakt)

Nieuwe poging ;)

7. 4days

4days Niet meer actief

Freesia -> jah erg is dat he, dat ouders dat zelf niet snappen... Ik ga mijn kind in ieder geval nooit pushen om allerlei opleidingen te doen!

Lindaa -> Ooooh wat fijn van je opa! :D

Sasha -> Ik ga denk ik heel wat anders doen dan rechten... Ik heb eigenlijk alleen mijn P gehaald, en nog wat blokken van het tweede jaar gelopen. Maar om daar iets mee te kunnen moet ik zeker nog een jaar of 6 fulltime verder leren voordat ik kan gaan werken. En ik heb gewoon geen zin daarin...

Dreames -> Ohh, nog een jurist onder ons! ;) Nee als ik een hbo diploma had was ik ook zeker niet begonnen aan de uni hoor... :) Zo ambitieus ben ik zou ook weer niet...

Tweety -> Ohh nu maar hopen dat Robin weer naar huis mag! :)

8. 4days

4days Niet meer actief

Ohw foei dreames! ;)

9. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Tweety, hopen dat Robin weer lekker mee mag <duimduimduim> [-o<

Lindaa, fijn van je opa en gefeli met de vermaanddag van Michelle.

Funny, ik ben ook gestegen! :D

10. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @freesia het is ook fijn om een baan te hebben waar je niet zwaar van over de zeik gaat. gelijk heb je dat je lekker 1 functie lager bent gaan werken.

@yule oh maat 62/68 al bijna niet meer. gio is nu waarschijnlijk ook zo rond de 65 cm, maar romper past hij perfect. alleen de shirts en broeken worden een beetje krap.

@sasha wat vervelend dat je je zo voelt. natuurlijk vind j ehet leuk, maar je mag er best soms doorheen zitten hoor. dat hoort er een beetje bij. En dan kan je hier lekker je hart luchten. zal inderdaad maar ff naar de ha gaan. Misschien heeft hij tips.

goede voornemens heb ik wel, maar doe er niet speciaal op oud en nieuw aan. doe het vooral als het in me opkomt.

@babystyle leuke foto´s hoor.

@yule gewoon vooral doen wat je leuk vind hoor. ik ben drie studie´s begonnen en ben toen gaan werken. nu ben ik uit mezelf een studie begonnen en dast bevalt me uitstekend. gewoon doen waar je zin in hebt.
    dast is ook leuk toch zonder luier. ik kan het vaak ook niet laten om mee te lachen terwijl hij iets doet wat niet mag. zoals de mobiel in eens vastpakken vanuit z´n wipper of zo.

@pisum super hoor. ik vind het ook zo lastig als ik gio hoor om niet te gaan kijken. doe het ook sinds kort en het werkt redelijk

@pupke zo je regionale debuut. stoer hoor. haha

vakantie wij gaan in juni 2 weken op vakantie met mijn ouders naar frankrijk. lekker naar een camping.

hier zit man lief heerlijk te snoezen met die kleine dus kan ik ff reageren.

@roshi ja ze kunnen echt goed kletsen he die meiden hier. hah

@lola beter dan dat je het wel vandaag verwachte en het niet kreeg. in amerika klagen ze je daar voor aan hoor.

@steen dat boeren hoor ook een klein beetje bij refleux zei mijn arts en ja daar kunnen ze echt last van hebben.
    nee heb geen test gedaan nog. kan ook nog niet. ik wacht netjes tot 7 jan denk ik.

@funny me fijn dat de meiden veel beter zijn.

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar had nog steeds verhoging....drinkt zijn flessen wel goed. Heb zoutoplossing spray in zijn neusje gedaan en gesmeerd met luuf. Hij was na een uurtje wakker te zijn geweest alweer moe. Op de commode nog wel heerlijk liggen lachen om mama's liedjes :) En nog even geoefend met omrollen :)
    Daarna hevig verontwaardigd dat hij naar bed moest.....nu is hij stil en ik hoop dat hij lekker kan slapen tot voeding van 22:00.
    Ik ga nu even tv kijken met mannetje: Curly Sue! Geweldig grappige emo-film ;)

we moeten ook nog eten...maar geen zin om te koken....durf te wedden dat het pizza of patat wordt ;) (zitten hier om de hoek)

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Oh zag dat ik door funny ook in de lijst ben gezet (geplaatste berichtjes) thanx ;)

13. nikky

nikky Niet meer actief

hoi allemaal

het is weer een tijdje geleden dat ik hier ben geweest, hier gaat het nu weer wat beter, ons mannetje is nog steeds benauwd, maar is er niet meer ziek van....hij groeit weer goed, hij is nu 5100 gr en 59 cm, zal dit straks even pb'en....

ik weet niet hoe ik dit op de lijst moet krijgen :oops:
    maar ik werk als activiteitenbegeleidster met verstandelijk gehandicapten...opleiding spw 4

ik zal het straks nog een proberen, ga nu mijn mannetje de fles geven

liefs Nikky

14. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    Freesia: werk -> verkoopster drogisterij, studie -> Pabo en MWD niet afgemaakt)
    Elise1: -> Masseur Eyefeel Massage (eigen bedrijf) -> MBO klassieke Massage en ben bezig met HBO Massage therapeut
    Nikky: -> werk -> Activiteitenbegeleidster met verstandelijke gehandicapten -> SPW4

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    helppppppppppppppppppp

sorry maar ik heb WEER jullie advies nodig

Jenna heeft koorts 38.6 dus ik heb haar niet in bad gedaan en een zetpil gegeven. allen ging ze na 15minuten al poepen (diaree) kan dat kwaad? en bij welke temp moet ik aan de bel trekken?

16. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @roshi ik zou de hap ff bellen dat kan nooit kwaad. succes en laat het ff weten. gio gaat van een zetpil ook altijd poepen dus dat kan kloppen.

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    moet je bij 38.6 al bellen?

18. 4days

4days Niet meer actief

De huisarts raadplegen
    Veel ouders vragen zich af wanneer ze precies contact op moeten nemen met de huisarts als hun kindje koorts heeft. Voor koorts geldt, net als voor alle andere ziekteverschijnselen, dat de ouders dat zelf het beste kunnen beoordelen. Immers, zij kennen hun kind beter dan wie dan ook. Zij zien dan ook vaak het eerst dat er iets ernstigs aan de hand is. In geval van twijfel is het altijd verstandig om toch even te bellen.

Er is een aantal aanwijzingen dat erop duidt dat je kindje er ernstig aan toe is. Over het algemeen kun je stellen dat hoge koorts gevaarlijker is naarmate de baby jonger is. Wanneer de temperatuur van een pasgeboren baby boven de 38°C stijgt, kun je het beste contact opnemen met je huisarts. Verder geldt dat de toestand van je kind gevaarlijker wordt, wanneer er naast koorts nog anderer ziekteverschijnselen optreden.

Bij braken en diarree als ziekteverschijnselen naast de koorts, moet je in ieder geval je huisarts raadplegen. Ook als je baby slap en lusteloos is, niet reageert tijdens de koortsaanvallen en geen behoefte heeft aan drinken, kun je beter je huisarts om advies vragen. Stuipen en huiduitslag vormen eveneens redenen voor alarm. Wanneer je baby naast de koorts echter alleen maar last heeft van een verkoudheid (met helder, waterig snot) en verder nog normaal drinkt en helder reageert, is er waarschijnlijk niet zo veel aan de hand.

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    @Tweety, hopelijk mag Robin morgen weer lekker mee naar huis.

@Roshi, ff onsmakelijk: maar kon je zie dat de zetpil er weer mee uitgepoept is? Een kwartier is een beetje discutabel zeg maar....in principe wordt het wel vrij snel opgenomen. Succes!

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ja een kaal knikkebolletje van het kijken naar links en rechts en verder overal waar maar iets te zien is ;)
    Pap omdat Julian de laatste tijd zo slecht drinkt en we hem daarmee in ieder geval aan het einde van de dag met een vol buikje in bed kunnen n. leggen.Het helpt verder niet voordoorslapen,want dat ritme is hij echt kwijt.
    Dat probleem met teveel voeding vroeg ik me ook al af maar meende van de week dat Kaatje zei dat 1200cc incidenteel ook mag ofzo?

Oh mijn god 12 pagina's.. sprry ik ga niet reageren want dat wordt me te gek! Ik begin maar eens met bijlezen!

Deel Deze Pagina