@roshi sorry dat we je ongerust hebben gemaakt. heb zelf ff niet aangedacht dat ze prikjes heeft gehad. dikke knuf
Lola: Werk -> salarisconsulent binnen de accountancy, studie -> Heao Commerciële Economie Pupke: Werk -> praktijkopleider Geestelijke gezondheidszorg, studie -> HBO-V en daarna Leraren Opleiding Verpleegkunde IrisB: Werk -> administratief medewerker (bedrijf in theaterbranche), studie -> WO Geschiedenis (Middeleeuwen) + WO lerarenopleiding Eva1983: Werk -> Pedagogisch Werker KDV, studie -> SPW3 en opleiding Hoger Management (Kinderopvang) Yule: Werk -> Arts-onderzoeker (maar zoekend naar iets anders), studie -> Geneeskunde Cossy: Studie -> WO Rechten (maar waarschijnlijk komend jaar switch) Steen: Werk -> IC neonatologie verpleegkundige, studie -> HBO-V en IC neo opleiding. Anno103: Werk-> pedagogisch medewerker, oftwel leidster op een kinderdagverblijf -> SPW3 kinderopvang Roshi: Werk -> directiesecretaresse (maar wil gewoon terug naar admin medewerkster) studie-> MBO administratief en intercedenten opl Dreames: werk -> juridisch medewerkster op een deurwaarderskantoor, studie -> HBO Rechten FunnyMe: Werk-> kraamverzorgster, studie -> SPW4, en kraamverzorging niv.2, lekker makkelijk) Freesia: Werk -> verkoopster drogisterij, studie -> Pabo en MWD niet afgemaakt) Elise1: Werk -> Masseur Eyefeel Massage (eigen bedrijf) -> MBO klassieke Massage en ben bezig met HBO Massage therapeut Nikky:: Werk -> Activiteitenbegeleidster met verstandelijke gehandicapten -> SPW4 Ingeltje: Werk -> Callcentermedewerker bij UPC, studie -> HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening Krisstel: Werk -> Technisch adviseur, studie -> HBO Ergotherapie Babystyle: Werk-> Helpende +, Verzorgende IG (nog niet klaar), Opleiding klaar-> Werken bij Kraamvogel Jannes: Werk -> Manager corporate communications -> studie Communicatie A/B
@Tweety: Ik heb behoorlijk medelijden met jullie kereltje, wat een gefrunnik aan dat kleine lijfje... @Cossy: Stoer hoor, dat spencertje! Van H&M? Die hebben voor jongetjes leukere dingen dan voor meisjes. Ik houd niet van kleertjes met applicaties en daar hangen bij H&M en C&A de rekken vol mee... Als het morgen niet beter gaat met Emma, bel ik voor de zekerheid de huisarts. Voor de voeding heeft ze zeker een half uur liggen kreunen bij mij op schoot. Het was geen huilen, maar het klonk zó zielig... Ook zielig: een spuitluier tot halverwege haar ruggetje en dan niet in bad mogen vanwege de koorts. Heb ik haar dus moeten plagen met babydoekjes...
Lola: Werk -> salarisconsulent binnen de accountancy, studie -> Heao Commerciële Economie Pupke: Werk -> praktijkopleider Geestelijke gezondheidszorg, studie -> HBO-V en daarna Leraren Opleiding Verpleegkunde IrisB: Werk -> administratief medewerker (bedrijf in theaterbranche), studie -> WO Geschiedenis (Middeleeuwen) + WO lerarenopleiding Eva1983: Werk -> Pedagogisch Werker KDV, studie -> SPW3 en opleiding Hoger Management (Kinderopvang) Yule: Werk -> Arts-onderzoeker (maar zoekend naar iets anders), studie -> Geneeskunde Cossy: Studie -> WO Rechten (maar waarschijnlijk komend jaar switch) Steen: Werk -> IC neonatologie verpleegkundige, studie -> HBO-V en IC neo opleiding. Anno103: Werk-> pedagogisch medewerker, oftwel leidster op een kinderdagverblijf -> SPW3 kinderopvang Roshi: Werk -> directiesecretaresse (maar wil gewoon terug naar admin medewerkster) studie-> MBO administratief en intercedenten opl Dreames: werk -> juridisch medewerkster op een deurwaarderskantoor, studie -> HBO Rechten FunnyMe: Werk-> kraamverzorgster, studie -> SPW4, en kraamverzorging niv.2, lekker makkelijk) Freesia: Werk -> verkoopster drogisterij, studie -> Pabo en MWD niet afgemaakt) Elise1: Werk -> Masseur Eyefeel Massage (eigen bedrijf) -> MBO klassieke Massage en ben bezig met HBO Massage therapeut Nikky:: Werk -> Activiteitenbegeleidster met verstandelijke gehandicapten -> SPW4 Ingeltje: Werk -> Callcentermedewerker bij UPC, studie -> HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening Krisstel: Werk -> Technisch adviseur, studie -> HBO Ergotherapie Babystyle: Werk-> Helpende +, Verzorgende IG (nog niet klaar), Opleiding klaar-> Werken bij Kraamvogel tweety: werk-> nu verzorgende ig per 1 jan niks meer, studi-> mbo verkoopmedewerker(niet afgemaakt) mbo verzorgende ig[/b]
Nee dat waren die mexx kleertjes die k laatst liet zien hihi Roshi -> Oepss had k ook niet aan gedacht nee, die prikjes.... Agja met 38,6 had k sws gebeld.
Lola: Werk -> salarisconsulent binnen de accountancy, studie -> Heao Commerciële Economie Pupke: Werk -> praktijkopleider Geestelijke gezondheidszorg, studie -> HBO-V en daarna Leraren Opleiding Verpleegkunde IrisB: Werk -> administratief medewerker (bedrijf in theaterbranche), studie -> WO Geschiedenis (Middeleeuwen) + WO lerarenopleiding Eva1983: Werk -> Pedagogisch Werker KDV, studie -> SPW3 en opleiding Hoger Management (Kinderopvang) Yule: Werk -> Arts-onderzoeker (maar zoekend naar iets anders), studie -> Geneeskunde Cossy: Studie -> WO Rechten (maar waarschijnlijk komend jaar switch) Steen: Werk -> IC neonatologie verpleegkundige, studie -> HBO-V en IC neo opleiding. Anno103: Werk-> pedagogisch medewerker, oftwel leidster op een kinderdagverblijf -> SPW3 kinderopvang Roshi: Werk -> directiesecretaresse (maar wil gewoon terug naar admin medewerkster) studie-> MBO administratief en intercedenten opl Dreames: werk -> juridisch medewerkster op een deurwaarderskantoor, studie -> HBO Rechten FunnyMe: Werk-> kraamverzorgster, studie -> SPW4, en kraamverzorging niv.2, lekker makkelijk) Freesia: Werk -> verkoopster drogisterij, studie -> Pabo en MWD niet afgemaakt) Elise1: Werk -> Masseur Eyefeel Massage (eigen bedrijf) -> MBO klassieke Massage en ben bezig met HBO Massage therapeut Nikky: Werk -> Activiteitenbegeleidster met verstandelijke gehandicapten -> SPW4 Ingeltje: Werk -> Callcentermedewerker bij UPC, studie -> HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening Krisstel: Werk -> Technisch adviseur, studie -> HBO Ergotherapie Babystyle: Werk-> Helpende +, Verzorgende IG (nog niet klaar), Opleiding klaar-> Werken bij Kraamvogel Tweety: werk-> nu verzorgende ig per 1 jan niks meer, studi-> mbo verkoopmedewerker(niet afgemaakt) mbo verzorgende ig Pisum: Werk -> Callcentermedewerker, nu werkloos en op zoek naar andere baan, studie -> Arabisch (universiteit)
Lola: Werk -> salarisconsulent binnen de accountancy, studie -> Heao Commerciële Economie Pupke: Werk -> praktijkopleider Geestelijke gezondheidszorg, studie -> HBO-V en daarna Leraren Opleiding Verpleegkunde IrisB: Werk -> administratief medewerker (bedrijf in theaterbranche), studie -> WO Geschiedenis (Middeleeuwen) + WO lerarenopleiding Eva1983: Werk -> Pedagogisch Werker KDV, studie -> SPW3 en opleiding Hoger Management (Kinderopvang) Yule: Werk -> Arts-onderzoeker (maar zoekend naar iets anders), studie -> Geneeskunde Cossy: Studie -> WO Rechten (maar waarschijnlijk komend jaar switch) Steen: Werk -> IC neonatologie verpleegkundige, studie -> HBO-V en IC neo opleiding. Anno103: Werk-> pedagogisch medewerker, oftwel leidster op een kinderdagverblijf -> SPW3 kinderopvang Roshi: Werk -> directiesecretaresse (maar wil gewoon terug naar admin medewerkster) studie-> MBO administratief en intercedenten opl Dreames: werk -> juridisch medewerkster op een deurwaarderskantoor, studie -> HBO Rechten FunnyMe: Werk-> kraamverzorgster, studie -> SPW4, en kraamverzorging niv.2, lekker makkelijk) Freesia: Werk -> verkoopster drogisterij, studie -> Pabo en MWD niet afgemaakt) Elise1: Werk -> Masseur Eyefeel Massage (eigen bedrijf) -> MBO klassieke Massage en ben bezig met HBO Massage therapeut Nikky:: Werk -> Activiteitenbegeleidster met verstandelijke gehandicapten -> SPW4 Ingeltje: Werk -> Callcentermedewerker bij UPC, studie -> HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening Krisstel: Werk -> Technisch adviseur, studie -> HBO Ergotherapie Babystyle: Werk-> Helpende +, Verzorgende IG (nog niet klaar), Opleiding klaar-> Werken bij Kraamvogel tweety: werk-> nu verzorgende ig per 1 jan niks meer, studi-> mbo verkoopmedewerker(niet afgemaakt) mbo verzorgende ig[/b] Pisum: Werk -> Callcentermedewerker, nu werkloos en op zoek naar andere baan, studie -> Arabisch (universiteit) Lindaa: werk -> (Management Assistente)even niets ik zit in de WW, druk aan de solli, studie -> Zakelijke Dienstverlening
heb wel terug gelezen globaal maar het is echt teveel op te reageren. heb heel de dag in het zh gezeten robin mocht niet eten gelukkig deed ie het goed op zijn tut en werdt ie maar af en toe boos. ik zou echt me kop eraf schreeuwen als ik hem was vanaf 6 uur de laatste fles en om 17.10 mocht ie naar de ok. arm kereltje maar ja het is weer gebeurd. heb net gebelt en het gaat goed. hij ligt nog heerlijk te dromen van zijn roesje.
elise> maakt toch niet uit meis, ik ben juist wel blij dat jullie me even "wakker schudden" nu is het toevallig van de prikjes maar als de oorzaak onbekent had geweest en ik had de vraag hier niet geplaatst had ze nu op bed gelegen met misschien alle gevolgen van dien Cossy> precies, ben weer gerust gesteld
@tweety jemig zwaar hoor. zielig dat hij niet mocht eten. fijn dat het nu goed gaat en hij ligt te dromen.
ik vind H&M en C&A ook nooit echt veel leuks hebben. Heel soms denk ik "JA LEUK" maar vaak ben ik na 3 minuten weer weg omdat het echt niets is aghossie arme Emma> dikke knuffffffff
als jullie mijn onderschrift steeds zien veranderen dat klopt ben aan het kijken. kon je niet twee banners in je onderschrift hebben vroeger? ik zou graag mijn cyclus erbij willen zetten, maar dat gaat dus niet, want dan moet gio weg en dat wil ik nog neit.
aghos, het ergste vind ik dat je een kleintje niet uit kan leggen waarom hij niet mag eten... fijn dat hij het zo goed deed en dat hij nu lekker ligt te slapen. dikke knuffel ook voor jullie 3tjes thuis!
@tweety, jeetje meid! Dat was weer schrikken met Robin. En lijkt me idd lastig gevoel tegenover Rene. Maargoed, hij zal wel iets ervan meekrijgen maar dat is hij straks weer vergeten! Dikke *Knuf* en we blijven duimen dat hij snel naar huis mag. @Eva, nog bedankt voor je heldere kijk op de zaken! Daar hebben we zeker wat aan gehad. Heb het gisteravond nog gelezenn voordat we naar bed gingen, alleen niet meer gereageerd. We hebben alles even op een rijtje gezet voor onszelf en kwamen ook tot de conclusie dat hij niks geks mankeert. Als hij KMA zou hebben, zou hij zonder de Pepti véél ongelukkiger moeten zijn. En dat was hij naast de krampen absoluut niet op de Friso Comfort. En ook toen had hij geen last van heftige reflux. Pas nadat wij al die namen om onze oren kregen zijn we zo erg geworden. Gelukkig belde de KA vanmorgen en gaf ons ook gelijk! Zij vind het ook een "gemeen" onderzoek en wilde er absoluut niet aan om het onderzoek alleen te doen om ons een goed gevoel te geven! Ze zegt, als Mike ookal goed reageert op 4 schepjes Nutriton en op de Friso Comfort ook nooit herkauwde of zuur keek, is t geen reflux. Of in iedergeval niet de variant waar wat aan gedaan moet worden kwa onderzoeken/medicatie! We moeten nu gewoon doorgaan met de pepti (idd waarschijnlijk omdat t lichter is voor de darmpjes) en de Nutriton afbouwen. Wel mochten we van de KA al gelijk naar 2 schepjes gaan, want afbouwen of gelijk stoppen maakte niks uit.. Ze kunnen op beide manieren reageren en met gelijk maar 2 schepjes ben je er weer eerder vanaf kwa reageren. En 5 januari belt ze ons weer terug hoe t is gegaan kwa afbouwen en dan word er een afspraak gemaakt voor de provecatie-test. Dat mag niet thuis van haar, maar 2 x halve dag in t ziekenhuis en dan weet alleen de KA welke voeding die krijgt. Hoeveel scheppen zit Aimar nu op dan kwa Nutriton? En geef jij nog Pepti? Hoesnel merkte je verschil bij Aimar met de Pepti kwa krampjes/ontlasting? En over de sprongetjes, ik merk vaak pas op nadat de sprong is geweest haha.. Dan bedenk ik opeens, och hij was vorige week 12 weken en daarom zo moeilijk kwa slapen door 3e sprong. En dan zie ik ook opeens nieuwe dingen. Maar ik dwing niks bij hem op. Wat hij zelf kan is leuk, maar ga niks dwingen wat hij perse van mij moet kunnen. Ik vind t ook altijd zo zielig als ik Mike in bed leg, zijn slaapzak aandoe en hij gaat lachen. Dan loop ik weg, gaatie huilen. @Pisum, ja precies wat jij omschrijft voor Rayyan heeft Mike ook! Daarom dachten wij na lang nadenken ook krampjes. Maar omdat t vaak weggaat rond de 12 weken, wisten wij t niet zeker. Maar zoals jij t omschrijft heeft Mike ook.. Dus wij hebben gewoon kindjes met gevoelige darmen. Welke voeding krijgt Rayyan? Hahaha, leuk zo'n droom. Wij gaan eigenlijk bij elk geluidje ons bed uit om te kijken. En ik denk dat onze slimme zoon dat doorheeft.. Dus misschien moeten Ingeltje en Lola ook in mijn droom maar even langskomen. @Yule, bedankt voor de hart onder de riem. Zoals je bij mijn reactie op Eva kunt lezen doet de KA geen PH-meting. Omdat zij met der ervaring met refluxkindjes 99,9% ervan overtuigd is dat Mike het niet heeft. Of in de mate waarvan alle babies last hebben en er dus geen onderzoeken/medicatie aan te pas hoeft te komen. Ook wilde ze het onderzoek niet doen omdat het best een gemeen onderzoek is, er een slikfoto gemaakt moet worden waar de benodigde bestraling vanaf komt. En dat deed ze liever niet bij jonge babies. En de hele afdeling lag vol met kindjes die t RS-virus hebben, dus de doktoren liepen ook allemaal in speciale pakken,. Dus alleen om ons gerust te stellen deed ze t onderzoek niet, aangezien Mike dus waarschijnlijk niks tot weinig mankeert. En nu zijn we ookwel gerust gesteld doordat zij t zegt en toch weet waar ze over praat. En we mochten nu de Nutriton terug gaan brengen, wel bedje omhoog houden. Dus nu alleen dus de Nutriton veranderen, verder niks. Gewoon de Pepti blijven geven! @Ingeltje, nu wij dus de voeding een stuk dunner geven doet Mike er met de S van Difrax ook 12 min over. Ik geef dan gewoon tussendoor even fopspeen en paar x boeren. Papfles doe ik met de M speen tegen die tijd, daar gaf ik de Nutrilon A.R. ook mee en deed hij netjes 20 min over. Wat een leuke foto's! @Cossy, wat lastig met je opa zeg. Nog gefeliciteerd met je 2000 berichten! @Krisstel, ja lastig.. Mike krijgt ook 5 x 200cc en soms komt hij half uurtje eerder. Dan geven we hem gewoon en haalt hij t de volgende voeding weer in door half uurtje langer te slapen. Meestal heeft hij rond 18.30 honger ipv de fles van 19.00 uur. Maar om 23.00 uur moeten wij hem wakkermaken, dus dan haalt hij t weer in. Wij mochten trouwens vd KA als Mike een x echt overstuur is en honger heeft gewoon klein flesje aanbieden. een enkele x over die liter was absoluut niet erg volgens haar. @Anno, ik zou gewoon even wachten tot Julia wat beter is en dan nogmaals gaan wegen. Als ze dan wel weer is aangekomen is er geen probleem lijkt me. @Jannes, je bent een schat! Ik ben zo blij met jou reactie.. Echt zit er gewoon van te huilen (in de goede zin hoor haha).. Je raakt precies het punt waar we zo mee zitten. Doen we het wel allemaal goed. En wat jij zegt, we hebben t beste met hem voor, geven hem alle liefde die we hebben. Dus ja, we doen t goed! Ben heel blij met je eerlijkheid en je hebt gewoon gelijk. In de 13 weken op deze aarde is er van alles aan hem gerommelt en veranderd. Dat lijkt me idd niet lekker voor een kind. Achteraf gezien hadden wij nooit over moeten gaan naar andere voeding toen hij t gewoon "normaal" deed op de Comfort voeding. maarja als nieuwe ouders luister je naar alles van t CB en als die zeggen, ga naar de normale voeding dan doe je dat. Maargoed, we blijven nu gewoon lekker naar ons eigen gevoel luisteren en gaan geen gekke dingen meer in ons hoofd halen. Ok, het is een baby wat overdag vaak moeilijk slaapt NOU EN! Ok, het is een baby wat soms moet huilen om in slaap te vallen NOU EN! Het is een baby met krampjes, NOU EN! Het is een baby die houd van regelmaat en niet altijd bij anderen kan slapen, NOU EN! Zo voelt heerlijk om t even hardop uit te schreeuwen hahaha.. Zo.. ik ben helemaal klaar voor een frisse start in 2009 en gaan door met alle onze liefde geven aan Mike. @Pupke, wat is Quinten toch een heerlijk kereltje als ik t zo lees! En ik heb zelf ook de kriebels om 5 januari weer aan de slag te gaan, maar komt vast helemaal goed met ons hoor. Ow ookal zo'n hongerlapje.. Hier ook sinds eergisteren, maar KA zei tegen ons dat t kan komen door de Nutriton. Zijn maagje/darmen zijn gewend om een fles van 180/6 scheppen + 8 schepjes Nutriton te moeten verteren en werken daar dus hard voor. Nu moest hij vd KA naar 180/6 scheppen + 3 schepjes Nutriton en dus is t sneller verteerd en moeten de darmpjes weer even aanleren langzamer te werken. Wij mochten nog geen papfles geven van CB.. @Freesia, wij hebben ook de babybjorn. Erg handig hoor! Mike vond er eerst niks aan, maar valt er nu zelfs bij in slaap. Wij zijn met oud&nieuw bij TruusdeMier, lekker 9 hoog vuurwerk kijken. @Kaatje, spannend hoor. ga voor je duimen! Goede voornemens: minder druk maken om allerlei medische dingen en lekker genieten van elkaar en onze zoon! Owja en méér seksen haha! @Dreames, helpt papfles voor reflux? Heeft Demi er zo''n last van? Kreeg zij nou ook Nutriton en medicijnen ervoor? @Lindaa, mijn CB raadde alle bijvoeding nog af tot 4,5 maand. En dan idd ook eerst beginnen met groente.. Wat fijn dat je opa naar huis mag! @cossy, kom Vince dan even hierheen brengen om Mike ook te leren beter te slapen door de verkoudheid. Hier slaapt hij juist slechter hahhaa.. Achja, zelf slapen we ook rot als we verkouden zijn, vol slijm zitten en zere keel hebben! Echt een heertje in die oufit hoor. Leuk he die spencers! @Babystyle, leuke foto's en mooi badpakje heeft Kyani! @Yule,lastig hoor als je bent opgevoed onder t motto van carriere maken en geld verdienen. Ik ben ook zo opgevoed, maar pech voor mijn ouders: heb er nooit wat mee gedaan haha.. Heb mijn HAVO diploma gehaald en erna had ik t wel gehad met school. Ben gaan werken en sindsdien dus allerlei kantoor functies beoefend. En hoger hoef ik niet perse.. Mijn pa zegt altijd, ik leef om te werken. En ik zeg altijd: ik werk om te leven! @Steen, heeft Mike ook last van.. naarmate ze ouder worden wordt dat minder. Gelukkig slaapt femke erna wel weer zo in, Mike dus niet haha.. @Elise, wij hebben Mike ook een tijd lang 10cc meer water gegeven in de flessen 150/5 scheppen. Omdat hij toen aan t max zat kwa leeftijd/gewicht. Dit hielp hier idd goed, ook voor de ontlasting. Weer een lijstje dames hahaha.. Lola: Werk -> salarisconsulent binnen de accountancy, studie -> Heao Commerciële Economie Pupke: Werk -> praktijkopleider Geestelijke gezondheidszorg, studie -> HBO-V en daarna Leraren Opleiding Verpleegkunde IrisB: Werk -> administratief medewerker (bedrijf in theaterbranche), studie -> WO Geschiedenis (Middeleeuwen) + WO lerarenopleiding Eva1983: Werk -> Pedagogisch Werker KDV, studie -> SPW3 en opleiding Hoger Management (Kinderopvang) Yule: Werk -> Arts-onderzoeker (maar zoekend naar iets anders), studie -> Geneeskunde Cossy: Studie -> WO Rechten (maar waarschijnlijk komend jaar switch) Steen: Werk -> IC neonatologie verpleegkundige, studie -> HBO-V en IC neo opleiding. Anno103: Werk-> pedagogisch medewerker, oftwel leidster op een kinderdagverblijf -> SPW3 kinderopvang Roshi: Werk -> directiesecretaresse (maar wil gewoon terug naar admin medewerkster) studie-> MBO administratief en intercedenten opl Dreames: werk -> juridisch medewerkster op een deurwaarderskantoor, studie -> HBO Rechten FunnyMe: Werk-> kraamverzorgster, studie -> SPW4, en kraamverzorging niv.2, lekker makkelijk) Freesia: Werk -> verkoopster drogisterij, studie -> Pabo en MWD niet afgemaakt) Elise1: Werk -> Masseur Eyefeel Massage (eigen bedrijf) -> MBO klassieke Massage en ben bezig met HBO Massage therapeut Nikky:: Werk -> Activiteitenbegeleidster met verstandelijke gehandicapten -> SPW4 Ingeltje: Werk -> Callcentermedewerker bij UPC, studie -> HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening Krisstel: Werk -> Technisch adviseur, studie -> HBO Ergotherapie Babystyle: Werk-> Helpende +, Verzorgende IG (nog niet klaar), Opleiding klaar-> Werken bij Kraamvogel tweety: werk-> nu verzorgende ig per 1 jan niks meer, studi-> mbo verkoopmedewerker(niet afgemaakt) mbo verzorgende ig[/b] Pisum: Werk -> Callcentermedewerker, nu werkloos en op zoek naar andere baan, studie -> Arabisch (universiteit) Lindaa: werk -> (Management Assistente)even niets ik zit in de WW, druk aan de solli, studie -> Zakelijke Dienstverlening MissyZuilen: werk -> vanaf 5 januari telefoniste/receptioniste, studie -> HAVO Hier weinig te melden verder.. Jullie moeten alleen niet zoveel kletsen hoor haha. Probeer al vanaf vanmiddag terug te reageren.