September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    bleee voel me echt niet lekker pff misselijk en krampen maar er komt niks alleen lucht(sorry)

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ZO wij gaan lekker filmpje kijken!

Missy ten slotte: jij nog bedankt voor je lieve woorden! Jij bent ook echt een topmama!

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    @missy: Nutriton heeft ze gehad, maar daardoor is ze nog tien keer zo erg gaan spugen en zelfs in het ziekenhuis beland. Ze heeft nu Motilium en Zantac. De gaviscon heb ik afgebouwd.
    Bij haar hielp het wel om rijstebloem in haar voeding te doen, dan houdt ze m beter binnen.

4. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @cossy dank je wel maar vind het niet eerlijk.

5. 4days

4days Niet meer actief

Kom we gaan in hongerstaking ;)

6. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Cossy en Elise: ik ga mee in hongerstaking! Is meteen goed voor de lijn. Waarom doen we het ook alweer ;)?

7. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik doe mee, kan ik gelijk afvallen.. ;)

8. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @pupke hongerstaking? ik had het over het onderschrift

maar ik ga in hongerstaking voor robin en tweety

9. 4days

4days Niet meer actief

zullen we niet een afvallen-in-2009 subclubje gaan oprichten? :)
    of een lijst weer natuurlijk.... hahahah

10. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @cossy ligt eraan of ik zwanger ben. dan ga ik hopelijk ook wer afvallen zoals de laatste keer

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy: Ben blij dat je wat aan mijn reactie hebt gehad! Je vroeg naar nutriton schepjes bij Aimar. Aimar krijgt geen nutriton meer! Aimar had al problemen met zijn darmen en poepen en door de nutriton leek dit te verergeren dus op advies van KA mee gestopt toen.
    Wanneer ik verschil zag bij het gebruik van Pepti. Na dik 2 weken pas...darmen moeten toch weer even aan de voeding wennen.
    Onze kinderarts zei het volgende over de reflux klachten van Aimar:

Je kan reflux als oorzaak van de klachten zien maar het kan ook het gevolg zijn van andere klachten: Van al dat huilen en onrustige slapen, hevige darmkrampen kunnen refluxklachten ontstaan en dat vermoeden heb ik bij jullie zoon. En volgens mij had hij gelijk want toen bij Aimar door de Pepti en inbakeren de rust weer terugkeerde hebben we eigenlijk geen echte refluxklachten meer gezien. Hij heeft er nu alleen nog maar last van als hij veel heeft gehuild of veel moeite moet doen om te poepen. Er komt dan namelijk veel druk op het maagje te staan waardoor de melk weer naar boven komt.

Zo dat was een heel verhaal. Op zich wel lekker dat de provocatietest in het ziekenhuis plaats gaat vinden. Bij Aimar was de KA er 99% zeker van dat het geen KMA was dus hoefden niet te testen. Wel hoop ik hem morgen te spreken en de pepti af te mogen bouwen.....

12. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Hey!

Ik baal even :( het lukt me niet om Kyano weer terug in zijn ritme te krijgen met de laatste voeding om ongeveer 21 uur. Hij wil nu echt om 20 uur eten en dan is er niks meer te rekken :cry: Dus dat betekent vannacht waarschijnlijk weer om 5 uur eruit. Ik vind het namelijk zonde om hem dadelijk om 23 uur nog een keer wakker te maken voor een 6e voeding, of zal ik het toch doen? Misschien een klein flesje? Even over nadenken, ik heb namelijk niet meer genoeg bv om ook vanavond nog een extra bv te geven. Gek hoe snel mijn borsten op het nieuwe ritme zijn aangepast.

@ Lola hmm een avondje oppassen als beloning moet kunnen. Misschien krijg ik Emma wel weer aan de fles ;) Is bij Kyano ook gelukt 8)

@ Steen Kyano wordt hier de laatste dagen ook weer wakker van zijn boertje. Heel raar want heeft hij lang niet meer gehad :(

@ Pupke ja zeg zit ik helemaal klaar voor de tv, kom je er niet op :confused: ! Ha ha nee hoor grapje ik was het zelfs vergeten, maar goed ook dus :) Maar ik verheug me wel al op de meeting :)

@ Tweety och arm die Robin alweer naar de ok geweest. Hopenlijk kan hij morgen weer lekker naar huis.

@ Funny me fijn dat de meiden weer beter zijn! En gelijk heb je weer tijd voor lijstjes ;) :)

@ Roshi beterschap voor Jenna!

@ Missy Zuilen goed zo een nieuwe frisse start voor 2009! Alhoewel daar zeker nog moeilijke momenten zullen volgen maar dat overleven we wel weer allemaal!

Oh ja nog voor het lijstje:
    Wupje - werk managementassistente - studie HBO Toerisme en Verkeer Breda

Ik ga nu effe lekker met hubbie op de bankhangen!

See you tomorrow

13. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Eva, ja dat idee heb ik bij Mike ook.. Dat zijn darmpjes erg moeten wennen aan de Nutriton.
    Mochten helemaal weglaten vd KA omdat zij dus precies hetzelfde denkt over Mike als de KA over Aimar dacht.
    Dus dat alle babies refluxklachten kunnen hebben (klepje functioneert bij alle babies nog amper).
    Maar omdat hij dus last heeft van zijn darmpjes hij meer voeding omhoog kan krijgen.
    Alleen omdat Mike gewend is dikke voeding te drinken, verslikt hij zich zonder Nutriton en drinkt de fles dan in 5 min leeg haha..
    Dus vandaar dat we op 3 schepjes blijven hangen kwa afbouwen..

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Elise> in je onderschrift staat iets over dat je het over 9 dagen weet? wat is dat? (ik ben nogal nieuwsgierig en kan het niet zo 123 terug vinden hihi)

15. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @missy dat ken ik hier ook. als ik minder nutriton doe heeft gio de fles zo leeg en blijft hij continue slikken.

16. 4days

4days Niet meer actief

Lola: Werk -> salarisconsulent binnen de accountancy, studie -> Heao Commerciële Economie
    Pupke: Werk -> praktijkopleider Geestelijke gezondheidszorg, studie -> HBO-V en daarna Leraren Opleiding Verpleegkunde
    IrisB: Werk -> administratief medewerker (bedrijf in theaterbranche), studie -> WO Geschiedenis (Middeleeuwen) + WO lerarenopleiding
    Eva1983: Werk -> Pedagogisch Werker KDV, studie -> SPW3 en opleiding Hoger Management (Kinderopvang)
    Yule: Werk -> Arts-onderzoeker (maar zoekend naar iets anders), studie -> Geneeskunde
    Cossy: Studie -> WO Rechten (maar waarschijnlijk komend jaar switch)
    Steen: Werk -> IC neonatologie verpleegkundige, studie -> HBO-V en IC neo opleiding.
    Anno103: Werk-> pedagogisch medewerker, oftwel leidster op een kinderdagverblijf -> SPW3 kinderopvang
    Roshi: Werk -> directiesecretaresse (maar wil gewoon terug naar admin medewerkster) studie-> MBO administratief en intercedenten opl
    Dreames: werk -> juridisch medewerkster op een deurwaarderskantoor, studie -> HBO Rechten
    FunnyMe: Werk-> kraamverzorgster, studie -> SPW4, en kraamverzorging niv.2, lekker makkelijk)
    Freesia: Werk -> verkoopster drogisterij, studie -> Pabo en MWD niet afgemaakt)
    Elise1: Werk -> Masseur Eyefeel Massage (eigen bedrijf) -> MBO klassieke Massage en ben bezig met HBO Massage therapeut
    Nikky:: Werk -> Activiteitenbegeleidster met verstandelijke gehandicapten -> SPW4
    Ingeltje: Werk -> Callcentermedewerker bij UPC, studie -> HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening
    Krisstel: Werk -> Technisch adviseur, studie -> HBO Ergotherapie
    Babystyle: Werk-> Helpende +, Verzorgende IG (nog niet klaar), Opleiding klaar-> Werken bij Kraamvogel
    tweety: werk-> nu verzorgende ig per 1 jan niks meer, studi-> mbo verkoopmedewerker(niet afgemaakt) mbo verzorgende ig[/b]
    Pisum: Werk -> Callcentermedewerker, nu werkloos en op zoek naar andere baan, studie -> Arabisch (universiteit)
    Lindaa: werk -> (Management Assistente)even niets ik zit in de WW, druk aan de solli, studie -> Zakelijke Dienstverlening
    MissyZuilen: werk -> vanaf 5 januari telefoniste/receptioniste, studie -> HAVO
    Wupje: werk -> managementassistente, studie -> HBO Toerisme en Verkeer Breda

17. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    laat maar ik zie het al :D

zijn jullie nu al bezig voor de 2e? (zoja dan duim ik heeeeeel hard voor je)

18. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Iemand een idee welke speen het kleinste gaatje heeft? We gebruiken nu Difrax Small, maar zelfs daarmee drinkt hij de fles in 5/8 min leeg zonder Nutriton.
    Dus als iemand een idee heeft welke speen er een kleiner gaatje heeft, kunnen we proberen de Nutriton helemaal weg te laten aangezien dat mocht vd KA.

19. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    missy> Jenna drinkt ook al zo achterlijk snel :confused: wij hebben Avent speen 1 die adviseerde de KH bij ons en daar zijn we aan blijven plakken :)

20. Nou, dan mag je van mij morgen al komen hoor... :D

Even spammen, sommigen vroegen naar foto's van Jasmijn met de kroon...

Jasmijn vond het feestje op het kdv schitterend...

De jarige job op de troon met een kroon...

Deel Deze Pagina