@ Elise: Zie mijn banner! Op deze site kan het niet maat op andere wel, staat er ook op welke site het is Jaaaa een afval clubje, weet je hoe goed dat werkt! Heb dat al eerder gehad online op de site van Sonja Bakker, het motiveert echt
@roshi, de speen 1 heb ik niet van Avent. Alleen speen 2 die bij de fles geleverd word. Maar aangezien Mike niet met die spenen van Avent overweg kan, gaat dat helaas dus niet.. @Lola, wat een lekkerding is Jasmijn! Een heel dametje zo met der kroontje :d
Ik ga afsluiten en mijn bedje in. Ons kereltje zal vannacht wel weer paar x komen van t slijm ophoesten! (Heb trouwens ui onder zijn bedje neergelegd, dus ben benieuwd!) Ik lees morgen wel of er iemand is met de gouden tip voor ons spenen/flessen probleem! Slaap lekker!
Lola: Werk -> salarisconsulent binnen de accountancy, studie -> Heao Commerciële Economie Pupke: Werk -> praktijkopleider Geestelijke gezondheidszorg, studie -> HBO-V en daarna Leraren Opleiding Verpleegkunde IrisB: Werk -> administratief medewerker (bedrijf in theaterbranche), studie -> WO Geschiedenis (Middeleeuwen) + WO lerarenopleiding Eva1983: Werk -> Pedagogisch Werker KDV, studie -> SPW3 en opleiding Hoger Management (Kinderopvang) Yule: Werk -> Arts-onderzoeker (maar zoekend naar iets anders), studie -> Geneeskunde Cossy: Studie -> WO Rechten (maar waarschijnlijk komend jaar switch) Steen: Werk -> IC neonatologie verpleegkundige, studie -> HBO-V en IC neo opleiding. Anno103: Werk-> pedagogisch medewerker, oftwel leidster op een kinderdagverblijf -> SPW3 kinderopvang Roshi: Werk -> directiesecretaresse (maar wil gewoon terug naar admin medewerkster) studie-> MBO administratief en intercedenten opl Dreames: werk -> juridisch medewerkster op een deurwaarderskantoor, studie -> HBO Rechten FunnyMe: Werk-> kraamverzorgster, studie -> SPW4, en kraamverzorging niv.2, lekker makkelijk) Freesia: Werk -> verkoopster drogisterij, studie -> Pabo en MWD niet afgemaakt) Elise1: Werk -> Masseur Eyefeel Massage (eigen bedrijf) -> MBO klassieke Massage en ben bezig met HBO Massage therapeut Nikky:: Werk -> Activiteitenbegeleidster met verstandelijke gehandicapten -> SPW4 Ingeltje: Werk -> Callcentermedewerker bij UPC, studie -> HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening Krisstel: Werk -> Technisch adviseur, studie -> HBO Ergotherapie Babystyle: Werk-> Helpende +, Verzorgende IG (nog niet klaar), Opleiding klaar-> Werken bij Kraamvogel tweety: werk-> nu verzorgende ig per 1 jan niks meer, studi-> mbo verkoopmedewerker(niet afgemaakt) mbo verzorgende ig[/b] Pisum: Werk -> Callcentermedewerker, nu werkloos en op zoek naar andere baan, studie -> Arabisch (universiteit) Lindaa: werk -> (Management Assistente)even niets ik zit in de WW, druk aan de solli, studie -> Zakelijke Dienstverlening MissyZuilen: werk -> vanaf 5 januari telefoniste/receptioniste, studie -> HAVO Wupje: werk -> managementassistente, studie -> HBO Toerisme en Verkeer Breda Foover: werk -> planner wijkverpleging, studie -> HBO-V
Zo de lijst begint al aardig lang te worden. Volgens mij begin ik weer verkouden te worden. Hopen dat ik Lotte niet aansteek. Weltrusten.
tink> ben jij ook al bezig voor een 2e kindje jeetje meiden ik moet eerlijk zeggen dat ik er echt nog niet aan moet denken om weer zwanger te zijn, wil eerst even volop genieten van Jenna maaruh ook voor jou duim ik hoor
Lola: Werk -> salarisconsulent binnen de accountancy, studie -> Heao Commerciële Economie Pupke: Werk -> praktijkopleider Geestelijke gezondheidszorg, studie -> HBO-V en daarna Leraren Opleiding Verpleegkunde IrisB: Werk -> administratief medewerker (bedrijf in theaterbranche), studie -> WO Geschiedenis (Middeleeuwen) + WO lerarenopleiding Eva1983: Werk -> Pedagogisch Werker KDV, studie -> SPW3 en opleiding Hoger Management (Kinderopvang) Yule: Werk -> Arts-onderzoeker (maar zoekend naar iets anders), studie -> Geneeskunde Cossy: Studie -> WO Rechten (maar waarschijnlijk komend jaar switch) Steen: Werk -> IC neonatologie verpleegkundige, studie -> HBO-V en IC neo opleiding. Anno103: Werk-> pedagogisch medewerker, oftwel leidster op een kinderdagverblijf -> SPW3 kinderopvang Roshi: Werk -> directiesecretaresse (maar wil gewoon terug naar admin medewerkster) studie-> MBO administratief en intercedenten opl Dreames: werk -> juridisch medewerkster op een deurwaarderskantoor, studie -> HBO Rechten FunnyMe: Werk-> kraamverzorgster, studie -> SPW4, en kraamverzorging niv.2, lekker makkelijk) Freesia: Werk -> verkoopster drogisterij, studie -> Pabo en MWD niet afgemaakt) Elise1: Werk -> Masseur Eyefeel Massage (eigen bedrijf) -> MBO klassieke Massage en ben bezig met HBO Massage therapeut Nikky:: Werk -> Activiteitenbegeleidster met verstandelijke gehandicapten -> SPW4 Ingeltje: Werk -> Callcentermedewerker bij UPC, studie -> HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening Krisstel: Werk -> Technisch adviseur, studie -> HBO Ergotherapie Babystyle: Werk-> Helpende +, Verzorgende IG (nog niet klaar), Opleiding klaar-> Werken bij Kraamvogel tweety: werk-> nu verzorgende ig per 1 jan niks meer, studi-> mbo verkoopmedewerker(niet afgemaakt) mbo verzorgende ig[/b] Pisum: Werk -> Callcentermedewerker, nu werkloos en op zoek naar andere baan, studie -> Arabisch (universiteit) Lindaa: werk -> (Management Assistente)even niets ik zit in de WW, druk aan de solli, studie -> Zakelijke Dienstverlening MissyZuilen: werk -> vanaf 5 januari telefoniste/receptioniste, studie -> HAVO Wupje: werk -> managementassistente, studie -> HBO Toerisme en Verkeer Breda Foover: werk -> planner wijkverpleging, studie -> HBO-V Azeb: werk -> leerkracht groep 6/7/8 Jenaplan basisschool, studie -> pabo
balen! bij mij zaten ze in zo'n starters pakket van Avent. niet mee overweg? huh hoe kan dat dan? lees dat je naar bed gaat, trusten meis en ik hoop dat Mike een lekkere nacht tegemoet gaat!
meiden ik ga ook off. Mannetje komt zo thuis en ik moet echt nog ffies opruimen want het is echt een bende (niet dat hij daar iets om geeft maar toch :wink) truste en tot morgen!
Wupke, ik zou hem om 11 uur nog wakker maken hoor (ga liever later naar bed dan dat ik om 5 uur nog opsta, puur voor jezelf dus) Lola, wat een geweldige lieve foto's, het gaat zo snel allemaal hé (dat ik zo'n mutserig typetje zou worden die zoiets zou zeggen ) maar ik zie mijn zoontje al over een tijdje zo zitte met ó'n kroontje op
Lola: Werk -> salarisconsulent binnen de accountancy, studie -> Heao Commerciële Economie Pupke: Werk -> praktijkopleider Geestelijke gezondheidszorg, studie -> HBO-V en daarna Leraren Opleiding Verpleegkunde IrisB: Werk -> administratief medewerker (bedrijf in theaterbranche), studie -> WO Geschiedenis (Middeleeuwen) + WO lerarenopleiding Eva1983: Werk -> Pedagogisch Werker KDV, studie -> SPW3 en opleiding Hoger Management (Kinderopvang) Yule: Werk -> Arts-onderzoeker (maar zoekend naar iets anders), studie -> Geneeskunde Cossy: Studie -> WO Rechten (maar waarschijnlijk komend jaar switch) Steen: Werk -> IC neonatologie verpleegkundige, studie -> HBO-V en IC neo opleiding. Anno103: Werk-> pedagogisch medewerker, oftwel leidster op een kinderdagverblijf -> SPW3 kinderopvang Roshi: Werk -> directiesecretaresse (maar wil gewoon terug naar admin medewerkster) studie-> MBO administratief en intercedenten opl Dreames: werk -> juridisch medewerkster op een deurwaarderskantoor, studie -> HBO Rechten FunnyMe: Werk-> kraamverzorgster, studie -> SPW4, en kraamverzorging niv.2, lekker makkelijk) Freesia: Werk -> verkoopster drogisterij, studie -> Pabo en MWD niet afgemaakt) Elise1: Werk -> Masseur Eyefeel Massage (eigen bedrijf) -> MBO klassieke Massage en ben bezig met HBO Massage therapeut Nikky:: Werk -> Activiteitenbegeleidster met verstandelijke gehandicapten -> SPW4 Ingeltje: Werk -> Callcentermedewerker bij UPC, studie -> HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening Krisstel: Werk -> Technisch adviseur, studie -> HBO Ergotherapie Babystyle: Werk-> Helpende +, Verzorgende IG (nog niet klaar), Opleiding klaar-> Werken bij Kraamvogel tweety: werk-> nu verzorgende ig per 1 jan niks meer, studi-> mbo verkoopmedewerker(niet afgemaakt) mbo verzorgende ig[/b] Pisum: Werk -> Callcentermedewerker, nu werkloos en op zoek naar andere baan, studie -> Arabisch (universiteit) Lindaa: werk -> (Management Assistente)even niets ik zit in de WW, druk aan de solli, studie -> Zakelijke Dienstverlening MissyZuilen: werk -> vanaf 5 januari telefoniste/receptioniste, studie -> HAVO Wupje: werk -> managementassistente, studie -> HBO Toerisme en Verkeer Breda Foover: werk -> planner wijkverpleging, studie -> HBO-V Azeb: werk -> leerkracht groep 6/7/8 Jenaplan basisschool, studie -> pabo Sasha: werk -> hoofdagente (politie), studie ->HBO- rechten
weer zwanger: ik moet er ook nog niet aan denken hoor, weer zwanger zijn. Ik vond het echt behoorlijk heftig allemaal (alhoewel ik een relatief makkelijke zwangerschap en bevalling had). Wat ik me pas wel realiseerde nu ik weer aan het werk ben, hoe ongelooflijk moe ik eigenlijk was tijdens mijn zwangerschap. Niet alleen in het begin maar eigenlijk tot het einde. Elke middag om een uurtje of 2-3 ging het lichtje uit, terwijl ik om 10 uur begon ofzo. Het was achteraf maar goed dat ik een baan heb waarin ik heel makkelijk thuis kon werken of later kon beginnen. Ik had het niet zo in de gaten, maar nu voel ik het verschil ineens. Zelfs met een baby nu heb ik zoveel meer energie... @roshi: hopelijk voelt Jenna zich snel weer beter! Goed dat je toch ff hebt gebeld. Beter te veel dan te weinig. @funnyme: gelukkig zijn de meiden niet meer verkouden! @azeb: oh, Isis ook weer wat beter! Fijn! sprongetje: Raven is niet zo erg beweeglijk nog. Het is echt een observeer-kind en geen doe-kind. Ze ligt het liefst op haar rug met haar beentjes te schoppen en speeltjes in haar mond te stoppen, zit graag rechtop en kijkt graag TV en luistert naar ons als we praten. Ze kletst wel heel veel. Maar echt op haar buik liggen en rollen doet ze nog niet. Terwijl ze wel 1 van de oudste baby's hier is... Ik zit niet te pushen wat ze allemaal zou moeten kunnen ofzo hoor. Ik kijk gewoon wat ze wel en niet doet. In oei ik groei staat ook niet dat ze al die dingen uit de lijst moeten kunnen bij elk sprongetje maar dat ze die dingen pas gaan leren vanaf het sprongetje. Sommige dingen kunnen ze ineens heel snel en andere dingen uit het lijstje leren ze pas na maanden. Net wat voor kind je hebt. @missy: goed zo meid dat je weer wat zekerheid en vertrouwen terug hebt! Volgens mij doen jullie het prima met Mike en gaat het best goed. Reflux: Zoals ik al schreef heeft Raven ook veel last gehad van reflux maar nu ineens niet meer. Wij hebben (gelukkig?) nooit met de voeding kunnen experimenteren want ik geef BV. Ze spuugt alleen nog als ze heel hard ligt te krijsen (zoals Eva ook zegt) of als we wat te plotseling met haar bewegen. Van de week bleef ze er bijna in, toen schrok ik wel ff, ze ademde even niet door een hele golf waterige bende, ik legde haar snel op haar zij en toen ging ze keihard huilen (waardoor ze weer lekker doorademde). Echt zielig.
@wupje: je zou eens kunnen proberen juist niet te rekken. Ik heb gemerkt dat als ik ga rekken en Raven dus later voedt, ze eerder komt 's ochtends. Raar maar waar. Volgens mij hadden meer mama's gemerkt dat als je niet rekt of wakker maakt laat op de avond, hun kindje ineens ging doorslapen. Gewoon eens 3 avonden proberen, voeden wanneer hij erom vraagt. Ookal is dat 19 uur ofzo. Misschien komt hij dan toch midden in de nacht (dat is dan maar 3 daagjes doorbijten) of slaapt hij toch ineens langer.... You'll never know. @lola: wat een schatje!
nog even snel; Tink ik lees in een ander topic dat jullie inderdaad bezig zijn voor een 2e en door andere aangekeken te worden of je gek bent. Wil je alleen even zeggen dat ik je niet voor gek verklaar hoor een wens je alle succes van de wereld dat je snel weer zwanger bent!
Yule, denk je dat dat werkt....mmm misschien toch ook maar eens proberen. Ik maak hem nu altijd wakker om 22:00 (komt eigenlijk altijd neer dat ik hem pas om 22:30 wakker maak, door dit forum hé ) en dan slaapt hij lekker tot 8 of 9 uur...Ben zo bang dat hij 's nachts dan weer gaat komen....twijfeldetwijfel Trouwens ik geef Sem 6 x 210 ml (+ 7 schepjes) per dag. Soms drinkt hij het helemaal leeg, en soms niet...is dat te veel dan eigenlijk? (heb er echt geen idee van, dacht dat ik goed bezig was ) Hij krijgt Nutrilon hypoallergeen, voor de rest niets
zo raar is dat toch ook niet?! hier kriebelt het ook behoorlijk, maar wacht er nog mooi een jaartje mee!
Ja ach moet iedereen zelf weten hoe snel ze de kinderen na elkaar willen toch... De een is er al meteen weer aan toe en de ander wil er liever een paar jaar tussen. Snap sowieso niet waar sommige mensen moeilijk over doen wat hebben ze ermee te maken?!