September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    precies! de ouders zijn degenen die er voor op moeten staan etc.. snap ook niet dat sommigen zo raar kunnen reageren!
    en buiten dat tegen zulke mensen zeg ik.. GET A LIFE!
    doe lekker waar je zin in hebt toch! ;)

2. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Nu inderdaad! Iedereen moet dat voor zich weten toch?
    Dus... succes Tinkerbel!

3. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Tink: ik hoop van harte dat het jullie snel weer gegund is. Als er mensen in het andere topic anders over denken, dan moeten ze zelf vooral nog even wachten. Klus ze ;)!

4. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @missy je kan die spenen ook los kopen van avent.

@tink leuk dat jullie al bezig zijn. bij ons is het ook erg welkom. nergens wat van aantrekken hoor. dankje voor de tip van de banner erg leuk.

5. 4days

4days Niet meer actief

Idd, succes! :D Hopelijk is het snel raak. ;)

6. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    ik klets maar niet mee op het nod forum, omdat ik niet precies weet wanneer mijn nod is. en mijn vriendin zit daar die wil erg graag zwanger worden en is het nu waarschijnlijk ook. maar dat is haar plaatsje we hebben afgesproken dat we samen naar de september mama“s 2009 gaan. haha

7. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    HĆ©, wat vervelend dat andere mensen menen dat ze beter weten wat het beste voor iemand anders is :rolleyes:

Tink, go for it girl ;)

Tja, een tweede, ik denk er wel over na (dat is vast het begin 8) ) maar voel dat ik toch nog echt moet herstellen en wennen. Ben nogal een trage geloof ik ;) Nou, ga mijn flupke toch maar wakker maken zo. Ik wens iedereen hier heeeel veel nachtrust toe (behalve ingeltje dan hƩ, ivm het klussen :) )

8. 4days

4days Niet meer actief

Nou hier nog ene hoor.... :) Vraag me nog maar es over een jaar! ;)

9. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @sasha: je kan het toch proberen? Als het niet werkt dan moet je er weer eens 's nachts uit. Maar ja, niet geschoten is altijd mis. Er waren er echt een paar die gestopt zijn met late voedingen en dat werkte prima (o.a. Parr dacht ik).

@roshi: waar zag je dat dan van Tink?

10. sasha

sasha Actief lid

15 jan 2008
    462
    0
    0
    Yule, denk dat ik het voorlopig toch nog maar even niet probeer (never change a winning.....eh ben vergeten wat ook weer :oops: )
    Hij drinkt meestal 210 en 7 schepjes de laatste voeding, vermoed dat hij het toch nog nodig heeft........Jaaaaaa hij beweegt doeidoei

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ik heb idd maar besloten om Kyano gewoon lekker te laten slapen en te kijken hoe laat hij zich meldt. Dus dit is dan ook mijn laatste berichtje van vanavond en dan lig ik redelijk op tijd in bed 8)
    Nu heb ik nog verlof dus is het niet zo erg, want ik duik na de voeding weer lekker mijn bedje in tot 7.30 uur.

@ Lola gave foto's!

@ Tinkerbel en Elise lijkt me super leuk als jullie zwanger worden, en het is jullie zeker van harte gegund! Zelf ben ik er lichamelijk (en financieel waarschijnlijk ook niet) nog niet aan toe maar ik wil zeker nog wel een keer zwanger worden. Maar pas over een tijdje...nog een keer zo'n kleintje in je buik voelen....dat is toch wel een wonder!

Oh ja nog 2 dingetjes;
    1 ik heb mijn autosleutel weer terug gevonden! :D Zat gewoon in mijn tasje maar weggestopt in een klein vakje :oops: (heb geloof ik nog een sterkere bril nodig ;) )
    2 Kyano heeft heel erge uitslag in zijn gezicht. Het begint met rood onderhuids en bovenop zitten gele droge velletjes. Ik heb de ha gebeld en die vermoedde dat het krentenbaard was maar als ik op Wikipedia kijk ziet dat er toch heel anders uit. Echt met blaartjes en zo en dat heeft Kyano niet. Iemand een idee wat het dan zou kunnen zijn? Ik moet morgen de ha terugbellen en ik ga toch vragen of ik even langs mag komen. Is echt zielig hoe ons mannetje er nu uitziet :(

Zo nu ga ik slapen!

Welterusten

12. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    hoi meiden,

@parr waar was je nou ineens?

Ik ga zo lekker slapen. weltrusten en tot morgen misschien kom ik straks nog ff spieken, als gio moet drinken

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lola: Werk -> salarisconsulent binnen de accountancy, studie -> Heao Commerciƫle Economie
    Pupke: Werk -> praktijkopleider Geestelijke gezondheidszorg, studie -> HBO-V en daarna Leraren Opleiding Verpleegkunde
    IrisB: Werk -> administratief medewerker (bedrijf in theaterbranche), studie -> WO Geschiedenis (Middeleeuwen) + WO lerarenopleiding
    Eva1983: Werk -> Pedagogisch Werker KDV, studie -> SPW3 en opleiding Hoger Management (Kinderopvang)
    Yule: Werk -> Arts-onderzoeker (maar zoekend naar iets anders), studie -> Geneeskunde
    Cossy: Studie -> WO Rechten (maar waarschijnlijk komend jaar switch)
    Steen: Werk -> IC neonatologie verpleegkundige, studie -> HBO-V en IC neo opleiding.
    Anno103: Werk-> pedagogisch medewerker, oftwel leidster op een kinderdagverblijf -> SPW3 kinderopvang
    Roshi: Werk -> directiesecretaresse (maar wil gewoon terug naar admin medewerkster) studie-> MBO administratief en intercedenten opl
    Dreames: werk -> juridisch medewerkster op een deurwaarderskantoor, studie -> HBO Rechten
    FunnyMe: Werk-> kraamverzorgster, studie -> SPW4, en kraamverzorging niv.2, lekker makkelijk)
    Freesia: Werk -> verkoopster drogisterij, studie -> Pabo en MWD niet afgemaakt)
    Elise1: Werk -> Masseur Eyefeel Massage (eigen bedrijf) -> MBO klassieke Massage en ben bezig met HBO Massage therapeut
    Nikky:: Werk -> Activiteitenbegeleidster met verstandelijke gehandicapten -> SPW4
    Ingeltje: Werk -> Callcentermedewerker bij UPC, studie -> HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening
    Krisstel: Werk -> Technisch adviseur, studie -> HBO Ergotherapie
    Babystyle: Werk-> Helpende +, Verzorgende IG (nog niet klaar), Opleiding klaar-> Werken bij Kraamvogel
    tweety: werk-> nu verzorgende ig per 1 jan niks meer, studi-> mbo verkoopmedewerker(niet afgemaakt) mbo verzorgende ig[/b]
    Pisum: Werk -> Callcentermedewerker, nu werkloos en op zoek naar andere baan, studie -> Arabisch (universiteit)
    Lindaa: werk -> (Management Assistente)even niets ik zit in de WW, druk aan de solli, studie -> Zakelijke Dienstverlening
    MissyZuilen: werk -> vanaf 5 januari telefoniste/receptioniste, studie -> HAVO
    Wupje: werk -> managementassistente, studie -> HBO Toerisme en Verkeer Breda
    Foover: werk -> planner wijkverpleging, studie -> HBO-V
    Azeb: werk -> leerkracht groep 6/7/8 Jenaplan basisschool, studie -> pabo
    Sasha: werk -> hoofdagente (politie), studie ->HBO- rechten
    Kaatje: werk -> Verkoopmedewerkster, studie -> VBO verzorging

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hey meiden
    ff snel voor ik mijn bed in duik

Nou we weten het nu zeker. Levi krijgt tandjes. Had al een paar dagen vuur rode wangen, veel huilen, hangerig, veel kwijlen enzo. Ferry is vandaag dus eens goed gaan kijken en voelen maar alle 4 zijn hoektanden zijn aan het doorkomen

Nieuwjaar: Hier ook lekker met zijn drietjes thuis. om 00.00 even de buurtjes gelukkig nieuwjaar wensen

Voornemens: Afvallen, een kilo of 15 en daarna weer zwanger raken van een tweede :)

Roshi, fijn dat Jenna weer is goed gekeurd. hier zei de HA dat ik bij 38.5 aan de bel moest trekken

Babystyle, 900 berichtjes :whistle: leuke foto's

Yule 2500 berichtjes :whistle:

Steen, voor het weekend laat ze me weten of ik het wel of niet ben geworden

Lindaa, wat een goed nieuws dat je opa naar huis mag !

Tweety, duim voor je dat hij morgen weer naar huis mag

Elise, je kan idd maar 1 banner in je onderschrift

Lola, leuke foto's van Jasmijn

15. 4days

4days Niet meer actief

Hmmm misschien zijn het bij Vince dan toch de tandjes... Hij is ook een beetje huilerig en hij kwijlt als een sint bernard... :)

Maar komen niet eerst de tandjes onder in het midden door? Want daar voel ik nog niets...

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Is volgens mij meer een bakerpraatje. denk dat bij ieder kind de tandjes ergens anders door komen.

Boven steken er echt twee witte puntjes uit en onder zie je een dik wit vlak door het tandvlees heen schemeren

17. 4days

4days Niet meer actief

Ohww, jah zou best kunnen hoor ;) ik dacht dat waarschijnlijk omdat dat bij mij vroeger ook was (zag ik in mijn babyboekje)

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja ik duik mijn bedje in.

weltrusten meiden

19. 4days

4days Niet meer actief

Welterusten :)

20. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik duik ook mijn bedje in, hubbie is net thuis. Weltrusten en tot morgen!

Deel Deze Pagina