Nou zeg! Heb ik weer eens lekker zitten knutselen en wil ik mijn creatie in mijn hoekje bij de PSP mama's plaatsen... ben ik mijn hoekje kwijt ! Sorry hoor, maar met die feestdagen en Jasmijns verjaardag had ik effe geen tijd om te knutselen en omdat ik nog geen 50 berichtjes op het forum had geplaatst, is mijn hoekje dus opgeruimd. Nu krijg ik pas weer een hoekje als ik 250 berichten heb geplaatst, de toelatingseisen zijn omhoog geschroefd... Voel me een beetje in een hoekje gedrukt... Grappig dat hier al veel gekletst wordt over een eventuele tweede. Ik moet dan echt bewust denken: 'Lola, jij hébt die tweede al!' De december 2006 mama's waren daar destijds niet zo snel mee . Bij mij begonnen de kriebels toen Jasmijn een maand of 8 oud was. Ik hoop eerlijk gezegd dat de kriebels deze keer helemaal wegblijven, het is goed zo !
Lola, echt een doodklap om een hoekje he En je weet idd maar nooit met die kriebels... Maar ik hoop dat ze bij mij ook nog een aantal maanden weg blijven.
@lola: ik heb ook ff gekeken en ik ben ook verwijderd! Terwijl ik netjes mijn afwezigheid heb doorgegeven omdat mijn proefversie verlopen was. Nu heb ik een keer netjes een legale versie software en dan word ik eruit gegooid! Ben best lichtelijk 'ontstemd' eigenlijk. Heb er even een berichtje over geplaatst.
Kaatje: ik dacht ook dat eerst de onder- en boventandjes in het midden eerst komen! Sasha: is idd wel veel voeding,waar heb je dat gelezen? Of ben je zomaar zelf gaan verhogen?Want op die pakken voeding staat volgens mij een max van 180/6 schep = 200 cc en dan 5 keer per dag. Maar we hadden het erhier ook al over, dat sommigen hier nog een 6e voeding dan hebben. Maar als jij 6 x 210 doet zit je op 1260 per dag?Da's wel beetje veel volgens mij, maar ik heb er echt helemaal geen verstand van. Ik doe het vaak op gevoel en tips hier en cb. Go Tink! Ga maar fijn babietjes maken hihihi trusten dames!
Ik kan nog steeds overal bij op het forum (lessen ed...), ik heb vandaag nog de nieuwe weekles gemaakt én geplaatst! Naast mijn hoekje zijn ook mijn andere berichten verwijderd (zoals mijn voorstel-berichtje en de uitwerkingen van de welkomstlessen). Ik heb eerlijk gezegd niet veel trek om dat opnieuw te gaan doen. Ik vind het een beetje flauw om uitgerekend in de drukke decembermaand zo'n opruimingsactie te houden...
Goedenavond dames! Zo Kate heeft zo te horen geweldig naar haar zin gehad bij mijn Szus Haar kids genoten ook heel veel! Ik zei nog over de tel met mijn pauze denk erom dat paul haar wel weer meeneemt hé! hihi Kate heeft veel liggen rondkijken naar vanalles en de kids gingen hele verhalen tegen haar keltsen erg leuk wel jammer dat ik het gemist heb Heb wel minder op werk gehad. Wél héél goed gekolfd, bijna 3 bekers vol met 2 kolf beurten maar die manager die vorige week stom deed vanaaf weer stom en moest ik alsnog een half uur wachten voordat ik mocht kolven Mijn boobs steken nog wel iets Baal hier nou zó van hé, maar ik ga de kolven niet opgeven. Heb wel flink zitten tranen in de kleedkamer @elise jou allereerst mijn msn is uitgevallen en ik krijg hem niet weer online dan weet je wat er was @irisb lacht schaapachtig *blink blink* 2 jaar verlof .. betaald? en als je in die 2 jaar een nieuwe beeb verwacht dan? @kaatje hoe ging het? *lees net dat het wel goed ging. ach gesprekje kan wel met 2e gesprek @lola oh zielig emma wel leuk van jasmijn en dat zij niet gehuild heeft! mooie pics? oh ja lieve pics van de kleine princes @wupje ook een vroege vogel dus maar idd logisch als hij 20u laatste voeding had. Hij heeft dus wel doorgeslapen alleen erg vroeg Ai.. nog steeds geen sleutels? o edit wel weer gevonden um rood in het gezicht en vlekkerig.. is dat niet 5e of 6e kinderziekte? mssn dat opzoeken of dat klopt met beelden? hier komt kat ook ff gezellig voor mijn neus over mijn lappie @anno wat zeiden ze bij de cb dat zij weinig was aangekomen wegens ziek zijn? Ik hoop dat zij snel wer opknapt, en niet aan jouwzelf twijfelen hoor! hier ook mssn zwanger zijn volend jaar rond deze tijd. we zullen het zien @yule eh.... watte? is in engels maar klinkt eerder spaans voor mij Nwe hoor ik snap het wel wat daar staat behalve van die afkortingen Maar als ik het moe uitleggen das een andere ding grrr je haalt mij in met die kilo's! ben maar 1 aangekomen met ed 2 feestdagen, hield mij redelijk in! @pupke ooh wat een heerlijke ventje is Quinten aan het worden zo te horen! Ik heb het soms ook nog moeilijk hoor! vooral naar werk gaan en de laatste 2 uren.. 8 uur is nét iets te lang voor mij maar komt goed, is idd kwestie van wennen Vanochtend had ik Kate bij mij, zij moest eigenlijk boertje laten maar keek mij de hele tijd glimlachend aan (had ook zo weinig gedronken en wou ook alleen maar kletsen *in love*). Ik ging haar dus kusje geven in wangetjes, onder haar kin en in haar nek, speels dan, en zij maar haar best doen om te lachen.. zóóó lief deal wel nadoen die rapportage @freesia moest ff om mijn hubbie lachen. Hij had zich geabboneerd op belmanpoes door die grappige kat stukjes.. zegt is ik krijg allemaal emails met babufilms ik zeg ja dat is die en die van het forum die filmt graag pff mar ik wou die katten filmpjes.. awwwww zjielug hoor haha Lief dat Jill haar knuffeldoekje heet ontdekt en ook rechtop willen zitten dus de grote wereld verkennen vanuit schoot leuk! Kate heeft nog geen knuffeldoek ontdekt als knuffeldoek maar liggen wilt zij niet altijd, liefst laid back op schoot of over schouder. O&N ... weten we nog niet. @tinkerbel voornemens? nou eh... ik rook niet meer.. ben getrouwd en heb een kindje eh.. mssn wel die extra kilo's kwijtraken? oh ja yule komt met een goeie weer de echte seks hebben @cossy, je hebt nu een 1kmr huis wacht maar tot dat je in jullie nieuwe huis wonen. Trpa op en neer en een tuin voor kleine vince @jannes feestdagen en weekenden zijn mij ook heilig.. helaas pindakaas werk ik nou juist in de horeca ooh leuk eerste fruithapje.. foto's genomen? veel plezier op kraamvisite dames oh mijn god ik zit nu op blz 854 en moet nog tot 871! ga toch maar even tussen door Kate ophalen om te voeden. Heb morgen toch sluit ipv 12-20.. barmhartig van mij maar heb al weer beetje spijt van na die actie van mngr Zo ff met 1 hand verder Kate is druk met boob @cossy hier ook eentje doe af en toe moppert dat hij geen diaper service is met de 2e luier haha roken gestopt in dec vorig jaar na een maand tobben. vond het niet zo lekker meer. toevallig de dag erna heef thubbie mij erovergehaald ervoor te gaan in de 7e maand wel weer zin in gehad, niet aan toegegeven. mis het wel met grote groepen enzo maar zolang ik kids wil begin ik er niet an denk ik, wordt anders stop start stop start en dat is ook niet goed @irisb maar als je dipje hebt en je werkt en dan? kan moeilijk elk uurtje kolven @roshi fijn dat het zo goed ging bij de cb! ik zie nu dat cossy 2080 heet gescreven jullie beppen hier allemaal veels te veel @sasha dikke knuffs meis! back with 2 hands @babystyle wat leuke zwempics! onder niveau werken doe ik ook maar is geen werk in mijn richting en inmiddels ben ik geen fresh from school chick meer dus word er ook niet voor uitgekozen. Leg mij bij neer met mijn vaste contract en nu mijn gezin ben erg gelukkig zo @pisum zo hey wat netjes! en grappig mssn na een paar nachten zo dat hij niet eens meer kreunt in zijn slaap! Iig een erg leuke meevaller en kon jij bijkomen even Autostoel heb email ontvangen dat de artikel uitverkocht is maar ik kon hem wel krijgen in serie indigo, was niet grijs maar donkerblauw. Heb gereageerd dat zolang het om dezelfde artikel en prijs gaat dat ik het goed vindt hebben jullie niet alleen veel gekletst maar ook die stoel besteld of zo? @steen boeren? veel? nee maar wel heel hard en lang Mijn Sneefje en nichtjes lagen helemaal dubbel om hoorde ik vandaag Maar zij heeft hooguit 2 a 3 x gehad dat een boertje dwarszat en dat was in de eerste weken. @funnyme meiden niet meer ziek @lindaa michelle 4mnd al ém opa mag naar huis vóór het nieuwe jaar @tweety dus wel weer beetje vernauwd maar gelukkig meteen weer geholpen en daarna goed gedronken! @nikky Pim doet het goed! @ingeltje ik lees braaf wel weer bij sexvraag uh scoot mij ff te binnen maar als jou liefje bezig is met jouw borsten/tepels tijdens elkaar liefkozen.. vinden jullie dit niet beetje raar of zo? als lief aan mijn boobs zit niet zo maar als hij aan de "doelwit" zit dan moet ik ff beelden van kate achter in mijn hoofd duwen tijd tussen voeding gelukkig ben ik niet alleen, vind het soms raar dat kate zich al binnen 3u weer meldt. heb zoiets van wacht tot nét de 3u voorbij is ben bang dat zij dan veel eerder meldt wat soms wel gebeurt als ik toe geef @missy ik heb ook speen 1 en 2 gekregen met starters pakket En ik vind ook dat jullie het super doen hoor! gewoon meer op eigen gevoel af gaan en als mike minder slaapt dan zo zal het zijn Ik leg mij steeds beter bij de laatste weken met Kate. Schrok alleen gisteren toen zij ineens om half 22 begon te huilen. gelukkig sliep zij snel weer verder! @yule ik maak Kate nu wel rond 23.30 wakker voor laatste voeding omdat jou tip alleen enkele dagen werkte. mijn docter is niet zo makkelijk te foppen haha Heb toen tip Smoeder gevolgd door Kate telkens maar 1 borst te bieden en geen luier te verschonen (met de bamboozles heb ik extra bamboozle liner in) en nu is het maar 1 nacht voeding (vaak rond 5/6u) en zit zij lekker op 5 voedingen Ga jij trouwens wel voor de bamboozles? had jij volgens mij laatst wel over. Heb liever dat kate die dingen om heeft dan wegwerp met poepluiers want met de wegwerp als ik door heb dat zij poep broek heeft moet ik geen extra zitdruk uitoefenen met haar aangezien zij 1x p/dag poept is het té veel voor een wegwerp @cossy bij mijn vriendin's zoontje kwam ook één van de onderste enbovenste hoektanden als eerst door. ging hij ook gelijk knarstanden volgens mij zat ik nog goed bij in pspmama's ga zo ook ff gauw kijken.. Pfffff HÉ HÉ eindelijk bij dames toch niet zo veel kletsen! was trouwens zo lang aan het bijlezen dat zwp mij automatisch uitlogde
Lola: Werk -> salarisconsulent binnen de accountancy, studie -> Heao Commerciële Economie Pupke: Werk -> praktijkopleider Geestelijke gezondheidszorg, studie -> HBO-V en daarna Leraren Opleiding Verpleegkunde IrisB: Werk -> administratief medewerker (bedrijf in theaterbranche), studie -> WO Geschiedenis (Middeleeuwen) + WO lerarenopleiding Eva1983: Werk -> Pedagogisch Werker KDV, studie -> SPW3 en opleiding Hoger Management (Kinderopvang) Yule: Werk -> Arts-onderzoeker (maar zoekend naar iets anders), studie -> Geneeskunde Cossy: Studie -> WO Rechten (maar waarschijnlijk komend jaar switch) Steen: Werk -> IC neonatologie verpleegkundige, studie -> HBO-V en IC neo opleiding. Anno103: Werk-> pedagogisch medewerker, oftwel leidster op een kinderdagverblijf -> SPW3 kinderopvang Roshi: Werk -> directiesecretaresse (maar wil gewoon terug naar admin medewerkster) studie-> MBO administratief en intercedenten opl Dreames: werk -> juridisch medewerkster op een deurwaarderskantoor, studie -> HBO Rechten FunnyMe: Werk-> kraamverzorgster, studie -> SPW4, en kraamverzorging niv.2, lekker makkelijk) Freesia: Werk -> verkoopster drogisterij, studie -> Pabo en MWD niet afgemaakt) Elise1: Werk -> Masseur Eyefeel Massage (eigen bedrijf) -> MBO klassieke Massage en ben bezig met HBO Massage therapeut Nikky:: Werk -> Activiteitenbegeleidster met verstandelijke gehandicapten -> SPW4 Ingeltje: Werk -> Callcentermedewerker bij UPC, studie -> HBO Sociaal Pedagogische Hulpverlening Krisstel: Werk -> Technisch adviseur, studie -> HBO Ergotherapie Babystyle: Werk-> Helpende +, Verzorgende IG (nog niet klaar), Opleiding klaar-> Werken bij Kraamvogel tweety: werk-> nu verzorgende ig per 1 jan niks meer, studi-> mbo verkoopmedewerker(niet afgemaakt) mbo verzorgende ig[/b] Pisum: Werk -> Callcentermedewerker, nu werkloos en op zoek naar andere baan, studie -> Arabisch (universiteit) Lindaa: werk -> (Management Assistente)even niets ik zit in de WW, druk aan de solli, studie -> Zakelijke Dienstverlening MissyZuilen: werk -> vanaf 5 januari telefoniste/receptioniste, studie -> HAVO Wupje: werk -> managementassistente, studie -> HBO Toerisme en Verkeer Breda Foover: werk -> planner wijkverpleging, studie -> HBO-V Azeb: werk -> leerkracht groep 6/7/8 Jenaplan basisschool, studie -> pabo Sasha: werk -> hoofdagente (politie), studie ->HBO- rechten Kaatje: werk -> Verkoopmedewerkster, studie -> VBO verzorging parr1983: werk -> fastfoodmederwerkster/crewtrainer bij de McD, studie -> dierenverzorging MBO 3
Parr: wat vervelend zeg, van die mngr... vraag me af of jij niet gewoon meer met je rechten mag doen. Je hebt recht op 2 uur en je gebruikt dat nieteens toch? Ik zou het wat harder epelen en dan gewoon lekker die 2 uur opeisen!
Ik las het nog een keer goed, maar het betekent dan ca. 235 cc fles x6 = 1410cc per dag. Terwijl 1000 wordt aangeraden met eventueel uitloop naar 1200. Voor gewone voeding is het echt te veeel denk ik, maar misschien is het bij hypo anders? ? Wat geeeft de verpakking aan?
@sasha ik las even hoveel voeding je geeft. heb dit toevallig laatst met de ka overlegt. je hebt inderdaad een uitloop tot 1200 dat is dus 6x200/6 scheppen. of we moesten bij elke fles gewoon wat meer water geven niet meer voeding. ik geef meestal 4x180/6 en ´s avonds 200/7 dat wordt volgende week de papfles dus dan gaan we gewoon weer terug naar 180/6. Maar ik zou het als ik jou was ff met je eigen cb of ka overleggen. @ingeltje ik las inderdaad jij ook. ze bedoelt vast tink. @parr geen probleem hoor. was alleeneen beetje raar. Zo vervelend he die manager. hoop dat het snel losloopt. hier heeft gio redelijk geslapen. wel wordt hij nog steeds 6 keer wakker voor z´n speen. dus echt rustig slapen komt er niet van. had vanmorgen ook een beetje misseiljk onderbuik gevoel. dus dsat is opzich een ggoed teken. ben benieuwd. gaat nu wel goed en bruis van redelijk veel energie. voor degenen die moeten werken werkse vandaag.
Goedemorgen, @Lola: da's niet aardig van psp mama's @Yule: jij ook al verwijderd? Ik voel een 'zullen we ze sue-en' aankomen @Parr: zo zo, wat een uitgebreide reactie! Ik vind het altijd zo knap van je dat je zo uitgebreid op iedereen reageert! Maar vergeet je niet om ook af en toe te slapen . Fijn dat het goed is gegaan bij Szus! En je manager s*cks @Sascha: ja, dat is wel erg veel om structureel te geven. Wij mogen ook maximaal 5 x 180/6 geven, Quinten krijgt ook Nutrilon HA. Ik zou het voor de zekerheid even oppakken met het cb, want wellicht is het handig om over te stappen op andere voeding als deze niet genoeg verzadigd (en dat is bij hypo allergeen vaker het geval omdat het zo licht verteerbaar is). Maar ja, je geeft waarschijnlijk ook niet voor niks hypo allergeen, dus misschien is overstappen niet zo handig. Ik werd zo tegen 06.45 uur bruut uit mijn slaap gerukt door de kat! Die had dringend aandacht nodig en besloot keihard te gaan miauwen voor de deur en aan de deur te krabben. Ik ben blij dat Quinten zo goed slaapt, nu de katten nog. Iemand nog tips hiervoor ? Ik schreef gisteren al dat Quinten helemaal over de rooie ging toen hij niet direct zijn fles kreeg, maar ben volgens mij vergeten te schrijven dat hij nu echt hardop lacht als ik hem een beetje kietel in zijn zij. Is echt té schattig om te zien en horen *smelt*. Ik ga het vandaag eens opnemen op video. Zo, ik ga eens beginnen aan de grote opruiming hier in huis. Ik heb in mijn verlof met name genoten van Quinten en wat minder van het doen van het huishouden, hahaha. Maar als ik volgende week weer aan de slag moet, is het wel fijn als het hier allemaal goed aan kant is. Tot later!
Goedemorgen dames! @parr: haha moest wel ff lachen hoor.. dat je gedachten van kate moet weg werken als hubbie aan je boobs zit! wel logisch eigenlijk want kate zit vaker aan je boob dan hubbie hahaha! Hier ook 1tje die niet meer een eigen hoekje heeft, maar ja ik heb het de laatste tijd ook veel te druk gehad om te pspen.. (of ik was te lui!) zo ga nu chelle in bad gooien!
@elise1 waarom ga je in hongerstaking voor ons? wel lief hoor hihi. @lola geloof dat de berichtjes van voorstellen en de welkomslesjes standaard verwijderd worden die staan er van mij ook niet meer op. @parr wat een grr vent is dat toch zeg. robin heeft goed geslapen wel een paar keer gehoest maar kon het slijm nu makkelijker wegslikken dan de nacht ervoor dus het lijkt alsof het toch aan de slokdarm lag. waarom luisteren artsen nooit naar de papa en mama. hihi. verder gaat ie weer strarten met de reflux med grrrr. ben er nog niet helemaal uit waarom maar daar ga ik nog wel ff over babbelen. de test wees uit dat ie geen reflux heeft waarom dat in godsnaam 2 dagen in het zh voor een test en nu weer starten met de med. nou ja ik ben weg doei
Goedemorgen meiden. Gisteravond bij de buurman op de koffie geweest, Levi had daar om 21.00 zijn laatste fles,lag om 22.00 in bed en begon toen pas om 08.00 te kletsen ( ipv huilen ) Ingeltje, bij Levi niet, eigenwijsje.. heeft hij van zijn moeder Parr, geen last van, ook niet toen ik bv gaf Tweety, idd vreemd dat hij die behandeling krijgt terwijl hj geen ruflex heeft. ga ff de hond uitlaten
Goeiemorgen kletstantes Heb ik tot ergens gisterenavond bijgelezen en nu heb ik weer zo'n brok te verwerken. Gelukkig zit ik alleen op kantoor nu Weet alleen niet meer waar ik juist moet beginnen met reageren. En dan al die lijstjesposts ertussen. Ik zie het wel zwanger v/d volgende: Raar dat mensen zich ff gaan bemoeien met wanneer je dat weer mag. Of misschien niet zo raar omdat sommige mensen ongelooflijke *insert lelijk woord naar keuze* zijn Ik ben er zelf nog niet aan toe (hebben het er toevallig wel net over gehad, man en ik), maar als je dat wel bent, dan ga je er toch gewoon voor? Pfff. Als iedereen zich netjes met zichzelf zou bemoeien, zou de wereld er toch weer mooier uit zien @tweety: Arme Robin. Zo lang niet eten Vind jullie echt ongelooflijk dapper. Hoop van harte dat het in 2009 beter wordt, want er is nu wel genoeg aan dat kleine lijfje geprutst. *knuf* @missy: Dat klinkt als een goed voornemen Vind jou ook erg dapper met al die toestanden. Hoop dat het snel helemaal goed gaat met Mike en dat je 100% van hem kan gaan genieten. @wupje: Hoera voor het terugvinden van de verloren zoon, euh, autosleutel Geen idee wat voor uitslag dat kan zijn bij Kyano. Hopelijk kan je vandaag bij de HA terecht. Beetje raar dat ze over de telefoon gaan zeggen wat voor uitslag het is. Me dunkt is uitslag één van die dingen die je eerst moet ZIEN voor je weet wat het is. Maar misschien ben ik weer een beetje raar of zo tandjes: Hier dacht man ook aan tandjes, maar ik kan niks zien. Soit. Is overigens wel zo dat meestal (er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen) de 2 onderste middelste snijtanden eerst doorkomen. Dus dat is geen bakerpraatje. PSP forum perikelen: Pfff, ook stom dat je idd uitgerekend in december wordt opgeruimd. Hopelijk hebben jullie snel je hoekje terug, al zou ik zelf ook niet staan springen om helemaal opnieuw te beginnen. @parr: Aha, dáár ben je. Ik miste je al Fijn dat het goed ging met Kate bij je szus. Balen van die manager vs kolven. Zou idd proberen om meer op je strepen te gaan staan zoals Ingeltje zegt. Je hebt twee uur en hoeveel gebruik je ervan? Bah. Als je werkt, kan je aan dipje werken op je vrije dagen of in weekend (als je dan vrij hebt natuurlijk). Elk uur kolven kan natuurlijk idd niet op je werk, maar misschien kan je 's avonds dan extra of zo. Je seksvraag Heb daar eigenlijk geen last van. Dacht ook eerst van "oei oei, wat gaat dat worden als hij aan m'n boobs zit nu", maar blijkbaar weet ik/m'n lichaam daar een heel duidelijk onderscheid in te maken @pupke: Stoute kat Ben blij dat wij gewoon hamsters hebben, die zijn niet zo aandachtsgevoelig Leuk dat Quinten luidop lacht. Klinkt zo grappig (Ewout doet het ook af en toe sinds een week of twee. Toch weer wat anders dan de - overigens ook onweerstaanbare - beeld-zonder-klank-lach). Succes met het huishouden Is hier kleine ramp, maar prioriteiten liggen ff anders. @lindaa: Niet te hard met Michelle gooien Tsk Ofwel ben ik de helft vergeten ofwel viel het toch wel mee omdat er zo veel lijstjes tussen stonden. Waarschijnlijk het eerste Eeeeegooooo. Ewout gisteren niet zo'n goede dag gehad. Veel gebruld en misschien een uurtje geslapen toen ik op m'n werk was. Ben zelfs even over en weer geweest om te voeden, maar haalde niet gek veel uit. Toen ik thuis kwam, heeft ie een kwartier hartverscheurend in m'n armen gehuild, té overstuur om m'n borst te pakken. Maar toen gelukkig gekalmeerd, gezellig bij mama gedronken en dan toch geslapen. Werd af en toe beetje wakker, maar paar slokjes gegeven en zo heeft ie toch anderhalf uur geslapen. Drogeer je kind met borst heet dat Nacht was weer niet al te geweldig. Halftwee, vier uur en dan tussen 4 en 6 ook weer twee keer. Vraag me echt af waarom hij dat plots doet. Begin te denken dat ie misschien kou heeft ofzo. Nu ja, gaat (hopelijk) wel weer over. Ik val altijd wel meteen weer in slaap, dus het valt - tot nu toe - wel mee hoe gebroken ik ben. Zo, tijd om beetje te werken. Fijne dinsdag allemaal!
IrisB: nee heb niet al te hard gegooid hahaha! ze heeft lekker gebadderd (althans een zwembad op de vloer gemaakt!) en ligt nu heerlijk te slapen! wat vervelend dat ewout deze grappen ineens heeft! heeft hij het snachts misschien niet gewoon koud in zijn bedje? omdat het nu ook zo vriest?!
Goedemorgen allemaal, @Tweety: hoop dat Robin vandaag naar huis mag! @Roshi: ik vind C&A ook geen leuke spullen hebben. Altijd net niet. Ik vind Zara leuke spullen hebben. En heel betaalbaar. Gisteren wel weer te leuke outfit bij Mexx gekocht. Was nu 50% afgeprijst, dus dat is zeer aantrekkelijk. @Missy: ben blij om te lezen dat mijn eerlijke reactie je goed heeft gedaan. Je had het ook verkeerd op kunnen vatten, maar zo te lezen heb ik de juiste snaar geraakt. Hoop echt dat je in 2009 je onzekerheid aan de kant kunt zetten (voor een deel in ieder geval) en lekker gaat genieten. Er is echt niets mis met Mike en heeft niets meer nodig dan jullie liefde en aandacht. @FunnyMe: fijn dat het weer beter gaat met je meisjes. @Lola: wat een leuke foto's van Jasmijn op KDV!! Weer zwanger: moet lekker iedereen voor zich weten. Vind dat af en toe zo jammer op dit forum (niet in dit onderwerp). Iemand zegt of vraagt wat en wordt meteen van alle kanten aangevallen. Laat iedereen in zijn/haar waarde. @Parr: fijn om te horen dat Kate het leuk heeft gehad bij szus. En jouw manager klinkt niet echt aardig. @Pupke: lekkere kat heb jij. En wat schattig dat Quinten zoveel lol heeft als je hem kietelt. @Kaatje: oh jij hebt zo te lezen een heerlijke nacht gehad. Go Levi! @IrisB: hmm jij hebt niet zo'n lekkere nacht gehad. Waarom probeer je niet een keer een extra dekentje. Wellicht helpt dat. Zou vanochtend op kraamvisite gaan, maar vriendin is ziek Jammer had haar mannetje graag willen bekijken, maar dan ga ik binnenkort weleens. Ze woont op ruim een uur rijden, dus het is helaas niet een afstand dat je zonder te plannen kan doen. Nou ga maar eens een eitje bakken voor mijn mannetje. Had ik hem beloofd. Bye bye
Jannes, zeker een lekkere nacht alleen jammer dat ik zelf pas rond 00.00 in slaap viel Jammer dat je vriendin ziek is en idd een uur ga je niet zomaar ff op goed geluk in de auto zitten.
Goeiemorgen, Ingeltje sorry dat ik je geen nachtrust toewenste bedoelde inderdaad Tinkerbel 8) En, sorry ik ben een kluns, ik bedoelde 5 x 210 met 7 schepjes, en nu ik er echt op ben gaan letten drinkt hij het maar soms uit.... Maa eerlijk gezegd dacht ik dat ik te weinig gaf. Goed om hier te lezen dat het niet zo is. Mijn duits is te slecht om hiervoor het CB te bellen (enne ik heb jullie toch ) Hei, is jullie kleintje ook zo verslaafd aan de tv? Ik wil onder de fles geven de tv nog wel eens aanzetten, maar dat is eigenlijk geen doen. Hij draait alle kanten op zodat hij maar tv kan kijken (heb het geluid al uitstaan....) Zo, vandaag een lekker dagje, shoppen in Maastricht en vakantieboekjes halen voor een fijne vakantie met Sem tweety, heel veel sterkte voor jou en Robin. Het lijkt me zo moeilijk omdat je hem ook nog helemaal niets kunt uitleggen. Dikke knuffel voor jullie van hier!