Hahaha, zou ik gewoon doen, eens kijken wat ze zeggen! Ik wil ook in het verdomhoekje. Ik had me wel aangemeld maar had het op dat moment even druk. Een paar dagen later werd ik zonder pardon verwijderd... Heerlijk, ik kreeg er zó'n welkom gevoel van!
Aha, maar anderhalve bladzijde om op te reageren. Als we nu eens het geklets beetje zouden spreiden ipv de ene dag 50 blz en de andere dag 5? Ewout koud: Bedankt voor de reacties Begin dat echt meer en meer te denken, ook omdat z'n handjes en gezicht echt koud aanvoelen. Ga dus proberen om eerst kruikje in bed te leggen om op te warmen en dan iets van een extra dekentje te zoeken (wij zijn van die sukkels met maar één dekentje in huis ). En misschien ook een warmere slaapzak. Degene die hij nu heeft (HEMA badstof slaapzak) wordt toch al een beetje krap. Maat 68-80 is dat @Jannes: Jammer dat de visite niet doorging. Hopelijk kan je er toch snel heen, maar idd, een uur rijden is niet iets wat je zomaar even tussendoor doet. @sasha: Veel shopplezier @parr: Boobs = eigendom van parr Fijn dat je het probleem met de manager hebt kunnen bespreken. Hopelijk wordt het nu voor eens en altijd uitgepraat roke: Nooit gedaan. Nu ja, toen we "jong en um... wild" waren af en toe wel eens een sigaret gerookt om te proberen. Maar vond er helemaal niks aan. En nu vind ik het ronduit vies. Ik ga echt nergens heen als Ewout daar in de rook zou moeten zitten Ben erg blij dat grootste deel van schoonfamilie gestopt is (en deel dat nog rookt doet het nu buiten ipv binnen) @wupje: *denkt even diep na* Ewout werd meestal al wakker rond een uur of 6/7 en ging na voeding weer slapen. Nu blijft hij af en toe wel eens wakker (omdat ik nu ook begin rond te lopen ipv gezellig met hem in bed te liggen), maar meestal valt hij in kinderwagen onderweg naar oma wel weer in slaap. Misschien kan je zorgen dat hij na de voeding helemaal klaar is en dan blijft hij misschien slapen terwijl je hem weg brengt? @kaatje: Dilemma inderdaad Hebben jullie enig idee hoe toekomst voor Ferry eruit ziet op werkgebied? En hoe erg zou de klap financieel zijn (heb je bv nog wat spaargeld om eventueel een periode te overbruggen)? Je eigen geluk is natuurlijk een niet te onderschatten factor. Elke dag met veel tegenzin gaan werken is het echt niet (je zit er ten slotte de hele dag) @pupke: Dat niet te hard werken, lukt me wel Zit beetje uit te stellen. Moet 200 ofzo facturen de deur uit werken en dat is inclusief vouwen. In DRIE @steen: Joepie een goede nacht TV kijken: Is me nog niet echt opgevallen, maar goed wij kijken haast geen TV. Hij kijkt wel gebiologeerd naar onze World of Warcraft avonturen Oh, is alweer kolftijd. En dan toch echt even factuurvouwtijd. Bleh bleh bleh.
Hoi allemaal, ben ik weer na lange tijd! Hoe gaat het met jullie? Leuke kerst gehad enzo? @roken: ik heb 9 jaar lang fgerookt maar rook nu al 1,5 jaar niet meer, gaat prima. @TV: Luc kijkt graag naar the A-Team en naar Baby Einstein ofzo. Even een vraag aan alle mama's ": Luc heeft sinds 3 dagen 2 witte bolletje in zn onderkaakje, gewoon in het midden, dit is het begin vd tandjes maar kan dit al zo snel dan? Luc is nu 7340 gram , aantal cm weet ik niet maar maat 68 zit prima bij hem. 62 past ie niet meer.
Goedemiddag! Zit al vanaf vanmorgen te lezen zo ongeveer...pffff, wat gaan jullie hard zeg! WAT GEZELLIG! @Pupke: Onze katten ziiten 's avonds op hun eigen kamertje, zodat ze ons niet kunnen storen... Misschien een goed advies? Of heb je geen kamertje (of washok ofzo) meer over? Hier komt ook heel weinig van het huishouden terecht...kan ik weer een beetje nesteldrag terug krijgen? Ben net maar eens begonnen met de administratie, jullie willen niet weten wat een berg zooi hier ligt... Gauw achter de PC gedoken, hihihihi... @Tweety: Ik wil jou nog maar weer eens mijn complimenten geven. Ik vind het zo goed en dapper hoe jullie gezinnetje je door alles heen slaan. Het blijft maar halen en brengen met Robin, maar je klinkt zo optimistisch. SUPER! @Kaatje: ook de complimenten voor Levi...hij moet vooral zo'n lekker nachtritme houden! Jari ligt 's morgens ook vaak te kletsen ipv te huilen, wel na de eerste voeding, voor de tweede zeg maar... Ik werk nu (nou ja, ik werk momenteel niet) 4 dagen, maar zit het met een soortgelijk dilemma als jij; ook ik zou heel graag nog een dagje minder willen werken. We hebben (zoals bekend) echter net een nieuw huis en hoge hypotheek, dus ik denk dat het geen optie is... Lachen: Jari kan sinds kort echt giegelen, dan gaan zijn schoudertjes omhoog en een beetje schudden. ECHT TE SCHATTIG! @Jannes: wat een verwennerij voor je mannetje, eitjes in de ochtend bakken. Mocht de mijne willen... @Sacha: Jari vindt de TV ook reuze-interessant, maar ik vertel hem steeds dat hij daar nog veel te jong voor is... (hij luistert alleen niet) @Yule: hihihihi, tja...sexen met Raven ernaast? Ik denk dat het alleen een trauma geeft als je haar dat verteld als ze in de puberteit zit! Mijn vriend is 36 en kan nog altijd geen woord verdragen wat iets met sex en zijn ouders te maken heeft... (vind het persoonlijk een beetje kinderachtig) Wat een naar idee, dat je eierstokken mogelijk dicht zijn door de infectie. Laten we vooral maar op het beste hopen. Alle duimen hier gaan keihard draaien als jullie klaar zijn voor de tweede! Tweede kindje: wel grappig dat veel van ons er nu weer over na gaan denken. Ik twijfelde de eerste weken heel hard of ik nog wel een tweede (of derde) wilde, maar nu weet ik intussen wel zeker dat we het nog eens gaan proberen. Alleen voorlopig nog niet. Eerst wil ik weer lekker in mijn vel zitten, van Jari genieten, maar bovenal ook: WEER EENS LEKKER FEESTEN! Paar festivalletjes van de zomer enzo. Een wijntje zal er wel ingaan... @Wupje: ik voreg mij dat ook af. Jari slaapt in de ochtend ook tot een uur of 10.30 uur en ik ben heel benieuwd hoe dat gaat als hij straks naar KDV moet na de eerste voeding... @Eva: jij hebt dus weer SEXYBRA'S?! Zal je mannetje blij mee zijn, hihihihi... Gaat het wel iets beter met Aimar, of nog hetzelfde? @Parr: misschien kan Pupke jouw irrimanager ook even in elkaar 'peren'?! Hoe doe je dat eigenlijk, Pupke...? Ik hoop dat jij er met die fijne manager wel uitkomt, Parr. Echt belachelijk dat je hier tegen aan loopt op je werk. Het is gewoon je recht! Sukkel, die mngr... Ik word hier gek van het vuurwerk trouwens. Ik heb zo'n hekel aan knalvuurwerk, ben er bang voor. Ik ben altijd al bang geweest om te schrikken, kent iemand dat? Wat is het berekoud vandaag, brrrrrr. Wel lekker op zich, zo'n frisse neus (maar ik durf dus niet zo goed naar buiten vanwege het vuurwerk ) Zooooo, pfffff, wat een verhaal... hihihi! Toch maar weer aan de slag hier, denk ik. Hoor ons mannetje ook alweer mopperen boven. Owja, waar is het lijstje voor werk en opleiding? First time -> werk -> ambulant woonbegeleider voor verslaafden -> opleiding -> HBO MWD Dag allemaal!
hey meiden, Even snel paar reacties. Roken: gedaan tot ik zwanger werd van Demi. Nu 1 keer in de maand bij stress of zo. Zwanger worden: hier nog niets in de planning, maar als het gebeurd is het welkom. Besefde me vandaag dat ik voor het eerste geen vuil heb verloren in de week voor de stopweek, omdat de gyn zei dat de pil wel gewoon veilig moest zijn hebben we afgelopen maand wel zonde condoom gevreën. Zaterdagochtend laatste pil genomen en nu nog niets (zit te twijfelen want volgens mij zou het wel al moeten... maar misschien moet het pas morgen). Er zat wel een pendel bij met december jongen en meisje.
Realiseerde me net opeens dat we vandaag een jaar geleden een positieve test hadden. Drie dagen na NOD en al bij de tweede IUI. Wat gaat een jaar toch snel!
@devilschase: ja hoor, dat kan...tandjes! Er zijn zelfs van die uitzonderingen die direct na de geboorte tandjes krijgen (fijn als je BV geeft). Jari heeft nu trouwens een neefje gekregen (2 weken oud), die ook Luca heet... Leuke naam he! Hoe spreken jullie het trouwens uit? Zij spreken het uit als Loeka...
Haha als 1 van de meiden een jongetje was geweest had hij ook Luca geheten! Meiden liggen op bed maar ik heb geen zin om iets te doen. Ik hoor ze nog wel mopperen...
@funny: tot nu toe werd ik altijd in de week voor de stopweek al een beetje en dan zette het in de stopweek door. Voor de zwangerschap was het altijd 3 of 4 dagen na het stoppen en volgens mij drie. Ach we merken het wel... als het zo mocht zijn dan is het super welkom! Yeah heb vandaag de eindejaarsbonus van mn werk ontvangen
Luca krijgt 3 x 210 cc op een dag en zn laatste fles is een papfles en dus 240 cc. Meer mocht ook niet van het CB.
Wij spreken het uit als Luuka. Maar wat snel dan zeg.... Even 2 fotos: http://i7.photobucket.com/albums/y254/c ... abeer1.jpg http://i7.photobucket.com/albums/y254/c ... abeer6.jpg
@steen: zou kunnen beetje reflux komt vaker voor bij baby's. Bedje een klein beetje schuin zetten heeft hier goed geholpen tegen verslikken (op 2 dikke medische boeken, haha!) @firsttime: wat lief van je dat je voor ons wilt duimen! @parr: wat goed dat je hebt gebeld en idd netjes van jouw manager dat hij het oppakt. Do not mess with breastfeeding moms...! Is het niet mogelijk om stages te doen naast je werk op een gegeven moment? Of werken bij een dierenarts/asiel? Evt. zelf aanvullende cursus doen eerst (NTI/LOI)? Als je het echt graag wilt dan zijn er misschien nog andere opties?
@Devilschase: ja heel snel, heeft hij er ook last van? Enneh...niet zeggen hoor...maar ik vind Luuka stiekem leuker! Wij hebben ook aan Luca gedacht, maar mijn vriend vond Jari leuker en ik vond allebei leuk...
Heb een reactie terug op mijn sollicitatiebrief voor een farmaceutisch bedrijf. Ze zijn al heel ver met een kandidaat dus gaan niet met mij in zee. Jammer! Hopen dat de andere sollicitaties wat opleveren.
@pupke je had je aangemeld maar ad je je ook voorgesteld en de welkomlessen gedaan? staat in de regels dat je dan anders verwijderd wordt geloof ik? @irisb Kate slaapt in een dikke slaapzak met lange mouwen en heeft dan ook een kruippakje aan. Zij ligt dan onder een laken en fleece deken. Ik heb de verwarming altijd op 2 (nachtstand) en de raam op tocht kier. De wind komt altijd tegen ons raam en heel weinig tegen haar kant dus de vrieslucht komt gelukkig niet binnen bij haar. Heb ik het idee dat het toch koudjes is dan gebruik ik ook een kruik. Weet niet of jullie verwarming aan hebben en oe koud het bij jullie op de slpkmr is. Mssn is een dikke winterslaapzak met mouwen al de oplossing? Klink alsof hij het nét iets te koud heeft. Denk niet dat het eens en voor altijd is uitgepraat. Je blijft bezig bij ons Zoals paul zegt bij ons is een ware soapserie @devilchase hoihoi meis! ja hier heerlijke kerstdagen gehad! jullie dan? Kan idd tandjes zijn maar kan ook kliertjes zijn heb ik hier gehoord. Tandjes doorkomen kan gepaard gaan met veel kwijlen, veel dingen in de mondje doen, diaree, koorts, hhh knappe hummeltje @firsttime ja de rest.mngr was eerst gewoon 1e mngr. Mag hem wel heel graag en vind et fijn dat er nou een keertje een rest.mngr is die ik graag mee op kan schieten Maar ik hou wel bobbels in de weg met kolven op mijn werk omdat ik de eerste bent die kolft daar én et is de horeca dus geen vaste tijden met alles eigenlijk. Maar ik ou nog even vol Hier ook een hekel aan kanl vuurwerk snap niet wat daar zo leuk aan is woonbegeleider voor verslaafden? dan heb jij hier je handje vol met ons roken sta er van te kijken dat veel van ons voor de zw rookten! en nu velen weer gestopt @dreames oooh heerlijk zo'n bonus kan ik wel vergeten bij ons paul heeft het wel gekregen kunnen we lekker de BD betalen zonder in de spaarrek. te komen @yule nee naast mijn werk niet mogelijk, vooral nu met een baby. maar vind het geen issue meer, heb hier vast contract en een gezinnetje Zo kate is wakker voor voeding! tot straks!