nou hier nog steeds een ziekenboeg. Jenna heeft gelukkig geen koorst meer wel nog lichte verhoging maar meestal komt koorts in de middag terug dus we kijken het even aan. Ze slaapt wel veel maar drinkt ook wel goed dus komt allemaal goed
kaatje> nog 1 tip... ik zou als ik jou was een minimaal maandloon in mijn gedachten nemen mocht je het worden en ze hebben het over het salaris dan kan je aangeven dat dit het minimale is wat je moet verdienen om rond te kunnen blijven komen. Willen ze dit niet betalen dan houdt het helaas op...
@funnyme: dat heeft Raven ook idd, een rode huid die er droog uitziet maar voelt niet zo. Ik denk door de kou en droge lucht. Ik smeer het ook in met zwitsal maar sommige baby's kunnen daar niet tegen schijnt. Ff ego: Vandaag gaat het niet zo goed thuis met de flessen, elke keer krijsen. Ze drinkt ze wel op maar niet van harte. Wat zou dat kunnen zijn? Vriendje denkt fles te warm/koud in combinatie met moe... Ga me gelijk zorgen maken, erg he? Ik ben zo bang dat ze ineens toch gaat flesweigeren... Dan zou ik echt een probleem hebben namelijk.
Misschien heeft ze gewoon een mopperdagje. Of zijn de flessen niet de goede temp. Of inderdaad moe. Ik zou proberen me er niet te druk om te maken
Je hebt helemaal gelijk, maar ja, mijn moederhart spreekt meteen he? (het liefst zou ik haar zelf voeden natuurlijk) Misschien moeten we ook naar speen 2. Ze doet ca. 10 minuutjes over 130 cc BV per fles. Misschien is dat best lang voor BV (omdat dat heel waterig is). Denk zelf dat het gaatje te klein wordt. Ik heb Tommee Tippie flessen en die hebben speen 2 vanaf 3 maanden (en ze is nu bijna 4 maanden). Heb vriendje geSMS-t dat hij speen 2 maar eens moet/kan proberen. Welke speen gebruiken de flesmama's nu?
Yule, idd misschien gewoon een mopperdagje. Levi heeft ook wel eens zo'n dag dat hij echt loopt te knoeien met de fles. Zal eens wat info over ouderschapsverlof opzoeken zodat ik het zwart op wit heb en dan ff kletsen bij Intratuin
Heb net trouwens een bevestiging gekregen van de sollicitatie waar ik mijn pijlen op richt dat ik uitgenodigd ga worden voor een gesprek over 3 weken. Oeioei spannend. Volgende week heb ik bij een andere vestiging van hetzelfde bedrijf een gesprek, kan ik vast oefenen.
kaatje: Werknemers hebben recht op ouderschapsverlof als zij zorgen voor een kind jonger dan acht jaar. Zij moeten dan minimaal één jaar bij een werkgever in dienst zijn. Hoe lang het verlof duurt, hangt af van het aantal uur dat een werknemer werkt. De verlofuren worden niet uitbetaald. In een cao of in aanvullende arbeidsvoorwaarden kunnen hierover andere afspraken staan
Yule> begrijp best dat je je zorgen maakt hoor meis maar zoals funny al zegt misschien heeft ze een mopperdagje
Zit trouwens een serie op Net5 te kijken en daar is iemand haar baby kwijt geraakt met 6 maanden zwangerschap, maar ze heeft geen bevalling gehad. Baby was opeens gewoon "weg"... Lekker realistisch. Krijg zo een neef op bezoek met zijn 3 dochters (komt familiewieg ophalen). Helemaal geen zin in!
@Jannes: Oooh, dan ga ik ook maar naar speen 2! Of zou het veel uitmaken BV of FV qua dikte? Idd lekker realistisch... Nou, werk ze maar snel de deur uit dan... haha!
jannes> ik schakel in en kom op de reclame van de MAC heb gelijk trek in een bigmac yule> Jenna heeft speen 1 maarja daar kan je natuurlijk niet mee vergelijken want zij is een maand jonger als Raven