September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kaatje ik zou ook even wachten.

LollyPupke, hier eet Sophie alleen haar mouw maar op. Mama vind ze denk ik niet lekker. En Anna? Die slaapt nog!

Tweety ik ga hard duimen dat hij morgen mee naar huis mag!

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    funny> het gekke is dat als we er zijn of zij bij ons dat mijn vader juist altijd meer met mannetje praat dan met mij.... ik begrijp er dus echt niets van

3. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Hebben jullie al nagedacht over welke kinderstoel jullie willen? Wij willen voor de tripp trapp gaan.

4. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Misschien vindt hij het dan toch wel heel gezellig. Maar wil hij vooral jou en Jenna zien.

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    wij hebben er al 1 :oops: die zwarte van adventure

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Roshi, lees nu pas het verhaal van je vader.
    Wat een rare uitspraken van je vader en het gedrag van zijn vriendin gaat zeker te ver. zou dit dan ook zeker aankaarten bij ze.

kinderstoel, heb er in mijn zwangerschap al eentje gekocht. Bij de Hema, zo eentje waarin ze kunnen meegroeien tot echte stoel

7. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Roshi: om dat van je mannetje zou ik me niet zo druk maken als ik jou was. Met zo'n kleine zijn de ogen nou eenmaal minder gericht op de ouders, en dan met name nog de vader. Is hier ook wel een beetje zo. Sterker nog; als wij met Jari ergens aankomen, wordt er vaak geroepen: OOOOOHHHHH, DE BABY IS ER! (sinds wanneer kan die autorijden?!) Het kan ook nog zo zijn dat je vader nu denkt dat hij niet welkom is als jouw mannetje er niet is... Het is heel goed mogelijk dat hij er helemaal niets mee bedoelde!
    Voor wat betreft haar gedrag naar Jenna toe, vind ik dat je groot gelijk hebt! Ik zou dit zeker met haar bespreken.

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    deze is het:

je kan hem in hoogte verstellen
    je kan hem in verschillen zit standen verstellen
    je kan hem inklappen etc
    dus ik vond hem helemaal super

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    daar heb je inderdaad wel gelijk in dat mensen nu roepen "Jenna is er" vorige keer zei ik tegen iemand "jaja en de taxichauffeur ook" ;) ze kon er wel om lachen :)

om eerlijk te zijn is hij ook niet welkom als mannetje er niet is. Ik heb ze gewoon niet zoveel te zeggen en aangezien we ze maar weinig zien vind ik het dan wel zo aardig als mijn mannetje daar dan bij is.

Ik ga het zaterdag met ze bespreken en wellicht heeft hij er een uitleg voor ;) ik ga ook wel eerlijk zeggen dat ik gewoon niet zoveel weet te bespreken met ze dus dat ik daarom altijd liever met mannetje kom.

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk !
    Dit is die van ons

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Die is inderdaad ookleuk! Ik wil graag een trip trap omdat ze daar lang in kunnen. Groeit mooi mee en is makkelijk schoon te houden

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    die is ook leuk! die wilde ik eerst ook voordeel van die vind ik dat die heeeeeel lang mee kan maar voordeel van die van ons vind ik weer dat ze bijvoorbeeld met kerst er al in kon en bij ons aan tafel kon zitten omdat hij in ligstand kan...

13. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Kaatje die is ook mooi en lijkt op die wij willen

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja idd en was maar 40 euro

15. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Dat is ook zo. Met kerst lagen de meiden in de box of in de doomooseat. Ik wil ze va een maand of 6 in de kinderstoel zetten

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    yeah de autostoel is net afgeleverd. Ze hadden de grijze (ik dacht dat hij zwart was :oops: ) niet meer en nu hebben we de donderblauwe. Onze auto is ook blauw dus pas mooi :D

nu ff een plekje ervoor zoeken want de eerste 6 maanden hebben we hem nog niet nodig :)

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    wat voor autostoel heb je gekocht?

18. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Firsttime: Lollypupke, hahaha! Leuk, ik heb eindelijk iemand gevonden die dezelfde schrikfobie heeft als ik! Ik weet trouwens inmiddels ook hoe je een ballon leeg kunt laten lopen zonder dat hij knapt. Nu nog geluidloos knalvuurwerk uitvinden en dan is het helemaal goed ;)

@Roshi: jeetje, wat een verhaal! Ik kan me voorstellen dat je 'not amused' bent hoor! Ik zou het er zeker over gaan hebben, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.

@Roshi: chocolade natuurlijk! En dan een pralinee vullinkje vanbinnen en kleine crispy chocoladebolletjes ter decoratie. Eigenlijk ben ik een bonbon op een stokje!

@FunnyMe: we beginnen met een stoel van Ikea en over een par maandjes (als hij er goed inpast) wil ik ook graag een triptrap-ding.

19. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Ik gebruik ook Tommee Tippee flessen maar heb geen idee hoe dat zit met die spenen :oops: Kan je die ergens kopen? En je moet dus om de zoveel tijd 'omschakelen'? Of hangt het van de voeding af?

20. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    not amused is wel heel vriendelijk uitgedrukt :)

dan wil ik ook wel een hapje :)

Deel Deze Pagina