Ik hoop het niet voor je! Mijn eerste werkadg komt met rasse schreden dichterbij, maar ik verdring de gedachte er aan dus maar snel. We hadden eigenlijk gepland om Emma vanaf gisteren alleen nog maar de fles te geven (en dan af te kolven) totdat zij weer goed uit de fles dronk, maar ze zo ziek is, vind ik dat wat wreed. Maar ik zie me mijn proeftijd niet overleven als ik al meteen aankom met de mededeling dat ik zo'n 3 keer per dag naar huis moet om te voeden of nog erger: dat ik een vrije dag moet opnemen, omdat mijn dochter ziek is. Nu hoeft dat tweede niet te gebeuren, want Roy neemt een vrije dag op als Emma maandag nog niet fit genoeg is om naar het kdv te kunnen. Ik merk dat ik een een emo-dip begin te raken trouwens. Mijn hele bevallingsverlof is al in het water gevallen en de laatste twee weken van het jaar die ik samen met Roy vrij heb, zijn in het water gevallen door zieke kinderen (Jasmijn was vóór de kerst ziek). Het is het mooiste weer van de wereld, maar ik krijg niet de gelegenheid om er van te genieten. Ik merk de laatste dagen dat ik weinig kan hebben...
this one: http://www.babyentiener.nl/info/maxi-co ... -1142.html maar ik vind de kleur in het echt mooier dan op de foto
aghos hij is al bijna net zo verslaafd als jij hihi geintje erggggggggggggggg leuke foto mama is JAMJAM
@Pupke: vertel, vertel...wat is de ballonnen-leeg-loop-truc? Ennn...iets van vuurwerk met koptelefoon voor degene die het afsteekt ofzo? Hihihihi! Als ze hier voor vuurwerk afsteken ben ik echt geneigd om witheet naar buiten te rennen om ze de huid vol te schelden! Ze mogen blij zijn dat ik zo bang ben voor vuurwerk dat ik dan juist niet naar buiten durf... @Roshi: goed van je, dat je dat allemaal eerlijk gaat zeggen tegen je vader en vriendin! Is altijd het beste! @Pisum: whahahaha, wat een leuke foto zeg! @Lola: weer iemand met een dipje...dikke knuf! Ik ken het wel...van mijn verlof kan ik ook weinig genieten met al die stress eromheen.
mannetje hier is ook helemaal vuurwerkverslaafd gaan ook de nodige euro's aan op ik vind er geen bal aan en ook best wel eng vooral die harde knal dingen. Hier in de straat kijken ze volgens mij eerst wanneer Jenna slaapt en steken het dan af is natuurlijk niet zo maar het lijkt wel zo hahahaha iedere keer als ze slaapt hoor ik weer een onwijze knal en madame slaapt gewoon door (gelukkig)
Hey meiden, had net nog even snel op mn werk opgezocht over die doorbraakbloedingen en veiligheid van de pil (liep er de hele tijd aan te denken). Maar het schijnt dan nog gewoon veilig te zijn, dus ik ga er gewoon vanuit dat de pil veilig is en ik morgen de rode op bezoek heb. Zo bijna klaar met werken en dan lekker naar huis, ben doodmoe
@Firsttime: nou, dan pak je ze bij het 'tuutje' vast en dan knijp je zo dat er tussen de ballon en het tuutje een beetje ballon is waar geen lucht in zit en dat knip he dan door, daarna kun je de ballon loslaten. Snap je?
@ Tinkerbel nu dus gewoon nog even lekker met z'n 3tjes genieten en straks van de zomervakantie....wie weet wordt de nieuwste aanwinst wel op vakantie gecreërd Heb je 2 vliegen in 1 klap @ Kaatje balen is het als je voor de nieuwe baan zou worden uitgekozen maar het salaris is te krap. Ik zou wel even afwachten waar zij meekomen, wie weet is het meer als je denkt. @ Parr fijn dat de restmngr zo goed reageerde. En jij hebt gelijk natuurlijk! @ Yule yippie de oude spijkerbroek past weer, en op gesprek binnenkort! allemaal leuke dingen....hmm behalve dan dat Raven het flesje weigert Hopenlijk is het eenmalig, ik weet hoeveel stress het oplevert. Ik gebruik trouwens ook speen 2 van Tommie Tippee. 1 was echt zielig, deed hij wel een uur over 150 cc 8) @ Babystyle pff druk dagje zeg! @ Roshi wat een naar mens is ZIJ Dan was ik ook om te ploffen geweest ! En vervelend hoe je vader dan doet, maar ik heb bij mijn smoeder hetzelfde idee. Als zij wilt komen vraagt ze eerst of Kyano dan ook wakker is net alsof ze anders niet komt..... @ Lola meid een dikke knuff voor jullie. Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Misschien ondanks dat Emma ziek is toch maar het flesje gaan geven, anders zit je over een paar dagen met een groter probleem. Ik duim voor je dat het snel weer goed gaat. Ik denk idd maar dat als Kyano straks de deur uit moet voor het oppassen dat ik hem na de 1e voeding helemaal klaar maak en dan weer in bed leg totdat we moeten gaan. Hopenlijk dat hij dan niet teveel indrukken krijgt en bij oma weer verder gaat slapen.
wupje> naja alsof je van tevoren weet wanneer hij wakker is ben echt zo blij dat mijn s-ouders niet zo achterlijk doen
Voor de geinteresseerden. Ik heb net 2 tripp trapp stoelen op de kop weten te tikken voor 90 euries per stuk. Helemaal nieuw!
Zo neef is weer weg en Sara ligt lekker in bed. Was toch wel gezellig. Zijn dochters waren helemaal weg van Sara. Zo leuk om te zien, van die kleine meiden met sara op schoot @roshi: ik vind niet dat je je aanstelt. Als jij je er niet prettig bij voelt, moet je dat kunnen bespreken. @Funnyme: ik heb alles gelabeld, maar vooral omdat Sara ook zo gek is op haar slaappopje. Zou het verschrikkelijk vinden als ze die kwijtraken. Pas zat popje in de was (overheen gespugd) en had er een andere neergelegd. Ze raakte hem nog niet aan, terwijl ze haar gezichtje altijd in popje duwt. @Kaatje: zou je willen adviseren om geen mailtje te sturen over salaris. Is niet gepast in een sollicitatieprocedure. Je praat pas over salaris wanneer ze besluiten dat ze jou aan willen nemen. Het is een onderhandelingspunt. TripTrap: wij willen ook de triptrap. Hebben voor kerst van mijn ouders een bon gekregen om hem te halen. Moeten alleen nog even nadenken over de kleur. @Pisum: de TommeeTippie kent 3 spenen. Een voor 0 tot 3mnd, een voor 3mnd tot 6mnd en een voor daarna. Je kunt ze kopen bij Etos. @Lola: vervelend dat je je zo voelt! @Yule: top van je spijkerbroek. En ook van je sollicitatie. Moet zeggen dat ik mijn eerste vakantie met kindje heel anders ervaar dan vakanties voorheen. Toen gingen we snel dagje hier, daar. Nu zijn we heerlijk met Sara bezig en hebben helemaal niet de drang om vanalles te doen. We genieten echt van elk uurtje dat ze wakker is. Hoe je leven opeens zo kan veranderen he...
oud en nieuw Hier lekker helemaal niets. gewoon met zijn 3tjes thuis. Levi op tijd naar bed en dan kaarsjes aan, toastjes op tafel. dvd-tje op. Om 00.00 komen mijn souders even gelukkig nieuwjaar wensen ( wonen een straat verderop ) Heerlijk geen verplichtingen, mensen de hele avond en nacht in je huis, lekker op tijd naar bed.
Pfff meiden, ben nou al de hele dag aan het bijlezen, steeds komt er iets tussen als ik wil reageren Probeer ook al de hele dag schappies te doen, maar dan wil Jill weer tiet en dan ligt ze ineens te slapen. Nou komt lief net binnen, kan ik gauw even snel gaan! Knalfobie, hier ook 1 Ben als de dood van ballonnen en vuurwerk. Ben sowieso heel gevoelig op mijn oren. Bij een enge film durf ik wel te kijken maar hou ik altijd mijn haden op mijn oren Kinderstoel, wij hebben er 1 die al jaaaaaren in de familie is, een heel ouderwetse houten. Ik heb er ook nog ingezeten Voor erbij denk ik dat we gewoon die goedkope van ikea nemen. Kijk, als ik mag kiezen wil ik natuurlijk de Bloom Fresco Loft... Maar ja Okee, ik ren even naar de super voor happen voor morgenavond!
Wij hebben gekeken naar de Bloom Fresco Loft, maar vond hem persoonlijk niet mooi. Heel goedkoop plastic... Maar dat is onze smaak hoor.