oud en nieuw wij blijven thuis, mannetjes beste vriend en diens vriendin komen hierheen en na 00 uur gaan zij lekker knallen en ik mijn bedje in (als Jenna het toelaat) ik geef echt niets om oud en nieuw dus ben blij als het 00 uur is
Pupke, marktplaats. Die man is tripp trapp dealer geweest en ermee gestopt. Hij verkoopt nu de stoelen voor 90 euro en 20 euro voor de babyset. Hij had ze in verschillende kleuren. Ik heb wit genomen. Ik kan je wel ff zn tel pb-en. Alleen moeten ze wel opgehaald worden in Zutphen. Maar ja voor dat geld kunnen we wel heen en weer rijden.
oud en nieuw Wij gaan het met de vriendengroep bij vrienden vieren. Sara gaat naar opa en oma. We gaan ook iets heel fouts doen... bingo... Ha ha... We hebben een bingospel gekocht en allemaal verschillende prijsjes. Tja, onze vriendengroep is dol op foute spelletjes. Heb er zin in!
Pspmamaforum: ik ben ook mn hoekje kwijt. Als ik de mededelingen lees, komt het volgens mij omdat ik minder dan 50 berichten op het forum had. Vind het maar een stomme regel, want ik plaatste wel netjes elke week een opdracht.
Wij gaan met oud en nieuw naar s-ouders. Eerst lekker eten (hoorde al carpaccio en biefstuk vallen) en dan om 12 uur t verplichte gedeelte. Hoop om uiterlijk 1 uur in de auto naar huis te zitten
nou ik vind het maar een domme regel bij pspmama's. Zullen we dan maar met zn allen een verdomhoekje aanvragen?
Vind dat wel een goed idee! Voor ik aan zoveel berichten zit duurt echt heel lang, maar ik vind het wel leuk om mn creaties te tonen. Zij hebben daar geen algemeen hoekje voor. Nou kan ik wel dagelijks bij iedereen gaan zeggen ooh wat mooi tot ik 50 berichten heb, maar dat heeft toch ook geen nut lijkt me. Maar misschien mogen we idd een collectief hoekje, waarin je je 50 berichten ook kunt halen zonder dat je allemaal onzinnige dingen hoeft te plaatsnen.
okidoki! tis voor ons ook dik 2 uur rijden. Maar ja t scheelt 2x 75 euro en 2x10 euro voor de babysets.dus voor 170 euro wil ik die reis best maken
hihi ja maar ik las vanmiddag dat je geen 50 maar 250 berichten moest hebben voordat je weer een eigen hoekje kon krijgen.
Hi hi Dennis heeft even lekker zijn papa - zoon momentje 8) Hij geeft Kyano de fles en ondertussen staat darten op. Kyano vind het erg interessant en kijkt tussen het drinken door mee Hij heeft wel genoeg honger om nog goed door te drinken gelukkig. Wij hebben omdat we net een nieuwe tv hebben nu de proefperiode van digitale tv en daar kun je dus op een of andere sportzender het hele dartkampioenschap live volgen. Nu is Co Stompé bezig en staat voor. Ik vind het zelf ook wel eens grappig om te kijken. @ Roshi ja en als mijn smoeder komt en Kyano ligt toevallig te slapen dan gaat ze ook nog eens heel hard spreken (tenminste dat idee heb ik) net alsof ze hem 'per ongeluk' wakker wil hebben . Ik kan me vergissen maar dat idee heb ik er wel bij. @ Jannes lekker toch zo'n heerlijke relax vakantie ! Hoe heeft Sara nu trouwens haar ritme overdag? Zij wordt 's ochtends vroeg toch ook weggebracht naar KDV als jullie werken? Gaat ze als ze daar aankomt gelijk slapen? @ Freesia oef geen moment rust dus. Is het nu wel gelukt met de boodschapjes? Ik moet morgenvroeg toch even naar de ha voor de uitslag in het gezicht bij Kyano. Ben benieuwd wat het is. Alhoewel het nu al veel minder is als gisteren.
Ow echt? Ik heb er nog nooit eentje gezien hoor, live bedoel ik Dan heb ik liever een echte goedkope plastic stoel van ikea
Pffff waarom elke keer zoveel paginas .zou ook echt blij zijn als iedereen weer aan het werk is Vandaag wezen shoppen bij Babypark in Gouda en hebben de Stokke Trip trap besteld (was in de aanbieding)..gelijk ook maar kleertjes, schoentjes en een zak voor in de buggy gekocht @Elise, wel spannend hé..nog een paar dagen! @Wupje, hier nog wel een voeding (6de) om 23:00 uur, heb dat liever dan dat Britt om 5:00 uur komt. Misschien dat Kyano na een paar keer later komt dan 5:00 uur als je hem niet wakker maakt. @Lola, oooh wat snoepie is Jasmijn!! Jammer zeg dat het zo is gegaan en dat je niet echt hebt kunnen genieten zoals je voor ogen had. Is voor de Trip trap zon bekleding noodzakelijk? @Yule, mijn moeder zegt ook altijd geen dingen pushen, je kindje doet dingen pas als het er zelf aan toe is. Goed joh dat je weer in je oude broeken kan Hier nog steeds maat S van Difrax en maat 1 van Avent (ze doet 10 min. over 165 cc) @Kaatje, maar goed dat je bv meer geeft met de tandjes van Levi @Parr, die gedachte bij mijn (.)(.) heb ik ook haha. Fijn dat het zo goed ging bij je schoonzus. @Roshi], jaaaaa jullie kerstkaart is binnen, bedankt Vind helemaal niet dat jij je aanstelt en zou het ook zeker bespreken. Hoe vindt je man het dan dat er zo over hem gepraat wordt? @Sasha, hier ook eentje die haar nek verdraaid voor de televisie, echt TE erg! @Funnyme, heb ook de strijkstickers besteld..maar denk niet dat ik ze voor knuffels gebruik. Liggen jullie meiden trouwens samen in bed? Kletsen ze dan ook met elkaar? Lijkt me zo schattig. Wij hebben de trip trap vandaag besteld (was 165 euro incl. babyinset)...dus een mooi koopje 90 euro! Mijn moeder vertelde trouwens nog iets. Mijn nicht is in Juli bevallen (6 weken te vroeg) en hun zoontje heeft een tijdje in het ziekenhuis gelegen en moet nog regelmatig op controle bij de kinderarts. Nou zijn zij vergeten om hun zoon aan te melden bij de ziektekostenverzekeraar binnen de 4 maanden en hebben ze rekening liggen van 8000 euro
@Freesia: ja wij vonden hem live echt heel erg tegenvallen. Zeker voor dat geld. Hij is handig aangezien ze er nu in kunnen liggen, maar dan maar niet. Vond het echt een plastic geval. @Wupje: Sara heeft thuis als op KDV hetzelfde ritme. Ze wordt thuis om 7.15u wakker, aankleden, fles en om 8 uur zijn we bij KDV (is maar 1 minuut in de auto). Daar gaat ze rond 9u naar bed. Net als thuis.
Pspmama's, ik kreeg bij het aanmelden al jeuk van hun regeltjes Schappies, ik heb kipkluifjes en drumstickies, grote garnalen, spullen om wraps te maken met zalm en gerookte ham, verse olijven allemaal verschillende, tapenades, gehaktballetjes enzo En ander haalt weer oliebollen en flappen en weer een ander toostjes met vanalles erop. We komen de avond wel door zo denk ik
@freesia: ik heb de Bloom Fresco Loft ook in het echt bekeken en sloeg ook steil achterover van de slechte kwaliteit (voor die prijs dan he?) Wij wilden hem ook, supermooi ontwerp, maar het is gelig plastic wat heel snel vies wordt met zwarte vegen en het kraakte aan alle kanten. Dat wordt 'm dus niet. @anno: ik zou het ook ff aankijken. Raar dat de apotheek zei dat het daar niet voor was. Ik zou de apotheker zelf aan de lijn vragen en niet een assistente. Die zeggen namelijk alleen wat er in de bijsluiter staat, de apotheker zelf kun je ook raadplegen (soms op afspraak) voor ingewikkelder vragen of werking die niet algemeen bekend is. @roshi: is ZIJ in Thailand gewend om aan andermans kindjes te prutsen ofzo? @pisum: je schijnt een grotere speen te moeten gebruiken naarmate je kindje ouder wordt. Speen: vanmiddag laatste fles met speen 2 gedaan. Deed ze welgeteld 6 minuten over.... beetje snel dus. We gaan toch maar terug naar 1. Denk dat ze gewoon een zeurdagje had, ze krijste namelijk alleen bij het zien van de fles en bij de eerste poging tot speen in mondje doen, als ze eenmaal begon te drinken dronk ze 'm in 1x leeg... Ego: Mijn vader belde net dat mijn opa in het zkh ligt met urineweginfectie, longontsteking en slokdarmontsteking. Hij was vanmiddag opgenomen omdat hij bloed ging braken. Hij heeft hele lage bloeddruk en koorts en is heel zwak (87 jaar) en ze denken dat ie het niet lang meer maakt... (2e kerstdag nog op zijn verjaardag geweest toen was er nog niks aan het handje...) Misschien wordt het dus een rare oud en nieuw.
Hier morgen trouwens ook voor het eerst papadag, en dus ook mijn eerst werkdag. Zwanger van de tweede We zijn het erover eens dat we vanaf januari 2010 weer beginnen (ligt wel een beetje aan mijn cyclus). Te warm Zou het kunnen dat Britt s nachts wakker wordt omdat ze het te warm heeft? Bij mijn ouders wordt ze namelijk niet wakker en daar is het een stuk koeler in de slaapkamer. Volgens mijn man krijg je eerder honger/dorst door warmte.