September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Funny veel plezier

Tweety, dank je wel voor de info

2. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Jenna heeft ze nu 2 weken dus was 11 weken :D ze heeft 2x gegild en daarna kreeg ze haar flesje en was het over

3. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ roshi jeempie zeg, is toch neit nromaal hoe zij jenna opeist :( ik zou er ok idd over beginnen. En het heen en weer gesjouw met jenna is ok niet leuk. En ok niet voor jenna. Wel zielig voor je nichtje.

@ wupje, jah opa is ziek he, dus komt nu ff op mij neer, want broer heeft vriendin dus die is zodra hij wakker is meteen de hot op en komt dan pas snachts na een uur of 2.00 weer thuis.

eetstoel, ik heb er zo 1 die je op een gegeven moment als tafeltje en stoel kan gebruiken.

@ funny me, Kyani heeft ok gaatjes, ze was toen 3 en halve maand.

Zo geloof dat ik nu meeste wel gereageerd heb, jullie kletsen soms zo veel :D

4. 4days

4days Niet meer actief

FunnyMe -> Ohwja dan zou ik ook boos zijn idd! Dat is toch wel belangrijk genoeg om samen te bespreken...

Vince heeft z'n spiegelbeeld ontdekt :) hij ligt nu echt in een deuk alssie zichzelf ziet. Zal strax een fotootje erop zetten.

Groetjes, Cossy

5. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

@Firsttime, Yarah heeft ook eczeem, de huisarts bestempelde het als baby-eczeem. Ik heb 2 soorten zalf gehad (1 voor 's avonds en 1 voor 's morgens) en dit gebruik ik nu 2 weken en dat gaat goed.
    Toevallig vanmorgen voor controle terug geweest en mag het nu om de dag gaan smeren en hopelijk blijft het dan ook weg.
    Heeft Jari ook last van een droog huidje?

@Funny, veel plezier met je massage, geniet ervan :p

@Tweety, gelukkig mag je mannetje morgen weer naar huis. Vind het zo rot voor jullie.. telkens in zkh :(. Dikke knuffel van ons!

Rollen: Yarah doet dit ook nog helemaal niet en geloof ook niet dat ze dat al snel gaat doen haha. Cyenna was namelijk al 8 maanden toen ze een x ging rollen en als Yarah haar na gaat doen, duurt het dus nog ff :)
    Maar laat ze maar lekker lang beebje blijven.. het gaat al snel genoeg.

O&N: wij gaan naar m'n broer,schoonzusje en 2 neefjes toe. En m'n ouders komen daar ook heen, dus wordt vast gezellig :D

Zometeen weer Prison Break kijken, spannend :D

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @FunnyMe: wij maken Sara om 23u nog wakker voor avondvoeding. Pas had ze hem niet leeggedronken (was ziek), nou ze kwam gewoon om 4.30u, dus ik haal deze fles er nog niet af.

@Cossy: Sara vind haar spiegelbeeld ook heel leuk. Vooral als ik dan vraag "wie is dat". Dan gaat ze altijd heel erg lachen...

Ga nu offline... tot morgen dames

7. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Krisstel: leuke avatar! En wat een hoop geldvoor je nichtje. Wij hadden het op het wat-te-doen-en-regelen-na-de-bevallingslijstje gezet en we hebben hem dus de maandag na de bevalling meteen aangemeld. Spannend, morgen je eerste werkdag (en meteen de laatste van dit jaar ;)). Het zou natuurlijk kunnen dat ze het te warm heeft. Quinten gaat ook altijd een beetje jengelen als hij het te warm heeft, bijv. in de MC.

@Freesia: lekkere hapjes!

@Yule: dat is niet zo'n goed nieuws van je opa! Heel veel sterkte ermee. En witlof zonder brandsmaakje vind ik niet te eten, dus met brandsmaakje is het wellicht zelfs lekkerder...

@Firsttime: wat zielig voor Jari! Als hij er veel last van heeft, zou ik morgen toch even naar de huisarts gaan, wellicht kan deze wat geven of de jeuk te verzachten of om even in te schatten of het een allergische reactie ergens op is.

@Kaatje: same here! Ook hier zit er geen 4 uur meer tussen de voeding. Zij schema is nu als volgt:
    09.00 uur 180/6
    12.00 uur 180/6
    15.30 uur 180/6
    18.30 uur 180/6
    22.00 uur 180/6
    Maar aangezien hij prima doorslaapt 's nachts, laten we het maar zo.

@Anno: fijn dat de BV weer goed gaat! Stoel ziet er goed uit zeg!

@FunnyMe: grappig is die man van je ;). Was de massage fijn (ik hoef geen verdere details te horen, whahahaha)?

@Tweety: mmm, lekker oliebollen!

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    precies! en als het nou nog mijn (s)moeder was die het deed maar eigenlijk is ze helemaal niets van Jenna!

mijn nichtje was gelukkig wel zo verstandig om het tegen mij te zeggen daarna heeft ze lekker met Jenna gespeeld :D

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Zo, wij hebben een rustige middag/avond achter de rug. Quinten is een stuk rustiger, al wil hij vandaag niet graag in de box liggen, hij is vooral rustig als hij op schoot of naast ons in de wipper zit. Is ook niet erg natuurlijk. Na de fles van 18.30 uur nog even geknuffeld en gebrabbeld en we hebben hem zo tegen 19.45 uur op bed gelegd. Hij slaapt nu lekker. Volgens mij wordt het echt een ondeugend menneke later, hij kijkt nu soms al zo guitig uit zijn oogjes!

10. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Jannes weltrusten.

Pupke, ja idd maar jullie zitten wel netjes op de 5 flesjes. Nu heeft Levi de afgelopen 2 dagen doorgeslapen dus zit dan ook op de 5 flesjes maar als hij snachts komt zit hij dus op 6 flesjes.

Ik geef per keer 180 cc en 6 schepjes =200 cc

11. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: oh, dat scheelt dan wel. Maar ja, hij moet er wellicht even aan wennen en als hij vanaf nu doorslaapt is er niet zoveel aan de hand, toch? Mocht hij 's nachts toch komen, dan kun je altijd nog een kleiner flesje geven, of accepteert hij dat niet?

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    haha nee zo eigenwijs is hij wel. hebben al een paar keer geprobeerd om 100 cc te geven en dan gaat hij of heel hysterisch krijsen, net zo lang tot hij weer een volle speen in zijn mond heeft.
    Of hij valt in slaap om vervolgens een uur later te komen voor die andere 100 cc

13. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @funnyme: ja, zo kan ik het ook, stijgen in de index! :)

opa: thx meiden.

@ingeltje: ohhh, jouw oma ook al? Sterkte!

Rekeningen: herinner me ineens dat ik de VK nog moet betalen... :oops: morgen maar ff doen.

14. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    hihi dit doet Jenna ook ze wil gewoon een fles van 180/6 niet meer en vooral niet minder :D

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, moet jij de vk betalen? :-?

16. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Nee idd, dus lkkr je nichtje ermee laten spelen! Zijn voor hu n leuke echte 'poppen' :D
    Ze is idd wel verstandig! en slim hihi, nou weet ze voor volgende keer gewoon zeggen, haha dan mag ze spelen emt jenna :D

17. jekkia

jekkia Fanatiek lid

fles weigeren Matice heeft hetzelfde, al drinkt hij inmiddels wel 's ochtends zijn fles maar vanaf 14u bijna niet meer omdat hij weet dat mama's borst over een paar uurtjes weer thuis is :rolleyes:
    Denk dat een wen-kwestie is, doorzetten. Dat gehuil is niet leuk maar als ze echt dorst heeft zal ze uiteindelijk wel drinken. Teminste van die gedachte zijn wij uitgegaan.

vuurwerk hier knallen ze al weken af (tja, belgie is niet zo ver weg) gelukkig slapen Raven en Matice er gewoon doorheen. Hopelijk morgenavond ook als er wat meer geknald wordt

oud en nieuw Ivo moet werken heel de nacht (moet werken bij de staatsloterijshow) dus ben alleen thuis met de kids. Ach, heb wat lekkers gehaald en ga heel hard hopen op een vette prijs in de staatsloterij en hopen dat ik Ivo heel toevallig ergens bij podium zie:) . Na 12u naar bed omdat Raven alweer om 5.30u wakker is. :rolleyes:

Roshi Grr.. heel herkenbaar vanuit mijn smoeder. Als we geen kinderen hadden zou ze nauwelijks komen. Toen Raven net geboren was was het zelfs zo erg dat ze gelijk doorliep naar Ravens kamertje om haar uit bed te halen. Nog niet eens hallo zeggen en vragen of het wel mag :confused: . Als mijn moeder ook op bezoek was dan kreeg ze Raven amper te pakken omdat Ivo's moeder continue Raven vast had en ermee bezig was (en maar raar vinden dat Raven dan zoveel huilde)
    Inmiddels is het wel wat minder geworden en praat ze ook wat met ons. heb wel meerere keren duidelijk laten weten dat ik van sommige dingen niet gediend was.
    Succes ermee. (ook voor je mannetje)

Kristel heb jij de verwarmng aan staan op Britts kamertje? Dan kan het goed zijn dat het iets te warm is en de lucht te droog. Ergens rond 17 graden is warm genoeg. Je kunt aan haar nekje voelen of ze het te warm heeft.

First time waar heeft Jari precies eczeem? Je kunt mentholpoeder gebruiken voor tegen de jeuk (wel even bij de HA controleren of het bij baby's mag). Ben je onlangs anders gaan eten? Draagt Jari synthetische kleding of bedkleding?

Funnyme mannen...leuk jou zo op de kast jagen. Ach je hebt er wel een massage mee verdiend. Enne, laat ze lekker slapen, misschien slapen ze wel door tot wie weet... ;)

Nog een paar uur en dag is Ivo eindelijk weer thuis na 4 dagen weg te zijn geweest \:D/ . En morgen om 12u moet hij weer naar zijn werk vertrekken en dan zie ik hem pas weer de avond erna :-k

Het was vanmiddag een jankhel in huis. Raven wilde niet aan haar dutje beginnen en huilde Matice steeds wakker die tuurlijk ook gelijk mee ging huilen. Huilen werdt bij allebei brullen. Na 45 minuten heb ik ze maar uit bed gehaald (1-0 voor de kids). Zodra ik Matice ergens wilde neerlgeen begon het weer, meneer wilde alleen maar zitten. Raven zat weer heerlijk in haar rol als dramaqueen. Wat ben ik blij dat ze nu allebei in bed liggen :)

18. 4days

4days Niet meer actief

Jannes -> Hahaha grappig is dat he! :D

Yule -> Betalen?

19. 4days

4days Niet meer actief

Spiegelpret! :)

20. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3