September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Cossy, schattige foto !
    Als ik levi voor de spiegel houd heeft hij meer aandacht voor de spullen op het dressior.

Ik typ dit met bevroren vingers, ff de hond uitgelaten en het is koud !

2. Dat zit bij de verkleiner. Ik heb zelf wel nog een - universeel - tuigje bij Prénatal gekocht...

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :rolleyes: en dat liet je toe?

dat wilde mijn vaders vrouw ook de eerste keer doen toen ze hier was. Dus ik zeg "ten eerste wil ik niet dat je haar zomaar pakt en ten tweede ze slaapt!" waarop zij antwoordde "dan word ze vanzelf wel wakker :confused:" ik heb toen mijn vader een blik gegeven en die begreep de hint en nam haar mee naar de woonkamer in.

Mijn schoonmoeder vraagt altijd netjes of ze haar mag pakken en als ze bij ons zijn en Jenna wordt wakker ofzo dan gaat zo echt niet zomaar naar haar kamertje (gelukkig)

4. @Anno: Complimentje voor je schoonvader hoor :thumup: !

@FunnyMe: Roy kreeg ook de grootste heibel met me als hij zonder overleg gaatjes liet schieten!
    Maarre... niet te lang negeren hoor, straks denkt hij nog: 'Zwijgen is toestemmen!' ;)
    O, ik lees dat jullie het al hebben bijgelegd... :)

@Jekkia: Jeetje,,, jouw oren zullen wel tuten nu... :rolleyes:

@Cossy: Leuke foto :D ! Jasmijn kon daar ook zo'n lol mee hebben...

5. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    cossy> aghossie wat een droppie....
    ps laat je de slinger hangen ;)

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @cossy leuke foto

hmmmm zit een oliebolletje te eten man lief heeft er ook al 4 op ofzo grr zo hou ik het niet bij haha. heb niet zoveel zonder krenten en hij eet ze al op. wij krijgen zwager en schoonzus op bezoek morgen met 3 "volwassen" kids dus das wel gezellig (hoop ik) ben weer ff naar me bollen hihi

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Krijg net een mailtje nav mijn solliciatie. de keuze is op iemand anders gevallen.probleem is dus opgelost en blijf nog even bij intratuin. ga wel even babbelen dat ik een dag minder wil werken. of vrijwillig van hun kant en anders dien ik mijn ouderschapsverlof in

8. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    tweety: hebben we dalijk dan een olietweetbol :)
    kaatje: dat probleem is ook opgelost ;) inderdaad lekker op je werk zeggen dat ze het of vrijwillig geven of je gebruik maakt van je recht :D jammer dat we dit niet eerder hebben besproken dat had het eerder in kunnen gaan

9. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: jammer dat je de baan niet hebt gekregen, maar wel fijn dat je nu niet voor een dilemma komt te staan.

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    meiden ik ga mijn bedje in. Morgen is mannetje vrij en ik ga smiddags lunchen met mijn liefste vriendinnetje :D

dus als ik hier weer kom zitten jullie vast op de 910 pagina's ofzo :confused:

truste!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Weltrusten Roshi

12. 4days

4days Niet meer actief

Kaatje -> Bah jah tis echt superkoud he... :(

Roshi -> Nee idd, ik zou ook niemand zomaar Vince uit zijn bedje laten halen als hij slaapt! Heb je ze ein-de-lijk in slaap, gaat iemand anders ze weer wakker maken zeker... Ik ben blij als Vince zijn eigen kamertje heeft, dan mag gewoon niemand zijn kamertje op als hij slaapt! Ps. welterusten ;)

Roshi -> Owja die slinger... :oops: Eerst wilde ik m nog even laten hangen, toen wilde ik m eraf halen maar ik kwam er niet bij, en nu heb k alweer zoiets van we gaan toch binnenkort verhuizen. :)

Tweety -> Lekkerrrr, stuur mij maar een bol op. ;)

Kaatje -> Jammer dat je niet bent aangenomen... :( Maar dan zou ik ze nu idd voor de keuze stellen!

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @roshi ja denk het idd zoiets kan geen bol meer zien hihi truste

robin heeft de hele avond geslapen heb net gebelt en ze ging hem wakker maken voor de fles ze vroeg ook nog wat ik zou doen ik zei dus ook ja anders komt ie wel om een uur of 12 a 1 dus ging ze nu lekker ff met hem kroelen zei ze ze zijn allemaal zo verliefd op hem en vinden hem allemaal zo groot. ze kennen hem natuurlijk al vanaf zijn geboorte het geeft wel een vertouwd gevoel.

14. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    meiden kom straks of morgen ochtend ff bij lezen en kletsen.

15. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, toch een fijn idee dat ze allemaal zo lief zijn voor Robin.

16. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Hoi allemaal!
    Sorry geen tijd/vut om 30 pagina's terug te lezen dus val vanaf nu weer in..
    Vannacht kwam Mike pas voor 't eerst om 05.15 uur! :D Dus gaat weer de goede kant op.. Alleen toen zat hij weer helemaal vol slijm, dus lekker op de bank genomen en verder geslapen tot 07.00 uur.
    Na die fles heeft hij heerlijk geslapen van 08.15 tot 11.00 uur (wel tussendoor even wakker, speentje gegeven).
    Toen na die fles heeftie weer geslapen van 12.00 tot 14.30 uur..
    Toen waren hubbie en ik naar de crematie van zijn oma.
    Mijn ouders waren oppassen en die hebben lekker met hem geknuffeld en gelachen.
    Alleen toen begon de ellende....
    Om 16.00 ging hij naar bed, viel in slaap en om 16.45 uur werd hij krijsend, hysterisch wakker!
    Giga krampen.. Hij heeft al 3 dagen niet gepoept en we weten niet meer hoe we hem kunnen helpen.
    Temp opnemen helpt niet, er zit ook niks aan de thermometer. De poep zit nog in zijn darmpjes zeg maar..
    Warm badje werkte wat voor de pijn te verzachten, maar nog geen poepbroek. :(
    Vanmiddag maar 2ml Lactulose gegeven op verzoek vd HA en daar kreeg hij weer giga kramp van.. Maar nog steeds geen poepbroek. :(
    Hij ligt nu eindelijk te slapen, vanaf 16.45 uur wakker te zijn geweest.. :(

Dus ik duik ook gauw mijn bedje in, hubbie geeft laatste fles en hopelijk kan hij vannacht een beetje slapen en verrast hij ons met een poepbroek tot over zijn oren haha!
    Anders bellen we morgen nog een x de HA hoeveel en hoelang die Lactulose mag..

Slaap lekker en tot morgen!

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje ja idd ze zijn allemaal erg lief hoor ok sommige heb ik zelf niet zo de klik mee en vind ik ook iet wat stug maar ja je kan niet met iedereen een klik hebben

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Missy, arme mike. knuff

19. 4days

4days Niet meer actief

Oww zielig voor mike zeg! :(
    Vince snottert een beetje en geeft happen melk terug. Maar zo te lezen is jouw ventje nog veel zieker... :(

20. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Funnyme, wij hebben koloniaal besteld. Was je veel te laat met inschrijven? Daar zou ik ook flink pissed om worden, gelukkig was het een geintje. Hier maken we Britt nog wel altijd wakker (als ze zelf niet wakker is)

@Roshi, snap ik ja, ben benieuwd hoe ze reageren.

@Anno, mooi gedaan zeg!

@Tweety, snap het ook niet dat het zo gaat spelen...ze zoeken het maar uit. Hoe lullig ook, eigen schuld. Geniet van je oliebollen ;)

@Pupke, ga haar vannacht iets minder warm aankleden, kijken of het uitmaakt. Inderdaad raar om weer te moeten werken, maar ook vast wel weer gezellig.

@Jekkia, verwarming staat inderdaad iets, die is nu al uit ;) Geniet van je rust nu en succes zonder je mannetje.

@Cossy, wat ondeugend!

@Lola, ik bedoel inderdaad zo'n tuigje. Kost van Stokke ook weer 40 euro zag ik.

@Kaatje, jammer zeg...ondertussen verder aan het kijken?

@Missy, hé bah wat zielig, hoop voor jullie een goede nacht!

Ik ga ook naar bed meiden...niet te veel kletsen hé morgen. (Probeer nog wel even online te komen;))
    Welterusten!

Deel Deze Pagina