Krisstel, ik heb nog een sollicitatie brief bij de AH hier in het dorp liggen,maar die weten pas halverwege januari of ze iemand nodig hebben want dan lopen de proefperiodes af. Mocht ik daar terecht kunnen doe ik het misschien wel maar dan bv voor 3 hele dagen en dan een avond ofzo erbij. Savonds ligt Levi toch op bed en is net weer 4 uurtjes extra salaris. Eerst in het nieuwe jaar maar eens babbelen bij intratuin om een dag minder te werken
Nou had Levi om 19.00 120 cc diksap gegeven in de hoop zijn voeding te kunnen rekken naar 22.00 ipv 20.00 maar hij slaapt er nu nog op. Ga hem dus even wakker maken voor zijn laatste voeding en dan lekker slapen. morgen weer werken. Weltrusten !
Ben ik weer even weg...weer een hoop blz. erbij! Bedankt voor de reacties op mijn vragen over de eczeem van Jari! Fijn he, dat we dit forum hebben voor onze onzekerheden! @MirandaT: Jari heeft wel van het begin af aan een droog huidje ja. Misschien is het idd wel baby-eczeem. Ik weet niet meer wie nou precies wat vroeg ( ), maar dit zijn de antwoorden: - Volgens mij heb ik verder niets veranderd en eet ik zelf ook niet anders. - Hij draagt eigenlijk alleen maar 100% katoenen kleding. - Hij heeft over zijn hele lijfje eczeem, maar het ergst in nek en op armen en benen. Voelt echt heel ruw aan, zoooo zielig... Ik weet niet of het jeukt of branderig is, dat kan Jari waarschijnlijk ook nog niet echt laten merken. @Tweety: ben je al misselijk van de bollen? Straks lust je ze morgen niet meer! @Funnyme: heerlijk zo'n massage... daar mag mijn mannetje ook wel een nare opmerking voor maken! Ik ga naar mijn bedje. Truste allemaal!
@firsttime: het zou toch wel van de voeding kunnen komen, of iets wat jij nooit eet en nu wel? noten, vis, ei, etc.? morgen toch even aan de huisarts vragen. Het klinkt als constitutioneel (allergisch) eczeem. PSP forum: ha! Door onze protesten is er nu toch een hoekje algemeen aangemaakt waar je je eigen subhoekje kan plaatsen. Dat heb ik dus meteen gedaan! Hihihi, democratie rules!
@MissyZuilen: Normaal gesproken gun je dit niemand, maar jou gun ik vannacht of morgen een spuitluier tot aan Mike's nek en sokken... @Yule: Zou iemand hier meegelezen hebben... ? Emma lijkt de laatste paar uurtjes wat op te knappen. Haar oogjes zijn minder waterig en het hoesten lijkt wat minder heftig te worden. Maar ook al is Emma morgen redelijk opgeknapt, hubbie gaat alleen met Jasmijn naar de verjaardag van zijn petekind. Twee jaar geleden ging hij helemaal alleen. Jasmijn was toen net een week oud en toen rookte mijn schoonzus nog. Ze rookte weliswaar niet waar Jasmijn bij was, maar de lucht hing dan toch in de kamer...
Hey meiden, Jullie hebben écht te veel gekletst! Heb het ff vluchtig terug gelezen... Ik heb een rustige avonddienst gehad. Alleen Femke was niet zo gezellig voor papa, ze dronk in eerste instantie niet zo goed en was daarna erg onrustig en heeft amper geslapen... Ik heb haar net nog gevoedt en nu is ze rustig in slaap gevallen. En beneden was de hond over de pis van het vuurwerk wat hier al afgestoken wordt...dus ik was van boven naar beneden aan het lopen (mannetje heeft nachtdienst...) Ik ga nu dus ook maar eens proberen te slapen, haak ik morgen weer in. Welterusten allemaal!
Zo nog ff gekolfd om de dagvoorraad aan te vullen (ik kolf altijd net te weinig op werk) en ga nu ook mijn bedje in. GreetZ!
Pfff Vince heeft vandaag een paar keer over gegeven. Niet superveel, een mondjevol telkens, maar nu houdt mn tiet het niet meer bij... Ben benieuwd op ik morgenvroeg stuwing heb. Zou wel fijn zijn, kan ik eindelijk weer eens wat extra's kolven.
Yule ik heb me rot gelachen om je o-zo-bíjna-beleefde-maar-toch-flink-pissed-off-berichtjes op pspmama's! Je hebt echt gelijk en wat een zeikerds zeg! "mensen kunnen wel eens iets vergeten" "er was blijkbaar weinig begrip" Pffff ik vind indirecte aanvallen zooooooo zwak... ben je dan volwassen of niet? Kritiek is moeilijk zeg... pfff. Had zin om hele vervelende dingen te gaan schrijven hihihi GOOOOOOOO YULE
Hey meiden, Fijn dat we toch een algemeen hoekje hebben gekregen Nou hier gewoon de rode op bezoek, gepaard met veel buikkrampen. zo dadelijk werken, maar gelukkig maar tot 3 uur!
Goedemorgen op deze koude oudjaarsdag! @Tweety: jammer dat Robin weer in het ziekenhuis ligt, maar wel fijn dat het je een vertrouwd gevoel geeft dat ze hem inmiddels kennen. @Missy: fijn dat het de goede kant opgaat met Mike en ik hoop dat je straks veel poep ziet! @Yule: goed gedaan bij PSP forum! Ik ben trots op je Is een baan in de politiek niet iets voor je? @Lola: hoe gaat het nu met Emma? @Steen: zielig voor de hond zeg, dat vuurwerk @Dreames: werkse!
Zo, ik heb niet zoveel te vertellen eigenlijk. Over Quinten kan ik niets vertellen want die ligt nog te slapen. Manlief idem dito. Dan maar wat ik vandaag allemaal ga doen: ontbijten, poetsen, poetsen, poetsen, koken, 25 miljoen euro winnen, eten, aftellen en dan is het 2009! Wat sluiten we toch allemaal een ontzettend bijzonder jaar af zeg...
Morning meiden Zo ik ben al gedouched, aangekleed en ik heb al ontbeten Dat is niet vaak om deze tijd Mijn neefje van 7 maanden komt zo 2 uurtjes want mijn zus wil even naar de kapper. Gelukkig komt mijn beste vriendin ook, want twee van die kleintjes is opzich niet erg, maar wel als ze zich elke keer een ongeluk schrikken van het vuurwerk Ben dus benieuwd hoe dat gaat @ Pupke: Pfff zucht* het was idd een byzonder jaar zeg *emo muts* Denk dat ik het wel even zwaar heb om 12 uur Maar ach, we gaan er gewoon weer een fantastisch jaar van maken Met de eerste verjaardag van onze beebs!
hoi meiden, ssorry heb ff geen puf om bij te lezen. gio heeft slecht geslapen vannacht. dus ben eigenlijk niet geslapen. heb veel lopen piekeren over wat er meot gebeuren als ik zwanger zou zijn. Mijn man verwijt ich zelf heel erg, maar we waren er toch samen bij. gio biljkt het leuk te vinden als ik zeg dat hij er een broertje of zusje bij krijgt begint hij te lachen en hij kijkt regelmatig naar mijn buik haha. terwijl hij verder helemaal niet zo vrolijk is. sinds gisteren. Vanmorgen ook weer misselijk en blijft nu echt hangen. net zoal svorig jaar met oliebollen bakken. sorry maar moest het ff van me afschrijven. gio huilt weer in de box. fijne jaarwisseling als ik vandaag niet meer op het forum kom. dikke kus van mij
zo net gebelt naar het zh robin lag lekker te spelen in de box hihi. de stinklucht van de bollen valt reuze meer je ruikt het wel maar niet dat ik zeg bleeeg. vandaag nog appelflappen bakken en dan zijn we er klaar voor. zo de hond pilletjes geven hopen dat deze beter zijn dan die van vorig jaar de da is op andere overgestapt dus ben benieuwd. nou ga ff douchen en aankleden rond 10 uur naar het zh me ventje halen.
Goeiemorgen! Omdat jullie er blijkbaar niet in slagen om het aantal blz dat er per dag bij komt redelijk te houden, ga ik maar ff egoën Een jaar geleden zat ik nu helemaal zenuwachtig op m'n stoel omdat ik na m'n werk een zwangerschapstest zou kopen om "uit de onzekerheid te geraken". Kregen we een lekker vaag streepje dat je in de badkamer wel zag en ergens anders niet Onzekerheid was meteen weg natuurlijk. Zit vandaag ook een jaar op het forum (want natuurlijk een "help wat is dit" topic gepost nav het vage streepje). Ewout heeft het gisteren geweldig gedaan bij oma. Hij heeft z'n flesjes netjes leeggedronken en goed geslapen. Komt waarschijnlijk omdat ze een groot deel van de dag buiten waren om te winkelen (wel lekker warm ingepakt natuurlijk). Thuis was ie iets minder vrolijk, maar dat was soms wel grappig. Hij probeert nu echt vanalles in z'n mond te steken, maar snapt nog niet dat a) sommige dingen nu eenmaal te groot zijn (hij wil bv niet een hoekje van zijn Nijntjeknuffeldoek erin stoppen, maar het héle ding) en b) het niet helpt als je én een ding én je vuist tegelijkertijd in je mond wil stoppen. Dus dan zit hij helemaal gefrustreerd te proppen en te mopperen en je hoort em steeds bozer worden omdat het niet past. En wat doet die gemene mama dan? Die gaat je gewoon heel hard uitlachen of - nog erger - een foto nemen Man en ik proberen hem dan te helpen door een hoekje of iets dat wel past naar z'n mond te draaien, maar blijkbaar wordt Ewout net zo'n eigenwijze koppige ezel als z'n moeder Nacht was weer geen onverdeeld succes. Hij was minder wakker, maar toch meer dan anders. Ondanks extra dekentje. Is 4 keer wakker geworden (4e keer was om halfzeven, dus telt niet echt), maar ik zou echt niet weten wanneer en wat de frequentie was. Heb ontdekt dat het echt heel goed helpt als je niet steeds op de klok kijkt 's nachts Hij heeft ook gewoon lekker bij ons in bed geslapen, dus ik moet em gewoon eventjes naar m'n borst schuiven en daarna weer terug naar z'n "safe zone" in bed. Zo, laatste werkdag van het jaar. En is maar een halve ook. Als alles goed gaat, blijft Ewout vanmiddag gewoon bij oma, dus heb ik even een echte vrije middag. Ben natuurlijk wel standby voor als het niet goed gaat en we nood hebben aan mama Fijne dag allemaal! 't Is de laatste van 2008 en dat was toch wel een bijzonder jaar voor ons * wordt melig*
@ingeltje: tja graag gedaan hoor. Ik kan heel slecht tegen opmerkingen die eigenlijk op de man af zijn maar kant noch wal raken. Dan gaat mijn rechtvaardigheidskern meteen af. @iris: sorry dat we zoveel klessebessen. 31 dec: vorig jaar om half 8 's ochtends een test gedaan en ZWANGER! 't Was de enige keer dat mijn vriend rechtop in bed zat en meteen wakker was.... Hij zei gisteren ook dat hij het een bijzondere tijd vond (dat ie het zich nog herinnert vind ik wel apart want hij liep 2 weken geshockeerd en als een zombie rond... @pupke: oh goed dat je het zegt, ik moet zo ff een staatslot kopen want ik ga natuurlijk ook even 25 miljoen winnen vanaaf. Ga zo lekker naar de kapper, eerst Raven even speedvoeden (ehh.... geen speed voeren maar supersnel voeden) en dan weg. Tot laters!
Hier ook weer op komst... Is toch niet te geloven zeg... Twee maanden na de bevalling weer ongesteld, en dan weer netjes om de vier weken, terwijl ik borstvoeding geef! Had toch wel gehoopt op minstens een half jaartje zonder ongi! Vooral balen dat de bv dan altijd veel slechter loopt... Pupke -> Mooi, als jij die 25 miljoen wint kun je ons trakteren op een drankje de volgende meeting... Elise -> Pfff kan me voorstellen dat je op bent van de zenuwen hoor! Was ik vorig jaar... Wel vreemd dat Gio zo reageert idd... Ach, je kan niet meer dan nog een weekje wachten en dan testen! IrisB -> Toch een beetje een emotioneel moment he, een jaar na de test... Hier trouwens ook iemand die koste wat koste zijn speentje EN zijn vuist in zn mondje moet hebben... Yule -> Ohw jullie ook een jaartje geleden getest... Zou toch ook erg zijn als je vriend het niet meer wist, hihi. Die van mij zal t ook zeker nog weten, hij kiepte bijna om... Groetjes, Cossy
@Yule: dan vrees ik dat ik slecht nieuws voor je heb, want gisteren was op het nieuws dat alle staatsloten uitverkocht zijn... Wellicht kun je er toch nog ergens een scoren, ik hoop het voor je!