Yippie effe lekker een momentje voor mezelf Vanacht was het om half 4 al weer prijs Ik snap er echt helemaal niks van. Wij waren altijd zo blij dat Kyano vanaf dag 5 na zijn geboorte doorsliep en nu ik volgende week moet gaan werken wil hij ineens 's nachts voeding ! Toen moest ik hem ook nog vanochtend uit zijn slaapje halen want ik moest om 10 voor 9 met hem bij de ha zijn. Was wel echt nodig want zijn gezichtje was weer helemaal rood. De ha gaf aan dat het geen krentenbaard was maar een extreme eczeem. Ik heb nu een zalf gekregen om de huid rustig te maken zodat Kyano niet meer zoveel open krabt en daarna een zalf om het weg te blijven houden. Ook mogen we nog steeds geen zeepproducten in bad gebruiken. Maar dat deden we ook niet en maar max 3x per week in bad. @ Krisstel oei dat is een duur foutje van je nicht! Balen als je dat overkomt. Hoe warm is het trouwens op de kamer van Britt? Kyano heeft meestal een temperatuur van 17 graden maar ik heb zijn bedje nu warmer opgemaakt zou misschien ook kunnen dat hij daarom 's nachts wakker wordt? @ Yule sterkte met je opa! @ First time zoals je leest heeft Kyano dus ook veel eczeem, ligt gewoon aan een gevoelige huid en waarschijnlijk niet aan de voeding volgens de ha. @ Anno fijn dat de bv weer beter gaat! @ Funny me pff wat een grapje van jouw mannetje 8) Wel een goede massage gehad ? @ Cossy oh wat een lieve foto van Vince in de spiegel! @ Kaatje jammer dat je het niet geworden bent maar hoef je ook niet verder na te denken over het salarisprobleem. @ Sasha oh dat is minder een vorm van bi @ Tweety fijn dat Robin weer thuis is. Hopenlijk in 2009 blijft hij gewoon thuis en niet meer naar zijn logeeradres Zal misschien straks nog wel even online zijn maar voor diegene die er dadelijk niet meer zijn een heel geweldig uiteinde en een super knallend 2009! Ik ben toch wel een beetje emo vandaag, een geweldig jaar van zwanger zijn, bevalling en een fijne kraamtijd wordt nu toch echt afgesloten Ik heb de zwangerschap echt als een speciale periode gevoeld en ook de bevalling was zwaar maar toch geweldig als je kindje er dan eenmaal is. Misschien is het mij gegund dit allemaal over een tijdje nog een keer mee te maken! Maar nu geniet ik gewoon heel veel van Kyano! ** einde emobericht **
**deel II** @funnyme hij blijft kletsen? .. mssn bozer kijken? *edit vreselijk, nou je hebt iig een lekkere massage aan overgeouden @yule vk betalen? oor de hele tijd al kan allen in de verte.. kate slaapt nog wel.. hopelijk vannacht ook, ,maar vind het wel spannend jullie ook? @jekkia ivo 4dgn weggeweest? dan moet er ingehaald worden pff weer huilend kids 2 in 1 zou ook blij liggen als hun eindelijk sliepen @cossy ooh zo leuk pic! kate doet dit ook sinds kort heb spiegels bij de commode. Nu probeer ik haar op de buik voor te leggen kijken of dit helpt. Vanochtend vond zij het best gisteren niet @kaatje ja koud vannacht hé? ik was 1.45 klaar met werken en wij hadden karton op de voorruitten. de andere gingen de rest van de raampjes krabben ik ging mooi alvast in auto met de motor aan en de verwarming en ontdooi op hoog was -5 dus ga echt niet staan krabben Jammer dat je niet gekozen was! maar idd ouderscapsverlof regelen dan kun je fulltime met een dagje vrij. Wel pittig maar goed dan heb je wel de zakken vol Hele dikke knuff @tweety ook niet zo dol op oliebollen met? ik lust ze wel maar dan een paar, liever die zonder Wel heeft robin et super fijn in de zkh lees ik! Dat hij zoveel liefde krijg, zo mist hij niks en ook super goed dat zij jouw om voedingstijd advies vroeg! *edit robin thuis @missy oh jee zielig! ik hoop dat hij gauw poepbroek heeft! Kate had onlangs anderhalf dag geen poepbroek en toen 3x op één dag maar werd wel helemaal rood van het drukken dus kan mij inbeelden hoe het bij mike gaat @yule yule rulez je zin gekregen? @lola email moet ff wachten ga zo snel ego doen en dan moet ik weg srry
Ok nu super snel ego want ik moet weg. 2x goed nieuws -tweeling zusje van zwangere tweeling nicht is nu óók zwanger en is 13 aug. uitgeteld -goede collega is tóch zwanger, 1e ronde op mijn manier oftewel op de zwp manier ik voelde het wel maar zij was ongi geworden en met 1e kerstdag belande zij in het zkh door buikgriep, was uitgedroogd (heeft ook zéér gevoelige darmen) en kreeg toen te horen van maar je weet toc ook wel dat je zwanger bent? zij is 9 weken en is 1 aug. uitgeteld maar mega misselijk ik ga dus zo op visite met kate spreek jullie straks en ajb niet zoveel kletsen anders moet ik van banen veranderen
wordt gek hier heb een bange hond pfff geen 2 min kan ie stil zitten hij heeft al pillejtes op die helpen echt niks. gelukkig slaapt rene er nu nog door heen ben benieuwd of ie vanavond wakker is.
Hier ook een hondje dat aan het doordraaien is.. bij elke knal springt hij in de lucht en begint keihard te blaffen! hij loopt ook continue rondjes om de tafel! de poezen heb ik gelukkig allemaal binnen! komen er ook niet meer uit!
wat kletsen jullie veel zeg! Hier gaat he tnog lkkr, kyani is al stukje beter, heeft nog lichte verhoging. OPa is weer helemaal beter. HIer geen last van vuurwerk, maar das logisch als je op industrie gebied woont Wordt heit namelijk helemaal enits afgestoken. Vannavond kunnen we het wel zien in de plaatsjes, amsterdam en oostzaan. Hier heeft de hond nooit last van vuurwerk. Alleen de katten hebben alle 4 een hekel aan die knallen die je soms hoort. Dus die liggen vanacht denkik weer gezellig zoals elk jaar op het voeteneinde van me bed. Zo is hier nog steeds rustig, kyani ligt nog heerlijk te slapen. Al vanaf 1uur. Zo ga nu weer ff verder met klusjes in huis doen. En tot vanaaf voor degen die er zijn! En de andere gelukkig neiuwjaar!
Hier wel last van de knallen, Aimar is nog nooit zo vaak wakker geweest, ingeslapen, wakker, ingeslapen etc..... Net om 2 uur ook weer even wakker maar wel weer in slaap gevallen. Nou ik ga nu even onze logeerspullen bij elkaar pakken want we blijven bij mijn ouders slapen omdat ik het niet zag zitten om midden in de nacht Aimar mee te gaan slepen. Dan gaan we rond 16:00 Aimar bij mijn ouders brengen, wij gaan de autostoelen bekijken/ophalen dan gaan we weer terug naar huis, eten en dan vanvond naar mijn ouders. Ik heb nu al zin in oliebollen en appelbeignets! Moesten jullie ook zo wennen toen je voor het eerst weer een beugelBH aanhad? Vond ze altijd super zitten, maar moet er nu toch echt weer aan wennen......Moet wel zeggen dat het mooier staat! Zo lijken ze weer een beetje op de boobs die ik voor de zwangerschap had, alleen een maatje groter
Hihi... nee, maar dat komt omdat ik voedingsbeha's mét beugels heb... ! Want je hebt gelijk, een beugelbeha laat je boobs veel mooier uitkomen...
Hey meiden! Alles prima hier maar druk druk druk! Ik wilde jullie even een magisch 2009 wensen en een goed uiteinde van dit voor ons allemaal zeer bijzondere jaar.... Veel liefs Azeb
Oh meiden ik word echt stapelgek ! Kyano is vanaf half 9 vanochtend wakker en heeft alleen tussen 12 en 13 uur geslapen Ik probeer hem nu alweer in bedje te leggen maar niks helpt..... En dan gaan we vanavond ook nog oud en nieuw vieren bij vrienden....ik voel mezelf zo'n slechte moeder op dit moment. Het hele ritme is weg, ik snap echt helemaal niet hoe het nu kan. Met bv had ik echt alles super onder controle. Een ritme tussen 3,5 en 4 uur en gewoon lekker slapen tussen de voedingen. Nu mogen we blij zijn als hij op een dag een paar uurtjes slaapt. Ik zit hier echt met tranen over mijn wangen...hoe moet dat nu als ik volgende week weer ga werken? Ik wil gewoon dat mijn ventje rust en regelmaat heeft en op de een of andere manier glipt het helemaal door mijn vingers. Ik baal echt ontzettend. Zou het kunnen komen door de overstap op fv? Ik ga hem maar weer halen want dit wordt niks zo
O... wat begrijp ik je goed! Misschien is op elkaars beebs passen een oplossing , maar we zullen wel allebei maandag moeten beginnen...
Kyano heeft toch uitslag? Of was hij dat niet? (dan dit bericht negeren) Misschien heeft ie er toch jeuk aan, dan is in slaap vallen namelijk een stuk lastiger. Zou goed door de FV kunnen komen hoor dan.
Hihi, Lola, we zitten op 2 fora met elkaar te kletsen. Hoezo niks te doen...? Oh... ik hoor Raven. Ga luieren, voeden en dan wandelen naar vrienden waar ik ga eten en dan O&N vieren.
Hier komen ook kleine 'ik-word-langzaam-wakker-geluidjes' door de babyfoon. Ik zal dus ook zo aan de slag moeten...
Hey meiden, Ik wil jullie nog even een prettige jaarwisseling wensen en natuurlijk een gelukkig en gezond 2009!
Yule ja Kyano heeft idd uitslag op zijn hele gezicht. Is het daarom ook moeilijker om in slaap te vallen dan? Hij ligt nu alweer een kwartier hysterisch te huilen in zijn bedje en we hebben om half 6 bij vrienden afgesproken. Ik had zo gehoopt dat hij vandaag overdag nog een beetje rust zou hebben maar dat lukt dus niet.
Vuurwerk hier wel last van, maar de hond reageert er niet erg op en mn katten mogen al sinds vanmorgen niet meer buiten. K*tkinderen hadden hier wel vuurwerk in de put gegooid waardoor heel mn huis aan de voorkant vies was.