September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @anno mssn ongi maar ze hadden wel ier over paar dagen geleden dat met 3 á 4 maanden je een dipje hebt met bv, maar kan ook komen omdat je weer werkt hé. Zo nog even aan kijken en als je niet geneog bv hebt voed je bij met fv en zelf kolf je dan zodat et wel op peil blijft. Helpt dit na een weekje of zo helemaal niet dan zou ik andere opties overwegen waaronder stoppen met bv?

@lola je hebt pb ;)

2. 4days

4days Niet meer actief

Pupke -> Ik zal es op l1 kijken! :)

Kaatje -> Hier ook 15 kilo... :( (minstens!)

Anno -> Zit hier met precies hetzelfde probleem... :( Bv weer terug gelopen... Maar denk dat ik ongesteld ga worden, op 3 januari is het precies 28 dagen geleden. Ik zou het eerlijk gezegd nog een weekje mee aanzien, misschien is het wel over na een week? En als je niet wil dat je meid honger heeft kun je altijd nog savonds voor het slapen een flesje geven, dan hoef je niet te stoppen met bv maar kun je wel deze periode overbruggen. Maar het is jouw keuze hoor, je moet doen waar je je goed bij voelt!

3. 4days

4days Niet meer actief

Zo dames, nu ga ik ervandoor! Vriendlief is zo hier en dan gaan we fonduen! :D (hoop alleen dat Vince zo gaat slapen want hij huilt nogal vandaag) Dus allemaal een heel fijne avond en tot in het volgende jaar! :D

4. 4days

4days Niet meer actief

Oke nog effetjes dan...

Speciaal voor pupke:
    Er moet wel een bubbeltje in zitten! ;)

5. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Kaatje: was jij 13? Jeetje, ik was een echt losbol en op het gebied van zoenen heb ik heel wat versleten, maar daar moest ik toch niets van hebben. Ik was net 18 en deed het met mijn eerste grote liefde. Hij en zijn vriendin (en zoontje) zijn nog steeds een van onze beste vrienden. Heel bijzonder.

6. thx voor jullie reacties.
    ik heb besloten om het toch nog een kans te geven.
    net dronk ze weer prima aan 1 kant.
    ik ga dus nog ff door en maandag moest ik sws gaan wegen omdat ze maar 60 gram gegroeid is.
    ga vanavond voor het slapen even een flesje geven en dan kolven.
    wel flesje bv want heb een behoorlijke voorraad.

fijne jaarwisseling allemaal tot snel
    miss wel zometeen hihi

xxxxxxxxxxxxxxxxx

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Ha meisjes :D

Ik heb even niet bijgelezen hoor maar ik wens jullie een supergezellige avond toe en dat onze beebjes maar lekker blijven slapen en niet schrikken van al het vuurwerk.

Wij leggen Jenna hier ook "normaal" op bed, ze heeft de hele dag amper geslapen dus zal wel lekker moe zijn :) ze gaat zo eerst in badje en daarna in de kinderwagenbak in onze slaapkamer want haar kamertje is aan de "vuurwerkkant"

tot volgend jaar!

8. @Moppiemoppie: Wij halen zowel Jasmijn als Emma rond 23.45 uur uit bed. Liever wakker maken, dan een geschrokken en hysterisch kind uit bed moeten halen. Bovendien kunnen we - mocht Jasmijn de knallen eng vinden - de tv of muziek wat harder zetten, zodat ze het niet (zo) erg hoort...

Tot nu toe lijkt Emma geen last van de knallen te hebben, maar hier wordt dan ook (nog) niet veel geknald...

@Freesia: Emma is ook in de nieuwjaarsnacht (of de nacht ervoor...) verwekt!

@Pupke: Geen interview over champagne dus... :(

@Anno: Je zou kunnen doen wat ik doe (voordat Emma de fles ging weigeren...): De dag beginnen met borstvoeding en in de avond een klein flesje als 'voorafje' geven...

@Jannes: Ik heb ook heel wat afgezoend, maar met echte sex was ik vrij laat, 19 jaar. Met deze jongen had ik toen een vaste relatie. Daarna heb ik slechts twee sexpartners gehad, beide keren in een vaste relatie. Ik ben dus niet zo'n wilde... :D

Volgens mij ben ik de enige in Nederland die géén oliebollen in huis heeft. Roy houdt er niet van en voor die twee of drie bollen die ik eet, is het de moeite niet om ze te gaan kopen (laat staan zelf bakken...)!

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    nee hoor wij hebben ze ook niet, wilde ze vanmiddag halen maar er stond een rij van 30minuten! daar had ik echt geen zin in in die kou :oops:

10. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ moppie als ze wakker is wel anders laat ik er lkkr liggen. Nu ze toch doorslaapt sinds paar dagen.

@ anno, ik heb dat ok en voed daarna kyani nog bij met 60ml fv. Dit gaat prima.

11. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Kaatje he wat jammer dat je niet bent aangenomen.

Roshi ik was eerlijk gezegd met stomheid geslagen. Had zoiets nog nooit meegemaakt. Toen ze Raven eruit had gehaald en die begon te huilen (vond ze ook nog raar :rolleyes: ) zei ik dat ze Raven nu ook maar vasthield. Was haar eigen schuld dat ze nu met een huilend kind op schoot zat. Daarna heeft ze dat nooit meer gedaan. Wel blijft ze erg druk net de kids en eist ze alle aandacht op. Gelukkig woont ze net te ver weg dus komt het niet zo vaak voor ;)

elise dikke knuff meid. Begrij p je stress nu heel goed, heb vorig jaar ook zo rondgelopen. Wat er ook gebeurd, komt uiteindelijk allemaal goed. ;)

Grr, waarom willen die kids van mij nou niet gaan slapen.

Yule staatslot kopen? :) :)

Cossy Amerikanen...pfff in zwembaden moeten kleine meisjes zelfs een bovenstukje aan en mogen er geen foto's of filmpjes worden gemaakt. :rolleyes:
    Ze zijn daar een beetje aan doordraaien vind ik. Borstvoeden obsceen, tis juist hardstikke natuurlijk. Een zogende hond zet je toch ook niet met pups en al in de kast?

Leuke spiegelfoto's!

Tweety Hoera Robin is back again!!

Vuurwerk heerlijk wonen in een wijk met veel jongeren en vlak bij een vuurwerkverkooppunt wonen. Hoor de hele dag al PIEW en PANG!
    Vooral de buurjongen is flink bezig met rotjes en strijkers.

Grr waarom blijft Matice nu jammeren in zijn bedje, als hij Raven maar niet wakker maakt. Hij is alleen stil als hij tegen mij aan ligt

Wupje Matice slaapt ook opeens maar een paar uurtjes overdag. En slaapt 's avonds ook pas in na wat gebrul. Sprongetje? Verschuiving van ritme? Zal wel zo'n fase zijn)
    Je bent geen slechte moeder hoor, hoogstens vermoeid en eventjes radeloos ;) Dikke knuff

Babystyle Whoepie Kyani slaapt door!! Eindelijk weer wat nachtrust!

Heej, tis eindelijk stil boven

Pupke bij welk programma kom jij voorbij geflits?

Lola hier ook geen oliebollen. Ivo is werken dus vier oud en nieuw met 2 katten (die lusten geen oliebollen :) ) en 2 slapend kindertjesIedereen hier EINE GOOIJE ROETSJ of tewel alvast gelukkig nieuwjaar!

12. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    ALVAST EEN GELUKKIG NIEUWJAAR!!!

13. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Lola: voed je Emma dan ook als je haar eruit haalt? Amé zou denk ik trek hebben als ze om 24.00 wakker wordt, aangezien ze om 19.30 als laatste gegeten heeft, en dan zou ze vervolgens elke drie kwartier denk ik wel wakker worden van de trek...

@fv-dames: Leggen jullie je kindje na de avondvoeding meteen op bed of laten jullie ze nog even in de box voor een half uurtje/uurtje? Vaak voed ik Amé om 19.00 uur, maar omdat ze dan ook om 07.00 uur komt, had ik bedacht om nog een beetje te geven om 20.00 uur (als ik haar op bed leg), zodat ze pas om 08.00 uur wakker wordt. Nadeel is alleen dat ze dan soms in de nacht moet poepen omdat ze vlak voor het slapen nog heeft gedronken. Hoe doen jullie dat? Nog even spelen na het eten of meteen naar bed?

@Missy: Jij had toch ook last van 's nachts poepen bij Mike? Had je daar een oplossing voor?

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik geef gedeeltelijk fles/borst... na 2 menstruaties, julians ziek zijn en mijn werken is de BV niet meer regelmatig en Julian raakt te veel aan de fles gewend :( probeer nog maar ff en anders is 't echt geen schande hoor!

Ff gauw, we hebben visite; ik ben ontzettend blij dat ik jullie allemaal heb mogen leren kennen en we mogen boffen met onze kindjes! 2008 was fantastisch, bedankt voor jullie vriendschap en lieve berichtjes!

Mijn gedachten gaan ook nog even uit naar onze lieve Levi en Chaartje... en Dorientje....

Fijne jaarwisseling allemaal!

15. heb ik het laatste berichtje van 2008?

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    weet niet anno
    jij ok nog hier :D

17. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    hier ligt kyani nog heelrijk te slapen en maar goe dok dnek ik zelf, heeft nog geen last van knallend ie je nu hoord.

18. ja maar ik wil als laatste moest ff naar de wc en ik denk ik doe een poging dus nu niks meer sturen he want ik ga weer

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

19. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    hahah s6 meid!

20. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266