ben wel de eerste in 2009 haha GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL! ! ! ! BEDANKT VOOR ALLE STEUN EN LEUKE GESPREKKEN ENZ IN 2008. tot morgen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
nu ik er toch ben GELUKKIG NIEUWJAAR!!! Jenna slaapt hier al vanaf 19uur op haar laatste flesje van 17uur en ze is niet wakker te krijgen
Even snel... Hier is alles goed gegaan. Jasmijn heeft het gepresteerd om wakker te blijven ! En dan ook nog de hele avond vrolijk zijn hè... ? Emma hebben we vlak voor twaalven wakker gemaakt. Na het knallen heeft Roy Jasmijn naar bed gebracht en ik heb Emma zojuist nog even gevoed. Ook leuk: ik kreeg namens Roy en de kids een digitaal fotolijstje kado voor op mijn nieuwe bureau bij mijn nieuwe baas...
Gelukkig Nieuwjaar! Hoe onrustig Aimar vanmiddag sliep door de knallen...zo lekker lag hij te slapen toen het echte geknal begon! En nu nog steeds. Aangezien wij bij mijn ouders slapen, slaap ik voor het eerst sinds 2 maanden weer met Aimar op 1 kamer.....wel gezellig. Ik hoop dat hij lekker doorslaapt en niet wakker wordt wanneer wij de kamer binnenkomen. Slaap lekker allemaal!
meiden gelukkig nieuwjaar. dat dit een rustiger jaartje mag worden. knuffels. robin heeft hier door geslapen en jullie kids? rene werdt wel wakker die vond het vuurwerk maar niks.
Waaah Anno en Babystyle: jullie zijn ziek! Je gaat toch niet hier je nieuwjaar vieren whahahahaha! Maar allemaal een gelukkig nieuwjaar, Julian sliep er dwars doorheen en slaapt nu nog. Fijn hoor jongen, dat je nou net deze nacht uitkiest om door te slapen, juist nu deze nacht zo kort is! Wordt nou maar wakker, want nu heb ik nog energie voor 10! Dadelijk slaap ik en dan kom jij me natuurlijk weer roepen voor je melk!