September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Onder water

Onder water Niet meer actief

Hey dames!

Gelukkig nieuwjaar gewenst voor iedereen!

Groetjes , Denise

2. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Happy newyear babes!

Pff morgen katerrrr :)

3. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat een eer, Tink, de eerste sep-mama met een kater :) én geheugenverlies =D> , want zoals je weet komt de kater meestal als je wakker wordt en dat is denk ik vandaag en niet morgen? :evil: :p
    Sterkte :thumup: in ieder geval en succes met paracetamol, veel drinken, zonnebril 8) en emmer :sick:

4. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Julian kwam om half 4 en nu om 8 uur, best fijn vergeleken met de afgelopen nchten. Gisteren papfles met m- in plaats van l-speen. Misschien zo meer verzadigd?

5. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oh en Parr: wat ontzettend leuk, dubbel; of nee ehhh... driedubbel zwangernieuws! Heel speciaal dat tweelingzussen allebei zwanger zijn!

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi allemaal!

@ Lola: mooie sps creatie!

Aimar heeft geslapen tot 7:23! Hij sliep in dezelfde kamer als wij en dus ben ik vanaf 5:15 wel telkens even wakker geworden van zijn geluidjes! Ben blij dat hij thuis gewoon lekker op zijn eigen kamertje slaapt....

Straks lekker douchen met Aimar.... kan thuis niet omdat wij een gestoorde douche hebben.... :( Dus ik neem het er nu maar even van.
    Aimar heeft net de fles gehad en ligt te brabbelen in de box! Ik hoop dat hij zo weer zonder problemen gaat slapen, zodat opa niet wakker wordt en ik ook weer kan gaan slapen. Fijne Nieuwjaarsdag allemaal!

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    robin werdt om 1 uur wakker voor zijn flesje daarna helaas al om half 6 pfff erg kort nachtje gingen rond 2 uur naar bed. rene ligt nog lekker te tukken maar die is vanacht ook een uurtje wakker geweest. er kwam hier nog een verdwaalde lawienepijl(volgens hubbie) de achtertuin in zetten iedereen schrok zich te pletter we zaten binnen maar oef wat zijn die dingen hard. hubbie mag straks lekker vegen buiten brrr. vond het trouwens met de kouw ook erg meevallen vanacht. nou ga me thee opdrinken. ben blij dat ik aan de mix met redbull heb gezeten voel me nu nog niet zo erg belabberd hihi.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar en ik kwamen gisteren Kim-Lian van der Meij met haar dochertje tegen op het CB. Was wel grappig! Even gekletst als 'doodnormale' moeders! :)

9. Ik werd wakker doordat Emma weer een vreselijke hoestbui kreeg. Maar vóór een voeding gaat dit gelukkig meestal zonder begeleidend spugen. Ik heb haar dus even laten uithoesten en daarna heeft ze lekker bij mama gedronken.
    Maar ze heeft geen korrts meer, haar oogjes zitten niet meer dichtgeplakt en ze kijkt ook niet meer waterig, dus het gaat de goede kant op!
    Als het van Emma 'mag' kruip ik dadelijk nog even terug in bed, want de rest geeft nog geen teken van leven...

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Fijn dat Emma zich beter begint te voelen!
    Aimar slaapt, vriend slaapt, opa en oma slapen....en ik kan de slaap niet vatten.... :( dus daarom hier even op bezoek zolang mijn laptop batterij het doet.
    Ik denk trouwens dat ik goed verkouden ga worden. Nu al last van snotneus en keelpijn.... :(

11. @Eva: Ik zit ook min of meer te 'wachten' op een verkoudheid, ben de enige hier die tot op heden nog niet verkouden is geweest. Maar met mijn eerste werkdag voor deur mag die natuurlijk het liefst ver weg blijven... [-o<

12. Ik zit even in de lounge te spieken, kom ik daar een berichtje tegen van een 26-jarige mama van 5(!) kinderen en zwanger van de 6e... :confused: !
    En haar oudste kind wordt volgende maand 12!

Vinden jullie het vreemd dat ik hierbij het gevoel krijg dat er iets niet klopt...? Er staan ook geen namen in de banner, alleen dochter 1, dochter 2 enz...

Zo... Emma begint weer slaap te krijgen. Ik ga haar in bed leggen en dan hoop ik dat ik ook nog even een uurtje mee kan pikken...

13. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ingeltje als je verveelt doe je gekke dingen he :D:D:D

14. IrisB

IrisB Fanatiek lid

GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!

Dat het voor ons allemaal een fantastisch jaar mag worden!

15. jekkia

jekkia Fanatiek lid

Goeiemorgen!

En vrolijk nieuwjaar!

Ben om 23.50 naar bed gegaan, heb de gordijnen open gelaten en vanuit bed in mijn uppie naar vuurwerk gekeken.
    De kids sliepen gelukkig door al het lawaai heen. :D

Vanaf 3 uur werdt Raven om de haverklap wakker dus om 5.45 heb ik haar maar uit bed gehaald en zijn we naar beneden gegaan. Half uurtje later meldde Matice zich ook (nieuw jaar dus ook nieuw ritme blijkbaar, nog zo'n vroege vogel)

Ivo kwam om 6u thuis van zijn werk en die ligt nu te pitten. Zou met een vriendin naar nieuwjaarsduik gaan maar die heeft net wegens griep afgebeld.

Tis dat raven in de box zit dat ik nu even hier snel kan spieken *anders moet ze perse toetsenbord van pc mishandleen, heel irri als je aan het lezen bent)

Veel plezier iedereen vandaag op de eerste dag van het jaar!

16. Jale

Jale Fanatiek lid

8 nov 2006
    1.687
    359
    83
    Ff snel een vraagje: wat is de link van die test waar je kan kijken hoe lang je kindje misschien gaat worden?

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Lola: van die 26 jarige moeder van 5 kids....heb ik meer gelezen. Volgens mij klopt het wel (ik heb ooit eens foto's ofzo gezien)....maar vreemd is het wel. edit: oudste is trouwens 10!

Aimar was vanmorgen na 45 min alweer wakker. Toen veel huilen, besloten om met hem onder de douche te gaan, dat vond hij heerlijk maar daarna was het weer huilen dus om 10:30 maar fles gegeven (3 uur na de vorige voeding) Hij gaf best veel terug daarna.....nu ligt hij isnds 5 min. te slapen...ben benieuwd voor hoe lang.

18. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Lieve meiden,

Een heel gelukkig nieuwjaar voor jullie allemaal! Met veel liefde, gezondheid en geluk!

Hier gisteren echt een soort van rampdag met Femke gehad, overdag wilde ze al amper slapen, uiteindelijk is het 's middag toch een paar uurtjes gelukt. Maar 's avonds was echt een drama. Heb haar een aantal keren gevoedt, maar ze sliep telkens maar een half uurtje en was dan weer klaar wakker, we kregen het niet voor elkaar om haar te laten liggen...Ze werd dus ook precies weer om vijf voor twaalf wakker. Dus ik ben gezellig met haar het nieuwe jaar ingegaan. Uiteindelijk lag ik om 2 uur in bed, heb haar lekker bij me gelegd, en was het pas tegen 3en dat ze na een beetje huilen telkens in slaap gevallen is....Gelukkig wel aardig geslapen tot kwart voor 10.
    Verder hebben we een gezellige avond met onze vrienden gehad. Mannetje moest om half 11 gaan werken, dat voelde wel erg raar, om dit jaar niet echt samen af te kunnen sluiten.

Vandaag hebben we een lekker lambaldagje. Manlief moet nog een nacht werken, dus die slaapt de hele dag. We gaan ook niet naar de ouders, want ik wil Femke toch weer een beetje in de rust en regelmaat krijgen.
    Het schijnt dat hier tussen 11 en 15 alle kinderen uit het dorp langs komen om je gelukkig nieuwjaar te wensen, dus de snoeptrommel staat al klaar! ( dit is het eerste jaar dat wij het hier mee maken...)

Oh ja, ik denk dat Femke al in haar vier maanden sprongetje aan is gekomen, daar heeft ze namelijk wel erg veel verschijnselen van ;)

Allemaal een fijne dag!

19. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

Meurning :)

Pff zwaar zwaar zwaar hoofd 8) Maar was gezellig! Ingeltje, wat ben jij nog scherp zeg ;)

Zo manlief haalt Fenna nu op, ik blijf ook lekker een dagje op de bank :) Ze is vannacht natuurlijk al uit logeren geweest, dus ga niet vandaag ook nog eens de hele familie af, geen trek in!

Lekker luieren dus :) Mijn goede voornemens zijn goed begonnen, heb net mijn ontbijt op, 2 crackertjes met slankie :rolleyes: Dat is wel weer even wennen zeg! We wilden eigenlijk maandag 5 januari beginnen, maar dan vind ik het geen goed voornemen meer, wil dan wel echt 1 januari beginnen :D Nu al spijt van dat voornemen ;)

20. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Zo hier ok lkkr een bank dagje dnek ik. Ik ga in ieder geval neit naar me oma, want daar is me zus ok met me ex heb ik al gehoord. Dus die sla ik wel over, ga ik vrijdag ofzo wel heen.
    HAd overigens van de week weer berichtje van zus gehad, dat ze echt geen contact meer wilde met mij omdat ik haar vriend pijn heb gedaan :( HEb terug geschreven wat denk je wel neit, dat hij mij geen pijn heeft gedaan... Pfff had ff gehad met haar hoor zo.
    Dus dat wel niet meer goed komen, die behoefte om goed te maken heb ik ok neit.

MIs haar ok helemaal niet, is dit vreemd ?!?
    Maarjah, ben nu lkkr op internet aan eht surfen voor een all inclusief vakantie voor mij en kyani voor juni. FF nog met zijn 2en ertussen uit.

Deel Deze Pagina