September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Flesvoeding mag je niet eerder dan 2 uur na elkaar geven. Dus wanneer ze om 19u 180cc drinkt, mag ze om 20u niet nogmaals 100cc drinken. Dat is teveel... mag alleen met borstvoeding.

Nee Sara poept altijd na de fles van 11.00u

2. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Jannes: waarom is dat dan? Ik dacht dat het op zich wel kon zolang je maar niet meer dan 900 cc geeft (dat is wat Améetje mocht van de cb-arts)...

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Nee het is anders dan bij borstvoeding. Ons is door kraam, CB en VK vanaf dag 1 gezegd dat er minimaal 2 uur tussen voedingen moet zitten. Als ze na een uur alweer behoefte heeft aan meer, wil dat zeggen dat ze niet voldoende krijgt en moet je fles ophogen. Sara krijgt nu 5x 200cc (180/6).

Op Ame's leeftijd moet je met 180 echt 3 tot 4 uur kunnen doen. Ze mag niet na een uur al honger hebben.

4. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ kaatje, jah dat vind ik dus ok.

5. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    Meiden, hier al meteen een goed voornemen in de praktijk gebracht...

SEX

Nou het afvallen nog (zei ze na 3 oliebollen, een zakje chips en een pennywafel... :oops:)

6. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ yule, komt vast wel goed als je er 100% achter staat!

7. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Jannes: ze heeft ook niet na een uur al honger 's avonds; ik bood het haar gewoon aan zodat ze er langer op zou slapen en dan drinkt ze vervolgens 100 cc zonder dat ik het moet opdringen ofzo. Ik probeer nu gewoon één voeding te geven en daarna naar bed, maar gister bijvoorbeeld dronk ze 4x 210 cc en vandaag drinkt ze weer 4x 180 cc en dan weet ik al dat ze rond een uur of 05.00 nog gaat willen drinken omdat ze nog niet 800 cc heeft gehad deze dag (daar zit ze normaal op). Paar daagjes geleden gaf ik dan op zo'n dag dat ze iets minder dronk nog 100 cc een uurtje na de avondvoeding en dan kwam ze niet 's nachts nog een keer. Weet je ook waarom het niet een uur na elkaar mag? Ik dacht dat het was om de darmpjes rust te geven maar ze heeft er geen krampjes van ofzo dus baseerde daarop ook dat het wel kon. Maar is bij jou de reden bekend dat het niet mag dan? Ben er wel benieuwd naar... Doe het trouwens sowieso niet meer hoor, daar niet van. Dat poepen lijkt ze überhaupt wel te doen, wel of niet nog 100 cc na een uur. Misschien moet ze wennen aan dat ze fv krijgt?

Ze poepte bij bv ook nooit 's nachts...

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hallo iedereen! Welkom in 2009 :D :D Wat een jaar hebben wij achter de rug of niet? Het sprong mij wel ff hoog in de keel ineens toen het midnight werd :( Bij jullie ook?
    Kate heeft netjes geslapen door de vuurwerk heen :D
    Vanmiddag een bakkie bij mijn ouders gedaan :D ook erg gezellig. Grandad pakte Kate uit mijn handen :confused: :whistle: hij komt eindelijk los met Kate en durf meer. Ging met haar dansen op zijn schoot en zij maar lachen! dolle pret!

@jekkia ik heb foto's van dat ik topless was als klein meisje tijdens het picknicken en weet nog dat ik verbaasd aan mijn moeder vroeg oe dit kwam toen ik een paar jaar ouder was. Mum zei dat dit normaal was want als klein meisje is er nog geen uiterlijk verschil zo. En ja oor ier in Nederland komt dat dus veel voor. Ik moest er erg aan wennen. Maar Kate gaat straks wel lekker topless baden wrm een bikini, er is nog niks ;)

@anno en babystyle vind het niet zo gek oor dat jullie ier waren :p had zelf ook gedaan als ik nog binnen was, maar wij gingen gelijk vuurwerk afsteken. Was wel benieuwd wie ier allemaal zouden zijn ;)

@lola lief van Roy! mis je ze dan niet zo erg als je weer werkt ;)

@ingeltje ja ik vind het wel leuk zo ja :D en ben ook blij dat mijn gave er nog is :)

@krisstel ligt dus niet aan de warmte.. zou het ook niet weten. Als zij na een half uurtje weer slaapt zal wel verder niet veel zijn geweest al leek het wel een eeuwigeid voor jou ;)
    Feliciteerd met jou 900 blzs :D :whistle:

@yule :( wat pathetic jongelui zeg! heb je wel de nummerplaat ontouden? dan kun je de politie wel ff lastig vallen met zulke tuig! Was daar ook erg bang voor toen ik met de auto reed gisteren die jongelui keken allemaal naar mij in de auto en ik maar denken ik heb een kleintje waag niks of ik stop!

Idd dames ik ben erg blij een deel van jullie (virtuele) leven te zijn geweest en hoop op nog meer kippenhok jaren met jullie! :DHallo iedereen!! Welkom in 2009 :D :D Wat een jaar hebben wij achter de rug of niet? Het sprong mij wel ff hoog in de keel ineens toen het midnight werd :( Bij jullie ook?
    Kate heeft netjes geslapen door de vuurwerk heen :D
    Vanmiddag een bakkie bij mijn ouders gedaan :D ook erg gezellig. Grandad pakte Kate uit mijn handen :confused: :whistle: hij komt eindelijk los met Kate en durf meer. Ging met haar dansen op zijn schoot en zij maar lachen! dolle pret!

@jekkia ik heb foto's van dat ik topless was als klein meisje tijdens het picknicken en weet nog dat ik verbaasd aan mijn moeder vroeg oe dit kwam toen ik een paar jaar ouder was. Mum zei dat dit normaal was want als klein meisje is er nog geen uiterlijk verschil zo. En ja oor ier in Nederland komt dat dus veel voor. Ik moest er erg aan wennen. Maar Kate gaat straks wel lekker topless baden wrm een bikini, er is nog niks ;)

@anno en babystyle vind het niet zo gek oor dat jullie ier waren :p had zelf ook gedaan als ik nog binnen was, maar wij gingen gelijk vuurwerk afsteken. Was wel benieuwd wie ier allemaal zouden zijn ;)

@lola lief van Roy! mis je ze dan niet zo erg als je weer werkt ;)

@ingeltje ja ik vind het wel leuk zo ja :D en ben ook blij dat mijn gave er nog is :)

@krisstel ligt dus niet aan de warmte.. zou het ook niet weten. Als zij na een half uurtje weer slaapt zal wel verder niet veel zijn geweest al leek het wel een eeuwigeid voor jou ;)
    Feliciteerd met jou 900 blzs :D :whistle:

@yule :( wat pathetic jongelui zeg! heb je wel de nummerplaat ontouden? dan kun je de politie wel ff lastig vallen met zulke tuig! Was daar ook erg bang voor toen ik met de auto reed gisteren die jongelui keken allemaal naar mij in de auto en ik maar denken ik heb een kleintje waag niks of ik stop!

Idd dames ik ben erg blij een deel van jullie (virtuele) leven te zijn geweest en hoop op nog meer kippenhok jaren met jullie! :D

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    srry mijn H knop doet raar :(

10. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Moppiepoppie: ik weet het echt niet meer en mijn mannetje ook niet meer. Maar hem stond ook bij dat het minimaal 2 uur moet zijn. Waarom geef je haar rond 22.00u niet nog een voeding. Veel kindjes hier hebben gewoon nog een avondvoeding voor de nacht. Sara ook en die is al ouder dan 4 maanden. Even wakker maken, voeden en verder slapen.

Poepen kan wel met overgang FV - BV te maken hebben.

11. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Parr: ik liep tot mijn tweede gewoon naakt over het strand enzo. Lekker in je blote kontje spelen. En zonnen doe ik nog steeds topless. Niet aan het zwembad, maar wel aan zee en/of op vakantie. Vind niets zo lelijk als bandjes op je lijf.

12. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hoi

Ik vertelde dat Aimar vanmorgen zo slecht had geslapen. Leek een beetje misselijk. Nou die slaap heeft hij 's middags ingehaald hoor: hij sliep van 12:00 tot 15:30! We waren nog bij mijn ouders en ik ben ook nog even gaan slapen van 13:00 tot 14:30 terwijl mijn vriend met mijn ouders een film keek.

Net thuis, Aimar ligt op bed maar ik hoor hem telkens even huilen...ik hoop dat hij gaat slapen zodat ik zo kan gaan koken en daarna eten.

Emo rond 0:00: ik werd alleen emotioneel toen ik mijn zus een gelukkig nieuwjaar wenste. Zij zijn namelijk al ruim 2,5 jaar bezig om zwanger te raken. Waarschijnlijk gaat dit niet lukken. Haar man heeft volgende week nog een operatie waarbij ze zaad wegnemen en gaan onderzoeken. Daarna zijn er geen opties meer. Ik vind het zo kut voor mijn zus en ik vind haar zo'n toppertje dat ze met mijn kindje zo leuk omgaan en altijd voor ons klaar staan. Dus we hebben met z'n tweeën staan huilen!
    Nou ik ga de kipfilet snijden...als Aimar daarna nog wakker is, haal ik hem er maar uit.....

13. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hey meiden!

nogmaals happy new year,
    parr en kaatje word emo van jullie berichtjes haha!
    ik ben ook erg blij met jullie allemaal als virtuele (en hoop ook gauw gewone) vriendinnen!

Babystyle wat stupid zeg! en leuke banner!
    hier erg moe hahaha was wel een geslaagde avond
    vuurwerk was hier ook erg mooi en tot slot een groot kampvuur gehouden! :D

michelle slaapt de hele dag zowat al (behalve op flesjetijd!) e gister heeft ze niets van alle commotie gemerkt! heerlijk! meeste kerstspulen zitten alweer in de doos.. en morgen is het kerstboom eruit, kamerplant erin ;)

nu lekker hangen en eten(doe ik de hele dag al!) oh nee we hebben het jaar al even goed ingeluid met SEX! ;) deed geen pijn meer! yesyesyes..

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @jannes ik ben deels opgegroeid in Amerika en sinds ik ier woon zie wat voor hypocrieten ze daar allemaal zijn :rolleyes:

15. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Parr: zie ik ook bij mijn collega's. Wij hebben veel expats binnen ons bedrijf uit de US. Sommige wonen hier nu enkele jaren en zien ook steeds meer in hoe bekrompen ze in de US soms zijn. Ze worden heel Europees.

16. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar huilt nog steeds....dus maak snel het eten af, dan hem iets vroeger dan maar de fles geven en dan eten wij daarna wel.... :rolleyes:

17. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Bowlen op de Wii ;)

18. Moppiepoppie

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    @Jannes: Als ik haar om half 7 voed als ze de hele dag zo rond de 200 cc per keer heb gegeven (4x in totaal) dan slaapt ze tot half 7 de volgende ochtend op die fles. Dan lijkt het me toch niet nodig om haar wakker te maken om 22.00? Of wel? Ik snap eigenlijk niet zo goed hoe dat werkt. Ze wordt niet uit zichzelf 's nachts wakker als ze over de dag 4x genoeg heeft gedronken. Als ze iets minder drinkt dan wordt ze nog wel eens rond 05.00 wakker, dus dan zou ik haar idd om dat te voorkomen nog om 22.00 uur kunnen wekken, maar dan heeft ze 's ochtends erg weinig trek en drinkt ze niet alles en dan blijft ze dus de hele dag eerder komen omdat ze niet genoeg gedronken heeft per keer. Maar als ik haar één keer in de drie uur zou voeden om overdag vijf voedingen te halen dan heeft ze steeds niet genoeg trek om genoeg te drinken (maar 100 cc drinkt ze dan steeds per keer), dus dat werkt niet. Ze wil één keer per 3,5 uur drinken en slaapt 12 uur op de avondvoeding. Zo kom je dus steeds niet mooi uit. Rekken helpt dan op zich wel, maar vaak kom ik dus nog een uur tekort en omdat ze maar een bepaald aantal cc's per keer op kan terwijl ze die dag méér nodig heeft (als ze weinig per keer drinkt) geeft ik haar dus dan nog wat extra voor het slapen. Ik zou haar die dus wel om 22.00 uur kunnen geven maar dan drinkt ze de ochtend daarop weer niet lekker zoals ik zonet al schreef...

Klinkt trouwens lastiger dan het is maar was wel benieuwd hoe andere fv-dames dat in het verleden aangepakt hebben...

19. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ parr okay.

@ lindaa thnx meid. kampvuur whoehoe leuk!

20. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Yule, dat is het begin :D:D en van veel sex val je ook af ;)

Deel Deze Pagina