September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    zo krisstel 60 euries rijker? ;)

2. hoi hoi

wij gaan zo naar mijn vader nog even nieuwjaar wensen en ik heb voor de zekerheid een flesje ingepakt.
    net met voeden was het weer huilen dus ik denk dat ik idd nog 's ochtends bv geef en dan tegen de avond een flesje.

@lola: hoe doe jij dat precies? kolf je dan wel als je 's avonds een flesje geeft?

thx voor jullie lieve reacties. ik kan er nog geen vrede mee hebben dat eht terug loopt maar ik wil het beste voor mijn meisje en dat is zeker niet dat ze huilt van de honger en maandag is ze al 4 maanden dus ik mag best trots zijn om mezelf.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

3. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    @Moppie: als ze lekker slaapt op die flessen, zou ik haar niet wakker maken. Maar als ze om 5 uur wakker wordt wel.. dan maar wat minder drinken in de ochtend. Haalt ze in de loop van de dag dan wel weer in.

4. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @moppie: wat is er erg aan 5 uur 's ochtends een voeding doen? Dan komt ze die dag toch gewoon een keer extra? Of snap ik iets niet? Je kunt FV ook op verzoek geven (maar wel minimaal 2 uur ertussen laten).
    Verder lijkt me 4 voedingen te weinig voor Ame op haar leeftijd (toch Jannes?)

5. Tinkerbel1984

Tinkerbel1984 Niet meer actief

@ Moppiepoppie, ik zou idd proberen wat Jannes zegt! Gewoon om 7 uur naar bed, dan om 10 uur wakker maken voor een fles en weer terug naar bed, dan krijgt ze genoeg binnen :) Over na de fles op bed leggen, tsja dat is bij iedereen verschillend denk. Ik leg Fenna standaard na elke fles op bed, dat zit ook echt in haar ritme. Ze wordt daar lekker soezig van en dan slaapt ze makkelijk 1 of 2 uur na elke fles. Daarna blijft ze wakker tot de fles en hup weer hetzelfde liedje :)
    @ Anno: Je mag zeker trots op jezelf zijn meis :thumup:
    @ Parr: Klinkt als een leuke oud en nieuw!
    @ Eva, jeetje meis dat is zeker emotioneel :( Ik duim voor je dat het alsnog gaat lukken bij ze!
    @ Yule: Kijk dat is al een goed begin van je voornemens :)

Zo hier een heerlijk lui dagje gehad :D Lekker op de bank gehangen. Met mijn goede voornemens gaat het ook nog steeds goed haha, al een hele dag ;) Heb me perfect aan de lijn gehouden, en heb een avondje theater afgezegd omdat ik me had voorgenomen beter met mijn geld om te gaan, ben echt trots op mezelf :D Nu de sex nog, hmm misschien vanavond, ben wel moe maar ja :p

Liefs XXX

6. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

@Parr, nee 64 euro ;)

@Anno, je mag ook trots zijn...4 maanden bv is veel! Veel plezier bij je vader.

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Yule, jij hebt vast een goed begin voor je voornemens :)

Lindaa, ook aan de sex haha :) leuker kan je het nieuwe jaar niet ingaan toch

8. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    Happy newyear en dat het maar een knal jaar mag worden voor jullie en jullie gezinnetjes.

@yule ja fijn he zo´n verzekering. gelukkig krijg je het wel terug.

@wupje ja het kan zeker komen door wisseling van voeding. Maar soms hebben ze dat gewoon. gio had daar gisteren en vandaag ook last van. 2 uur slapen overdag kneiter moe en alleen maar huilen in z´n bedje. soms doe je er niks aan moet je ze gewoon bij je houden. heb gio gisteren 4 keer half uur laten huilen, maar hij sliep echt niet. gelukkig slaapt gio dan vaak na de 7 uur fles wel redelijk snel in en slaapt dan goed door.

hier veel vuurwerk. maar gio heeft nergens last van.

@tweety fijn dat robin weer thuis is. dat het nieuwe jaar maar veel moois mag brengen voor jullie.

@anno dat is zo lastig. vind dat parr haar idee wel goed.

@anno en babystyle hadden jullie niks te doen of zo om 12 uur?

Hier heeft gio gisteren geslapen van 9 tot half 2 toen voor een flesje en meneer had er om 5 uur al weer zin in. nou z+n mama niet. heb hem in de box gelegd en ben op de bank nog ff ingeslapen met een half oog open. vandaag is hij niet te harden. weer maar 2 uur geslapen overdag en ligt nu heerlijk te slapen. ga zo koken en dan spreek ik jullie straks weer ff of morgen.

oh ja precies om half 12 gisteren avond zwaar ongesteld geworden. Dus niet zwanger, wel erg misselijk dus dat had niks met dat te maken maar met ongi worden samen met de hoofdpijn. aan de ene kant erg opgelucht.(vanwege fin.) maar ook erg gehuild. we hadden het toch wel erg graag gewilt. we weten in ieder geval dat we niet te lang wachten toch halverwege dit jaar maar weer een proberen, maar we moeten ff geduld hebben.

9. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Goed hoor Tink al één ding volgehouden :D
    Misschien dan vroeg naar boven ;)

@Elise, in ieder geval geen onzekerheid meer..en het komende half jaar vliegt vast voorbij.

Hebben jullie af en toe nog last van de wond down under, heb af en toe nog een trekkend gevoel.

10. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ elise, me pa lag te slapen op de bank dus tja.. ben maa rop de pc gedoken op te hoop dat daar iemand achter zat :D Dus vandaar dat ik hierop zat

11. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @babystyle maakt toch niet uit. je was in ieder geval niet alleen. haha

12. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Nee gelukkig niet, verveelde me al om 22.00, maar jah ga me pa nei twakker maken als hij slaapt :LOL:

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elise, gelukkig toch vals alarm. Kan me wel voorstellen dat je toch dubbele gevoelens had. En idd dit half jaar vliegt voorbij.

14. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Iedereen nog een GELUKKIG NIEUWJAAR!

Sorry weer niet bijgelezen. Mannetje heeft een nieuw pokerspel op de laptop en daarom heb ik weinig tijd om erachter te kruipen haha..
    Dus mijn excuses, maar haak vanaf hier dus weer in. ;)

Wij hebben een leuk oud&nieuw gehad. Lekker gegourmet bij TruusdeMier. Mike wilde gisteren overdag niet slapen, maar gelukkig rond 20.00 uur viel hij bij de visite lekker in slaap en om 23.00 uur flesje gegeven en toen sliep hij weer verder.
    Niet wakker geworden van de knallen, lopend terug naar huis om 01.30 uur, met wagenbak en al in het ledikant gezet, niet wakker geworden toen kwam hij pas om 06.30 uur! :D

Daarna naar mijn ouders geweest, wilde hij ook niet echt slapen. Bij mijn schoonouders wezen eten, toen heeft hij wel in campingbed geslapen maar erna ontroostbaar. gelukkig waren we net klaar met eten, dus lekker naar huis gegaan.
    Hij heeft vd HA Lactulose 2 x daags 3ml gekregen.
    Gisteren na 1 dosis lekkere poepbroek vol na 4 dagen!
    Maar vandaag weer niks.. Dus nu wel 2 x moeten geven de Lactulose, zo in warm badje zetten en hopelijk gaat hij dan wel weer poepen de arme schat.

Truus en ik werden om 00.00 uur ook emo hoor. Toch sluit je dan weer een heel jaar af waarin we een hoop bijzondere momenten hebben meegemaakt. De mannen deden erg droog erover, maar gelukkig hadden we elkaar haha!

Nou ik ga even me kereltje in bad doen..

15. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @kristell nee geen onzekerheid meer, Maar was gisteren avond wel een domper. mannetje lief moest er ook om huilen. Toen wist ik dat hij het toch wel heel leuk had gevonden.

@kaatje ben inderdaad niet bang dat het half jaar langzaam gaat.

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    zo heb net gebeld mijn moeder,
    zij heeft een minder nieuwjaar gehad
    iemand uit de straat stak illegaal vuurwerk af, en het had in de lucht moeten schieten en siervuurwerk moeten geven, nou er zijn een paar de lucht in gegaan en de rest ontpofte in de straat..
    overal vlogen van die dingen heen die vervolgens ontploften en sier uit kwam..
    er is 1 zon ding naar mijn moeder toe geschoten en vervlogens stond haar broek en been in de brand.. iets met de enkel van binnen naar buiten,,
    ze zit nu in het verband en kan niet meer lopen..

pff ik heb zon hekel aan die illegale rotzooi he!

mijn hubbie en ik hadden een hele mooie 500 grams pot weten te bemachtigen via een veiling bij een vuurwerkwinkel.. koste normaal 100 euro en wij kregen em voor 45 euro..

hier is een filmpje: http://www.profivuurwerk.nl/video/general.php
    en oh wat was het mooi.. (alhowel het wel oorloog leek en klonk!)

@Kaatje: haha jaa en idd, heb er eindelijkw eer eens van kunnen genieten! ;)

17. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Owja.. en we gaan zo maar eens onze 1e goede voornemen waarmaken: SEX hahaha!
    Gisternacht niks meer van gekomen, had te diep in t glaasje gekeken en wilde slapen hahaha.. :D

18. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ missy wel fijn dat hi zjn broek weer ff een x heeft vol gepoept.

@ elise, wel vals alarm maar wellogisch dat je net wat kaatje zegt dubbele gevoelens erbij had.

Zo nu ok ff kyani badje doen en in der pyjama hijzen want madame wilt toch neit echt slapen.

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    He heb ik toch weer pagina 900 gemist, ;)

Femke heeft vanmiddag weer maar drie kwartier geslapen....en net zijn mijn ouders en broertje nog even langs geweest, die hadden zoveel eten van gisteren over! En nu zijn we lekker saampjes, Femke slaapt....

Fijn dat jullie al zo goed de goede voornemens volhouden, hihi!

@Lindaa, jeetje dat is ook wat van je moeder, hopelijk valt het mee...

@Elise, een dubbel gevoel voor jullie....lief dat je man het toch ook al wel leuk had gevonden.

@Missyzuilen, vervelend dat het poepen zo moeilijk gaat bij Mike...

Ik ben ook erg blij met jullie allemaal hier. We hebben het afgelopen jaar toch al veel samen meegemaakt op het net! Dikke knuffel voor jullie allemaal!

Zo, nu is het bankhangen samen met mannetje, die heeft straks zijn laatste nachtdienst....

20. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @Lindaa: jemig zeg, wat naar voor je moeder. Daarom heb ik altijd zo'n hekel aan vuurwerk (alhoewel het super mooi is), ik vind het zo gevaarlijk. Zelfs legaal vuurwerk kan heel erg mis gaan...'

@elise: jammer meid, gewoon weer de :evil: :evil:
    Misschien toch wel beter om je lichaam eerst te laten herstellen van de zwangerschap van Gio en er over een half jaartje voor te gaan. In ieder geval super dat je mannetje het ook al snel weer wil.

Tweede kindje: ik zou alles graag nog eens meemaken, maar dan net iets anders natuurlijk, met een tweede. Mijn vriend zegt dat ie het liefst het bij 1 wil houden, omdat hij zich niet kan voorstellen dat het bij een tweede weer zo speciaal is en dat het weer leuk kan zijn. Hij is bang dat hij de liefde voor Raven niet kan hebben voor een ander kindje... zo schattig vind ik dat!
    En hij heeft ook altijd geroepen dat hij ABSOLUUT geen kinderen wilde en nu is Raven er en is hij er helemaal blij mee (ik maak me dus geen zorgen over dat hij nu maar 1 kind wil, trekt wel bij).

Deel Deze Pagina