@Yule: ze slaapt eigenlijk altijd 12 uur op de avondvoeding, maar alleen als ze overdag niet lekker heeft gedronken (dus weinig per fles) dan vraagt ze om een voeding om 05.00 uur. Dat is natuurlijk geen probleem, dan kan ik idd een voeding die dag extra geven, maar ze wil eigenlijk alleen goed drinken als ze 3,5 uur tussen de voedingen heeft zitten. Als je probeert na 3 uur al te geven dan drinkt ze maar de helft omdat ze nog niet echt trek heeft. Maar als ik haar dus een voeding extra geef als ze een keer om 05.00 uur komt, dan moet ze dus een uur later naar bed ofzoiets omdat er anders niet genoeg tijd tussen de voedingen ligt of anders zou ik weer vier voedingen moeten proberen maar dan moet ik wel erg veel gaan rekken, dus dat zou ik dan niet doen. De enige manier om haar vijf voedingen te geven is idd haar wakker maken om 22.00/23.00 uur maar waarom zou ik dat doen als ze gewoon twaalf uur op haar avondvoeding slaapt? Ze slaapt alleen net iets minder erop als ze die dag dus minder gedronken heeft dan ongeveer 800 cc. Ik heb wel eens geprobeerd om er dan overdag genoeg in te krijgen door om de drie uur ipv 3,5 uur te voeden maar dan heeft ze dus niet genoeg trek en drinkt de flessen dan maar half en dan kom ik vervolgens op nog minder uit aan het eind van de dag. Na 3,5 uur heeft ze pas trek, dus dan kom ik automatisch op vier voedingen uit. Gaat op zich vaak ook wel goed, alleen komt het dus niet mooi uit op de 24 uur (elke 3,5 uur fles en 12 uur op de avondvoeding). Ze sliep trouwens vaak zelfs 14 uur op de avondvoeding Alleen nu is dat 12 uur omdat ze begint te wennen aan de fv denk ik. Heb trouwens aan cb-arts gevraagd of 4 voedingen niet te weinig was en of ze wel 14 uur mocht slapen op de laatste en cb-arts zei dat het prima was zolang ze maar minimaal 600 cc binnen kreeg. Amé was ook al heel snel met maar 5 voedingen bv willen in het begin. Toen ze 2 weken was zat er overdag al 3,5 uur tussen en twee voedingen 's nachts. Op een gegeven moment is één ervan vervallen en toen ik kv ging geven toen verviel meteen de enige nachtvoeding die ik nog gaf vanaf het moment dat ze voor het eerst de fles 's avonds kreeg. Dat is mijn troostkadootje geweest denk ik
Lindaa wat een rot oud en nieuw voor je moeder Yule, ik denk idd dat je eerste kind toch "speciaal" blijft, maar ik denk ook dat een tweede heel veel nieuwe liefde met zich mee brengt. Je mannetje trekt vast wel bij
@elise jammer meid dat de ongi gekomen is! idd erg dubbel gevoel! ik hoop dat de half jaar snel voorbij is en dat jullie 2e wens uit mag komen @lindaa jeetje meid erg naar voor jouw moeder! wel aanklact ingediend? @missy knuffs voor mike mannen... paul begreep ook ff niet waarom mijn ogen tranerig werden vannacht pas achteraf snapte hij het verder lees ik dat iedereen het gezellig had super!
geen idee, weet alleen wel dat ze die pot gauw hebben "opgeruimd" of tewel het bewijs laten verdwijnen
Oja, en vandaag dronk ze dus niet zo heel veel per fles voor haar doen, 170 cc per keer, dus was al bang dat ze rond vijven zou gaan komen deze nacht, maar ze heeft het met de avondfles weer redelijk ingehaald: ze dronk zonet 260 cc Dus zo komt ze weer op bijna 800 cc dus ik denk dat ze weer gewoon 12 uur op haar voeding slaapt en ik pas om 07.30 weer wakker wordt gemaakt. Dat ze trouwens een extra voeding wil als ze iets minder drinkt is trouwens iets van vorige week want de laatste paar dagen lukt het om gewoon 800 cc te geven, eerlijk gezegd wel doordat ik een paar daagjes na een half uurtje of uurtje nog 100 cc aan haar gaf. Maar zou goed kunnen dat dat nu niet meer nodig is, aangezien ze tegenwoordig al genoeg overdag drinkt om er op door te kunnen slapen. Dat vermoed ik althans. We zullen het vandaag gaan zien... Gisteren lukte het sowieso op vier flessen met gemak omdat ze elke fles 210 cc dronk. De laatste kreeg ze wat laat, 19.45, dus gaf sowieso geen 100 cc meer na en toen sliep ze ook weer 12 uur erop. Dus waarschijnlijk lukt het vandaag ook wel...
@missy wij hadden eerder ook lactulose maar dat ging nog niet goed. zit nu een week op 6 ml per dag in 1 keer. dan werkt het beter. zegt de ka. met een uitloop van 4 naar 8. als de breken te dun worden 4 en anders 8. nu heeft hij twee kerer per dag een broek. erg fijn volgens mij gaat het nu redelijk op de rit komen. @yule ik ben ook blij, want nu kan inderdaad mijn lichaam beter herstellen dat was ook een van de redenen dat ik er een dubbel gevoel bij had omdat ik weet dat het wel erg snel zou zijn. chris en ik hebben sinds de dood van z´n vader geen contact meer met z´n broer we wisten ook niet waar hij was. nu kregen we daarstraks een mailtje dat het goed met hem gaat. en dat hij onze hyves volgt. hij blijkt ook de kaartjes geboorte en kerst te hebben gehad. terwijl we niet zeker wisten of hij daar woonde. hij woont er ook niet, maar heeft ze dus wel gehad. chris is helemaal onderste boven, want heeft z´n broer best wel gemist. met de bruiloft en met gio z´n geboorte. hopelijk zien we hem snel en kunnen we wat dingen uitpraten.
absoluut. ik hem hem geprobeerd te zoeken, maar kon hem nergens vinden. Voor de bruiloft enzo. Maar ja het nieuwe jaar begint mooi zo.
Ja idd. is er na het overlijden van chris zijn vader ruzie ontstaan ofzo? ( als je het niet wilt vertellen is het natuurlijk ook goed ) Hoop dat ze snel dingen kunnen uitpraten en je zwager zijn neefje kan leren kennen en andersom.
@kristel o haha legde de link ff niet hihi blond van mezelf he haha. ik verlies ook met bowlen van me man grrr. gister tegen me neefje gebokst pfff was versleten maar wel gewonnen haha helemaal blauw van het lachen mario party is ook leuk. we hebben hem omgebouwd dus al veel spellen. @lindaa o he das schrikken van je moeder. @elise zou mooi zijn als het contact weer hersteld kon worden. idd een mooi begin van het jaar. zo robin heeft de fles gehad en ligt in zijn bedje rene lag te gillen in bed? dus die ligt nu bij papa te kroelen das echt zo'n papa's kindje hihi. het was dus wisseling van de wacht de een naar bed en de ander eruit voor de fles en toen weer anders om.
Hoi dames! Hier een rustig oud en nieuw gehad. Lekker gefondued met zijn 3en (ofja, 2en dan). Was wel gezellig. Alleen beetje jammer dat luc al om 1 uur in slaap viel (maarja hij moest die morgen al om 6 uur op zn werk zijn...), dus toen heb ik me nog een uur verveeld en ben gaan slapen. Ik heb dus PRECIES hetzelfde gevoel als jouw vriend! Ik weet natuurlijk dat dit in het echt niet zo zal zijn, maar voor mijn gevoel heb ik ook zoiets van het kan nooit meer aan het eerste kind tippen... Maar ik weet ook haast zeker dat dit gevoel in de loop van tijd zal afzwakken (is nu al minder erg als eerst), en dat ik dan toch een tweede wil. Groetjes, Cossy
Het valt me nog mee dat Ingeltje nog geen protest heeft aangetekend: SEX = fout het moet zijn: SEKS Tenzij je het in het Engels wil schrijven Aimar heeft na zijn fles nog gepoept (as usual) en lag om iets na 19:30 eindelijk te slapen. Ik ga nu even gezellig bij mannetje op de bank tv kijken.
@Elise, weten ze ook waarom Gio zo'n moeite heeft met poepen? Bij ons denkt de KA doordat zijn darmpjes nooit gewend zijn geraakt aan 1 voeding omdat we zo vaak moesten wisselen.. En nu ook weer door t veranderen vd Nutriton. Maargoed, hij heeft rond 8 weken ook Lactulose gehad 1 x 5ml en dat heeft hij maar 2 dagen nodig gehad toen kwam alles weer vanzelf. Hopelijk is dat nu ook zo.. Geen idee eigenlijk waarom wij 2 x 3ml moeten geven ipv 1 x 6.. Zo, onze nieuwjaars voornemen is ookal weer gelukt haha! Ben echt blij weer een redelijk seksleven te hebben. Mijn vriend moet nog niet denken aan t 2e aangezien t met Mike nu pas een beetje normaal gaat lopen en wij meer van hem genieten en alles maar voor lief nemen kwa slapen enzo.. Maar ikzelf zou gewoon nog een x alles willen meemaken, testen, zwangerschap, bevalling, kraamtijd. Omdat ik bij Mike amper heb kunnen genieten. Ik was zo bang voor nog een miskraam, dat ik alle dagen vooruit heb zitten tellen tot hij levensvatbaar was. En toen kreeg ik al voorweeën, dus nog niet echt lekker kunnen genieten.
Missy, jah ik wil ook alles nog eens meemaken! Die echo's, de spanning, erachter komen of het een jongen of meisje is... Maar van de andere kant denk ik als ik nu alweer zwanger zou zijn, zou ik er niet zo van kunnen genieten als vorige keer. Want toen was het echt heel bijzonder en speciaal, terwijl ik nu alleen maar bezig zou zijn met Vince, en niet met de zwangerschap. Misschien is dat over een jaar minder. Of zou dat altijd zijn bij een tweede?
hoezo parr haar idee? heb ik denk ik gemist en ik had wel wat te doen maar de pc stond toevalluig aan en toen dacht ik laat ik eens een poging doen om het laatste berichtje van 2008 te plaatsen, werd dus 1e berichtje van 2009 xxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ik denk dat het bij een tweede wel anders is. je weet precies wat er gaat komen. wat welk pijntje betekend enz. Maar denk dat de echo's en de eerste schopjes enz. wel net zo speciaal blijven. Is toch weer een nieuw leven wat in je groeit. Ik had het er gister nog over met Ferry. Als Levi rond 1 jaar is wil ik graag voor een tweede proberen. dat is al over 8 maanden. Nou die vliegen om. hoop dat ik mijn tweede zwangerschap anders ( makkelijker ) mag mee maken en er dan ook meer van mag/kan genieten.
@cossy ik weet zeker dat je de 2e ook heel veel liefde kan geven spreek uit ervaring hier ook het nieuwejaar goed in gegaan zoals meerdere mijn hubbie noemt het het nieuwjaarswippie hihi. dat nieuwjaarswippie heeft vorig jaar voor robin gezorgd hihi. kwamen we pas laat achter in feb ik had in jan een neg test en vloeide ook wel in mindere maten dan normaal maar ja de test zei nee toen in feb een pos test en toen dachten we o nee 9 okt en rene is van de 10e bij de 1e vk afspraak werdt al snel duidelijk dat we 3 weken verder waren hij voelde aan mijn buike ne pakte de dopler en ja hoor al een hartje en dat kon niet voor de termijn die we dachten de week erna een echo en die bevestigde dat we dus verder waren. wel grappig iedereen hier had vorigjaar een pos test rond deze periode en wij pas veel later. zucht wat is het snel gegaan.