babystyle, dan kwam jij er ook pas heel laat achter zeg. Misschien was ik er gewoon zo vroeg bij omdat ik er natuurlijk heel bewust voor bezig was brr ff de hond uit laten
Tweety -> Hihi jah dat weet ik eigenlijk ook wel hoor dat de tweede uiteindelijk niet zo speciaal is.
@elise: zou mooi zijn als het contact weer zou herstellen! @moppiepoppie: ah, ik snap het. Zo te zien lost ze het zelf wel op door 's avonds meer te drinken als ze overdag heeft 'gelijnd' Op zich ook wel logisch dat het varieert toch? Ik vind het altijd zo maf dat flesbaby's altijd hetzelfde drinken, want wij eten toch ook niet elke maaltijd evenveel? Lijkt me zo onnatuurlijk. Maar ja, wat weet ik nou van FV? Het zou ook kunnen dat ze als ze om 5 uur 's ochtends komt, ze overdag net iets langer of korter tussen de voedingen doet zodat het wel weer uitkomt. Of net iets minder/meer drinkt zodat het ook weer uitkomt. Ze zal haar ritme met de fles nog wel even moeten vinden. En als het CB het okee vind, 4 voedingen, prima toch? @tweety: wat bijzonder dan eigenlijk he, dat de test nog negatief was eerst @eva: je hebt helemaal gelijk, maar ik vind SEKS altijd zo geitenwollensokkerig staan (weet ook niet waarom) Tandjes Update: nu weet ik zeker dat Raven tandjes krijgt want ze gaat ineens op haar vingers kauwen en ook op haar speen (wat een heel grappig gezicht is) en ik voelde dus in haar mondje, onderin voel ik echt 2 scherpe puntjes...! Auwie. Ik moet zeggen dat ik het wel voel met BV geven, vooral als ze niet echt lekker hapt en haar tongetje dus niet mooi over haar onderkaakje ligt.
@cossy ik vond de 1e zwangerschap wel speciaaler want alles is nieuw de 2e is gevlogen veel dingen wist ik al en je hebt er al een rond lopen waar je mee bezig bent. maar toch blijft elke zwschap een wonder natuurlijk.
Wij willen ook dit herfst weer voor gaan zoals het er nu uit ziet. Mijn zwangerschap verliep niet vlekkenloos en de bevalling ook niet maar oooh wat hebben wij er weer zin in om dit nogmaals mee te maken! Ik denk dat ik bij de volgende zwangeschap bewuster bent en niet telkens op roze wolken lig te dromen en dan bedoel ik dat ik ook wel op de roze wolk zit maar weet nu wat het allemaal is. Weet ook al dat ik bij de volgende bevalling een spiegel wil en mssn toch mijn mams erbij wil. Ik kijk er vollop ernaar uit weer zwanger te zijn en ben benieuwd hoe de 2e eruit ziet ik voel nu al intens liefde voor de volgende .... ok nu moet ik ophouden want ik word emo
elise ik hoop ook dat de contact verleggen nu goed gaat en dat de broers weer van elkaar kunnen genieten (jullie ook)
@yule ja idd en weet dat ik toen toch iets van 2 of 3x heb getest. ik zou per 1 jan toch een andere baan hebben. in de kraamzorg nu is het vandaag dus 1 jan en heb nog steeds niks gehoord ervan. beetje vreemd. nu kan ik er niet meer gaan werken maar toch. denk dat ik morgen of maandag eens even ga bellen want het is wel raar heb wel mijn baan opgezegt toen ervoor anders had ik die ook gewoon kunnen houden.
Jup klopt, ik was er ok nei tbewust mee bezig. Ik was door pil heen, maar werd neit ongi toen en was misselijk toen al. Dus dat zette me toen aan denken om toen pas te gaan testen @ tweety, jah ik zou als ik jouw was ok even bellen, want is wel raar. En zonde dat je die andere er al voor heb opgezegt.
tweety dat is idd wel raar van het bedrijf waar je zou gaan werken babystyle, ja idd. lijkt me best schrikken als je per ongeluk door de pil heen zwanger raakt en dan toch ook nog best jong bent. Maar je doet het echt super hoor met Kyani ! spiegel bij bevalling Ze vroegen mij tijdens de weeen ook of ik een spiegel wou maar kon op dat moment alleen maar heel hard nee roepen misschien dat ik het bij een tweede wel wil, maar had deze keer zoveel pijn tijdens het persen dat ik me niet kan voorstellen dat ik dan even rustig in de spiegel zou kijken. Lijkt me er trouwens ook wel erg raar uit zien. Parr, ik heb ook over je advies heen gelezen
@Tweety, ik had ook pas posi test 21 januari! En bleek toen ook verder te zijn, alleen maar paar daagjes hoor haha.. @Cossy, daar heb je wel gelijk in. Met een eerste is alles echt nieuw en bij een tweede weet je veel dingen al. Als je dan iets voelt, ow is bandenpijn.. Of dat is de baby. Bij een eerste ben je in spanning wanneer t nou je baby is die je voelt of je darmen. Bij een tweede weet je al hoe t voelt enzo. En ben je idd druk ook met je kindje die er al is. Maargoed, ik zou t gewoon voor mijn gevoel nog een x willen doen. Ook misschien geestelijk om mijn 1e zwangerschap een plekje te kunnen geven hoe dat allemaal is verlopen. En om t dus deze x totaal anders aan te pakken en te bewijzen dat ik t ook positief kan! @Parr dat heb ik ook hoor! Loop soms helemaal weg te dromen bij t idee weer zwanger te zijn. Zit zelfs soms al bij meisjes kleding te kijken zo van: misschien word de volgende wel een meid! Maargoed, verder moet ik er echt nog even niet aandenken. Ik zou echt pas weer voor een 2e willen gaan als Mike rond de 2,5 jaar is ofzo.. Maarja als de paragnost gelijk krijgt, zal dat dus eerder zijn hahaha.. Net deed t forum raar.. Bij jullie ook?
@ kaatje, jah was het op dat moment ook, maar was toen eigenlijk ok blij. Was gemengde gevoelens toen ok. Jah gaat tot nu toe prima. Ben ok er erg trost op dat ik het zo goed red in mijn uppie. Spiegel, van mij hoeft dat niet bij de 2e. Concentreer me liever op het uitpers werk @ missy nee bij mij niet. Pff ben moe, maar kyani ligt nog heerlijk te slapen terwijl het der etenstijd is Wacht liever totdat ze wakker is en weer gegeten heeft anders ligt ik net en dan moet ik er uit voor haar....
2de kindje jullie zijn straks ozwat allemaal weer zwanger van een 2e kindje hihi, jullie hebben het er allemaal over Ik wacht liever totdat alles weer op rolletjes is en nartuurlijk een nieuwe vriend heb haha. Maar ik zou het wel leuk vinden als er een 2e kwam. Vooral voor kyani zodat ze niet enigst kind is.
@babystyle gelijk heb je meid ik zou ook idd eerst alles lekker op orde hebben en een leuke vriend. robin is onrustig sinds ie weer op bed ligt hoor hem heel de tijd door de foon heen kreunen zo lief hihi.
Forum doet hier ook raar, ligt er steeds uit. Ik had net mijn zussie aan de lijn. Ze is in april met de pil gestopt, en toen 3 keer keurig netjes na 1 maand ongi geworden, maar sinds augustus niet meer.... Gisteren was ze bij de gyn en nu blijkt ze PCOS te hebben.... Ze wil heel graag proberen zwanger te worden en hoewel ze nog jong is, haar man is dat niet meer (52) en daarom hebben ze zo snel aan de bel getrokken. Misschien maar goed ook. Ze gaan nu met bloedprikken kijken of ze wel een cyclus heeft en waar ze in de cyclus zit en dan een plan maken. Ik hoop voor haar dat het makkelijk weer op gang te krijgen is allemaal.
@anno denk dat elise deze bedoelde @tweety zou er idd achteraan bellen! @missy nou als ik naar sommige pendels kijk verwacht ik een meisje weer dit jaar schhelt kosten kleding maar vind een jongen ook super forum deed hier net ook raar, kreeg speedtouc en toen langzaam laden
Ik kolf inderdaad éénzijdig en met de overgebleven hand blijk ik nog heel aardig te kunnen forummen...
@yule hmm mssn weer aan de pil en als zij daardoor even normale cyclus had dan proberen? of zeg ik nu iets heel doms ?