September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Yoehoe Britt heeft weer eens doorgeslapen :D Vanmorgen nog heerlijk bv gegeven en daarna weer naar het werk....gelukkig hierna weer 4 dagen vrij.

@Yule, wel lief van je vent..maar volgens mij is een tweede net zo bijzonder. Aangezien ik de derde thuis ben hoop ik dat wel haha. ;) Lekker die tandjes...Britt heeft wel twee witte plekken en voelt wel hard maar nog niet scherp. Lijkt me zo schattig als straks de tandjes zichtbaar zijn. Hier ook PCOS, de gyn zei ook dat we snel mogelijk aan kinderen moesten beginnen...ik was bijna meteen zwanger. Hoop dat alle bloedwaarden en de eisprong goed zijn bij haar...temperaturen is voor haar sowieso een goed idee om inzicht in haar cyclus te krijgen.

@Kaatje, mooie banner!

@Parr, mooi je gevoelens. Als ik heel ver doordenk dat heb ik dat ook...lijkt me weer zo spannend om zwanger te zijn de volgende keer.

@Tweety, dat is inderdaad raar...ben benieuwd wat hun verklaring is.

@Freesia, seksleven is hier ook nog lang niet terug.

2. Azeb

Azeb Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.352
    5
    38
    Meiden ik wens jullie een heeeeel gelukkig 2009!
    Hier alles goed. Een heerlijke oud en nieuw gehad en ben me nu geestelijk aan het voorbereiden op het weer aan het werk gaan volgende week...
    Liefs
    Azeb

3. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ yula, okay. Jah is dan ok een mooie leeftijd voor haar dat ze dan en brusje krijgt.

@ kaatje, jah das niet zo makkelijk hier in de zaanstreek, meeste jongens willen geen kind erbij. Dus tja.. ik wacht rustig af, want kyani is me alles en die blijft bij mij willen ze haar er enit bij dan mogen ze wegblijven :D
    Ennu mooie banner kaatje.

@ kristeel, yoehoe britt doorgeslapen.

4. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ ingeltje, als ik op de link onde rjouw druk van de lijst kloppen kyani der gegevens enit, daar staat 5250 gram, maar ze is 5600gram de lengte klopt wel.

5. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @lola bedankt daar hopen we ook op.

@tweety ja hij krijgt maagzuurremmer (losec) en veel nutriton hier door kan hij weer niet poepen en krijgt hij 6 ml lactulose.

hier heeft gio na de papfles die hij in 10 min heeft opgedronken!(dit hoort toch niet heb hem met speen 123 gegeven op standje 1 zou ik vanavond beter de nummer 3 van avent kunnen doen denken jullie ook niet?) werd hij al weer om 3 uur wakker met rekken tot kwart voor 5. dus zo laten slapen ´s avonds is dus geen optie. of moet ik de papfles geven om rond 19.00 uur?

6. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    Yes volgende week weer een klantje. ga weer lekker aan de slag.

En we hebben gisteren de vakantie geboekt. Wij gaan heerlijk met mijn ouders naar het loiredal twee weken in een luxe caravan heerlijk camping met verwarmd zwembad en kinderbad. we gaan van 06-06 tot 20-06 heerlijk

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.815
    4.057
    113
    Hey meiden,

Even kijken of mn banner het doet.

@elise: stuur jij mij ook nog een mailtje, dan kan ik aan afspraak maken voor ramon.

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ elise: lekker vooruitzicht die vakantie!

oh aimar heeft zijn mama nodig...ajuus!

9. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen meiden,

pff ik denk dat Femke officieel in haar vier maanden sprongetje zit....weer een belabberde avond en nacht gehad. Tegen 2 uur is goed in slaap gevallen, om 4 uur kwam ze weer voor een voeding, daarna om 7 en 10. Ik heb deze dag dan ook uitgeroepen tot blijf-in-bed dag saampjes. Dus Femke ligt nu lekker naast me te kletsen en we gaan zo weer lekker de ogen dicht doen ;)
    Ik moet het weekend weer werken, dus ff bij tanken.
    Gelukkig is mannetje er vannacht gewoon weer, en is hij een paar dagen vrij, heerlijk!

Fijne dag allemaal!

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ steen: pfff....heftig nachtje....hopen dat het sprongetje snel voorbij is.

ik heb weer foto's gespammed op onze hyves!

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik wens jullie allemaal een super 2009 en dat al jullie dromen maar uit mogen komen!

Wij waren met oud en nieuw bij mn schoonouders. Op een gegeven moment had Anna 39,2 graden koorts. Wilde ook alleen maar bij mama liggen. Zelfs bij papa was het niet goed. Nou ja en in bed was het helemaal hysterisch gillen. Dus heb haar lekker bij me gehouden.
    Om 00.00 sliep Sophie lekker door het vuurwerk heen. Anna lag nog bij mij. Dus samen maar door het raam gekeken naar papa en de rest van de familie.
    Om 2 uur viel mevrouw eindelijk in slaap. Om vervolgens om 2.30 gillend wakker te worden (ze lag een half uurtje in haar bed te slapen). Papa heeft haar bij zich genomen maar dat was niet goed. Nog harder gillen. Ds heeft ze bij mij gelegen. Das geen succes. Met een baby op een 1 persoonsbed. Heb de hele nacht geen oog dicht gedaan.

Gisteren ging het goed met haar. Geen koorts meer maar wel enorm huilerig. Bij mn ouders even op bed gelegd en daar heeft ze 3 uur geslapen. Ik denk dus dat er gewoon veel te veel indrukken op haar afkwamen. Overprikkeld en dus niet slapen.

Vanmorgen de meiden om 745 naar het kdv gebracht. Ze waren de eerste. Dus lekker veel aandacht voor mn moppies. Wat ik minder fijn vond was dat ze 3 groepen hebben samengevoegd vandaag. Dus zitten er ook oudere peuters enzo bij ze op de groep. Maar het is maar voor 1 dagje. Ik sta op dagwacht van 800-1600. Ben benieuwd of ik nog gebeld word

12. heel verhaal site weg pfff
    dus ff kort

@funny: niet te veel zorgen over maken, waarschijnlijk hebben ze heel weinig kindjes en daarom voegen ze samen, dus toch nog rustig.

bv:
    net leek ze al weer niet genoeg te hebben.
    hele dagen in bed gaat hier niet werken en haar steeds huilend aan de borst van de honger kan ik ook niet.
    ga nu gewoon 's avonds een klein flesje geven en dan kijken we wel hoe het loopt.
    vanaf volgende week moet ik 2 dagen in de wek kolven dus dan wordt het ook weer anders.
    wegen na een voeding kan niet want onze weegschaal spoort niet.
    ga er 3 keer op staa en je weegt 3 keer iets anders.

ga ff kerstboom opruimen

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ FunnyMe: ik zou me ook niet teveel zorgen maken om de grote peuters die op de groep rondlopen. Zoals Anno al zegt, waarschijnlijk is het echt een heel rustig dagje vandaag. En als het goede leidsters zijn, weten ze wel hoe ze met peuters en baby's op 1 groep om moeten gaan!
    Wel zielig dat Anna zo'n koorts had en door alle prikkels niet wilde slapen. Hopelijk is de rust snel weer teruggekeerd in huize FunnyMe :)

Ik ga vanmiddag Wii-en bij mijn nichtje van 14 en mijn tante. Ik heb het nog nooit gedaan, ben erg benieuwd. Ze willen graag dat ik Aimar meeneem, maar ik weet nu al dat ik dat niet aan Wii-en toekom. En daarbij komt dat Aimar vanmorgen amper geslapen heeft, dus ik ga hem nu die slaapt niet uit zijn bed halen om op visite te gaan. Nee dan laat ik hem liever bij mijn vriend thuis en heb ik een paar uurtjes voor mijzelf.

Ik voelde me gisteren trouwens erg beroerd, mega keelpijn....vanmorgen ook nog maar nu wordt het al minder....gelukkig maar.

14. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ dreames mooie banner.
    @ elise, lkkr hoor vakantie, ik was ook aan het kijken gisteren heb er ok 1 gevonden 2 weken voor 241euro voor mij en kyani.
    @anno zo een weegschaal hebben wij heir ook.

15. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    BESTE WENSEN ALLEMAAL!

Drukke dagen achter de rug, heen en weer gesleep met die kleine, maar hij heeft zich uitstekend gedragen... :D

Vanmorgen bij CB geweest voor 2e keer prikjes, heb nu dus een hangerig mannetje in huis... :cry: Hij was 61 cm en woog 5855 gram.
    Alles was goed. Over de eczeem zei de wijkverpleegkundige dat het 'van binnenuit' komt en dus geen allergische reactie op voeding o.i.d. is. Zoals ik hem nu verzorg (met Weleda olie in bad en lekker vet houden) was goed. Ik hoefde pas naar de HA als de plekjes erger lijken te worden. Ze vond het allemaal niet zo schokkend. Erg fijn dus! ;)

Ik ga later bijlezen, wilde jullie eerste even een gelukkig nieuwjaar wensen!

16. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    ff spammen:
    Kyani met overgrootoma:

17. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    nog keertje:

18. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    heey meiden!

hier druk opruim ochtendje gehad!
    goh wat lijkt het ineeens saai zonder kerstpulletjes overal!

baystyle leuke fotos!

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Heb ook weer een pendel terug.. zoals het er nu voor staat is het 50/50 hahaha

20. deze foto kreeg ik op het kdv voor kerst in het zwart wit
    is het geen poepie

Deel Deze Pagina