@ kaatje jah daarom ben nog jong komt vanzelf wel keer ik heb geduld, kan iklkkr lang van kyani genieten
@ Ingeltje: wat balen voor jou zeg....tja en of het honger is daar kunnen wij natuurlijk niet over oordelen. Misschien proberen om hem wat langer te laten huilen...misschien valt hij toch weer in slaap? Of heb je dat al geprobeerd? Knuffel van mij! @ Tweety: ik kan je rare verhaal niet vinden in de lounge...wat was de titel?
Dames we hadden afgesproken dat jullie niet zoveel zouden kletsen. Ik heb niet terug kunnen lezen.. Alleen wil Ingeltje even een dikke *knuf* geven! Het is onwijs zwaar als je baby opeens weer komt in de nacht nadat ze lekker doorsliepen. Hier ook last van, alleen wij bieden Mike geen voeding aan. En tot nu toe gaat 't al steeds beter en komt hij nog maar 1 x en dat word steeds later. Nou vandaag enorm druk geweest! Kerstzooi opgeruimd, wassen gedraaid, huis schoongemaakt, boodschappen gedaan, naar verjaardag geweest, wassen opgehangen, andere was gestreken en gevouwen. Mike zijn matras omgedraaid om te kijken of hij dan niet indeukt.. Zijn kast opgeruimd, bijna alle kleertjes mt 56 eruit. Mike wilde overdag weer amper slapen, dus daar ook enorm druk mee geweest. Gelukkig viel hij net wel als een blok in slaap.. En toen lekker gedouched en nu zit ik op mijn gat en kom er niet meer vanaf hahaa.. Sorry dat ik zo ego ben hoor, maar echt geen tijd gehad om bij te lezen. Maar morgen is hubbie weer ochtendje bijklussen, dus kan ik eindelijk weer op de laptop.
Jeetje wat is het stil hier..... Ik zit hier gewoon te wachten tot Aimar wakker wordt....heel vreemd.....maarja als hij slaapt zal hij wel geen honger hebben
Mijn vader had een paar weken geleden toch opeens zo'n pijn? Toen zei de huisarts dat het Isias was ( slijtage ) en kreeg hij morfine. Na 3 weken ging het iets beter dus de morfine afbouwen en toen begon het anderhalve week geleden weer. toen kreeg hij een dubbele dosis morfine. De huisarts dacht weer aan Isias maar om het een en ander uit te sluiten moest hij bloedprikken en een foto maken. Nu belde mijn vader vandaag voor de uitslag en de assisitent zei dat er zowel bij de foto als de bloeduitslagen een lang verhaal stond en dat ze niets kon en mocht zeggen over de uitslag. Nu moet hij dinsdag op spreekuur. meestal als de assistent niets mag/kan zeggen dan is het niet al te best nieuws :-?
@Kaatje.. owjee. Hopelijk is t niks ernstigs en mocht de assistent gewoon niks zeggen omdat de dokter het zelf goed wil uitleggen!
Hè kaatje wat naar....en helemaal k*t dat hij nu tot dinsdag moet wachten om te weten wat er aan scheelt...Ik duim voor jullie dat het meevalt.... Oh meiden ik wil bij een volgende meeting echt heel graag erbij zijn. Vorige keer ben ik er niet geweest omdat ik toen nog totaal niet lekker in mijn vel zat. Nu het stukken beter met mij gaat zou ik het heel erg leuk vinden om jullie en jullie kindjes een keer in het echt te zien...dusssseee waar en wanneer? hahaha
Dames...vraagje: Aimar doet over een fles 150/5 minstens 15 minuten, soms zelfs 20 minuten. Betekent dit dat ik speen nummer 2 moet gaan gebruiken? En misschien heel dom, maar betekent het dan dat naarmate de baby ouder wordt zijn zuigkracht afneemt?
@Eva, Mike doet ook ongeveer zolang over zijn fles. En dat was volgens CB en ziekenhuis prima! Zo word ook meteen aan hun zuigbehoefte voldaan.. Tussen de 15 en de 25 min is prima en hoef je dus niet over naar andere speen. En volgens mij gaat de zuigkracht niet achteruit, maar mogen ze wel als ze ouder worden korter erover doen voor de darmpjes/krampjes en zuigbehoefte.. Enne meeting, ik doe mee!
Hee hoi, Beetje druk geweest en morgen moet ik ook weer een hele dag werken. Ik wil Ingeltje een hele dikke knuffel geven! Meid, je doet het geweldig en ik hoop dat Julian heel snel weer 's nachts doorslaapt zodat jij ook aan je rust komt. Kaatje, oef, dat is schrikken! Ik duim dat het niks engs is... Knuffel! Moest vandaag werken en toen ik om 14 uur thuiskwam om te voeden, lag Jill heel lief te slapen. Alex had haar in badje gedaan, matching kleertjes aan gedaan en had gestofzuigd en was aan het dweilen. Ow wat een heerlijke man af en toe Hij zei ook nog dat ie van me houdt, nou mijn dag kon niet meer stuk Oudjaarsavond hadden we Jill geen Zantac gegeven omdat ze de borst kreeg ipv een fles. Nou, ze is gisteren vanaf 's middags uit haar hum geweest, en maar huilen en zuur zijn en slikken. Bah. Wel fijn om te merken dat die vieze medicijnen dus toch hun werk goed doen. Vandaag was ze weer helemaal heppiedepeppie. Vanaaf naar oma en opa geweest voor haar nieuwsjaarszakgeld Is denk ik iets Zeeuws? Zo kolven, douchen en slapen, morgen weer vroeg op. Trusten meiden. (en Julian, doorslapen hoor!)
@kaatje gatver, hopelijk geen slecht nieuws en wilde de HA het gewoon uitleggen zodat het niet verkeerd over komt ofzo. ik duim voor jullie. @freesia: is niks zeeuws hoor, wij krijgen van beide kanten ook nieuwjaarszakgeld, het bedrag scheelt nogal maar dat maakt niet uit hoor. meeting: nog niet doen hoor, ik zit nu zo moeilijk dat ik weer niet mee kan en ik wil eindelijk ook een keer mee. julia heeft net alleen uit de borst gedronken en is als een blok in slaap gevallen, hopelijk slaapt ze de hele nacht door, dan heb ik dus toch genoeg. de voeding van 7 uur was ze heel onrustig en daarna heel boos, maar geen honger want we hebben een half uur later een flesje aangeboden en daar dronk ze maar 30 van, zonde van de melk maar iig geen honger dames ga ook vast afsluiten. truste xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Hee meisjes, Wilde ff laten weten dat ik niet ben opgeroepen vandaag. Morgen weer op wacht van 8 tot 16. Ben benieuwd of er dan iets is. Hoop een bevalling, leuk! De meiden deden het goed. Sophie heeft wel 's morgens haar kleertjes ondergespuugd. En Anna dronk maar 70 a 80 per fles. Maar ze waren beide wel vrolijk. Toen ik ze kwam halen kreeg ik meteen een grote lach van allebei mn meisjes! Heerlijk ophalen zo!
dank jullie wel voor de lieve reacties ivm mijn vader .Hoop ook maar dat het niets ernstigs is maar ben toch altijd wel bang voor slecht nieuws. Zo Levi kwam net uit zichzelf voor zijn laatste voeding. Ongeveer net zo laat als gisteren dus hoop dat hij nu eindelijk een soort ritme krijgt en ik hem morgenochtend weer wakker moet maken.
@Ingeltje: Als je niet genoeg slaapt krijgt, valt alles je een stuk zwaarder. Waarom dacht je dat ik zo blij was toen ik ingeleid kon worden? Dikke knuf en ik hoop dat Julian snel weer de hele nacht blijft tukken... @Kaatje: Nou, da's ook lekker ! Niets mogen vertellen, maar je vader ondertussen wel ongerust maken... Omdat ik het flesje moedermelk niet kan bewaren, heb ik zojuist zelf nog maar eens geprobeerd om er een fles bij Emma in te krijgen. Maar nee hoor... helaas! Ik baal er nu alleen van dat ik mijn met moeite gekolfde moedermelk door de gootsteen moet spoelen... En natuurlijk heb ik er wat van gezegd op het kdv. De verwarring ontstond doordat ik vertelde dat ik - zodra Emma thuis ook weer goed uit de fles drinkt - de afgekolfde moedermelk 's avonds wil gaan geven en dat Emma dan de poedervoeding op het kdv krijgt. Dan kan ik de afgekolfde moedermelk gewoon thuis in de koelkast laten staan. De leidster had dat niet helemaal goed begrepen dus...
Lola, dat is ook zonde van je kolf werk Ik ga ff de hond voor zijn laatste ronde doen en dan naar bed. Ik ben vrij tot woensdag Ow ja 14 januari is het verlof van die muts van mijn werk afgelopen. Ben benieuwd hoe de sfeer dan op het werk wordt. Weltrusten !