September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik wilde net de spijkerbroekjes klaarleggen toen had hij al 2 witte katoenenbroekjes klaar gelegd. Allebei shirtje van lief! erop en klaar. Helemaal top!

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Tweety, ik kan alleen de zondagen

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lees net in de krant dat Jochem Myjer vader is geworden van een dochtertje. Ze heet:
    Limoni Maria Marja Myjer
    Mijn smaak is het niet :-?

4. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @ingeltje fijn dat je hebt mogen slapen. oh ik ben dus niet de enige die moeite heeft met de verhoudingen.

@pupke veel plezier vanavond.

@kaatje zou de pap dan zo lekker zijn dat die kids het zo snel leeg drinken?

@tweety wat een drukte haha. gelukkig heb je ze ook weer terug kunnen leggen.

fruithapjes en groente hapjes? wanneer geven jullie die. wanneer ze een keer langer wakker zijn? 1 uur na de fles of zo? gio slaapt nu weer zo goed overdag dat ik me het niet in kan denken dat hij dat krijgt maar misschien helpt het hem wel om ´s nachts beter door te slapen.

in het boek opperdepop staat dat je als je fruithapje zelf klaar maakt je er wat voeding doorheen kan doen. dan kan je het natuurlijk wel vervangen voor een voeding. maar dat vraag ik donderdag wel op cb

5. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ik geef de fruithap ergens tussen de fles van 11 en 15. ALs ze groenten krijgen dan krijgen ze dat ergens tussen de fles van 15 en 19.

6. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    goedemorgen dames!

hier alweer druk aan de poets haha! ik was gisteren even op visite en toen wou ze michelle vast houden.. ik vraag heb je schone handen? (michelle heeft immers net dat virus gehad en rook moet vooral vermeden worden) er wordt gezegd van ja ik heb schone handen.. eenmaal michelle over gegeven te hebben wordt er gezegd nee ik heb geen schone handen, maar wat bacterien horen erbij.. hier werd ik best wel boos om, gaat er niet om of die bacterien wel of niet goed voor haar weerstand zijn maar als ik wat zeg mbt michelle dan horen ze toch te doen wat ik zeg? leek voor mij net alsof ik niet serieus werd genomen als moeder en werd er echt wel ff pissig om!
    of ligt het nu weer aan mij, en maak ik me druk om niks?!

7. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    stond een foutje in het lijstje 17 en 18 valt door de weeks moest zijn 14 en 15 heb het hersteld.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elise denk het niet want die pas is smaakloos.
    Fruithapje krijgt Levi om de dag en dan meestal sochtends of smiddags tussen zijn voedingen. bv. na zijn slaapje

Lindaa, sorry hoor maar dat soort visite had ik dus zo weer buiten op de deurmat gezet :evil:
    Edit: Zie nu dat je daar was..nou dan had ik Michelle dus mooi weer terug gepakt.

Hier kwam ferry net mee aan zetten
    http://www.tagtele.com/swf/embed3.0.10. ... f1b00&k=50

9. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    elise en kaatje heb het genoteerd

rene slaapt nog doet ie nooit

10. lindaa nou ik zou me ook niet serieus genomen voelen, belachelijk, zou haar ook terug gepakt hebben en pissed zijn geweest

@ tweety, lekker van genieten dat hij zo slaapt.

oma van rik zei van het weekend ook dat julia wle een lange vinger kreeg met haar verjaardag, over 2 maanden.
    nou ik weet zeker van niet maar ik heb er nog maar niks van gezegd.

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

11. kaatje die link doet het hier niet

las net trouwens dat 10 en 11 jan de site gaat verhuizen

xxxxxxxxxxxxxxxxxx

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ik kreeg haar na een minuut ook weer in de handen want ze begon keihard te krijsen :)
    michelle wordt al een beetje eenkennig.. :(
    en gaat eigenlijk janken bij iedereen op schoot behalve bij mij en paps! oh ja en oma!

13. meiden ik ben er weg van, tot straks.

xxxxxxxxxxxxxxxxx

14. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @lindaa ligt niet aan jou hoor. zou ik ook niet fijn vinden. en ik zou haar ook terug gepakt hebben denk ik.

@anno is wel erg vroeg he voor een lange vinger. barst van de suikers man. als ik ze wat zou geven is het een liga of babykoekje ofzo.

geven jullie allemaal potjes? wij mogen geen potjes geven omdat we het rustig moeten opbouwen. ivm met zware exceem van chris vroeger. dus eerst 1 week peer en dan weer wat anders.

krijgen zo visite gezellig en morgen ook.

15. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Kaatje: die naam vond ik ook niet zo'n succes. Ik denk trouwens dat onze volgende 'banane' of 'sinasappele' gaat heten ;)

@Tweety: klinkt inderdaad als een vol bed, hahahaha! Wel fijn dat je vanochtend iets langer door kon slapen. Wat de data betreft voor de meeting: m.u.v. het weekend van 7 en 8 februari kan ik tot nu toe alle weekenden.

@FunnyMe: dank je voor de uitleg, ik ben weer wat wijzer geworden! En die man van jou heeft best smaak qua kleding ;)

@Dreames: ik vind het niet veel, Quinten krijgt nog steeds 5 x 180/6

@Anno: ik kan me voorstellen dat het je goed doet dat ze heeft doorgeslapen op bv!

@Lindaa: echt geen goede actie van degene die Michelle vasthield zeg! Jij bepaalt wat goed is voor Michelle, niet zij.

@Elise: Quinten krijgt nog helemaal geen bijvoeding, daar beginnen we pas met 6 maanden mee i.v.m. mogelijke allergieen.

16. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    En het is al vaker gezegd, maar ik wil toch nog eens kwijt dat ik het erg fijn vind dat we elkaar zo in de waarde laten. Ik zat net in een topic in de lounge te lezen en daar was me toch een 'discussie' gaande! Ik vond het geen discussie meer (vandaar dat ik het tussen aanhalingstekens plaatste), maar je reinste afbekkerij. Dus ik ben erg blij met dit gezellige groepje!

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    waarom nu weer?!?! tsjonge als sommige mensen nou eens keken naar die balk in hun eigen oog, dan kwamen ze niet aan de splinters van een ander toe! GET A LIFE!

18. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @pupke ja ik weet dat het beter is ivm allergieen om pas met 6 maanden te beginnen, maar gio kijkt het eten van je bord en hoe sneller hij wat vaste voeding krijgt kan hij sneller van z´n medicatie af en dat willen we toch wel erg graag.

andere deel forum. Ja echt niet normaal je kan daar niet eens je eigen mening hebben. het zijn inderdaad geen discussies meer maar afbekkerij zoals pupke dat zo mooi zegt.

19. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ik hoorde dat als je FV geeft en er verder geen allergien zijn, dat bijvoeding (fruithapje, groentehapje) heel erg goed is voor de mond motoriek en voor het praten strakjes! (dan heb ik het over bijvoeding vanaf 4 mnd!) (ik weet niet hoe dat zit met BV!)

20. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Linda en Elise: Bij ons zitten er heel veel allergieen in de familie, vandaar het advies te wachten tot 6 maanden. Als dit niet het geval was geweest, hadden we ook al mogen beginnen. Quinten kijkt ons het eten nog niet uit de mond, dat scheelt. Het cb gaf ook al aan dat als dat straks wél het geval is, dat we dan eventueel wel iets eerder mogen beginnen. Maar voor ons is het nu dus nog niet aan de orde. Elise: als dit Gio van zijn medicatie afhelpt, is dat natuurlijk ook weer een voordeel, zeker aangezien niet is aangetoond dat bij de start van bijvoeding met 6 maanden een garantie is dat er geen allergieen ontreden. Wél hebben we afgesproken dat áls we beginnen, we beginnen met pap met een lepeltje (en geen papfles) om de reden die Lindaa aangeeft.

Deel Deze Pagina