September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Goedemorgen allemaal,

@Tweety: zou als ik jou was even goed informeren naar wat voor rekening je opent. Ik heb ook ABN Amro, maar geen pardoes rekening genomen. Die promoten ze voor kinderen, maar heeft een hele lage rente. Wij hebben voor Sara een internet kwartaal spaarrekening geopend. Bleek veel gunstiger te zijn.
    En wat een raar verhaal van jouw nieuwe baan....

@Ingeltje: jeetje meid, snap dat je helemaal kapot bent. Wat komt Julian nog vaak. Hoop dat hij snel overdag goed gaat eten, waardoor hij 's nachts niet komt. O lees nu over vannacht... hoop dat hij het doorzet.

@Missy: zo druk dagje gehad gisteren...

@Elise: ik geef de fruithap ook na de fles van 11.00. Ze slaapt van 12.30 tot 15.00, dus rond 12 krijgt ze fruithapje. En ik geef geen potjes, gewoon vers fruit dat ik fijn maak met de staafmixer. Potje krijgt ze ook nog niet op en mag je niet bewaren, dus moet je weggooien. Beetje zonde.

@Kaatje: o jeetje wat spannend voor je vader (en jullie). Hoop dat het alsnog meevalt.

@Eva: een baby moet zuigbehoefte afbouwen omdat hij/zij anders moeite gaat krijgen met "gewoon" eten. Vandaar dat eerst een klein gaatje in de speen hebben die later steeds groter wordt. Ze adviseren na 3 maanden over te stappen naar een nieuwe maat. Anders moet hij te hard zuigen en dat mag dus niet meer.

Nou hoor Sara, dus ga maar eens kijken. Zal wel bijna honger hebben.

Tot later....

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Anno, vreemd hier doet de link het wel.Misschien ff een keer F5. zou idd ook niet akkoord gaan met die lange vinger

Elise, ik heb zelf 4 grote appels gepureerd. Deze in van die ijsklontenbakjes gedaan. Kon er precies 14 mee vullen dus nu krijgt hij om de dag zo'n blokje zodat hij aan de smaak kan wennen.

diksap Als jullie tussendoor diksap geven. hoeveel cc doen jullie dan? Ik maak 120 cc maar weet eigenlijk wat het normale aantal cc is.

Ik ben ook blij met dit super leuke groepje meiden in mijn leven en idd erg fijn dat we elkaar in onze waarde laten

Ik ga straks even spammen. Geen foto's maar filmpjes :)
    En een tip van Ferry: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/kin ... maand.html

Hij heeft zich hier gister helemaal over ingelezen en is gelijk hard gaan oefenen :)

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    @Funnyme: overdag geven we haar wel diksap als ze na haar potje geen fles meer wil voor het vocht.
    @elise: we moesten met fruithapjes beginnen op advies van het CB omdat ze een tijdje te weinig at en groentehapjes heb ik zelf langzaam geïntroduceerd.
    @pupke: krijgt hij bij die 5 flessen nog hapjes? Misschien eet Demi dan nog wel te weinig. Ooh ik lees net dat daar geen potjes bij zitten. Ik vraag me ook af hoe de voeding van een potje zich verhoudt tegen over een fles. Is een potje net zo veel, meer of minder als een fles qua voedingswaarde.

4. @Ingeltje: Fijn dat je vannacht hebt kunnen doorslapen. Weet je... van 1 keer 8 uur slapen rust je meer uit dan van 2 keer 4 uur slapen, ook al slaap je in beide gevallen 8 uur op een nacht. Ik hoop dat Julian dit doorzet...

@Eva: Emma heeft ook nachtvoedingen gehad toen ze ziek was. Sinds drie nachten slaapt ze weer gewoon door...

@Kaatje: Snelle reumatoloog hebben jullie :D !

@Tweety: Ik kan alleen op 31 januari niet, dan heb ik namelijk al een meeting met de december 2006 mama's! De dag erna - 1 fabruari - heeft dus ook niet mijn voorkeur... ;)

Waar kan ik die 'discussie' vinden...?

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    @Lola: in de lounge, het topic over moeders met Borderline. Vooral in het begin van het topic (ik meen rond blz. 4) is het raak...

6. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Hiervoor hoef je niet per sé groente of fruithapjes te geven. Je kan er ook voor kiezen om de pap met een lepeltje te geven. Ik denk dat wij dat gaan doen aangezien ik met groente en fruit het liefst nog even wacht tot 6 maanden ivm Aimar's darmen. (zie net dat pupke dat ook al schreef ;))

@ Jannes: thanx voor de info over de zuigbehoefte. Binnenkort maar eens kijken hoe Aimar het met een 2-speen doet!

@ Tweety: je hebt PB over de meeting dagen ;)

Inderdaad, ik ben ook erg blij met jullie! Ik heb het idee dat we hier eerlijk naar elkaar toe zijn maar ieder's mening wordt gerespecteerd! Wat zijn we toch leuk meiden :D

7. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar heeft trouwens al een paar dagen lichte verhoging (37.4 tot 37.7) Hij heeft rode wangetjes en slaapt overdag wat onrustig. Verder lijkt hij wel vrolijk als hij wakker is..... Kan niet achterhalen wat hem nou precies mankeert.... :(

8. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

Gelukkig was mannetje lekker thuis vannacht! Die heeft dus voor Femke gezorgd, ze kwam weer erg moeilijk in slaap....
    Dus ik heb ff bij kunnen tanken. Verder heb ik wel in een keer mega rugpijn. Dus me ziek gemeldt voor de avonddiensten dit weekend.

@Pupke, de shoarma was heerlijk ;) . Fijne dag vandaag!

@Kaatje, jeetje dat is niet fijn als een assistent zo iets zegt....succes!

@Ingeltje, dikke knuffel voor jou meid! Gelukkig heeft Julian vannacht weer lekker doorgeslapen.

@Tweety, gezellige boel dus vannacht bij jullie in bed ;) Gelukkig hebben ze daarna nog wel goed geslapen allebei!

@Anno, wat fijn dat Julia goed heeft geslapen op de bv. Dat geeft zeker weer zelfvertrouwen!

@Lindaa, jeetje wat belachelijk zo'n visite. Ik zou ook boos worden hoor!

@Elise, wij geven ook nog geen bijvoeding. Wil ik ip pas met de zes maanden mee starten.

Fijne dag allemaal!

9. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Elise, de meiden krijgen hier 1 soort fruit. Dus of peer, of banaan of appel. Maar eigenlijk geen gemengd fruit. Is sterker van smaak en ze vinden het nog niet zo lekker.
    Groenten krijgen ze bruine bonen met appel (favoriet), sperzieboontjes (t gaat) of worteltjes (daar worden ze echt boos om)

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Tweety: misschien wil jij dit lijstje online bij gaan houden? Want dan kunnen we allemaal even kijken wanneer de meesten kunnen? Ik kan je even uitleggen hoe je dit in je onderschrift kan zetten in een link zoalsik bij de lijst heb gedaan?

Meetingdatums

zat 24 jan: Pupke Lola
    zon 25 jan: Kaatje Pupke Lola

zat 31 jan: Pupke
    zon 1 feb: Kaatje Pupke Lola (liever niet)

zat 7 feb: Lola
    zon 8 feb: Kaatje Lola

zat 14 feb: Pupke Lola
    zon 15 feb: Kaatje Pupke Lola

zat 21 feb: Pupke Lola
    zon 22 feb: Kaatje Pupke Lola

11. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Ben nog niet gebeld dus zit nog lekker thuis met mn moppies!

12. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Iemand nog interesse in mijn plaatsenlijstje? Want dan zoek ik hem er even bij...

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hihihihihi... verslaafde, zag je weer een lijstje voorbij komen :)

Kom maar op dan!

14. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    Vind het namelijk niet erg om het lijstje bij te houden maar dan wil ik wel ff weten of jullie het leuk vinden.

15. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ik wel maar ik ben dan ook dól op lijstjes!

16. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    goedemiorgen!

zoi nu bijlezen:p

17. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    hihi maar mannetje is de kabels aan het doen (moesten echt eens georganiseerd worden), Anna ligt op bed en Sophie slaapt in de box. En ik? Ik zit lekker te laptoppen...

18. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ FunnyMe: plaatsen lijstje?

19. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    tweety heb je een pb gestuurd voor de meeting.

funnyme, kom maar op met dat lijstje!

20. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    @ kaatje, hopen dat enit slecht nieuws is! Kyani krijgt maar 90cc, dit op aanraden van het cb anders vervang je ene flesvoeding.

Ennu deze meid heeft ok zin in een meeting!

@ lola, maakt neit uit kan jij ok niet zomaar weten.
    @ tweety, ik kan alle datums wel, maar hangt wel beetje af van de locatie... Het liefst wel in februari. Heb het zelf nog beetje druk in januari voor me opleiding weer alles te regelen om hem af te maken.

Deel Deze Pagina