Tweety: misschien wil jij dit lijstje online bij gaan houden? Want dan kunnen we allemaal even kijken wanneer de meesten kunnen? Ik kan je even uitleggen hoe je dit in je onderschrift kan zetten in een link zoalsik bij de lijst heb gedaan? Meetingdatums zat 24 jan: Pupke Lola zon 25 jan: Kaatje Pupke Lola zat 31 jan: Pupke Yule zon 1 feb: Kaatje Pupke Lola (liever niet) Yule zat 7 feb: Lola Yule zon 8 feb: Kaatje Lola Yule zat 14 feb: Pupke Lola Yule zon 15 feb: Kaatje Pupke Lola Yule zat 21 feb: Pupke Lola Yule zon 22 feb: Kaatje Pupke Lola Yule
Hoi meiden, Ben super brak dus ff kort. @kaatje: het hoeft niks erg te zijn met je vader maar snap dat het niet echt geruststellend is zo. @lindaa: belachelijk! Ik zou ook boos geworden zijn. Je vraagt dat toch niet zomaar? Eerst zeggen van wel en dan ineens toch geen schone handen hebben... Wie bepaalt er nou wat er met jouw kind gebeurt! Jij toch zeker! Ik zou de volgende keer zeggen als diegene haar vast wil houden dat je dat liever niet hebt omdat je er niet van uit kan gaan dat ze woord houdt. Dat eenkennige heeft Raven ook steeds meer. Ik kan haar niet meer zomaar bij anderen op schoot laten zitten, moet er echt naast gaan zitten anders gaat ze krijsen. Andere topics: ik lees het niet meer, raak er altijd helemaal opgefokt van als mensen zo tegen elkaar doen. Meeting: leuk! Gisteravond bij smoeder gegeten en verjaardag szus gevierd. Was erg gezellig en we waren pas om 2 uur thuis. Toen we Raven in bed legden werd ze wakker en ging steeds harder jengelen dus om 3 uur nog zitten voeden, daarna sliep ze meteen verder (ze heeft al 2 maanden geen nachtvoeding meer gehad dus het kwam echt doordat we haar in de auto hadden gezet enzo). Vanmorgen om 7 uur de wekker want we moesten om 8.30 op Schiphol zijn om vrienden uit te zwaaien die 4 maanden naar Zuid-Amerika gaan. Was een verrassing voor ze dus ze vonden het superleuk. Ik moest Raven zelfs wakker maken want die lag ook nog in coma. Ze is de hele ochtend wakker en gezellig geweest maar is nu knock-out. Wat wel heel grappig was, we stonden op Schiphol in de draaideur samen met Alberto Versteegen, van Undercover Nederland. Dat is die gast die 2 keer met verborgen camera door de security van Schiphol heenkwam. En nu liep hij er dus weer rond, maar nu prive denk ik.... We moesten keihard lachen toen we hem zagen. Dat ze hem niet meteen d'r uit gooien...!
1. Kaatje85 31 (31) 2. Lola 73 (76) 3. Ingeltje 170 (171) 4. Tweety 196 (198) 5. Lindaa 202 (203) 6. MirandaT 288 (286) 7. Jannes 302 (306) 8. Roshi 311 (324) 9. Devilschase 320 (317) 10. FunnyMe 359 (370) 11. Yule 371 (372) 12. Parr1983 425 (425) 13. Jekkia 428 (426) 14. Cossy 461 (469) 15. Krisstel 524 (529) 16. Anno103 536 (537) 17. MissyZuilen 613 (620) 18. Freesia 626 (625) 19. Dreames 649 (656) 20. Eva1983 646 (661) 21. Azeb 799 (799) 22. Steen 805 (807) 23. Shedevil 857 (852) 24. Miracle08 869 (864) 25. Babystyle 991 (1031) 26. Moppiepoppie 1171 (1179) 27. Mamameike 1236 (1231) 28. Wupje 1250 (1250) 29. Pupke 1300 (1321) 30. Elise1 1355 (1381) 31. IrisB 1535 (1531) 32. Pisum 1738 (1739) 33. First Time 1726 (1750) 34. Dorientje 1767 (1759) 35. Jale 1893 (1893) 36. Dniise 1992 (1982) 37. Sasha 2025 (2023) 38. Ydnic 2096 (2086) Ik heb Zico, Foover, Sannemart, HannekeR, Nikky, Helma 1602 en Evi1 van de lijst verwijderd. Die schrijven toch niet hier. Of wel? Als ze weer meeschrijven zet ik ze er wel weer bij!
@elise ik geef robin ook een paar dagen achterelkaar hetzelfde. @eva tandje? @ingeltje ik wilde het lijstje ook online zetten maar eerst ff een lijstje maken wilde het vanavond netjes neer zetten. wil wel weten hoe je het in je onderschrift zet. dan doe ik dat is wel zo makkelijk dus als je me dat kan uitleggen heel graag. lijstje meeting komt later vandaag online grrrrr kl*te kpn 1 jan gebelt een uur lang uiteindelijk niks wijzer nu belde ze net op dat het aan de modum ligt en ze een monteur gaan sturen pas maandag ik boos het zou binnen 48 uur opgelost zijn nou nee dus he. 1 jan zeggen ze het ligt in de centrale en nu zeggen ze moeten eerst naar de modum kijken voor we in de centrale gaan kijken. ik ben echt boos heb hun ook gezegt dat ik het schandalig vind het enige wat hun zeggen is dit is de procedure grrr was de procedure 1 jan niet bekend dan. toen wilde ze ook een moneur in plannen voor vandaag maar toen dingen ze het opeens anders doen no niet dus o ben echt zo boos. mijn ouders zitten nu al sinds 1 jan zonder foon als er wat aan de hand is met me moeder kunnen ze niets doen. zo dat lucht op.
Tis een beetje laat maar wel gemeend: IEDEREEN EEN HEEL GELUKKIG NIEUWJAAR... afgelopen dinsdag zijn we weer met Pim naar de kinderarts geweest, hij heeft nu weer nieuwe zalfjes voor zijn eczeem en een andere neusspay voor zijn benauwdheid, over 5 weken moet hij weer terug als hij dan nog zo benauwd is krijgt hij een pompje met medicijnen....hij drinkt nu gelukkig wel weer iets beter 5 flessen van 150/5...over 5 weken krijgt hij ook weer een echo van zijn hartje we zijn erg benieuwd hoe het er dan uit ziet, het hartruisje was wel nog goed te horen dus de gaatjes zijn nog niet dicht met Fruit mogen wij nog niet beginnen ivm mogelijke allergien, vind het wel zielig want hij begint echt het eten bij ons uit de mond te kijken...hij krijgt nu sinds een paar dagen wel een vanille papfles, en dat vind hij erruggg lekker...hahaha fijn weekend allemaal liefs Nikky
*Zwaait heel duf naar iedereen* @firsttime breath in and breath out knuffs! @krisstel verdovingsspuiten.... hmmm ik mag het hopen want heb genoeg pijn daar gehad ben niet gek op spuiten, maar als ik weer een seksleven wil @gio je leert allemaal nieuwe dingetjes, is best spannend maar wel leuk hoor! tuurlijk wil je van mama we een eerlijke knuffel dan ga je kirren niet huilen dan denkt mama dat je boos of verdrietig bent! dus gewoon lekker mama zeggen of kirren en dan komt zij knuffel geven en kijken wat jij nu allemaal kan autostoel 9 mnden? is toch ook vanaf 9kilo?? zijn ze pas 9 kilo met 9 maanden? @ingeltje ooh lieve schat knuffs! Mssn kijken als je juul een keertje laat huilen of zij dan na een kwartier weer slaapt en dan voor hoelang? Jij doet ook echt niks verkeerd hoor! Ooh ook lekker pas om 7u wakker! ier ook! zalig! @kaatje ik hoop dat het meevalt voor jouw vader! vind niet zo fijn van die ass. want dan ga je alleen nog meer zorgen maken. Zij had beter kunnen zeggen dat de uitslagen waren binnen en hij moest afspraak maken om ze door te nemen, verder niks! @dreames mooie uitwerkingen op pspforum! @freesia fijn om verschil te merken dat de med wel zijn werkt doet! @funnyme idd heerlijk ophalen zo @pupke ooh wat leuk! @tweety lekker knus in bed dus ok dames ik ga nu schappies doen kom straks weer verder bij lezen en ego doen!
Ik snap je frustratie helemaal meis! Ik krijg ook dagelijks natuurlijk mensen aan de lijn die problemen hebben met tv/internet/telefonie en kan je wel uitleggen dat sommige storingen inderdaad in een dag kunnen veranderen. Eerst lijkt het een individueel probleem maar later blijkt dat het een collectieve storing is en dan moet er opeens tóch iets anders gebeuren... Vind het al heel wat dat ze monteurs kunnen inplannen voor dezelfde dag, wij kunnen dat niet en dat is echt klote... ik moet zo vaak mensen teleurstellen en dat is echt niet leuk. Bah balen in ieder geval. Ik hoop dat ze het gauw fiksen.Heb je geen mobiel die je ouders kunnen lenen?
Lola, ja snel he. zal wel een uitvaller zijn denk. fruithapjes: Hier nu idd ook eerst appel, als dit op is ga ik hem aan peer laten wennen en daarna denk mixen Funny, ik ben ook dol op lijstjes vooral omdat ik bovenaan sta babystyle, ow ok, ik vervang trouwens geen voeding met de diksap. dit krijgt hij er echt bij Filmpjes zijn aan t uploaden Bah ben lui vandaag. wou eigenlijk sochtends boodschappen doen en als Levi tussen de middag op bed zou liggen de douche doen.... Maar zit nog steeds op de bank
@ tweety: heb zijn onderkaakje gevoeld met mijn vinger maar geen doorkomend tandje kunnen ontdekken. Zet jij mij op het lijstje erbij of moet ik dat straks even zelf doen? Net een uurtje te vroeg zijn fles gegeven en hij viel op mijn schouder al als een blok in slaap. Ik hoop dat hij een paar uurtjes slaapt nu. Ik ga ff langs mijn moeder en boodschappen doen, papa blijft bij Aimar. tot later!
@Funnyme, werk ze! @Kaatje, heerlijk toch zo'n lekker lui dagje! @Parr, tot straks. @Nikky, jij ook een gelukkig nieuwjaar! Wat vervelend dat jullie nog steeds zo aan het "sukkelen" zijn met Pim. Succes! @Tweety, grrr gooi het er uit meid! @Yule, grappig dat je Alberto Versteegen tegen kwam op Schiphol. Wat lief van jullie dat je jullie vrienden uit hebt gezwaaid. Gaan ze rondtrekken in Zuid-Amerika? Mannetje heeft net de kerstboom opgeruimd, is toch ook altijd wel weer lekker he! Femke doet het eigenlijk vanochtend best netjes, mag ook wel eens gezegd worden
@ingeltje snap ook wel dat het zo veranderd is maar ze zeggen dingen die niet kloppen en tegenstrijdig zijn. ze hebben een mobiel intussen maar snappen er geen bal van. we zien het maandag wel wat ze gaan vertellen. vind het nog steeds vreemd maar ja wie ben ik haha. nou ga hier de vrieskouw trotseren en schappies doen het is hier echt niet normaal zo koud brrrr.
Wel lekker maar niet goed als je eigenlijk zoveel wou doen.maar ja ben vrij tot woensdag dus komt goed. al hoe wel ik ht volgende week wel weer druk druk druk heb.
ach Kaatje, zo af en toe een dagje is best lekker hoor! hihi hier gaat mannetje zo boodschappen doen.
Hallo meisjes! @Pupke: ik ben ook zo blij met alle mama's hier! En vwb dat forum; als er ook allemaal moeders met Borderline op reageren, kan ik me enigszins voorstellen dat het er heftig aan toe gaat... @Tweety: meeting...JAAAAAAAH, ik wil ook! Maakt mij niet uit wanneer, het is allemaal pas na de grote klus (verhuizen)! Waar gaat het gebeuren eigenlijk? Er was toch iemand die haar huis aanbood? @Funnyme: wat houdt dat plaatsenlijstje eigenlijk in? Aantal berichtjes ofzo? Werkze he! Wat een leuk beroep moet jij hebben! Kan je het wonder steeds opnieuw beleven. Hoewel, het kan natuurlijk ook heel naar zijn soms. Als ik niet verhuisd was, had het zomaar zo kunnen zijn dat bij een eventuele volgende kleine, Funnyme aan mijn bedje stond... (ik woonde in Rotterdam) @Parr: Dankjewel! =ademt rustig door = Ben je al een beetje wakker intussen? Paar bakken koffie ingooien en gaan met die banaan! @Kaatje: Ik hoop erg met je mee dat er niet zoveel aan de hand is met je paps. Vreselijk die onzekerheid! Dikke knuf. Ik had afgelopen dagen ook erg luie dagen, maar vanmorgen had ik om 11 uur het hele huis al gestofzuigd en gedweild, de WC, badkamer en keuken gedaan en een was! Ben best trots... Nu weer verder met sollicitatiebrieven en administratie! Het gaat nu wel weer goed met Jari eigenlijk. Vannacht heeft hij heerlijk geslapen volgens mij (ik in ieder geval wel ). Hij kwam pas rond 8.30 uur, of eigenlijk niet, want ik heb hem wakker gemaakt omdat mijn boobs bijna ploften... Vandaag komt hij weer vrolijk over. Viel dus reuzemee achteraf. Owjee, heb mijn broodjes laten verbranden tijdens het lezen van jullie verhalen... Tot later!
@krisstel: krijgt Britt misschien ook tandjes? Dat kan het bijten op de speen verklaren. Raven doet dit ook sinds een paar dagen. (of het is gewoon leuk om ergens op te kauwen) @tweety: wat irritant zeg! Hopelijk is het nu snel verholpen. Dat het rond de feestdagen is zal zeker niet meehelpen. Koud: 't is zeker koud! Hier in huis is het ook brrrrrr, kachel staat op 20 maar ik krijg het maar niet warm gestookt. Een soort koude tocht voel ik steeds. En Raven heeft het ook koud in haar bedje. We zijn net collectief nog even in bed gedoken aangezien we maar 4 uurtjes geslapen hadden... Heerlijk. Raven werd wakker, net snel liggend gevoed en ze sliep zo weer door. Was toch wel heeeeeeel erg moe na alle indrukken van vanmorgen op Schiphol denk ik.