@parr nee maxi cosi is tot 13 kilo. jemig wat irritant zeg. kan me voorstellen dat je pissig was. @sasha alleen maxi cosi gaan toch achterste voren! gewonen kinderstoelen voor de auto gaan rijden gewoon vooruit. @dreames als de meeting in het zuiden is maken er maar een leuk dagje van of niet? @parr met etappes maar reageern wel overal op. haha oh ja dat is waar was ik ff vergeten.
wij hadden echt precies het zelfde vandaag. ik ben dus wel uit mijn plaat gegaan, want ze deed echt alsof ik achterlijk was en mijn kind met opzet in een verkeerd stoeltje wilde zetten. en met de mededeling dat hij er pas vanaf 1 jaar in mag. ik was moe en kon het echt niet goed hebben de toon waar ze het op zei. en ben meteen weg gegaan. snapte wel wat ze zei dat het veliger is hoor, maar ze zegge ntoch niet voor niks dat het vanaf 9 kilo of 9 maanden kan. jij had het al opgeschreven . oh ja fijn je zou toch een hippe jongen kunnen hebben. kan me voorstellend at je pissig werd.
Ohww tnx Yule, handige info zeg! Dat van 6 maanden en 9 maanden bv als hoofdvoeding wist ik al. Maar dat van aarbeien bijvoorbeeld niet. Van gluten wist ik ook niet.
hehe ben eindelijk klaar. haha gio heeft vandaag voor z´n 15.00 voeding 1 eetlepel perenmoes gehad. vond het heerlijk en was het er duidleijk niet meeeens dat het op was. daarna lekker de fles en heeft heerlijk geslapen moest hem om half 8 wakker maken. ga hem zo weer wakker maken voor de pafles heb nu 180-6 4 nutriton en 6 nutrilon schepjes rijstebloem gedaan ik meld even of dat een goede verhouding is.
@Yule, bedankt voor je stuk over de voeding, ik heb het meteen gekopieerd en opgeslagen! Ik vind het erg verhelderend. En inderdaad fijn om te lezen dat de cc's bij bvkids anders is (Femke drinkt meestal maar rond de 120-140 cc en ik kolf tussen de 110-150 cc per keer) Dus hier inderdaad ook een grote geruststelling! Hier gaan dus zeker niet starten met bijvoeding tot de zes maanden, was ik al wel over uit eigenlijk.... Meiden, Femke doet het echt super vandaag, ben zo trots op ons meisje. Ze kwam vanavond om kwart voor negen, dus ben wel benieuwd wat het straks zal worden.... @Eva, hopelijk komt Aimar vannacht niet...wie weet, succes! @Wupje, ja bah he die uitgespuugde melk.....ik hoop dat Kyana vannacht ook weer lekker doorslaapt. Slaap lekker allemaal! Tot morgen
Och dat gebeurt hier ook regelmatig hoor! Dat ze vragen 'is het en meisje?' En ik snap wel dat het met drie maanden nog nauwelijks te zien is als je het niet weet. Maar over het algemeen heeft Vince een spijkerbroekje en een blauwe jas aan ofzo, vind ik dan wel knap als nog denkt dat het een meisje is...
hier ook een keer gehad robin had een blauw jasje aan en een echt stoer jongensbroekje. en dan nog vragen is het een meisje of ene jongen grrr kijk eens goed wat denk je zelf grr. hihi.
Heb er hier gelukkig geen last van. Zowel ik als de rest van de omgeving vinden Levi geloof ik duidelijk een jongen. Hij heeft net zijn papfles op en heeft zijn vorige voeding overgeslagen. Eigenlijk moest hij rond 19.30 een voeding,maar had om 18.30 nog dat danoontje op. daarna naar bed gedaan en hebben hem nu dus maar wakker gemaakt. Vanaf wanneer moeten ze eigenlijk naar 4 voedingen per dag? Edit. ging net de hond uit laten en is echt spekglad buiten. Kon gewoon schaatsen op de stoep.. zelfs de hond gleed weg
@kaatje: volgens mij als ze elke dag een normale portie fruit en groente krijgen en ook opeten (meer dan een paar hapjes dus) maar helemaal zeker ben ik daar ook niet van dus ff bij CB vragen. Ik dacht niet voor 6 maanden.
van het cb mocht robin al naar de 4 flessen omdat we steeds daarop uitkwamen en anders hem wakker moesten maken voor een extra fles die die dan niet opdronk
Oh getver is het zo glad? Vriendje komt vannacht terug van pokertoernooitje in Almere en ik hou daar helemaal niet van als hij zo laat nog rijdt en het is glad..... Maar ik mag natuurlijk niet zeggen dat ie voorzichtig moet doen. (en daarbij helpt dat ook niet echt want hij rijdt niet zelf vannacht )
truste yule ik ga ook mijn bedje opzoeken robin zal om een uur of 4 a 5 wel weer komen dus ff snel wat slapen en weet niet wat rene vanacht van plan is. maar hoop dat ik nu wel plek heb in me bed vanacht hihi.
@yule thxx voor die voeding info. Ik let er op wat de cb dan tegen mij zegt als ze over bijvoeding beginnen. Maar als ik besluit met 6mnd te stoppen met bv en dan? kan toc niet ineens overstappen? lijkt mij niet goed voor de darmen... wnr moet ik het dan opbouwen? meeting den bosc ligt ook centraal met centrum. Mijn broertje woont toevallig 5 min vandaan en zei toen al dat de winkels er vlakbij waren. Ik oop eigenlijk voor den bosch omdat het dichterbij is van ze allemaal en is dan net zo ver als utrecht voor mij, ben dus wel langer dan een uur onderweg én ik moet in mijn eentje reizen, niemand die van mijn kant komt.
Ja het is echt zo glad. Houd er ook niet van als Ferry ( of ik zelf ) met dit weer over straat moet ) Weltrusten yule en tweety
Oeps behoorlijk glij-weer dus! Ik moest er niet aan denken om nu nog naar buiten te moeten. Bij Kyano is het trouwens nog nooit voorgekomen dat ze hem voor een meisje hielden. Maar meestal heeft hij ook wel de 'jongens'kleuren aan. Alhoewel de roze sokjes van Britt toch wel echt meisjesachtig zijn Ik ga nu naar bed. Toch weer later dan gepland maar ja. Meiden welterusten!
hier net papfles gedaan. 180-6 nutriton 6 scheppen en 6 nutrilon schepjes rijstebloem. ging er ook rond de 10 min in, maar hij dronk heerlijk rustig. ligt nou weer in z´n bedje ga zo ff kijken. hij ligt zijn ledilkant op z´n eigen kamer voor heteerst. dus best wel spannend. hopelijk slaapt hij heerlijk door. en kan het wiegje opgeruimd worden. wordt ff emo weer een stapje loslaten. pfffffffff. weltrusten voor iedereen ga nog ff eindje titanic kijken.
Reageer morgen ook weer...Britt gauw naar bed brengen en dan we nog even Criminal Minds kijken Welterusten en tot morgen!