September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    Goooooooeeeeeeedeeeeeeeeeeee morgen,

@kaatje jemig vervelend hoor die flauwtes kan me voorstellen dat je dan liever niet rijd.

@meiden niet verslaafd of zo he lekker opgewerkt in de lijsten hha.

hier gio alweer wakker. heb een klein beetje pap in de ochtend fles gedaan. hopelijk hou d hij het dan iets langer uit. Want ´s ochtend slaapt hij altijd zo ongelukkig. hij gaat mopperen dus lekker naar z´n bed kan ik hier mooi ff posten en dan zelf ook nog mijn bedje in. mijn man ligt nog steeds te slapen op de stoel en merkt niet eens dat die kleine al gevoed is. hij is dus eccht moe. ok. luchtalarm gaat af boven. ´ff volhouden mama` dan kan jij ook nog ff lekker slapen zo.

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hahahaha.. slaapt hij in een stoel? Hoe komt hij daar nou terecht?!

Hoe was het zo, de eerste nacht op zijn eigen kamertje?

3. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @ingeltje chris is gisteren avond inslaap gevallen tijdens titanic heb hem lekker laten slapen.
    ja gio sliep overdag wel in zijn ledikant, maar durfde het ´s nacht nog neit aan. vanwege het verslikken. heeft vannacht wel in zijn eigen kamer geslapen en heb in ieder geval 4 uur lekker geslapen. zonder wakker te worden. en vond het eerst wel raar, maar viel eigenlijk best wel mee. nu nog wat langer doorslapen na de laatste fles zoals hij in het begin deed dan is deze mama weer helemaal blij. maar geef hem ´s nachts met alle liefde een flesje hoor als hij honger heeft. heb net nog ff een uurtje kunnen tukken en hij is nu lekker aan het liggen in de box hij was nu echt uitgeslapen en pikte de speen niet meer.

4. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @kaatje heb via je hyves de filmpjes nog ff gekeken leuk hoor. hoeveel fruit geef jij levi eigenlijk?

5. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Hallo mama's,

Jeetje, ik ga een avondje weg en jullie kletsen zo een blz. of 13 vol! Het gaat me niet lukken om daar nu op te reageren aangezien Quinten zo de fles moet krijgen. We hebben gisteren ene leuke avond gehad. Quinten heeft kennisgemaakt met de eerste grote hond in zijn leven, maar hij was niet erg onder de indruk. Wel was hij erg hongerig, hij heeft zelfs 100 cc extra gekregen omdat hij niet meer kon wachten. Ik denk er hoe langer hoe meer aan toch met de rijstebloem te gaan beginnen. Iemand van jullie een idee of dit 'allergeen' is? Tot later!

6. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    meetingslijst voorkeurs datum
    stuur een pbtje naar Tweety en die veranderd het in de lijst.

zat 24 jan
    dreames
    tweety
    Elise
    Eva
    Steen (liever niet)
    Pupke
    lola
    cossy

zon 25 jan
    dreames
    kaatje
    tweety
    elise
    eva
    steen (liever niet)
    pupke
    lola
    freesia
    cossy

zat 31 jan
    dreames
    tweety
    eva
    steen
    pupke
    yule
    cossy (liever niet)

zon 1 feb
    dreames
    kaatje
    tweety
    steen
    pupke
    lyule
    baystyle
    parr
    freesia
    krisstel
    cossy

zat 7 feb
    dreames
    tweety
    lola
    yule
    baystyle
    parr
    krisstel

zon 8 feb
    dreames
    kaatje
    tweety
    elise
    eva
    lola
    yule
    baystyle
    parr
    freesia
    krisstel

zat 14 feb
    dreames
    tweety
    Elise
    Steen(liever niet)
    lola
    yule
    baystyle
    parr
    freesia
    krisstel
    cossy

zon 15 feb
    dreames
    kaatje
    tweety
    elise
    eva
    steen (liever niet)
    pupke
    lola
    yule
    baystyle
    parr
    krisstel
    cossy

zat 21 feb
    dreames
    Elise
    Eva
    steen
    pupke
    lola
    yule
    baystyle
    krisstel
    cossy

zon 22 feb
    dreames
    kaatje
    tweety
    eva
    steen
    pupke
    lola
    yule
    baystyle
    freesia
    krisstel
    cossy

keuze locatie

tilburg:
    breda : 1
    's-Hertogenbosch (den bosch) : 4
    eindhoven:1
    maakt niet uit: 3

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Elise, ah werd chris niet wakker met giga spierpijn? Levi krijgt nu nog om de dag een ijsklontbakje vol. maar gaan dit na het weekend opbouwen naar iedere dag.

Levi kwam 05.15 voor speen, 05.45 weer en om 06.30 weer. Toen pas om 07.45

Dus wel tig keer eruit voor speen ( waar hij zich opeens mee laat troosten ) maar gelukkig geen nachtvoeding meer dus dat scheelt..

8. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar kwam vannacht dus doodleuk om 3:00 :( Dus maar een fles gegeven. En vanmorgen heb ik hem om 7:00 wakker gemaakt om weer in het normale ritme te komen :( Dus nu weer hopelijk gewoon op 5 flessen per dag en de laatste tussen 22:00-23:00

Meeting Ik denk dat Den Bosch voor de meeste het handigst is.....Er gaat namelijk vanuit Utrecht een rechtstreekse trein. En de meeste mensen zullen ook wel met een rechtstreekse trein naar Utrecht kunnen komen dus dat zou maar 1 keer overstappen betekenen. Auto lijkt me niet zo handig ivm betaald parkeren in het centrum...

Intussen zit Aimar bij mij op schoot want hij vond het niet meer leuk in de box en heeft de hik :( Ook worden zijn wangetjes weer rood dus zo maar eens kijken of hij weer verhoging heeft.....

@ ingeltje, kaatje en parr: wat een forumvervuiling zeg! ;)

Nou meiden, ik ga Aimar even tempen en op bed leggen....en dan misschien nog terug naar bed....ben erg aan het twijfelen of ik vandaag nog naar mijn ouders toe zal gaan en ga schaatsen met de buren...of dat ik lekker thuis blijf en eindelijk eens wat huishoudelijke klusjes ga doen.... :(

9. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Eva, sorry voor de vervuiling :oops:

Levi had ook steeds van die rode wangetjes maar komt hier dus van de doorkomende tandjes.

10. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Ben ik weer...samen met Aimar nog steeds....ik ging hem temperaturen (37.7) en toen ik de thermometer eruit haalde zat er allemaal poep aan en natuurlijk ook op het verschoonkussen.... :rolleyes: Dus alles schoongemaakt en ik geef Aimar nu nog even de tijd om verder te poepen want anders ligt hij net een kwartiertje te slapen om dan wakker te worden van zijn poepbroek. Was trouwens wel erg blij om poep te zien. Gisteren namelijk niet gepoept en we zijn begonnen met gewonen voeding te mengen dus......

Oja misschien weten jullie het allang niet meer maar wij hebben in Aimar's kamer een hele leuke snakey-lamp hangen (volgens mij zit er nog een fotootje in mijn album). Zo grappig, Aimar moet altijd lachen als hij vanuit zijn ledikantje naar die lamp kijkt! Heeft hij echt pret om!

11. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuke lamp ! dan is een poepbroek idd erg fijn.
    Ik zit hier nu met Levi. Net even de hond uitgelaten en is nog steeds spiegel glas

Yule, is je vriend nog veilig thuis gekomen?

12. sorry niet terug gelezen maar wild even zegen dat ik ongi ben geworden, hopelijk gaat de bv nu weer de goede kant op.
    was gewoon blij toen ik bloed zag haha
    zal nu ook mijn cyclus maar eens gaan bijhouden.
    ga nu tv kijken met mijn nichtje.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    zo meiden jeetje verveelde jullie je vanacht hihi.

meeting ik denk ook dat het den bosch gaat worden daar zijn nu de meeste stemmen voor. jammer hihi is voor mij langer dan de andere 2 maar maakt me niet zoveel uit ik pas me aan de meeste stemmen aan.

ga straks met rene schaatsen eerst ff ontbijtje eten heb net lekkere croissantjes gebakken hmmmm.

scrappen ik ga vanavond ook eens opzoek naar scrapkitjes wil ook wat meer maken ermee en idd op psp forum zie je zoveel leuke dingen.

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    anno, fijn dat je nu weer een nieuwe start van je cyclus hebt. hopen dat je bv straks weer een beetje op gang komt

tweety, haha ja niets te doen vanacht :) veel plezier met schaatsen

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Je zou toch denken dat als je door het helse kabaal van vuurwerk heen slaapt....dat je de kerkklokken ook niet opmerkt....nou Aimar dus wel :cry: Hij sliep net 15 minuten....maar ik laat hem maar liggen. Als het goed is gaan de klokken nu voor de laatste keer..... :rolleyes:

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja raar is dat he. slapen door heel oud&nieuw heen maar worden wakker van ieder klein dingetje

17. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Heeft er iemand nog een pruik nodig?
    Ik verlies zoveel haren....je kan er een mooie pruik van maken....

Oh wacht, ik bewaar ze voor mijzelf denk ik....nog ff en ik ben kaal....

18. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    zo erg?
    heb dat gelukkig helemaal niet gehad tijdens of na mijn zwangerschap *even afkloppen*
    Wel balen,maar gelukkig groeien er ook weer genoeg nieuwe aan.

19. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Kaatje, goed van Levi dat hij zich opeens liet troosten met speen en dus geen nachtvoeding!
    Hier krijgt Mike dat ook al een aantal weken niet meer en liet zich ook vanzelf rekken met speentje.

@Eva, ik denk opzich ook dat Den Bosch t makkelijkst is. Ik ga dan eventueel met de trein gelijk vanuit Utrecht.
    En idd makkelijk voor andere ook, maar 1 x overstappen max.

Ik zou lekker thuisblijven.. Maargoed, ik heb t niet zo op de kou haha!
    Ik heb ook zoveel last van haaruitval.. Hou straks niks meer over hahaha!

@Anno, jeej ongi! Misschien dat daarom de BV zo raar deed.. Hopelijk komt t weer goed dan! :)

Nou meiden heb weer wat "leuks" te vertellen. Vrijdag belde de KA nog even om te vragen hoe of wat..
    Ze was vergeten dat de terugbel afspraak voor aankomende maandag stond. Maargoed..
    Dus gevraagd waarom ik niet 1 flesje zelf mocht proberen, aangezien er weinig verbetering is gekomen met de Pepti.
    En hubbie en ik hebben gewoon goed gepraat en alles op een rijtje gezet en ons kind is gewoon gezond.
    Hij heeft wat wij denken/weten geen reflux en ook geen KMA.
    Want dan had hij t nooit zo geweldig op de Etos Comfort gedaan die eerste paar weken van zijn leventje.
    De enigste reden waarom we toen vanaf daar overstapten op de Etos Standaard was door CB.
    Nou mochten we van KA flesje Nutriton Omneo geven, want dat had vriendin nog staan..
    Aangezien wij dus gewoon denken aan gevoelige darmpjes en krampjes die erbij horen.
    Nou gelijk na de 1e fles Omneo: spugen, slikken, huilen, krijsen, niet slapen..
    Toch 2e flesje gegeven van Omneo: hele fles er onderhand weer uit, nog harder krijsen..
    Toen bedachten we opeens: he misschien kan Mike wel gewoon niet zo tegen de Nutrilon.
    Want op alle soorten vd Nutrilon heeft hij niet meer normaal geslapen en zelfs snachts niet meer doorgeslapen.
    Hadden nog dicht pakje Etos Comfort staan, die gegeven (mocht van KA omdat we tochal aan t uitproberen waren)
    en wat denk je... Gelijk slapen, amper huilen, vannacht kwam hij maar 1 x voor speentje en hij probeert gelijk te poepen! :D
    Dus wij hebben zo ongeveer ons antwoord wel.. wij blijven zoals t er nu uitziet lekker Etos Comfort geven! :)
    En maandag belt de KA nog, zal ik dan gelijk even doorgeven en bespreken en waarschijnlijk hoeft Mike dan niet meer voor controles of opnames.

Verder ga ik zo even kijken of ik naar Kanaleneiland kan, moet even naar de Prenatal voor badje.
    Mike wilt niet meer in de TummyTub. :(

20. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    @ Missy Zuilen: Ik hoop voor jullie en Mike dat de probleempjes nu zijn opgelost...
    Wij hebben Aimar al heel lang niet meer in de tummytub gedaan. Meer voor ons eigen gemak....we hebben er ook zo'n stoeltje in, is ook handig moet ik zeggen.

Deel Deze Pagina