@eva hier ook een die zo een pruik kan maken wordt er gek van overal die haren grrrr. @missy ja zo'n stoeltje is erg handig hier ook een rene vond het heerlijk om lang in bad te zitten maar me rug niet met zo'n stoeltje ideaal en robin geniet er ook van en mama heeft geen last meer van d'r rug door het in een houding staan. nou ga eens kijken of er nog ijs ligt hihi.
Foei Eva... dat betekent dus dat jij te laat bent voor de zondagochtenddienst! Ga eens gauw je mooie kleertjes aantrekken en je boek vol zilverwerk opzoeken... rennen naar de kerk!
Hmmm ik denk dat we dan een leuke combipruik kunnen maken, alleen vallen ze er bij mij niet uit maar worden ze er door IEMAND steeds uitgetrokken *kijkt streng naar zoon*
Missy: wat goed van jullie! Zie je... luister je naar je gevoel, dan komt de oplossing opeens naar je toe!
@ingeltje: foei! Maar gefeli met de 4100 berichten. En met Julian zijn vermaandag. @kaatje: ja hoor hij is veilig thuisgekomen. Om 4 uur vannacht en toen was het al niet glad meer want het dooide zelfs. Hij heeft wel 150 euro gewonnen want hij was 3e bij het toernooitje (uit 50 man!). Ik helemaal trots. @parr: je gaat niet meteen over op vaste voeding maar blijft nog heel lang melkvoedingen geven als basis. Dat is bij BV en FV zo. Dus pas rond 1 jaar is de vaste voeding het belangrijkste en dan geef je meestal nog steeds 2 melkvoedingen ('s ochtends en 's avonds). Als je dus wilt stoppen met BV met 6 maanden zul je eerst op de fles overmoeten (4-5 voedingen naast de bijvoeding). Oja, bij BV hoef je eigenlijk geen pap te geven (las ik in het boek). Ik ga dus vanaf 6 maanden langzaam bijvoeden met groente en fruit, vanaf 8-9 maanden wat uitbreiden met broodkorstjes en pasta enzo. Dan gaan er 1-2 BV af vanzelf. Wat wel makkelijk is dat vanaf een maand of 6 de voedingen langzaam minder worden (dus eerst 4 BV, later 3 en na 9 maanden 2 per dag die je dan zelf kan doen). @anno: yeah, eindelijk een verklaring voor de BV problemen, dat stelt gerust zeker? @missy: idd wel opvallend dat het steeds bij Nutrilon spul is. @eva: ik heb ook heel veel haaruitval, maar gelukkig ook heel veel haar dus je ziet het niet. Maar 's ochtends ligt mijn kussen vol in ieder geval.
Gisteren de tummytub gebruikt (2e keer sinds bevalling) en dat was ook geen succes omdat ik er veel te veel water in gedaan had. Een laagje van 10 cm is genoeg, als ze er dan in gaan zitten dan stijgt het water vanzelf tot aan de kin en zitten ze vrij op de bodem. Maar ik had er zoveel in gedaan dat Raven nog zweefde en ik haar in een onmogelijke houding rechtop moest houden anders ging ze koppieonder. Is zo'n badstoeltje een aquasit? Ik vind het ook best zwaar worden dat badderen vooral omdat ze nu zo beweeglijk worden. Wanneer ga je over naar het grote bad eigenlijk?
@ingeltje jij wil zeker zo snel mogelijk bovenaan in de lijst met de meeste berichtjes haha @yule: stelt zeker gerust, het ging al wat beter de laatste dagen want ze deed het al 2 dagen weer op 5 voedingen en slaapt ook al een paar nachten weer redelijk door, af en toe speen geven. hopelijk klap ik nu 's ochtends weer uit elkaar van de stuwing dan is het weer helemaal als vanouds haha wij gaan zo mijn nichtje naar huis brengen tot straks of morgen xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Goedemorgen mama's! Hahahahaha, wat een malloten weer vannacht: ERNSTIG VERSLAAFD! Als jullie hulp nodig hebben...je weet nu wat ik voor beroep heb he! @Eva: hier sinds een paar dagen ook hele erge haaruitval, echt niet normaal. Heeft toch met hormonen te maken of niet? Heeft het ook met BV te maken eigenlijk? Ik ken namelijk iemand die al ruim 10 maanden (!) BV geeft (RESPECT!), maar bijna geen haar meer op haar hoofd heeft... (klein beetje overdreven natuurlijk, maar je ziet het wel heel erg) Ik heb van mezelf een flinke bos met krullen, dus voorlopig kan ik nog even door! Plaats voor meeting: geen idee. Ik moet helemaal uit Alkmaar komen, dus waarschijnlijk is het allemaal even rottig. Ben heel slecht in topografie...; wat is voor mij het dichstbij? En ik denk idd wel dat ik met de auto zal komen, om de reden die Ingeltje zegt en het feit dat ik nog altijd niet met trein heb gereisd en er een beetje tegenop zie met kleintje pils... @Missy: Wat fijn dat jullie iets hebben gevonden wat werkt! En ws nog een stuk goedkoper ook! Ik hoor mijn mannetje (die kleine dan he) huilen en ga hem maar eens entertainen... Doei!
Tante Pisum! ! ! Weet je nog dat ik deze van jou heb gekregen met de allereerste meeting? Toen zat ikke nog in de buik! Bedankt hoor, hij staat me goed zegt mama!
Nou ik had Julian op schoot en dan kan ik moeilijker een heel bericht typen zonder het risico alles kwijt te raken als ik verkeerd klik... dus quoten gaat dan makkelijker en is veiliger ! Dus deze keer geen voorbedachte rade hahaha (gisteren wel hoor toen ging ik natuurlijk voor de 4100)
@ingeltje: wat heeft Julian al veel haaaaaaar! Lief! @fisttime: heeft met hormonen te maken idd. Omdat de hormoonspiegel na de bevalling daalt stopt je haar met groeien, omdat haar een groeicyclus heeft van 3 maanden valt het na ca. 3 maanden massaal uit. Wat ik weet van BV is dat je hormonen wat langer hoog blijven zodat die periode van 3 maanden soms langer is. Dus soms gaat het pas uitvallen als je stopt met BV of 3 maanden daana, maar soms ook eerder (zoals bij mij) en soms ook maanden achterelkaar. Ik moet zeggen dat het nu wel wat minder wordt met de haaruitval.
@Yule, dat kan idd wel kloppen die 3 maanden. Want toen Mike 3 maanden was begon t bij mij supererg met uitvallen. Duurt dat dan ook weer 3 maanden voordat t weer over is? @Ingeltje, wat een leuk shirtje van Julian! En wat is t al een lekkere vent he, die wangen en dat haar!
@kaatje ja en was ook niet uitgeslapen. had hem toch geprobeerd drie keer wakker te maken. ik geef 1 ijsklontbakje per keer. en hij lijkt dit goed te pikken. @eva lekker he ineens zo´n nacht voeding. hopelijk kom je nu weer op het goede ritme van 5 flessen. iik heb ook zulk haar verlies echt erg hoor. @missy wat fijn dat dat wel werkt.
Missy super Hoop dat hij het gewoon zo goed blijft doen op etos comfort Yule 150 euro is niet verkeerd wij hebben er ook aan zitten denken om een aquasit te kopen want dat badderen is echt slecht voor je rug ingeltje,schattige foto ! wat een mannetje al zeg Missy succes morgen Belt nu een vriendin op of ze langs mag komen met 2 (drukke) kids..Ferry zegt ja dus daar gaat mijn hele planning. Zo levi op bed leggen en hopen dat hij er doorheen slaapt want die is anders weer lekker overprikkeld vanmiddag.
Goedemorgen, Hier een aardige nacht gehad. Femke is wel een paar keer wakker geweest voor de speen, maar kwam pas om kwart voor zeven en half elf voor de voeding. Ze heeft nog niet door dat ze in bed ook haar duim kan pakken....maar als ze zo even bij je ligt weet ze hem direct te vinden, zo lief.... Vandaag een rustig dagje. Heb nog erg veel last van mijn rug....gelukkig is mannetje ook nog thuis. @Parr, Femke drinkt nu tijdens haar sprongetje ook minder...maar ze heeft er wel genoeg aan en is tevreden, dus dan zal het wel goed zijn. @Ingeltje, Julian ook al weer vier maanden oud! Joepie! @Elise, heeft je man de hele nacht in de stoel geslapen? edit: ik lees de reden al... @Eva, hopelijk komen jullie vandaag weer goed in het ritme! succes, enne schaatsen is leuker dan huishoudelijke klusjes @Tweety, veel plezier met schaatsen! @Anno, hopelijk gaat het nu inderdaad weer de goede kant op met de bv. @Missyzuilen, wat fijn dat je even met de ka hebt kunnen overleggen. Ik hoop voor jullie dat je nu weet wat het "probleem" geweest is. Succes! Wij hebben Femke nog steeds in de tummytub, dat vindt ze heerlijk, de geborgenheid. BV dames: Sommige van jullie vriezen de mm in ijsklontbakjes of zakjes in toch? Hoeveel cc is dat dan? En doe je het in die ijsklontzakjes? Lijkt me namelijk ook wel makkelijker om te gaan doen.... Fijne dag allemaal!