September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    :whistle: yoehoe mijn meissie is vandaag 3 maanden :whistle:

helaas gaat het niet zo heel erg goed met haar. Sinds haar prikjes slaapt ze veel meer dan normaal (niet dat ik het erg vind ;)) maar ze is ook al 1 week aan de diaree en drinkt vaak maar de helft van haar flesje. Haar temp schommelt ook heel erg :( Morgen ga ik de huisarts bellen. Ik had vrijdag al gebeld maar toen moest ik het even aankijken omdat ze wel voldoende plasluiers had :confused: Jenna is verder wel heel vrolijk, lacht nog volop maar is alles gewoon sneller zat en heeft van die hele zielige waterige puppy oogjes :cry:

ik heb niet bijgelezen ga ik straks doen als die kleine op bed ligt.

2. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Haii meiden!

heb niet bijgelezen, moet ik nog ff doen..
    heb wel leuke foto van jannes gezien!

uhm wat zou ik ook alweer zeggen!? :(
    oh ja, over de 4 voedingen, dat mag gewoon van het CB (ik iig!) maar dan moest je wat meer maken ipv 180/6 dan dus 210/7..
    de hapjes die ze erbij krijgt van mij is geen verplichting maar geef haar dus wel!

verder wat betreft de meeting laat ik even open staan tot er bekend is waar hij geouden word! ik wil wel heel erg graag mee, maar utrecht was voor mij al ver in de trein,, en nu we nog zuidelijker gaan is het dus nog verder weg! moet dus ff zien, omdat ik absoluut super slecht ben met OV en angstig ben met OV

verder vandaag kaarten gekocht voor Guido Weijers, we gaan er met zijn 2en heen op 12 feb! We zitten ook nog op de 1e rang en de 2e rij! spannendd!

meiden met vermaandagen: gefeliciteerd!

3. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    zo meiden, daar ben ik weer. ik was sinds 31 dec bij mijn ouders en ben vrijwel niet online geweest, dus heb veel niet kunnen volgen :(

ik begrijp dat er weer een meeting gepland wordt? ik zal even kijken wanneer ik kan en dan hoor je van me, tweety

kaatje85: tot morgen! :D

en alvast veel succes voor wie morgen (weer) gaat werken.
    ik heb afgelopen vrijdag nog een sollicitatie gehad en hoor aanstaande vrijdag hoe en wat, spannend! ik heb er in ieder geval wel een beter gevoel over dan de eerste sollicitatie! :)

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    jannes, bedankt :)
    Ik had trouwens net als Ingeltje ook een heel ander gezicht in gedachten bij jou. stom is dat he dat je je een voorstelling van iemand maakt waar vaak helemaal niets van klopt

Ingeltje, heb je weer niet terug gelezen? :) Was gezellig hoor. ze had alleen de kleine meid bij zich. dus nog gezellig kunnen kletsen. ze is nu zwanger van de 3de en ging vanmiddag alle kleding uitzoeken. van 1 geslacht kon sowieso alles weg en van het andere geslacht ging ze kijken wat ze wou houden. ik ga daar zo even tassen kleertjes ophalen voor eventueel onze tweede

Dreames, die vervolgstoeltjes kan je volgens mij heel goed tweede hands kopen hoor

Roshi, 3 maanden :whistle:
    Ahh geef haar maar een dikke knuff. zou idd ook nog even de huisarts bellen hoor

Lindaa, das lekker dichtbij Guido :)

Pisum, tot morgen :) heb er al helemaal zin in. ga zeker mijn fototoestel meenemen want moet natuurlijk wel weer iets te spammen hebben hier :)

5. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    Kaatje ja guido is dan in heerenveen en dat is van hier maar een half uurtje ofzo ;)

6. @Anno: Waar woon jij dan...?

@Jannes: Jammer dat je niet komt, vooral omdat je niet ver van mij vandaan woont. Maar nu ik je foto gezien heb, herken ik je misschien wel als we elkaar tegen komen tijdens het winkelen. En jij weet al op welke kinderwagens je dan moet letten... ;) ?

@Roshi: Klinkt erg zoals Emma afglopen week was. Beterschap!

@Freesia: Leuk foto's van jullie winterwandeling. En wat een leuke muts heb je op! Ik heb daar helaas niet zo'n hoofd voor... :(

Voor iedereen die morgen weer voor het eerst gaat werken (en natuurlijk ook voor de mama's die na dit weekend voor het eerst weer gaan werken ;) )...

Ik ben morgen dus ook de 'pineut'. Gelukkig heb ik mijn kadootje (digitaal fotolijstje) nog, zodat ik tussen de bedrijven door mijn schatjes even kan zien... :D

7. 4days

4days Niet meer actief

Hihi jah die zachte G hebben er hier meer last van, he jekkia, Lola en Pupke ;)

Marscha -> Heee meid, wat zie ik nou, jij hier?! ;) Gezellig hoor! :D:D

Oehh verheug me al op de meeting dames! :D Hoop echt dat ik dan kan...

Groetjes, Cossy

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    m2 :whistle:

9. Even spammen...

Goede film hoor! Soms spannend en soms grappig...

10. 4days

4days Niet meer actief

Ooooh superlief Lola! :D

11. En ook Emma heeft de spiegel ontdekt...

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...

12. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Leuk ! :)

Wat staat er op jullie achtergrond? heb een topic geopend in de lounge

13. lola ik woon in bladel, ken je dat?

ik ga ff proberen mijn meisje te troosten, ben ik nog maar een uur mee bezig maar madam is BOOS

rik is morgen vrij en ik ook dus extra dagje vakantie

xxxxxxxxxxxxxxx

14. Vergeet Wupje niet en volgens mij heeft Anno er ook 'last' van... :D

15. nee hoor geen last van maar heb em wel haha

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

16. 4days

4days Niet meer actief

Haha idd jah, die lijden er ook aan :)

Leuk is dat als ze hun spiegelbeeld ontdekken he! :D:D

17. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Levi heeft zijn spiegelbeeld al aardig door maar is nog niet gelukt om het vast te leggen.

Ik ga ff kleertjes ophalen. Tot vanavond

18. Daarom schreef ik het woordje last ook tussen aanhalingstekens... ;)

Bladel ken ik wel, kom ik langs op weg naar Eindhoven...

19. kijk dus we doen het in eindhoven haha

hou je in gedachten om samen te gaan, goed?

xxxxxxxxxxxxxxx

20. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Dreames, hoe ben je met Demi op 4 flessen gekomen dan?
    Kwam dat door t fruit of zat ze ervoor al op 4 flessen?
    En wat zijn haar flestijden ongeveer?

@Eva, hahaha slim van je hubbie hoor om zo onder t koken uit te komen. ;)

Wij merkten bij Mike ook gelijk bij 1 fles verschil hoor, ondanks iedereen roept minimaal week proberen.
    Dus wij gaan nu gewoon uit van zijn reactie al bij de 1e fles, want vaak gaat t dan na een week toch niet beter..
    Dus klopt zijn 1e reactie altijd.
    Zou kunnen dat ookal poept Aimar wel van t mengen, hij wel weer last heeft van zijn darmpjes/maagje.
    Of idd een huildagje, hebben wij ook wel eens. ;)
    Ik ben ook zo'n stresskip, maar komt omdat ik toch vaak dingen wel aanvoel (ookal luister ik er dus bijna nooit naar haha..)
    en zo dus wel doorheb dat t komt door de voeding ja of nee.

Mijn hubbie is ook zo'n ster in inslaap wiegen ookal zit hij achter de laptop.
    Ik geef altijd te snel op, daarom kan ik ook nooit samen met Mike even lekker snurken en hubbie wel.

@Jannes, groot gelijk hoor dat je dan niet naar de meeting komt.
    Ikzelf wil t wel graag proberen om te komen.. Gewoon omdat ik ook behoefte heb om lekker even eruit te zijn en niet altijd dezelfde vrienden wil zien. ;)
    Meeste hebben geen kids, dus snappen t niet altijd hoe t is om kids te hebben en jullie natuurlijk wel. :)
    Nee precies, ik denk dat Mike er ook niks aanvind om alleen maar te zitten in de TummyTub.

Hahaha, wat leuk dat Sara zo lekker vrolijk is en allerlei blijde kreten schreeuwt! :D

@Ingeltje, ja is op me nieuwe werk! Heb er zin in, alleen nadeel.. Me brommer is stuk, dus moet met de bus.
    En die doet er door omleidingen nu 1 uur over! :O

@Tinkerbel, ow jij ook zo lang thuisgezeten en nu weer aan t werk?
    Ik ook iets van 7/8 maanden thuis en nu weer werken bij een nieuwe werkgever!
    Veel succes morgen!
    Ik moet morgen en vrijdag en dat vast elke week.. Ben benieuwd hoe t zal zijn om weer even wat anders te doen dan elke x denken ow Mike dit, dat..

@Roshi, JEEJ Jenna 3 maanden! :D
    Minder dat ze niet lekker is door de prikjes.. Waren ook haar 2e toch?
    Mike had daar ook zoveel last van en is nog steeds ziekies/verkouden daardoor.
    Want door die inentingen ging zijn weerstand omlaag en daardoor issie verkouden geworden volgens de HA.

@Pisum, ga voor je sollicitatie duimen meid! :)

@Lola, dat is een goed idee zeg!
    Denk dat ik ook voor vrijdag mijn 2e werkdag een digitaal fotolijstje meeneem! :)

En wat lijken jouw meiden op mekaar zeg..

Zo effe spammen wat Mike van t badje vond en hoe hij uiteindelijk na t badje K.O. lag in de box.
    We gaan nu de hele week proberen hem tussen 5 en 7 in de box te leggen zodat hij er wel lekker bij is, maar ook kan slapen..
    Omdat hij dan altijd weigert zijn bedje in te moeten..

Deel Deze Pagina