September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht

2. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht

Owja en volgens mij was Yule dat, over die combi speen van Difrax.
    Hier had ik de Dental van Difrax en die wilde Mike echt niet. Brullen en gelijk uitspugen.
    Vandaag de Combi gekocht en... die vind hij heerlijk! Maf kind haha..

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Owja en even laten zien dat bij Bumba wel erg leuk vind:

4. Dit...

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    @missy: ze zat voor haar fruithapjes al op 4 flessen, omdat ze de nacht doorsliep. Toen was het 7.00 / 11.00 / 15.00 en 19.00.
    Nu krijgt ze een nachtvoeding en overdag potjes.

6. @Missy: Leuke foto's! En wat een bekende badspeeltjes... ;) :)

7. 4days

4days Niet meer actief

Wie gaan er met de trein vanuit het zuiden naar de meeting? Jekkia altijd, maarja die stapt in Eindhoven in... :) Dus daar heb ik alleen iets aan als het verder dan Eindhoven is.

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    @Lola, ja haha.. lekker bekend vd Prenatal. ;)
    Wilde eerst die met brandweerman, politieman enzo nemen.. Maar d8 ach hijs nog een baby dus deze zijn vrolijker.

9. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Inderdaad grappig hoe je een bepaald beeld van iemand kan vormen die achteraf helemaal niet blijkt te kloppen....dat had ik bij Lola Ik had me jou zo anders voorgesteld!
    @ Lola: hoe lang is Emma nu? Ze lijkt op die foto's zoveel groter dan Aimar! Wat een geweldige foto's trouwens van je 2 meiden! Jasmijn is een mooie meid! En Emma, die lach, geweldig!

@ Missy: leuke foto van Mike in bad zeg!
    En ja of het de voeding is of niet....ik kijk het nog een paar dagen aan. Stel dat het toch een sprongetje is of gewoon even niet in zijn hum (had natuurlijk ook al 2 dagen verhoging) dan moet dat over een paar dagen over zijn...zo niet dan maar weer volleding pepti....

Omdat hij de afgelopen 2 dagen ook telkens vroeger komt voor voeding, heb ik toenstraks 30 cc meer gemaakt. Nou dat was geen succes....meneer liet 40cc staan. Dus waarschijnlijk is 150/5 genoeg voor Aimarcito!

10. Ik vind de meetings ook zeker een toegevoegde waarde hebben. Omdat wij nogal laat kinderen hebben gekregen, hebben vrienden meestal oudere kinderen. Anderen hebben helemaal geen kinderen.
    Maar ik vind het even goed hartstikke leuk dat er bij de december 2006 mama's nog twee mama's zitten die 'al' in 1970 geboren zijn... ;)

Ik vind het ook leuk dat we steeds meer van elkaar te weten komen. Zo plaatsen we foto's van onszelf, van onze kindjes en vertellen we wat voor werk we doen. We lieten zelfs onze kerstbomen aan elkaar zien. Maar zoals veel vrouwen word ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig hoe jullie wonen en wat voor inrichting jullie hebben. Ik keek ook altijd graag naar TV-makelaar, omdat ik leuk vind om te kijken hoe mensen hun huis inrichten...

Emma had het vandaag (ook) niet zo naar haar zin. Ze heeft alles bij elkaar niet langer dan twee uurtjes geslapen. Steeds als ik haar in bed legd, begon ze te protesteren. En vaak willen drinken...

Hopen jullie allemaal met me mee dat Emma morgen op het kdv weer uit de fles drinkt? Dat zou me namelijk veel rust geven...

11. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Aimar is nu dus echt doodop want werd toenstraks na 20 minuten alweer wakker. Om 18:40 fles gehad en ligt nu 20 minuten op bed, eerst huilen toen stil maar wakker...net weer huilen, muziekje van de babyfoon nog maar weer een keer aangezet.....

PFFFF....we moeten zo ook nog ons bed opmaken..... :x

12. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    wat een knapperd die mike en wat is emma GROOT!

oh en hier nog een zachte G maar dan wel import... ben een echt groningse in t brabantse land!

13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    ik duim lolaatje!

14. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    @lola: ik hoop met je mee dat ze morgen goed uit de fles drinkt. Demi drinkt op het KDV wel uit de fles natuurlijk, maar ze drinkt wel altijd minder. Denk dat het toch is omdat anderen dan mama of papa de fles geven.

en die zachte G ook hier. Wat mensen op mn werk (Den Haag) nog altijd heel leuk vinden :confused: :D

15. Eva1983

Eva1983 VIP lid

2 sep 2007
    9.025
    2
    38
    Mijn vader kwam ineens op de proppen met een filmpje van mij uit 1999. Ik danste toen heel fanatiek en ik en 3 vriendinnen deden toen altijd mee aan de jaarlijkse danswedstrijd van school (en we wonnen elk jaar....). Het filmpje is uit 1999. Zo leuk om te zien! Heb 'm meteen als gadget op mijn hyves gezet!

Willen jullie de link? of zeggen jullie: nee waarom? :oops:

16. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    eva wat denk je zelf? LINK NATUURLIJK!

17. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    ZIEN! Ben dol op flimpjes :)

18. 4days

4days Niet meer actief

Jah voor mij ook inderdaad, ik heb totaal geen vrienden die zelf al kinderen hebben... Ken er wel een paar, ook van mijn leeftijd, maar dat zijn meer van die vage kennissen, en daar ga je ook niet mee afspreken ofzo.

19. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Huiskamerfoto zal ik eens maken maar ik vind het ook wel leuk om trouwfoto's te zien en spammen! Ik zal beginnen, zei ze bescheiden

20. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant

Rijst OVERAL

Deel Deze Pagina