@Lola, ik ben ook altijd erg nieuwsgierig. Wij wonen op een hoekflatje in Overvecht (Utrecht).. Voor jou nieuwsgierigheid wil ik morgen (of overmorgen, aangezien ik morgen wel kapot ben na dag werken) wel foto's maken hoor. Hebben geen speciale inrichting ofzo hoor.. Gewoon beuken vd Ikea en camel muren. En natuurlijk duim ik voor je dat Emma uit de fles drinkt! @Eva, zielig he als ze zo'n moeite hebben met slapen.. Ik moet ook nog ons bed opmaken, brood smeren, kleding klaarleggen, douchen.. Pff.. en wil om half 10 naar bed haha! @Ingeltje, ja denk dat wij met onze kereltjes t zwaar krijgen als ze op school zitten en vriendinnetjes krijgen haha. Woohh.. mooie trouwfoto! Mijne komt er niet op, want ben nog niet getrouwd. @Cossy.. komt dat door jou leeftijd? (niet negatief bedoelt hoor!) Maar ik merk in mijn vriendenkring, dat ik de enigste ben die jong aan kinderen is begonnen. En daardoor heb ik niet veel aanspraak meer met hun, aangezien hun vaak niet begrijpen dat we druk zijn met Mike. Of geen zin hebben in een huis vol visite als Mike niet wilt slapen. En we dus ook iedereen eruit trappen (niet letterlijk haha) rond half 11, omdat Mike dan de laatste fles in alle rust krijgt.
hoi hoi, ff nog reageren voordat mannetje en ik lekker op de bank neerploffen! Femke ligt weer lekker in haar bedje, ik moet zeggen dat het de afgelopen twee dagen echt goed gaat met de slaapjes! @Eva, ik vind het ook wel logisch om vers fruit te geven, maar heb geen ervaring met kdv, vandaar mijn vraag....onze gastouder maakt de hapjes ook zelf! @Ingeltje, één keer in de nacht, daar teken ik voor! hihi @Dreames, nee wij zijn nog niet aan het orienteren voor een autostoeltje, Femke past nog met gemak in de maxi cosi. @Tinkerbell, succes met werken, fijn dat je er zin in hebt! @Roshi, ah arme meid, inderdaad goed van je dat je morgen naar de huisarts gaat met Jenna. Succes! @Lindaa, oh leuk Guido Weijers. Vond de oudejaarsconference ook weer erg leuk! @Pisum, spannend sollicitatie, succes met wachten! @Lola, morgen ook succes met werken! Oh leuke foto's van jullie gezinnetje! @Missyzuilen, leuke foto's van Mike.
Dit stoeltje kost bij de baby dump 99 euro, wij hebben er gisteren 2 gekocht. Ik koop dit soort dingen liever niet 2e hands omdat je nooit weet of het echt wel goed is...
hi meis, Jenna is 4 oktober geboren maar ik schrijf juist weer hier mee omdat ik 25sept uitgerekend was Jenna heeft vaak al maar 4 flessen 7uur 11 uur 15uur 19uur de laatste dagen komt ze echter om 2uur opeens : groetjes
Wonen: wij wonen op een hofje. Heb wel foto's op de PC staan denk ik. Volgens vrienden wonen we in een VT-wonen plaatje. We houden nogal van strak en opgeruimd @Ingeltje: mooie foto's! Vrienden: bij ons is het verdeeld. Vrienden zonder kids en ook vrienden met kids (ook allemaal tussen de nul en de 1 jaar). Wel gezellig, want je merkt dat je het er toch wel vaak over hebt. Wij zijn ook beetje gelijk begonnen met zwanger willen worden. Niet gepland, maar je deelt toch interesses en daar is kinderen krijgen er ook een van.
Nou was zo weer thuis en zonder kleertjes. ze waren nog niet thuis. Heb gesmst dat het een andere keer komt. Veel te koud om weer naar buiten te gaan Missy, hoe bevalt zo'n aquasit? zit het ook een beetje confortabel voor jongetjes? Difrax spenen: houd Levi helemaal niet van. heeft meestal die met "i love mama" en " papa is the best" Lola, leuke achtergrond ! Ik zal binnenkort ff foto's plaatsen maar hebben beneden een bruine leren bank, bruine leren stoelen, licht eiken meubels, laminaat, 1 rode muur, veel zilveren lijstjes en een witte box Mijn wc heeft een kikker thema Eva, ik wil de link ! Hier vast een stukje van mijn huiskamer inrichting. Ferry is nu heel fanatiek foto's aan het maken
Hier de link voor de belangstellenden: http://www.youtube.com/watch?v=uCLnVdTu6fw Rara welke van de 4 ben ik? haha Inrichting van mijn huis....ff kijken of ik daar ergens foto's van heb hoor....en of het forum weer niet begint te zeuren dat ze te groot zijn....
kan geen foto's vinden van de inrichting van mijn huisje...maar moet eerlijk zeggen dat het ook niet zoveel bijzonders is..... Ben blij met mijn pc meubel/kast, salontafel en tvmeubel en eettafel(ikea) de rest is een beetje bij elkaar gesprokkeld of een miskoop geweest zoals onze eetkamerstoelen en de bank (ektorp van Ikea, ziet er mooi uit maar wat een k*tkussens zeg, binnen 2 uur zitten zijn ze plat )
Ingeltje -> Wauw, mooie foto's! Missy -> Haha jah dat zal best door mijn leeftijd komen denk ik. Als ik 10 jaar ouders was geweest waren er misschien meer van mijn vrienden geweest die ook kinderen hadden. En ik merk ook soms dat ze het niet helemaal begrijpen hoor. Met oud op nieuw waren we bijvoorbeeld uitgenodigd, maar Vince zat midden in een sprongetje en was huilerig enzo. En hij slaapt al heel slecht op andere plaatsen, dat ze besloten thuis te blijven. Maarja die vrienden bleven er dus over doorgaan, of we niet toch wilden komen.
Wat is er weer een hoop bijgeklets, kan jullie even niet meer bijhouden. Raven heeft haar 17 maanden sprongetje en is de laatste paar dagen niet te genieten. Slapen gaat ook nogsteeds niet goed, ze wordt paar keer wakker en is voortaan 's ochtends om 5.30u! al klaarwakker. Matice heeft volgens mij regeldagen wat heel het weekend kwam hij zo'n 7-8 keer voor voeding. En Ivo is weer ziek. Dus tis allemaal een beetje heavy in huis op moment. Ben blij dat ik morgen weer kan gaan werken, eindelijk wat rust ha ha. Ingeltje leuke trouwjurk en ook mooie foto trouwens Meeting Tweety bedankt voor je berichtje. Tuurlijk ben ik weer van de partij. Is er al een lijstje? Cossy misschien dat Lola met de trein gaat vanuit Roermond. Wupje misschien, die stapt dan in Roermond bij jou op de trein. Mupke komt uit buurt van Maastricht... En ik pik jullie gewoon op op het perron Iedereen die morgen voor eerst weer moet werken,veel succes! Er zijn weer kindjes geboren in mijn vriendenclub 2 vrienden van mij zijn allebei papa geworden. Jesse en Jones heten de mannekes. Eindelijk ben ik niet meer de enige in mijn oude vriendenclub met kids. Nu gaan we over van samen feesten naar samen naar de dierentuin ha ha
Was dat mupke? Want pupke komt ook uit het zonnige zuiden, hahaha. En de lijst staat onder jolanda haar naam.
meetingslijst voorkeurs datum stuur een pbtje naar Tweety en die veranderd het in de lijst. zat 24 jan dreames tweety Elise Eva Steen (liever niet) Pupke lola cossy missyzuilen anno roshi moppiepoppie jekkia Marscha zon 25 jan dreames kaatje tweety eva steen (liever niet) pupke lola freesia cossy missyzuilen roshi moppiepoppie jekkia Marscha zat 31 jan dreames tweety eva steen pupke yule cossy (liever niet) missyzuilen anno roshi moppiepoppie jekkia Marscha zon 1 feb dreames kaatje tweety steen pupke lyule baystyle parr freesia krisstel cossy missyzuilen wupje roshi moppiepoppie jekkia Marscha zat 7 feb dreames tweety lola yule baystyle parr krisstel missyzuilen anno roshi moppiepoppie jekkia Marscha zon 8 feb dreames kaatje tweety elise eva lola yule baystyle parr freesia krisstel missyzuilen wupje roshi moppiepoppie jekkia Marscha zat 14 feb dreames tweety Elise Steen(liever niet) lola yule baystyle parr freesia krisstel cossy missyzuilen anno roshi moppiepoppie jekkia Marscha zon 15 feb dreames kaatje tweety elise eva steen (liever niet) pupke lola yule baystyle parr krisstel cossy missyzuilen roshi moppiepoppie jekkia Marscha zat 21 feb dreames Elise Eva steen pupke lola yule baystyle krisstel cossy missyzuilen anno roshi moppiepoppie jekkia Marscha zon 22 feb dreames kaatje tweety eva steen pupke lola yule baystyle freesia krisstel cossy missyzuilen wupje roshi moppiepoppie jekkia Marscha keuze locatie tilburg:1 breda : 3 's-Hertogenbosch (den bosch) : 6 eindhoven:2 maakt niet uit: 6
@ ingeltje: mooie foto's hoor! Meiden, ik ga zo denk ik slapen.....en straks weer wakker worden voor de fles van 23:00 Mannetje moet morgen weer vroeg op (na 2 weken vakantie) dus waarschijnlijk ga ik die fles geven....en ook weer de fles van morgenvroeg. Misschien dat ik morgen na de ochtendfles weer terug in bed mag kruipen van Aimar Duimen jullie voor me?