@Ingeltje, hahaha dat riep ik ook gelijk hier toen hubbie zei van Mike krijgt vast veel vriendinnetjes later! Nou daar ga ik nog wat jaloers om worden later hoor haha.. @Sams, ik zou ook geen autostoeltjes 2ehands kopen. Hooguit lenen van vrienden waarvan je zeker weet dat er niks mee gebeurd is. @Jannes, dat is leuk zo'n vriendenkring. Hier zijn wij eigenlijk samen met Truus de enige met nog echt jonge kids. De rest is al wat ouder, de leeftijd van hubbie (30 jaar) en dus al grotere kids. En de andere vrienden zijn mijn leeftijd en dus nog géén kids. @Kaatje, ik heb volgens mij niet echt de Aquasit, maar gewoon huismerk vd Prenatal. Gewoon zo'n liggeval voor in t badje..(geen idee of dat dus een Aquasit is whahah) En hier bevalt hij super! Bij zijn piep is t wel even rottig gezicht, maar Mike had er geen last van. En soms deed ik even een hand tegen zijn billetjes aan om hem wat hoger te laten zitten en dat ging ook prima. Geen last van me rug, hand vrij om lekker te wassen en te spelen en Mike kon lekker relaxt liggen. Mike houd normaal ook alleen van Bibi en die raken we nog wel es kwijt, dus hebben nu 6 verschillende haha.. Kreeg die Difrax Dental in babydozen en van vrienden als kado tijdens de zwangerschap. Maar vanaf dag 1 wilde hij die niet.. Nu de Difrax Combi dus wel, zelfs mee ingeslapen net.. Gek kind haha.. net ze moeder. @Eva, mooie dans hoor. Maar kan echt niet ontdekken welke jij bent haha.. Uit 1999, dan was jij 15/16 jaar? Lijken al zulke grote meiden haha.. @Cossy, ja precies dat hebben wij dus ook. Zijn maar paar goede vrienden die zelf ook kids hebben. En die zijn vaak ookal wat ouder 2/7 jaar ofzo.. Dus die begrijpen dan ook niet helemaal waarom we niet komen of waarom Mike niet slaapt ergens anders. Achja, iedereen is anders met zijn/haar kind. Gelukkig hebben we 't forum. @Jekkia, ach jee.. Je krijgt dus alle "ellende" tegelijk thuis. *Knuf* @Tweety, logeerpartij begonnen? @Eva, ik duim voor je hoor dat je van Aimar nog mag slapen. Ik ga ook mijn bedje in hoor, morgen 06.15 uur opstaan en alles doen! En dan ook de 1e fles weer geven en dan komt mams oppassen, dus ik rennen naar de bushalte. Dus meiden, bij deze.. welterusten! Ik kom morgen misschien nog even buurten tussendoor, ligt eraan hoe druk t is op mijn nieuwe werk. En anders tot morgenavond!
Zat 24 jan -> 13 Zon 25 jan -> 13 Zat 31 jan -> 12 Zon 1 febr -> 16 Zat 7 febr -> 12 Zon 8 febr -> 16 Zat 14 febr -> 16 Zon 15 febr -> 17 Zat 21 febr -> 15 Zon 22 febr > 17 Dit is de stand tot nu toe! 15 febr en 22 febr aan de leiding...
@Cossy Leeftijd zegt niet alles hoor. Ik ben 30 en mijn man 32 en van onze vriendengroep zijn wij de eerste met een kindje. Of ze willen niet of voorlopig nog niet. Erg jammer... Gelukkig heb ik een leuke zus en schoonzus met babys. @Missy Ik merkte dat Teun steeds eerder moe werd 's avonds maar echt pas kon slapen na zijn laatste fles. Daarom ben ik de laatste fles steeds iets eerder gaan geven. Elke dag een kwartiertje. Ik verwachte dat hij 's ochtend dan ook eerder wakker zou worden maar dat was dus niet zo. Hij bleef slapen tot 07.00-08.00 uur. Op een gegeven moment zat er nog maar zo weinig tijd tussen de laatste 2 flessen dat ik hem gewoon na de 4e fles in bed legde. Hij sliep door tot de volgende ochtend. En het was niet eenmalig. Hij bleef dit doen. Succes met werken morgen. Ik moet morgen ook weer voor het eerst...
SanneMart -> Wel fijn dat je dan in ieder geval nog met je zus en schoonzus kunt praten erover! Haha achja, ik heb het forum.
Oh nog een vraagje. Zijn hier nog meer kindjes die nog helemaal niet pakken/grijpen? Teun bekijkt zijn handen alleen nog maar. Hij snapt nog niet dat ze van hem zijn en dat hij er wat mee kan.
hoi hoi, Femke net weer gevoedt...de laatste dagen komt ze 's avonds een keer extra. @Ingeltje, mooie foto's! @Jekkia, succes met alles. Lijkt me inderdaad heavy zo. @Eva, leuk filmpje! @Missyzuilen, welterusten! @Eva, slaap lekker!
WAUW gaat snel hier... Ik ben 1 dag weg en mag gelijk 15 pagina's lezen... ik moet eerlijk bekennen; ik heb niet alles gelezen Slecht he! MAaruhh kheb een paar dingen opgevat... dus ga ff antwoord geven: jaa Sarah zit ook al tijden op 4 flessen per dag. soms zelfs 3 al proberen wij er minimaal 4 te geven. maja ze slaapt snachts door dus dan heeft ze al geen voeding... er begint wel aardig een ritme in te zitten, elke 5 uur en soms 4 uur ertussen. meeting? ha eindelijk! ik ga ook mee hoor! kan zo ongeveer elk weekend dus dat komt goed uit. @ Cossy: JAAAAH HIER BEN IK DAN! (en nu volhouden 8) ) enneh ik heb veel vriendinnen met kinderen, heb een hele vruchtbare middelbare school gehad denkik 3 oude klasgenootjes met kindjes en 3 vriendinnen ennehh ja zoals jij nog een paar msn vriendinnen met kindjes... volgens mij ben ik weer bij nu he?
Onze vriendengroep is allemaal tussen de 28 en 35. Ook allemaal 1e kindjes. Alleen broer van mijn vriend is een doorzetter. Is 35 en heeft er al vier De laatste, ons nichtje, scheelt exact een jaar met Sara. Dat is wel leuk. Verschil is nu nog groot, maar over een tijdje merk je daar niets meer van.
Sannemart, Vince heeft ook pas sinds een week ofzo ontdekt dat hij dingen kan pakken, van tevoren bekeek hij zn handjes ook niet ofzo, ze zaten er gewoon hahha. Maar van de ene op de andere dag veranderde dat en kon hij wel pakken. Elk kind heeft toch gewoon zijn eigen voorkeur over dingen wat hij wil leren, dus ik zou me geen zorgen maken.
He Marscha, hihi jah soms is het ook niet bij te houden hoor... Maar ik denk eigenlijk dat het over een tijdje wel minder druk is.
@steen haha ja eind van het jaar hihi. @freesia gebruik je de baby monkey niet meer? @pisum welkom terug meis hoor het wel. @hej cossy das mijn taak haha. niemand heeft mijn zinnetje door gehad alleen missy heeft gereageerd. het was ook flauw maar ja het went robin is weer logeren
Eva, jij bent die met die paardenstaart? Flauw ik weet het. Vrienden, ik ben de laatste met een kindje. Zelf nooit gedacht dat het ooit zou gebeuren Mijn vriendinnen dus wel Jekkia, wat een toestanden zeg, hele dikke knuffel! Missy, succes morgen! Ingeltje, superfoto's! Hier geen bruiloft dus ook geen foto's Kan wel zoeken naar een andere foto van ons 2, mag dat ook? Roshi, beterschap voor arme Jenna, nog wel op haar vermaanddag Interieur: wij zijn vorig jaar verhuisd en hebben het lekker strak (lees:kaal) ingericht. Vooral dierproof en makkelijk te onderhouden. Rood, zwart, leren bank en fauteuils, onbehandeld teakhouten meubels. En erg weinig frutsels, geen gordijnen maar donkergrijs rolgordijn, 1 groot rood zwart schilderij. Het klinkt ook nogal hol bij ons Ik wil 1 donkere muur nog invullen met zwartwitfoto's in zilveren lijstjes.
Tweety, nee hè? Is er weer wat gebeurd dan? Tjonge, ik word er gewoon bedroefd van En de minimonkey gebruiken we idd niet meer, Jill wil niet meer liggen maar alleen nog rechtop zitten, zucht. Moet zeggen dat de babybjorn echt super fijn zat en erg stevig ook.
Tweety -> Ik dacht doe es sociaal en neem dat tellen voor tweety over Hier ook nog geen trouwfoto's... Maar zodra ze bestaan zijn jullie de eerste die ze zien! Hahaha
vrienden: veel van onze vrienden hebben kids of zijn er mee bezig, heel erg leuk! onze vrienden zijn tussen de 24 en 30. interieur: hier ook niet veel bijzonders, had me voorgenomen dat als ik niet in maart 2008 zwanger zou zijn we een nieuw interieur zouden nemen maar gelukkig meldde Jenna zich op 21 jan in de vorm van een posi test wil nu voorlopig er niets aan doen omdat ik het met jonge kindjes wel best vind zo, mocht ze ooit een stift te pakken krijgen en deze op mijn meubels zet (ben dan natuurlijk wel boos) zou het me niet zoveel interesseren.
Tweety -> Ohnee meen je niet! Ik had het zinnetje wel gelezen maar snapte niet echt wat je ermee bedoelde, ik dacht dat het een reactie was op iemand anders ofzo. Maar wat super balen zeg! Waarom nu weer dan?