September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4days

4days Niet meer actief

Kaatje -> Wauww, nice interieur! :D:D:D

2. Tja... nu kan ik het natuurlijk niet maken om mijn huis niet te showen. Maar ik heb geen interieurfoto's op mijn - nog nieuwe - lappie. Die houden jullie dus nog van mij tegoed.

Maar een korte omschrijving: We hebben een donkere houten vloer en strakke donkere houten meubels, een grijze hoekbank en twee limekleurige stoelen. De muur in de keuken en de pilaar in de woonkamer zijn limegroen geverfd. Voor de komst van Jasmijn was alles superstrak en stylish verantwoord... ;) :)

Wel heb ik een paar trouwfoto's in photobucket staan, dus die kan ik wel al laten zien. Maar wij zijn getrouwd in het pre-digitale tijdperk, dus ik heb toen foto's van foto's gemaakt. Het resultaat is dus niet je dat. Ik moet ze eigenlijk eens scannen, inmiddels hebben we een fotoprinter die ook scannen kan...

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    cossy> ow gelukkig maar ik dacht al dat je ons wilde teleurstellen ;)
    kaatje> leuk huissie! echt mijn smaak :D

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    lola> leuke foto;s!

uhm hier trouwens ook geen trouwfoto's ennuh wat mij betreft gaan die er ook niet komen maarja je weet maar nooit he ;)

5. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    hoi meiden

kom morgen weer bijlezen en reageren. gio heeft net z´n avond papfles gehad. 190-6 5 nutriton schepjes en 8 lepelschejes(nutrilon) nutrixpap. ging er goed in. hopelijk slaapt hij nu goed door. dus duik zo ook maar lekker mijn bedje in.

weltrusten en tot morgen ochtend hoop ik.

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Thanx

Lola leuke foto's .. haha die hond mee :)

Ferry vroeg zich trouwens af of jullie kindjes ook zo hysterisch wakker kunnen worden als ze honger hebben. Als Levi niet binnen 1 min. een fles aan zijn mond heeft krijst hij het hele huis bij elkaar :-?

7. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    kaatje absolut. gio kan hier helemaal over de zeik gaan. als hij honger heeft.

8. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Nou als we dan toch trouwfoto's showen. doe alleen van mijn hoofd hoor, want vond mijn jurk niet mooi en ben net een dikke zee koe :)

9. @Kaatje: Je huis ziet er top uit! Gave foto's boven de bank... :D
    Toen Emma nog uit de fles dronk werd ze ook altijd erg boos als ik de fles niet snel genoeg klaar maakte. De borst gaat gelukkig sneller... :)

@Tweety: Eigenlijk wel heel gaaf dat jouw kinderen ook op je trouwfoto's staan (één écht en twee in je buik)! Ach... onze Jack Russel was eigenlijk ook wel ons kindje... :D

10. Marscha

Marscha Niet meer actief

zijn hier andere waarvan het kindje ook ineens eenkennig is? zodra ik sarah uit handen geeft begint ze het op een krijssen te zetten tot ik haar weer terug heb, zelfs bij mn vriend soms...

natuurlijk denk ik dan: gna gna ! hihihi :D

maarja,, niet handig enzo bij oma en de oppas... iemand hier een oplossing voor? moet toch werken en naar school enzo...

11. Ik wil je niet voor het hoofd stoten, maar we hebben je destijds al helemaal op je trouwfoto's gezien :D ! Maar toen waren we allemaal nog 'dikke zeekoeien'... ;)
    Bovendien vond ik je jurk en je 'zeekoe' heel erg meevallen!

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    kaatje> jenna word nooit krijsend wakker van de honger, ze moppert altijd wat en als het te lang duurt gaat ze een soort van snikken :)

meisjes mannetje is home dus ik sluit af

fijne aaf!

13. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @kaatje ja robin gaat ook geheel over de zeik dan.
    robin heeft weer hetzelfde als 2 weken geleden gehad.

nou robin slaapt rustig was net erg boos wilde zijn flesje maar die mag ie niet zielig. gelukkig hoef ik hem niet zoet te houden aaah erg ben ik zeg hij slaapt nu iig

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Kaatje, leuke foto's!
    Hier ook een heel hysterisch kind als ze honger heeft. Echt het is gewoon niet normaal. Kan er soms een beetje bozig om worden, zo buiten proporties reageert ze dan :oops: Maar meestal is het ook wel weer grappig, dramaqueen is het! :) KRIJSEN! En als je dan een speen durft te geven is het huis helemaal te klein. Heb het wel eens gefilmd, zal het eens op youtube zetten.

Lola, mooie foto's zeg!

Tweety, aahhh, geweldig met die dikke buik...

15. Ik heb Emma vrijdag op het kdv (het was haar eerste dag) voor het eerst éénkennig gezien. Ze begon te huilen toen ik haar aan de leidster gaf. Gelukkig duurde het huilen maar eventjes...

16. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @kaatje: weet je zeker dat het krijsen van de honger was? Het kan namelijk heel goed dat sinaasappelsap veeeeeeel te prikkelend is voor zijn darmpjes (advies: vanaf 9 maanden citrusfruit). Dan heeft hij misschien kramp gekregen en dan drinken ze vaak ook veel om de kramp te bestrijden. Ik zou nog ff wachten met sinaasappelsap.
    Lekkere bijdehandjes zijn jouw dieren...! :)
    Welke achtergrond bedoel je precies? Van de PC?
    Deze, van een raafje (Raven):

@parr: ja eerste en laatste BV daar werk je naartoe zeg maar. Ik denk dat er wel veel te vinden is over bijvoeding op www.borstvoeding.com (staat hetzelfde als in het boek wat ik heb gekocht).
    FV mag niet meer gebruikt worden als het een maand openstaat, dus je kunt dat toch niet lang bewaren.
    Ik bedoelde idd een volwassenbad (dat hebben we namelijk, ook een douche apart, dat is wel lekker). Vanavond weer de tummytub gedaan op het badonderstel maar ik krijg haar er dan zowat niet uit want het is te hoog.

@krisstel: ik zou het toch ff aan de huisarts of de gyn vragen.

Badje: tummytub is leuk! Met 10-15 cm water erin. Dat stijgt dan tot de het nekje als ze erin zitten. Raven vond het super, lekker op het water slaan!

@missy: oooooh, spannend, morgen 1e dag! Heel veel succes!

Lekkende luiers: ik zweer bij Aldi luiers. Sinds ik die gebruik heeft Raven nooit meer lekluiers en ze heeft echt dunne poep en veeeeeeel. Zou het iedereen aanraden. Is maar 9,49 euro per 70 (!) luiers. Ze zijn onlangs vernieuwd, met rekbare sluiting, echt super!

@dreames: oh, dat kan dan wel als het bij een bedrijf wordt verwerkt die aardbeien. Zelf lukt dat denk ik niet zo goed.
    Dat van die botsingen geldt voor alle autostoeltjes.

@Jannes: was ik dat van 1 jaar hoofdzakelijk melk? Dacht dat ik had geschreven tot 9 maanden basis melk en rest BIJvoeding en 9-12 maanden wordt vaste voeding steeds belangrijker maar geef je nog steeds wel melkvoedingen erbij (2 per dag), dus FV of BV. Of misschien was het wel iemand anders die dat zei maar dat heb ik dan ff gemist.
    Leuk he dat gillen en kraaien!

@tinkerbel: jij ook 1e dag morgen! Heel veel succes en plezier!

@pisum: fijn dat deze sollicitatie beter ging! Waarvoor is het precies?

@lola: succes met werken morgen! Ik heb voor mijn verjaardag ook een digitaal fotolijstje gekregen maar durf het niet op mijn werk te zetten, bang dat het gestolen wordt, die dingen zijn niet goedkoop.

Vriendenkring: wij hebben nogal een grote vriendenkring en een stuk of 7 hebben nu 1 of 2 kids. Afgelopen jaar zijn er 5 babytjes geboren waarvan Raven de laatste was. In de familie zijn wij de eersten.

@tweety: jemig meid alweer? Wat een narigheid. Ik hoop dat ze iets voor Robin kunnen doen dat het niet weer gebeurt.

foto's: erg leuk zeg al die trouwfoto's! Die zijn er hier (nog) niet.

Ik ga ook ff foto's van mijn interieur zoeken.

17. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    @ kaatje hej ik heb ook mijn zeekoien pose laten zien he hihi jij ook kom op joh hihi.

@lola leuke foto's ook met je jackie erbij. ja is iid wel appart beide kids erbij.

18. 4days

4days Niet meer actief

Lola en Kaatje, wauwie mooie trouwfoto's! :D

Marscha -> Hmmm Vince is eigenlijk alleen eenkennig als hij ziek is of krampjes heeft ofzo, verder niet. Dus zou het eerlijk gezegd niet weten... Misschien helpt het als je vriend vaker een flesje geeft?

Zijn hier eigenlijk geen dames die binnenkort gaan trouwen? :) Lijkt me leuk, weer een bruiloft in de groep! ;) Bij ons zal het nog wel even duren (als ik mn vriend OOIT zo ver krijg :) )

Deel Deze Pagina