lola weet ik maar achteraf is het altijd erger Tweety, hoe krijgt Robin nu zijn voeding dan? weer via een sonde?
@kaatje nee hij mag niks drinken hij heeft nu een infuusje ze willen hem nuchter houden dat doen ze in het sofia op de ic iig altijd bij kindjes die een ademstop hebben gehad om alles even rust te geven niks uit te lokken zeg maar.
@kaatje: ik vind het nog steeds supermooie foto's hoor! En vond het wel meevallen met het zeekoe gehalte...
Kaatje, niks mis mee met die foto's. Je staat er mooi op! Yule, wat een schattig raafje! Vanaf welke maat hebben ze die luiers bij de Aldi? Ik zag alleen broekjes de laatste keer.
Leuk dat ik al jullie woonkamers kan zien, kan ik inspiratie opdoen voor volgende maand! We hebben wel al een idee van wat we ongeveer willen. De muren en vloer worden waarschijnlijk grijs en de kastjes enzo van een bepaalde grijzige kleur hout. Bankstel is zwart, en verder wil ik veel zandkleuren enzo en veel planten. Maar het is nog maar een idee, eens afwachten wat we straks vinden.
Tweety, wel superzielig dat hij nuchter moet blijven hoor! Als Vince honger heeft dat gaat hij krijsen, zo hard als zijn kleine longetjes kunnen (en dat is best hard... ). En hij is dat ook echt niet meer te kalmeren, op geen enkele manier. Behalve eten geven dus...
he damn ik wil ook trouwen... maarja k wil ook een 2e kindje... krijg mn vent voor beide dingen niet zover! Hij zegt: ja over 4 of 5 jaar ergens... ...dr is nog hoop....!
@cossy thuis is dat ook het enige wat helpt maar in het zh houd ie zich aardig goed hij heft wel een infuusje dus hij krjgt wel vocht binnen het schijnt het dorst gevoel een stuk te verminderen maar het onverzadigde gevoel blijft natuurlijk
Tweety, zielig hoor voor Robin. maar ja is idd misschien wel goed om alles even tot rust te laten komen. zeekoegehalte, oke valt misschien mee maar heb gewoon echt de sch**tbalen van die jurk. Vind hem echt alles behalve mooi maar ja kreeg hem pas een week voor mijn bruiloft binnen dus ja weinig keus als je tonnetje rond bent en geen 650 euro voor een jurk neer wilt leggen.. Misschien doe ik mijn bruiloft ooit gewoon nog eens over, en dan wel als een echt prinsesje * droomt ondertussen rustig verder *
Wat een mooie foto's allemaal, erg leuk om (jullie) te zien! Tweety en Kaatje: mooie bolbuikjes in die jurken! Niets mis mee hoor Kaatje, je zag er stralend uit! @Lola: interieurfoto's...ehmmm...we moeten eerst maar eens ons huis afklussen! Welterusten allemaal! Voor de dames die morgen moeten werken: TOITOITOI!
@lola: als we samen naar de meeting gaan en je komt me ophalen mag je wel even binnen spieken hoor als je wilt weten hoe ons huis is ingericht haha. leuke foto's weer voorbij zien komen! ik zal zo mijn trouwfoto even hier spammen Bianca kom je nou hier inbreken? dat kan niet hoor, haha @tweety, nee he, wat is er gebeurd, had er idd overheen gelezen. knuff meid. ohw lees nu wat er is gebeurd, dit kan idd niet langer, hopelijk kunnen ze hem snel helpen vrienden: wij hebben geen vrienden met kindjes, wij hebben wel vrienden van 20 tot 35 dus wij zijn gewoon echt de eerste, vind ik wel jammer hoor maar ik denk ook weer niet dat het jaren zal duren voordat er meer kindjes komen huis: zal morgen, als ik er aan denk, even foto's maken en uploaden. luiers lekken: hier vandaag weer een hele rug vol, julia poept naar achter, ze poept en meteen zit alles vol. we hebben nu weer van die new baby gehaald, hopelijk is het dan beter en nemen die bvpoep sneller op, zullen ze wel super snel moeten zijn @kaatje: mooi huis! en mooie eettafel, zoiets zoeken wij ook, waar heb je die gehaald als ik vragen mag? en ik vind je ook geen zeekoe hoor en ik vodn die jurk wel super mooi. en ooit overdoen is altijd leuk. nog ff ego: ik heb vandaag 2 uur met een krijsende julia op de bank gezeten, steeds aangelegd want dan was ze 5 tellen stil. clusteren? ze heeft 1 1/2 uur aan de borst gelegen en is toen uitgeput in slaap gevallen en slaapt nu al bijna een uur in haar bedje. zo volgens mij weer bij. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
voor de dames die morgen moeten werken, succes wens mij ook ff succes want ik mag weer naar de tandarts, pfff nou komt ie he meteen truste want wij gaan lekker naar osn bedje iemand trouwens ooit, 'komt een vrouw bij de dokter' gelezen? heb hem met kerst gehad en ga hem zo uitlezen, kan hem niet weg leggen en heb al verschillende keren heerlijk zitten janken xxxxxxxxxxxxxxxx
Marscha -> Haha jah hier nog ene! Ik zeg van goh over een jaar ofzo wil ik misschien nog een kindje. Dan zegt hij dat hij zo ver nog helemaal niet vooruit denkt... En over trouwens zegt hij ook vraag nog maar es over een paar jaar... Tweety -> Ohwzo... jah het blijft zielig he Kaatje85 -> Jammer idd, dat je je jurk niet zo mooi vond... Maar ik kan je gerust stellen hoor, wij vonden je er nu al uitzien als een prinsesje! Zeker met dat mooie kapsel erbij!
nou kaatje rik vind ze ook mooi, gaan we vast snel een keer kijken wij hebben nu een 4 persoons tafel maar willen een 6 persoons. ja ga nu echt naar bed xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Anno -> Mooie foto! Ik heb het boek zelf niet gelezen, maar ik kan het wel. Lijkt me een heel mooi boek! Ik ga het ook zeker nog eens lenen van een vriendin.