oooh dames ik loop de gang in en kijk buiten en het sneeuwt! zo mooooi! (gordijnen dicht in de woonkamer) Lekker dikke vlokken! Is al bijna een laag van 5 cm hier! @steen ja is mooi de opbouw maar een opluchting met afbouw @freesia leuke pics! ja hier ook al, slaapt zij lekker in de mc en pakken wij haar uit en leggen wij haar in bed binnen 5 min huilen @kaatje das beter! hier hebben mijn katten breekbare spullen omgegooid wat super van levi! @missyzuilen haha moest lachen om hoe mike doet met tummytub in zic zie je een biggetje vast ouden ipv een baby Mijn Souders en ouders hebben een bad, wil ook eens met kate dobberen heerlijke foto's @jannes ooh wat gaaf dat gegil leuke foto! ok nadeel van mooie sneeuw.. de scotel stoort en nu mis ik mijn serie @lola gave pics Wat een heerlijke bolle toet heeft emma gekregen nou mijn inrichting is heel leuk maar ik kan best rommelig zijn af en toe vrienden wij zijn een van de eersten met een kind Ga kate ff ophalen voor laatste voeding
Anno, leuke foto! Heb me ook kapot gejankt om dat boek, echt zo mooi geschreven! Vervolg is ook een aanrader, zeker als je een kind hebt. Hier dan een statiefoto van ons
Freesia -> Mooie foto! Daar keek je echt verliefd naar hem hihi! Anno had ik me ook anders voorgesteld hahaha! Nu wil ik dat boek ook lezen!
Hey freesia, zie net dat jij hier lid bent geworden op mijn verjaardag. (nutteloze info, maarja ik zeg het toch meer even)
Hoi! Hier de snotteraar Nog even snel voordat ik mijn bedje induik. Kyano heeft hier sinds lange tijd weer eens 6 voedingen naar binnen gewerkt 8) Nu drinkt hij wel maar 165cc per fles dus dat is helemaal geen probleem. Ik hoop dat hij nu wel doorslaapt vannacht. We hebben echt ontzettend gelachen met hem vandaag, kirren en krijsen van plezier en maar brabbelen @ Krisstel ja is moeilijk hoor met die voedingen. Ik krijg Kyano ook echt niet op iets meer per voeding. Nu weegt hij voldoende dus dat maakt niet uit maar het eetschema van die kleintjes is vaak niet te plannen. Kyano doet er in elk geval niet aan mee Dus ik zou maar gewoon op haar vraag eten geven. @ Parr ha ha kerstbomen * oftewel naalden * stress Mooi hè die sneeuw, hier ook @ Lola werk ze morgen! @ Tweety ach meis maar weer een hele dikke knuffel en weer veel sterkte Wat moet dat mannetje toch allemaal doormaken. Ik zal morgen eens een paar trouwfoto's spammen. Interieur heb ik zo niet dus moet ik even apart maken. Ga nu met zakdoek om mijn neus slapen 8) Welterusten!
@eva leuke filmpje @jekkia haha idd leuk dat er meer beebs in de club zijn geboren! @tweety alweer?! ah nee meis wat raar maar hij gaf wel een waarschuwing gelukkig! ik hoop dat ze in het zkh nu eens achter komen wat het is! en kan mij voorstellen dat kleine robin boos is! *knuffs @lola had jouw trouwoutfit wel uitgebreider verwacht @ferry kate wordt soms uilend wakker maar nooit hard en krijst nooit @kaatje jij was hartstikke mooi die dag! niet zeuren @yule ja in emmer/tt doen is a piece of cake maar er weer uit, kom dan handen te kort @anno oo leuke foto! @wupje beterschap! @freesia lief! Hier de mooiste trouwfoto's in een album, zal dus foto's van foto's worden. van mijn huis komt ook nog
Ja ik ga nog ff op hyves neuzen en dan naar bed. moet morgen om 09.30 bij Pisum zijn dus vroeg uit bed. smiddags met Ferry naar het LUMC. Weltrusten en tot morgen.
was nog vergeten maar Kate was wel bezig vanmiddag, lag uurtje in bed en dan huilend wakker en was alleen te troosten met de boob dames met eerste werkdag morgen toitoitoi!
Parr, Vince had ook al kuren vandaag... Plotseling huilen en haast ontroostbaar. Het zal wel in de lucht hangen.