Eva, jep idd Lindaa ja leuk he. Pisum is natuurlijk pas verhuist en woont nu 20 a 25 minuutjes rijden. Ga vandaag voor het eerst met de tom tom weg :-?
hmz, ze zeggen op het weer.. vannacht gaat het matig vriezen.. -9.. dan wil ik denk ik niet weten wat ze bedoelen met "normaal" vriezen,, zo ben snel 2day! beneden alles al schoon (alleen nog ff dweilen) dan boven nog even en ben dan weer klaar voor de dag! nou de hele kerstvakante heb ik gewacht op de film home alone! (vind ik zo leuk he om te zien in kerstperiode) nou komt hij vrijdag dan EINDELIJK!
Goedemorgen dames, @Kaatje: Levi heeft dus duidelijk ook meer honger. Geef je hem (als het zo uitkomt) eventueel ook 5 flessen van 210/7? En fijn dat hij nu ook op zijn rug slaapt in de box! @Freesia: leuke foto! @Missy: bedankt voor het compliment en succes met werken vandaag! @Eva: hahaha, slimme man heb je! Tja, wat er met Aimar is? Misschien papa en mama honger? Normaal gesproken kan het twee weken duren voordat een baby aan nieuwe voeding gewend is volgens mij. Op ons KDV maken ze trouwens zelf verse fruithapjes. Je hoeft dus alleen een fruithapje mee te geven als je perse uit een potje wil geven. @Jannes: ik ben niet beledigd dat je niet naar de meeting komt hoor, ik waardeer deze eerlijkheid juist erg. Maar als we nu zorgen voor een live satelliet verbinding? @Anno: waar woon je ergens (mag ook in pb'tje hoor), wellicht kunnen we samen reizen. Edit: ik lees al dat je in Bladel woont. Kom ik ook langs als ik richting Eindhoven of Den Bosch ga. Ik weet alleen nog niet of ik met de auto of de trein reis. @Tinkerbel: succes met je eerste werkdag! @Roshi: proficiat met de 3 maanden en 1 dag van Jenna! Zielig dat ze wat ziekjes is Dus jullie hebben 'het' precies een jaar geleden gedaan? Stelletje viespeuken @Pisum: spannend, die sollicitatie! @Lola: succes met je eerste werkdag! Erg leuke foto's trouwens! Ik hoop met je mee dat Emma vandaag goed uit het flesje drinkt. @Cossy: ja, ik heb ook een zachte G En volgens mij ken jij Marscha al, hahaha. Als ik met de trein naar de meeting ga, dan stap ik in Sittard op. @Ingeltje: leuke foto's! Trek je die jurk ook naar de meeting aan, dan herkennen we je meteen @Jekkia: jeetje, drukke boel bij jullie thuis! Ik kan me voorstellen dat een werkdag dan een soort rustdag voor je kan zijn! En mijn nickname is Pupke (als klinkt Mupke ook erg leuk ) @Marscha: héél slecht dat je niet alles hebt gelezen. Nu moet jij ook voor straf een dansje doen, opnemen op video en een link op de pagina zetten @Tweety: oh nee, is Robin weer in het ziekenhuis? Mooie trouwfoto's! @Wupje: ben je snipje? Beterschap! @Yule: is wennen he, ineens weer een nachtvoeding! Of zou het een regeldag/nacht kunnen zijn? @Lindaa: succes met solliciteren! Als je referenties nodig hebt, dan kunnen wij die wel voor je schrijven
komt vast helemaal goed meis! als je rond 6 uur nog niet op forum bent geweest zal ik een opsporings bericht rondgooien
Zo, dat waren 14 blz op mijn nuchtere maag . Het heeft me hier toch gesneeuwd zeg! Echt wel veel. Gisteren had Quinten steeds zo'n honger dat we hem toch maar wat pap met rijstebloem hebben gegeven. Hij heeft een paar hapjes gehad. 's Middags zijn we bij een vriendin gaan eten en daar heeft Quinten zo'n last gekregen van krampjes, dat ik bijna weer naar huis ben gegaan. Maar net op dat moment viel hij in slaap. Die rijstebloem gaat dus mooi de kast weer in voorlopig... Verder was het erg lekker en erg gezellig. Interieur: wij hebben sowieso een heel raar huis qua indeling omdat het huis op een hueveltje is gebouwd: - Op de begane grond kom je binnen, daar ligt de garage, de hal, een toilet, onze slaapkamer en een badkamer. - Op verdieping -1 (dus een trap af) ligt een halletje, een bergruimte, de woon/eetkamer, keuken en de tuin. - Op verdieping +1 ligt een halletje, kleine bergruimte, 2 slaapkamers, een toilet en een badkamer. Qua inrichting hebben we het vrij strak gehouden (grijze vloer, alimunium lammellen, en als tegenhanger een kersenhout). Vrienden: wij hebben een vrij uitgebreide vriendengroep. Sommigen hebben geen kinderen, een deel heeft wat oudere kinderen (zo rond de 5 jaar) en een deel heeft of krijgt ook een baby. Voor elk wat wils dus! Ik ga vandaag eens uitgebreid genieten van mijn laatste vakantiedagje, want morgen moet ik weer aan de bak! Ik heb er (ondanks dat ik Quinten vréselijk ga missen) ontzettend veel zin in! Tot later!
Kaatje: Pupke"hahaha en dan is die nuchtere maag nu wel vol denk k Eva leuke fotos! Vriendenkring: hier is het gemixed eigenlijk, in de periode dat ik zwanger was waren 2 vriendinnen ook zwanger (1 was 4 weken na mij uitgerekend, ander in november) uh verder nog iemand die al 3 kids heeft en ze is 21! maar een superlieve meid! (en ze heeft het zwaar met alle 3) daarnaast de ex van mijn neef die heeft dus ook 2 kids.. en al deze meiden zijn of iets jonger dan ik, of even oud! maar goed moet er bij zeggen dat dit nou niet de "echte" vriendinnen zijn die elke week even langs komen wippen! de rest zijn hier (nog) kinderloos! iemand had het over aldi luiers,, weet niet meer wie, maar vroeg me af zijn ze net zo flexibel als de pampers? of zijn het van die dikke dingen net als van de etos?
Eva die foto's zijn duidelijker Net de hond uitgelaten en brr wat is het koud en glas. Kou vind ik niet zo erg maar glad wel. moet straks over een slingerweg tussen water door naar Pisum, hoop dat daar goed gestrooid is. Wat zijn baby's soms ook dom. doodmoe maar vechten tegen hun slaap. hebben ze alleen zichzelf maar mee...
ja en dan hebben ze soms wallen tot aan hun neus, en de ogen zijn dan zo rood als wat! maar slapen?!?! HO MAAR!
Linda, de luiers van de aldi bevallen hier erg goed. ze hebben nu een nieuwe vormgeving, meer elastisch en werkt prima. hier beter als die van de pampers en een stuk goedkoper ( 72 luiers voor 9,49 )
hahah hoezo verslaafd oke thnx voor de tip! dan ga ik ze eens proberen! want die dikke luiers vind ik maar niets! ga nu mezelf even douchen en michelle aankleden! Tot straks en heel veel plezier kaat!
Hallo allemaal, Vandaag weer een nieuwe werkdag, maar zit nog thuis. Het heeft hier 10cm gesneeuwd! Belde een collega die over zelfde snelweg naar het werk moet (A2 van Maastricht richting Eindhoven) en die was al 2,5 uur onderweg. Er staat 50km file / langzaam rijdend verkeer. Heb dus maar even naar het werk gemaild dat ik thuis mijn vakantiemail wegwerk en rond half 10 wegga in de hoop dat het dan wat minder is. Wel gezellig zo'n ochtendje thuis. Mannetje heeft papadag. Nou ga weer ff verder met mijn werkmail. BYE
Meh, dat posten van gisteren was dus "epic fail" (om het even in m'n gamer slang te zeggen), want er zijn alsnog 17 blz Maar vol frisse moed *gaap geeuw* gaan wij er tegenaan. @tweety: Wat verschrikkelijk rot voor jullie dat Robin weer een incident had Word er helemaal triest van. Sterkte met de scopie *knuf* @parr: Hier geen sneeuw gezien @ingeltje: Jij, gek? Hier helaas geen C1000 zegels omdat alle C1000's in de buurt stelselmatig door AH's zijn vervangen. foto's: Allemaal leuke foto's. Als ik thuis ben, zal ik even foto's van geregistreerd partnerschap zoeken (weet paswoord van photobucket niet meer ) en misschien een paar van de woonkamer. Als ik er in slaag om rond de rommel heen te komen Is pure chaos bij ons @eva: Dat heeft je man idd handig gezien met dat koken... @freesia: Leuke foto's van de wandeling @jekkia: Klinkt idd als een gekkenhuis. Rust maar goed uit op je werk vandaag @missy: Veel succes op je eerste werkdag! vrienden: Hier waren we de derde met kind in m'n mans vriendengroep. @pisum: Oh, spannend. Ik duim voor je @pupke: Geniet van je laatste vakantiedag! aantal voedingen: Ik begin me heel erg eenzaam en raar te voelen met ongeveer 8 voedingen per dag. Maar hoort nu eenmaal bij voeden op verzoek, want dit is blijkbaar hoe het verzoek van Ewout in elkaar zit. En dan geef ik het nu op met reageren Was weer halfslachtig, mea culpa, maar gaat echt te hard... Zit ook half te slapen, want weer gezellige nacht gehad. Ewout is denk ik 5 (of 6? ) keer wakker geweest tussen 23u en 7u. Hij slaapt nu al meer dan een week bij ons in bed. Iets anders zou ik nu ook echt niet lollig vinden als hij zoveel wakker wordt. Koud hebben was het dus niet, want ook met extra dekentje is het niets. Straks nog maar eens proberen om hem in eigen bed te doen (moet eerlijk bekennen dat het ook aan ons ligt. Ik val in slaap na clusteren en dan moet m'n man hem in bed leggen. Maar als we het kruikje vergeten zijn, gaat het al niet omdat z'n bedje dan te koud is en de overgang te plots. Kruikje wordt nogal eens vergeten ). Nu ja, dit gaat vast weer over, dus mama houdt even dapper vol *geeuw gaap geeuw* Nadeel is wel dat kolven 's ochtends niet zo vlot gaat en dat mijn verstand nog iets te lang in slaapstand zit. Dus: kolf vergeten thuis Maar goed, ik spring over een uurtje wel m'n fiets op en dan voed ik live of kolf ik even thuis. Fijne maandag allemaal!
@Iris: zou het niet kunnen dat hij zo vaak wakker wordt omdat hij bij jullie in bed ligt. Wellicht slaapt hij daardoor lichter... Ik zeg maar wat hoor.
Daar heb ik ook al aan gedacht. Maar het is niet voor het eerst dat hij bij ons in bed ligt en toen deed ie het niet. En hij ligt nu ook gedeeltelijk bij ons omdát hij zo veel wakker wordt (vicieuze cirkel, argh). Soit. Vanavond nog maar eens z'n bedje proberen. EDIT: jeej, blz 950. (dit in onze reeks "Blij met een dode mus" )