September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Goedemorgen!

Gelukkig heeft Kyano het vannacht weer voorbeeldig gedaan 8) Heeft om 20.45 uur zijn laatste flesje gehad en om half 7 vanochtend moesten we hem wakker maken. Gelukkig dus papa en mama hebben heerlijk van 23 uur tot half 7 gesnurkt :D
    Is ook fijn want nu zit ik weer lekker in het normale ritme met voedingen. En hopenlijk blijven we daar nu ook in zitten. Was een beetje de weg kwijt de laatste dagen.
    Hier ligt ook een dik pak sneeuw, Dennis was vanochtend een kwartier bezig om de auto schoon te krijgen en was een half uur later nog maar een stukje opgeschoten. Dus ook te laat op zijn werk :(

@ Yule balen hè zo'n nachtvoeding :( Maar ja af en toe zullen ze het wel nodig hebben.
    @ Lola succes vandaag en we duimen voor Emma en haar flesje! ;)
    @ Ingeltje ha ha gekke meid! Ik heb ook geen C1000 zegeltjes aangezien er hier in de buurt nergens meer een C1000 winkel te bekennen is :( Vond ik ook wel jammer voor het kraampakket als je een geboortekaartje inlevert. Heb ik dus niet gehad :cry: ;)
    Ik herken jouw gevoel, ik vind het ook zo sneu om Kyano donderdag zo vroeg al in de kou weg te moeten brengen :(
    @ Kaatje groetjes aan Pisum en succes op de weg!
    @ Pupke oh wat sneu voor Quinten dat hij zo'n krampjes kreeg. Ik blijf ook nog een aantal weken gewoon melk geven en dan langzaam aan iets anders proberen. Tot nu toe heeft hij ook nog genoeg aan de melkflesjes en boobs van mama 8)
    @ Irisb ik denk ook dat je Ewout beter in zijn eigen bedje kan laten slapen. Die regelmaat hebben ze toch nodig, anders ziet hij straks jullie bed als zijn slaapplek en dat is denk ik ook niet de bedoeling ;) Wij hebben Kyano bewust nog nooit bij ons in bed genomen, alleen in het weekend 's ochtends even om te knuffelen maar zelfs als hij dan heel erg moe is valt hij toch pas in zijn eigen bedje in slaap. Zal in het begin zeker even wennen voor hem zijn maar ik denk dat je even door moeten zetten. Succes in elk geval!

Vandaag en morgen mijn laatste fulltime moeder dagen :( en woensdag moet ik ook weer op mijn werk verschijnen. Gek nu het zo dichtbij komt lijkt het ook alsof ik vorige week nog gewerkt heb :( Vind het zelf ook wel lekker, even iets anders als alleen maar mama.

2. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Bij deze een van onze trouwfoto's (hi hi Lola ik dus wel nog in een Sisi jurk ;) )

3. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    goedemorgen dames!

hier goede nacht gehad, kyani heeft van 22.30 tot 8.30 geslapen.
    Ook ik zal ff foto's van de huiskamer plaatsen.
    Ohajh is neit mijn inrichting he, is die van opa.(nietmijn smaak) VAn kaatje is mooier!

na ga nu de foto plaatsen.

4. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    Wat een mooie trouwfoto's.

5. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Oei trouwfoto's die kan ik niet plaatsen, is alweer bijna 15 jaar geleden.

6. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0

let neit op de kerstboom, haha die moetenw e nogopruimen...

7. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Kids en auto:

8. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
  9. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
  10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Oooh Wupje wat mooi!

Zico: ach, je was er echt nét af, heb je gisteren verwijderd... ik zal het nooooooooooit meer doen ;)

11. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    De laatste, een close up ;)

12. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Is nikske ingeltje

Sterre heeft een tijdje ook ziek geweest+de vakantie van onze kids heb ik totaal geen tijd gehad voor mezelf

13. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zico wauw ook mooie foto's en wat een prachtige natuur! Hi hi en Sterre helemaal als mummie op het rode sleetje is ook erg leuk :)

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Wat een prachtige foto's Zico! Ziet er supergezellig uit!

Wupje; zijn jullie zo klein? Hahah niet lullig bedoeld natuurlijk maar jullie steken op die ene foto maar nét boven die kids uit :)

15. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Zo ben ik nu ook weer een plaatsje gestegen in de lijst? ;) Wat sommige meiden s'nachts kunnen doe ik maar gewoon overdag :)

Maar nu ben ik echt effe weg, Kyano voeding geven!

16. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Die op het rode sleetje is M'n nichtje, ze is 5 maanden ouder dan sterre is Renée.
    Sterre zit met de papa op bed.En in een bruine skipak aanhangend
    We waren een weekje naar zwart woud geweest in duitsland, was heerlijk

17. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Ingeltje was me eigenlijk nog niet opgevallen maar ik ben wel echt klein ja, maar 1.60mtr en Robin (Dennis zijn neefje) is 12 jaar en is ook voor zijn leeftijd erg groot. Ik geloof dat hij ongeveer net zo groot is als ik ben. Dennis is geloof ongeveer 1.78 mtr. Dus normaal postuur ;)

18. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
  19. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Was ook vergeten te melden dat Sterre reeds doorslaapt van 22.30u tot 7.30-8 u

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    KLein jij.Ik ben 1.56m grooooooooot :oops:

Deel Deze Pagina