September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ingeltje ahhhhhhhhhhh

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

2. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    hahaha ik had me first time ook al weer heeeeeeeel anders voorgesteld! nouja zeg, wat heb ik slechte mensenkennis via de pc :(

3. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Joe meej kis ze brijd:

4. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    @Ingeltje: ik ben natuurlijk VEEEEEEEL mooier dan je dacht! En in het echt NOG VEEEEEEL mooier, dat zal je wel gaan zien op de meeting! :)
    hahahahaha

5. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Mogguh,

Ingeltje, aaahhhh.... ;)

En wat een geweldige foto's komen er weer voorbij! Nu snap ik ook eindelijk waar al die kinderen hun good looks vandaan hebben! Wij zijn een knap stel septembermama's :D

Babystyle, supergoed nieuws zeg! En opa woont leuk ;)

Roshi, wat een muts :rolleyes: Hoe weet je of een baby diarree heeft trouwens? Bij Jill is het altijd dun :(

Zico, welkom back!
    Kun jij ruiken dat je van de lijst verwijderd bent ofzo? :)

Eva, arme Aimar en arme jij... :(

Ego, Jill ligt nog te slapen, kwam pas om 8.15 vanmorgen omdat ik haar wakker maakte. Nu eens geen drama en gejank, maar ik mocht rustig haar luier verschonen en ze lachte zelfs naar papa en mij. Zonder huilen ook aan de borst gegaan, een unicum!
    Jill plast trouwens heel weinig 's nachts, die luier is altijd droog.
    Moet vanmiddag werken en mijn moeder past op. Maar nu weet ik niet of ze hierheen komt tot 17 uur of Jill op komt halen :( Maar effe mailen ofzo.

6. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    freesia> ze heeft normaal al dunne poep maar nu is het echt water alleen dan in mosterd kleur ;)

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Goedemorgen dames! ben brak :( niet van Kate, die kwam 5.15, op zich niet erg want is nu net gekomen (9.45) maar de laatste week droom ik heel veel en word dus brak wakker :(
    Ook heb ik een "zieke" thuis. Hubbie geeft sinds weekend na kerst last van zin rug, onderweg naar werk veel pijn dus omgekeerd en naar huis, vanmiddag afspraak bij ha. hmm heb ik iig auto voor werk ipv brommer *b b b bbbbbbrrrrr ;)

kennis van mij heeft mij deze link gestuurd. volgens haar geldt dit ook voor zw.verlof?

http://www.belastingdienst.nl/particuli ... l#P82_4746

@yule aw :( das vroeg :(

@lola nee geen sissy :p daar ben jij ook geen type voor. maar dacht classy elegant van die modieuze jurken maar geen hoepeljurk ;)
    *duimt hier

@ingeltje ik kom ook altijd zegels tekort met de acties, wij geven gewoon niet veel uit aan boodschappen :(

@pupke ah je hebt zo een woning waar je in et midden binnenkomt zeg maar. grappig vind ik die huisjes :D anders dan de normale:p

interieur begande grond is woonkamer, keuken, bijkeuken, wc en badkamer en een gang. Boven 2 slaapkamers. (ons deel was vroeger garage dus indeling is niet normaal)
    keuken is lime groen, kastjes creme, oud vitrinekast creme geverfd en. bijkeuken zit open aan keuken vast is dus ook lime. Vloer in keuken en gang en wc is donkergrijs met vleugje creme tussen en niet vlak maar lijkt op natuursteen. Gang is structuur verf en creme, open houte trap met een bijgebouwde leuning zodat ij niet meer zo open is (denk aan de zomer, toen bouwde wij de wc en werd de gang gedaan) badkamer zit aande keuken vast en is klein. staat een douche en een wasbak en een houten stelling (nu op de plaats waar de wc was).
    Woonkamer is ook structuur verf. 3 muren creme en 1 bord.rood. vloer is vinyl maar zit structuur in dat het op laminaat lijkt beetje teak/honing kleur. Tv kast, koffie tafel en kast waar de slangen op staan zijn van de leenbakker en ook teak kleur, banken strak dk.bruin kunstleer en boekenkast geverfd in de kleur van de tafels. En beetje africaans hebbedingetjes (scilderij van giraffen, hoofd van oliant in dk. out, houten giraaf van werledwinkel op vloer, etc.)
    boven slaapkamer is creme, meubels licht beuken en kate's kamer kennen jullie al :)
    Maar foto's zijn leuker, zal van de week kijken.

@kaatje idd zo eigenwijs he

Heb tot blz 951 bijgelezen, moet nu zo oomkleden en naar werk, spreek jullie vanaaf weer *zwaait

8. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Goedemorgen!

jeetje wat hebben jullie veel bijgekletst! Hier op zich best een aardige nacht gehad. Femke clustert gewoon heel erg in de avond, gisteren om half 9 en 10 en 11 uur gevoedt...maar daarna pas om 6 uur weer!

@Tweety, ik heb wel even keer extra je zinnetje gelezen moet ik zeggen over het logeren, maar snapte hem niet :oops:
    Wat balen zeg meid! Veel sterkte en succes! Ik hoop dat ze snel een oplossing kunnen vinden, want dit kan zo niet langer he....

@Kaatje, ja hoor Femke krijst hier alles bij elkaar als ze honger heeft!

@Marsha, ja Femke is ook eenkennig. Maar schijnt hier ook wel bij het sprongetje te horen denk ik...

@Anno, ja prachtig boek van Kluun!

@Lola, hoe bevalt het op het werk?

@Lindaa, zo jij was al actief vanmorgen!

@Pupke, oh balen dat Quinten zo'n last van de rijstebloem heeft gehad...

@Irisb, je hoeft je niet raar te voelen hoor met de 8 voedingen, Femke pakt er meestal ook nog wel 7-8!

@Wupje, geniet nog lekker van de laatste dagen thuis!

@Eva, he hopelijk niet voor jullie weer zo'n huildagje...

@Babystyle, wat fijn dat je een gastouder hebt gevonden!

@Roshi, succes bij de huisarts!

Mooie foto's meiden! Ik zal straks ook wat plaatsen!

hier ligt trouwens ook veel sneeuw, leuk!

Zo nu ga ik ons dametje in bed leggen, die ligt aan te pruttelen in de box. En ik ga lekker in bad, hopelijk wat verlichting voor mijn rug!

Tot later

9. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    zoals het er nu uitziet komen er meer mensen naar de meeting :whistle: wat leuk!

10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou weet je wat zo gek is, ik vind je eigenlijk veel leuker in het echt dan dat ik me had voorgesteld! Je bent dus 100% goedgekeurd! :)

11. First time

First time Bekend lid

24 jan 2008
    811
    0
    0
    Huis in aanbouw:

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
  13. Pupke

Pupke Fanatiek lid

6 nov 2007
    3.043
    3
    38
    Maastricht
    Ik vrees dat ik hier ingesneeuwd raak… Als het zo door gaat, dan kán ik morgen niet eens naar mijn werk toe! Gelukkig miet Chris morgen ook in Heerlen zijn dus dan kunnen we samen rijden, scheelt mij weer een hoop auto-rij-stress op mijn eerste werkdag. Er ligt toch zeker een centimeter of 7 a 8 hier.

Maar goed, prima excuus om de hele dag in mijn pyama rond te banjeren hier in huis, nietwaar?

@Lindaa: wij houden het bij pampers, daar zijn we erg tevreden over. En die kleine meid van jou heeft dus stiekem bieslook gesnoept?

@Kaatje: wel voorzichtig rijden hè! Doe je de groetjes aan mijn allerliefste buddy?

@Jannes: en, heelhuids aangekomen op je werk? Manlief heeft vanochtend ook 70 minuten gereden over een stuk waar hij normaal gesproken maar 20 minuten op rijdt.

@IrisB: inderdaad, 8 voedingen is op dit forumpje uitzonderlijk. Maar dat wil niet alles zeggen natuurlijk, er zijn vast veel meer mama's die zo vaak voeden. Vervelend dat hij zo vaak wakker is 's nachts!

@Yule: nee, die doekjes zijn inderdaad niet fijn, ik heb ze ook eens geprobeerd.

@Ingeltje: ik kna me voorstellen dat het moeilijk was hem weer weg te brengen. En: AAAAAH!

@Tweety: ik hoop dat het snel weer beter gaat met Robin.

@Wupje: geniet van je laatste daagjes full time moeder zijn!

@Eva: geef Aimar maar een lekker knuffel van me (en neem er zelf ook een, ik trakteer ;)). Ik hoop dat de rust snel wederkeert.

@Babystyle: fijn dat er plek is bij de gastouder!

@Roshi: lekker snuggere assistente… Ik ben benieuwd wat de huisarts zegt straks! En wat die wc bril betreft: ieuw! Hier is het anders gegaan, ik ben onbevlekt ontvangen namelijk…

@Freesia: fijn dat Jill niet hoefde te huilen!

@brakke Parr: waar droom je over dan?

14. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Hier werd ik denk ik 4?

Oké ik stop met spammen haha
    Ik ga ff kolven en dan ff boodschappies doen en Julian weer ophalen! Wat kan je zo'n kleintje missen zeg, als je thuis zit!

15. Yule

Yule VIP lid

6 dec 2007
    8.059
    1
    36
    @parr: die ouderschapsverlofkorting geldt niet voor zwangerschapsverlof. Is alleen als je via de werkgever ouderschapsverlof opneemt en volgens mij onder voorwaarde dat je daar (geheel of deels) je levensloopregeling voor gebruikt (al weet ik dat laatste niet geheel zeker).

@freesia: wat ik altijd doe bij de eerste voeding is bij wakker worden van Raven meteen 1 borst geven, dan is ze een beetje blijer en dan verschonen. Anders krijst ze als een speenvarkentje... :) En dan na het verschonen en/of aankleden de 2e borst. Werkt heeeeeeel goed.

16. grrrr mannen, ik heb dus net gestofzuigt, gestoft en gedweild en wat doet hij NIETS!
    ik vraag of hij de vaatwasser wil doen, ja zo grrr.
    en dan soms ook nog het lef hebben om te zeggen dat ik door de week thuis ben en niks doe.
    nee de kaboutertjes zorgen dat het hier altijd schoon is.

maar nu het schoon is zal ik zo even foto's maken van ons interieur.

xxxxxxxxxxxxxx

17. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Zo, heb net Rayyan in bed gelegd na het gezellige bezoekje van Erika en Levi :D Hierbij een paar foto's van de nieuwe vriendjes:

18. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Lief he! Erika heeft ook nog mooie foto's :)

19. aaaaaah die zijn lief

foto's komen zo, kwam er net tijdens het poetsen achter dat er nog kerstballen aan de lamp hangen dus die moet rik er eerst even afhalen, maar ook dat was weer ja zo.
    hij is nu wel de klinken weer op de deuren aan het maken dus er komt beweging in.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

20. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    leuke foto's pisum!

zo en nu meot ik toch echt ok ff een solicitatie naar em werk sturen haha, op te hoop dat ze jah zeggen, dan hoef ik me school enit af te amken...

Deel Deze Pagina