Leuke fotos weer meiden! Kaatje zo liggen Anna en Sophie ook vaak, hand in hand! Heb alleen het begin maar bijgelezen. Daarna gaf ik het op. Ik heb die meiden eraf gehaald omdat als je geen berichten plaatst je steeds verder in het lijstje gaat. Ik was op een gegeven moment alleen al een half uur bezig om hun te zoeken.
3 van de 4 namen van de meiden staan in het top 20 lijstje. Anna, Sophie en Emma! Alleen Luna ontbreekt nog.
Die van mij staan er dus alle vier in: Anne-Jasmijn (Jasmijn heeft eigenlijk een dubbele voornaam...) en Emma Sophie. Maar toen ik zwanger was van Jasmijn, kwam die naam nog niet in de lijstjes voor...
Óf we hebben gewoon een goede smaak, óf we hebben weinig fantasie... Zo, nu ga ik echt afsluiten en terug naar mijn werk. Tot straks...
@Kaatje: echt te schattig, ja, die handjes vast... Owww, ik moet echt weer aan de sollicitatiebrieven, maar jullie zijn veel leuker! Het lukt mij maar niet om er eentje uit te persen, iemand nog een goed voorbeeld van een open sollicitatiebrief?
Ja schattig he First time ik ben niet zo best met sollicitatiebrieven. Ik probeer ze altijd wel kort te houden maar daar wel de belangrijkste dingen in te zetten. Gaan ons even klaar maken en dan naar het LUMC. Tot vanmiddag/vanavond
whihi, leuk lijstje vand enamen. Kyani der naam is in 2008 1x gegeven! Dat was door mij! HIer in nederland dan he
Yule, ik geef altijd maar 1 boob. En Jill van de borst halen als ze nog maar dènkt dat ze niet klaar is, is helemaal drama En na de voeding verschonen is niet zo handig ivm haar reflux. Dan wordt ze gelijk zuur. Anno, wat wonen jullie prachtig! Alleen wel jammer van die volle vaatwasser Lief hondje ook. Misschien idee voor volgend fotorondje, huisdieren? Dan ben ik nog wel even zoet met spammen hahaha. Pisum en Kaatje, wat een scheeeetjes! Vjiendjes, aaahhh... Lola, hopelijk gaat het flesdrinken steeds beter [-o< Firsttime, lieffie jouw Jari! Kaatje, succes vanmiddag!
okay grappig, je hoort haar naam neit veel. Daarom heb ik ok voor die naam gekozen Wilde een apparte neit nederlandse naam die je neit veel hoord.
@freesia: in het begin konden wij dat ook niet doen ivm reflux, dan was ieder wiebeltje al genoeg voor een overstroming. Maar nu gaat het prima. Geef je nog steeds 1 kant per keer? Wil Jill niet meer dan inmiddels? @firsttime: ik heb net een open soll geschreven maar die is echt op het bedrijf afgestemd. Ik kan hem je wel sturen als voorbeeld (beetje de persoonlijke details eruit gehaald) maar dan moet je de details maar wegdenken of veranderen. Zeg maar of je het wilt. @kaatje en pisum: lieve foto's zeg! Wat wordt Levi al een stevig mannetje trouwens!
Weet je wat ik nou mal vind? Hoe kan het aantal cc's dat je moet geven nou afhangen van gewicht? Dan krijg je toch een vicieuze cirkel? Hoe meer je geeft, hoe zwaarder ze worden, hoe meer je ze volgens het rekensommetje weer mag geven. Dan worden ze toch moddervet, of ligt het nou aan mij? Nee, echt, er zal wel een logica inzitten, maar ik snap 'm niet
hey meiden, Wat een leuke foto's allemaal! Demi heeft vanacht weer goed geslapen gelukkig. We maken haar nu elke avond om 22.30 wakker voor een papfles en dan slaapt ze netjes door tot 7.00. Is wel weer een verlichting om niet meer midden in de nacht je bed uit te moeten.