Pupke -> ohh nice, ik woon dan waarschijnlijk nog net in Sittard of ben al verhuisd, dus ik stap dan ook in Sittard op. Eva -> Mooie foto's hoor! Kaatje -> Hmm ik ga na dit pak ook eens de aldi luiers proberen! IrisB -> Hier wordt Vince de laatste tijd ook nogal een snachts wakker, en hij ligt dan ook al een tidjje bij ons in bed. Maar ik vind het eigenlijk niet zo'n probleem. Hij is nig klein genoeg om straks snel te kunnen wennen aan zijn eigen bedje. En omdat wij borstvoeding geven is het voor ons best zwaar hoor, om altijd maar zelf op te moeten staan. In bed laten liggen is dan eigenlijk ideaal toch... Ik word amper wakker om hem te voeden. (trouwens het is wel goed mogelijk dat hij wakker wordt OMDAT hij bij jullie in bed ligt, want dat merk ik aan Vince ook) Lindaa -> Bedankt voor de uitgebreide omschrijving van Michelle's luier, met special effects! Yule -> Van de Aldi lekken nooit door?!? Oooh dan ga ik ze meteen halen, hahaha! Ingeltje -> Lekker hoor, eventjes tijd voor jezelf! Tis meteen weer te merken, de pagina's vliegen me om de oren. Mooie foto! En natuurlijk: AAAAAAAH (voor je ziekenhuis foto ) Zico, ik heb op je foto's gestemd hoor! En leuke vakantiefoto's zeg! Fijn dat sterre zo lang doorslaapt! Wupje -> Mooie foto! En ik vind het ook echt een heel mooie jurk hoor. Babystyle -> Jullie hebben geloof ik wel een heel ruime kamer he? First Time -> Hij doet het hoor! Leuke foto! Roshi -> Oww hahaha nou ik had me ook wel geschaamd over die opmerking als ik de assistente was geweest hoor! Babystyle -> Lieve foto's! Moppiepoppie -> Hmmm... Misschien heeft ze gewoon veel honger? Maar wel balen natuurlijk als ze dan huilt als ze moet gaan slapen... Groetjes, Cossy
Bedankt voor alle complimentjes op de foto's! @Yule: je bent hartstikke aangenomen! Ik heb 'm dus! Bedankt he, ziet er erg goed uit...
@ cossy, jah klopt, is erg groot, maar komt ok omdat we boven eht bedrijf wat em pa had wonen. Hebben ok heel groot erf buiten (meeting voor in de zomer geschikte ruimte ) Zal wel ff keer foto van eht erf buiten achter maken. @ funny me okay
@Cossy: nou, vandaar dus die vraag over dat rekensommetje, want ze kwam eerst 300 gram aan in 6 dgn toen wij haar bv per fles moesten geven toen dat hele gedoe met die bv was (dat ik te weinig leek te hebben, terwijl er wel steeds nog wat in de boobies zat; ze dronk dus te nonchalant en gaf gewoon op waardoor ze heel lang honger heeft gehad, paar weken wel). Nu voel ik haar zowat elke dag zwaarder worden, dus ze groeit als een tierelier op die kv. Maar ja, hoe zwaarder hoe meer je mag geven, lijkt me niet verstandig, want ze drinkt al meer dan het sommetje, en denk ook dat ze nu al meer weeg dan 6 kilo, dus dan mág ze ook weer meer, maar zo blijf je natuurlijk bezig en dan heb ik straks een reuzin
Had toch vorige keer verteld over die tripp trapp stoelen die we voor 90 euro op de kop hadden getikt? Hebben het toch maar niet gedaan. Ik had er toch niet zo'n goed gevoel over. Die man was zn dealerschap kwijtgeraakt. Tja en hoe zit het dan met de garantie? En hij heeft zn eigen houtwinkeltje, dus wie zegt dat het dan geen nagemaakte stoel is? Al met al voor mij dus redenen genoeg om het niet te doen. En hij had niet 2 dezelfde kleuren,m aar dan werd het wit en white wash. En die white wash vonden we helemaal niet mooi. Dus niet gedaan.
Dit meen je niet 22 paginas sinds gisterenavond (heb wel heel snel doorgelezen) Maar goed dat ik vrij ben op maandag Straks naar het cb voor de voorlopig laatste prikjes. @Kaatje, wat grappig dat Levi altijd op zijn buik slaapt in de box maar dan nu op de rug yoehoe Gave fotos boven jullie bankstel enne hier ook zon vreselijk hysterisch kind mooie fotos van Levi. @Freesia, gave foto van jou en Jill, stoere mama! @Dreames, volgens mij geldt dat voor een autostoel ook (ik zou het risico zelf niet durven nemen). De Priori SPS is in de aanbieding van Gardo van 170 voor 100 euro. In Utrecht hebben ze alleen nog rood. @Parr, hier eindelijk een afspraak gemaakt, volgende week dinsdag halen ze het wildvlees weg. @Lola, lief lief, wat lijken ze op elkaar of niet jullie meiden. Mooie trouwfotos, erg romantisch. @Mike, mooie fotos! @Ingeltje, leuk trouwfotos, zal ze zo ook spammen. @Tweety, las je blog net het is jullie ook niet gegund zeg. Veel sterkte hoor, dikke knuffel. @Anno, wat was je een mooi bruidje! Ja hier ook het boek gelezen, dikke tranen. @Wupje, wat een gave jurk! @Babystyle, die kuiltjes zijn echt TE schattig Slaan Zag dat het bij het sprongetje van 19 weken hoort, maar Britt zit onwijs te meppen met haar rechterarm. Alsof ze een spijker ergens inslaat Oooh Hippy Shake van K3 staat erop, wat word je daar vrolijk van (Britt gelukkig ook!)
@moppiepoppie: ik zou eerder 5 kleinere voedingen geven. Volgens mij is het teveel wat je geeft per keer (bel anders CB even). Ame moet inhalen en is niet gewend aan een onophoudelijke stroom melk waar ze niet veel voor hoeft te doen (fles). Grote kans dat ze zichzelf overdrinkt en daarom gaat huilen (maagpijn, te grote belasting voor de darmen, krampjes). Je kunt beter (zeker op haar leeftijd) vaker voeden en dan minder grote hoeveelheden. Hoe lang doet ze over een fles? Sneller dan 10 minuten is niet goed (te grote speen), langer dan 30 ook niet (te kleine speen).
@krisstel: ooooo, dat meppen doet Raven ook! Tegen speeltjes, tegen mijn arm als ik haar verschoon, op mijn (.), in het bad... Sinds een weekje ofzo, wat leuk zeg, wist niet dat dat bij het sprongetje hoorde! Ziet er zo grappig uit!
Babystyle -> Lekker hoor, een groot erf! Moppiepoppie -> Over het algemeen zijn kv kindjes wel ook zwaarder dan bv kindjes, en groeien ze sneller. Bv heeft een andere groeicurve, dus misschien dat je dat verschil ook merkt? Trouwens Vince krijgt wel nog bv en die zit ook qua gewicht dik boven het gemiddelde. FunnyMe -> Ik denk dat je er goed aan hebt gedaan om die stoelen niet te kopen hoor! Als je er een slecht gevoel over had zal dat wel niet voor niets zijn. En dingen die te mooi lijken om waar te zijn zijn meestal ook niet waar. Krisstel -> Wauwww mooie foto's hoor!
@Yule: heb ooit geprobeerd één keer in de drie uur te geven, omdat ik dat idd ook dacht van teveel in één keer, en dus wou ik vijf voedingen geven, maar moest allemaal binnen 12 uur omdat ze namelijk op de laatste 12 uur doorsliep, en dan ga je natuurlijk niet wakker maken voor een extra voeding. Maar dan dronk ze heel slecht, maar 100 cc per keer, omdat ze dan geen trek leek te hebben ofzo. Misschien dat dat nu anders is, maar durf nu niet één keer in de drie uur te gaan geven, omdat ik bang ben dat ze dan nog steeds voor een nachtvoeding zal komen en dan zit ik ruim over een liter, als ik die dan ook zal moeten gaan geven. Morgen prikjes dus ga het sowieso aankaarten. @all: Nog iets wat ik moet weten over de tweede prikjes? Weer de avond erop kans op verhoging neem ik aan, maar ook later in de week nog?
@Yule: En oja (nogmaals hahaha), ze is gewend geweest om 's nachts een enorm grote hoeveelheid bv te drinken; twee gestuwde borsten soms, dus bijna 300 cc, als ik mijn kolf moest geloven, dus misschien was haar maagje al erg groot daardoor?
@cossy: Ah, nog zo'n nachtelijke wakkerworder Ik vind het ook niet erg hoor (zolang ik mezelf goed blijf voelen en geen zombie word). Het hoort er gewoon bij (al wil iedereen je doen geloven dat het niet zo is). En in bed is idd wel makkelijk, ik merk zelf dat ik er lui van word, want Ewout beetje tegen me aanschuiven is zoveel makkelijker dan opstaan en uit bed pakken Ik ga nu gewoon proberen om hem in z'n eigen bed te laten slapen (via methode "man tilt hem erin" - wakker in bed leggen werkt 's avonds gewoon niet (en nee, ik ben niet bang dat hij een "slaapprobleem" ontwikkelt)) en als hij niet wil, komt ie gezellig bij ons. @steen: Hoera, toch niet alleen Vind het sowieso niet erg, want persoonlijk vind ik 4 voedingen voor zo'n kleintjes erg weinig Maar dat ben ik dan weer en ik ga niet pretenderen dat ik ook maar iets af weet van het geven van FV edm. Straks of morgen reageer ik wel op de rest. Al komen er vooral foto's voorbij nu en dat spamt de boel aardig vol
@Yule: En oja (pffff ), ze dronk eerst 20 minuten van de fles met een mediumspeen (met de smallspeen accepteerde ze de kv sowieso niet), maar nu drinkt ze het in 10 minuten op. Moet ik dan weer terug naar de smallspeen? Want misschien wordt ze dan weer boos en wil ze weer geen moeite gaan doen voor het drinken, wat ze toen met de bv ook had... Dan gaat ze weer op de spaarstand en dat wil ik ook niet...