September 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door jekkia, 27 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Lindaa, ja hoe kan je nou ervaring krijgen als je nergens die ervaring op kan doen :evil: moet je eigenlijk als argument terug mailen

Anno, sorry kan je er ook niet echt advies in geven. Ik ben zelf ook niet zo happig op medicijnen gebruiken als het niet echt nodig is. Daarbij komt dat domperidon toch niet een medicijn voor je melkproductie is maar dat het een bijwerking is?

Levi heeft om 18.30 een danoontje op en ligt nu op bed.

2. 4days

4days Niet meer actief

vindtie dat lekker? :)

3. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Danoontje powerrrr

4. 4days

4days Niet meer actief

WAAAAAT -15 hier vannacht :S:S:S:S

5. 4days

4days Niet meer actief

lief kaatje! :D

6. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja koud he !

7. 4days

4days Niet meer actief

belachelijk! :(

8. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Zo, ben ik weer. Toch weer veel gekletst, foei! :)

Jill kwam om half 6 met papa thuis en viel meteen in slaap in de mc, en ze slaapt nu nog :confused: Heeft nog maar 4 voedingen gehad vandaag, dus denk dat we op 5 uit gaan komen. Morgen vast weer 7 dan om de schade in te halen ;) In het oppasboek heeft oma geschreven dat ze enorm in haar hummetje was. En dat vond ik nou ook. Konden babies maar elke dag zo vrolijk en zonder pijntjes/ongemakken zijn...

Funny, balen van die stoelen, lijkt idd te mooi om waar te zijn.

Krisstel, supermooie trouwfoto's!

Wakker in bed leggen, doen wij ook nooit. Jill valt in slaap tussen ons in en dan leggen we haar slapend in haar wieg. Pas als we zelf gaan slapen, heel gezellig :D En 's morgens ligt ze na de eerste voeding ook bij ons in bed.
    Ik vind een kleine baby alleen op een kamertje echt helemaal niks. Ze hoort bij ons, zoveel mogelijk dan. Dat voelt gewoon goed.
    Ria Blom zou ook niks voor mij zijn trouwens.

Anno, gefeli met de 4de vermaanddag van Julia! Hoe was het bij de tandarts?

Sneeuw, hier ook best veel gevallen. Alleen wat vandaag half wegsmolt, vriest nu weer vast, levensgevaarlijk.

Zetpil, hier krijgt Jill wel preventief een zetpil bij de prikjes volgende week. Niet tegen de verhoging (ik temp niet eens, voel zo wel dat ze koortsig is) maar tegen de pijn haar beentjes. Verhoging vind ik niet zo interessant, maar pijn wel.

Eva, ik had Aimar fout uitgesproken :oops: Maar het blijft een mooie naam :D

Roshi, buikgriep, agos :( Beterschap hoor. Werk ze morgen!

Zo tot 964 bijgelezen, gauw posten voor ik iets fout doe en alles weg is :)

9. Wupje

Wupje VIP lid

24 jan 2008
    6.406
    1
    0
    Managementassistente
    Reuver
    Pff weer een aantal pagina's doorgeworsteld :confused: Gek toch iedereen klaagt dat ze het niet bij kunnen houden maar toch vliegen de pagina's erbij 8)
    Vanmiddag ben ik ook erg druk in de weer geweest. Eerst sneeuw geruimd samen met Kyano ;) Hij lekker in de maxicosi warm aangekleed en heeft dus buiten zijn dutje gedaan :) Uiteindelijk werd hij wakker en begon te huilen dus ik naar binnen, bleek het ondertussen alweer tijd voor zijn volgende fles :confused: Was dus ruim een uur bezig geweest :rolleyes: ! Als er nog vaker zoveel sneeuw valt ga ik verhuizen naar een appartement waar we geen sneeuw hoeven te ruimen ;)
    Daarna nog met Kyano bezig geweest, wilde niet slapen :( Toen gekookt en Kyano in badje gedaan en hij ligt nu helemaal knock out na 1 boob. Zal wel zo wakker worden voor de tweede..

@ Babystyle fijn dat je een gastouder hebt gevonden! Zal best zwaar zijn fulltime leren en werken. Kan me voorstellen dat je dan wel wilt stoppen met bv. 4 maanden is toch een hele poos!

@ First time ha ha grappig onze kerstkaarten waren ook met dat pakje :)

@ Krisstel Kyano mept altijd tijdens de bv :)

@ Irisb en Cossy jullie hebben zeker gelijk hoor. Iedereen doet de opvoeding op zijn manier en dat is normaal gesproken ook de beste. Iris ik bedoelde ook niks verkeerd met mijn reactie hoor. Ik weet niet of je het verkeerd hebt opgevat maar dat was zeker niet de bedoeling.

@ Roshi oh zielig voor Jenna zo jong en nu al buikgriep :(

@ Kaatje zo zeg 8 maanden :confused: Sommige kijken echt niet goed uit hun doppen :rolleyes:

Ga even mijn mannetje verder eten geven, ik hoor geluidjes dus hij is wakker!

Mooie foto's van iedereen!

10. 4days

4days Niet meer actief

Dat zijn de betere dagen idd! Vince had vandaag duidelijk niet zo'n dag, zucht...

11. steen

steen Fanatiek lid

16 jul 2007
    3.507
    0
    0
    Limburg
    Zo net inderdaad weer een voeding gegeven, en nu slaap ons dametje weer lekker!

@Anno, ik heb een tijdje geleden al een uitleg over de domperidon gegeven, weet niet of je dat nog kunt herinneren, maar zal het nogmaals schrijven. Ik heb het er namelijk op mijn werk met de kinderarts over gehad, en die adviseren het absoluut niet. Omdat het schijnbaar toch ook wel zijn werking op de baby heeft (vraag me niet wat precies...) Maar zij was er echt tegen en zei ook dat veel lactatiekundige daar niet van op de hoogte zijn. Ik heb toen van VSM Borstvoedingssiroop gekocht en dat heeft hier heel goed geholpen. Veel succes meid!

@Freesia, fijn dat Jill het zo goed gedaan heeft bij oma!

@Lindaa, jeetje balen zeg zulke reacties! Hopelijk komt er snel wel iets beters!

@Cossy, hihi ja wat een sleep he, daar viel ik helemaal op!

12. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    hihi ik was vandaag ff bij mijn moeder.. samen met chelle, en we weten niet hoe het kan maar telkens als chelle mijn moeder aankeek begon ze KEIHARD te janken hahahaah! pas na een uur voorzichtig na oma kijken durfde ze met haar te spelen!
    ze wordt dus echt super eenkennig! alleen maar verstoppen onder mama haar oksel HAHA

ik zei dat wordt nog wat als je op haar passen moet als ik werken ga! en 12 feb als ze daar een nacht slaapt haha!

13. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Linda :) dat beloofd idd nog wat.
    die vrouw op het verblijf van het LUMC is er helemaal van overtuigd dat Levi brillen eng vind. want zij had een bril op en Levi zat daar zo raar naar te kijken :-?

14. Freesia

Freesia Fanatiek lid

5 jul 2007
    4.101
    0
    36
    Filiaalleidster Drogisterij
    Kloosterzande
    Babystyle, op school kolven lijkt me ook niet zo handig.

Anno, mmm wafels!

Kaatje, rare pijn zeg, misschien idd eisprong?

Lindaa, niet te dicht tegen hubbie aankruipen hoor, voor je het weet ben je onbevlekt ontvangen ;)
    Balen van je sollicitatie, ze zijn gek :evil:

Elise en Steen, ook al zulke mooie foto's! Ik zou bijna willen trouwen hahaha.

Pupke, hoop echt dat de meeting dan niet 14 feb is :) Je moet erbij zijn hoor!

Firsttime, hopelijk heb je succes met je sollicitaties <duimduimduim>

Zo, ben weer bij, joepie!
    Arme meiden die vandaag moesten werken en niet konden bijlezen :)
    Jill slaapt nog steeds :confused: Veel te lang in de mc, maar zo heerlijk slapen is ook belangrijk denk ik dan maar. En ze ligt verder maar 5 min in de mc per keer.
    Vroeg naar bed vanaaf, koppie thee met ecliair toffees erbij... ;)
    Tot morgen meiden!

15. elise1

elise1 Bekend lid

28 dec 2007
    974
    1
    18
    Vrouw
    massage therapeut
    amstelveen
    @cossy dank je wel. koets was goedkoper dan de hele dag een auto huren. en het was inderdaad erg romantisch

@linda balen zeg.

@kaatje geweldige foto zeg.

@freesia ik kan me voorstellen dat je die kleine niet alleen in een kamertje wil leggen. wij doen dat wel bij gio, want die werd altijd wakker volgens mij van chris z´n gesnurk en van de wekker ´s morgens. vanmorgen werd hij pas driekwartier later wakker dan onze wekker.

16. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    onbevlekt ontvangen ?! explain freesia..:)

17. Lindaa

Lindaa VIP lid

2 sep 2007
    5.811
    0
    0
    Afdelingsassistente
    Friesland
    ach joh meiden, ik baal er niet zo super van hoor, ik ga niet bij elke afwijzing somber in de hoek zitten! ik solliciteer vrolijk verder en elke dag dat ik niet werk geniet ik van mijn meisje! zo zie ik het maar! ;)

edit: alhoewel voor een paar uurtjes in de week iets anders om handen hebben is toch ook wel fijn!

18. @steen wat ben ik blij met je bericht, dat er wel iets bestaat. ik wil eigenlijk ook geen domperidon gebruiken maar zoals moppiepoppie al schrijft ben ik ook een die hard idd haha
    ga meteen ff zoeken
    dank je dnak je dank je

xxxxxxxxxxxxxxx

19. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik sta op plaatjes 30 met 8382 berichten.. Nog 20 ( na dit berichtje 19 ) berichtjes en ik sta op 29 :whistle:

20. Babystyle

Babystyle Fanatiek lid

10 jun 2008
    3.266
    0
    0
    leuke foto van danootje powerrrrr! :D:D:D

Deel Deze Pagina